Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by

Book
De computer en zijn leerling : nadenken over het gebruik van ICT en internet in de klas
Authors: --- ---
Year: 2002 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit cahier leveren verschillende auteurs vanuit hun eigen invalshoek een bijdrage over de computer en zijn invoering in het onderwijs.


Periodical
Susanova : sustainable business, better business
Year: 2018 Publisher: Haacht Pantarein Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
ICT zonder beperkingen : tips voor het gebruik van ICT door leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften
Author:
Year: 2009 Publisher: [Brussel] Vlaamse Overheid

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze handige gids met tips zet de verschillende mogelijkheden op het vlak van ICT in de kijker die in het onderwijs voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften belangrijk kunnen zijn. De brochure hoopt daarmee de integratie van de nieuwe ICT-ontwikkelingsdoelen te ondersteunen. De brochure bevat ook een CD-Rom met software, lespakketten en aanvullende informatiebronnen.&#13;&#13;


Book
Digitale kloof in Vlaanderen
Author:
Year: 2007 Publisher: Brussel Studiedienst van de Vlaamse Regering

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Ssst, hier werkt men : Slimmer communiceren op de nieuwe werkvloer in 10 stappen
Authors: --- ---
ISBN: 9782509020956 2509020951 Year: 2014 Publisher: Brussel : Politeia,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het Nieuwe Werken vormt vaak een antwoord op de uitdagingen waarmee steeds meer organisaties geconfronteerd worden: de steeds mondigere klant, of ook de mix van verschillende leeftijden en verwachtingen op de werkvloer. Maar niet alle medewerkers zijn even enthousiast, en als gevolg raken nieuwe en oude methodes verstrikt met elkaar


Book
Hooked : hoe je mensen "verslaafd" maakt aan je product
Author:
ISBN: 9789089652706 9089652701 Year: 2015 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan 'verslaafd' geraakt! Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. In Hooked legt Nir Eyal de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. En dat zonder enige vorm van dure reclamecampagne. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen. " Een praktische gids voor productontwikkelaars, (online)marketeers, webdesigners, ontwerpers en start-ups, inclusief stappenplan om van je product een gewoonte te maken. " Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die het Hook-model goed begrepen hebben en zo hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren. Bron : http://www.vanduurenmanagement.nl


Book
Een doeltreffend radio- of televisie-interview
Author:
ISBN: 9044114794 9789044114799 Year: 2003 Volume: 4 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een radio- of televisie-interview is geen eenvoudige gespreksvorm.. Een interviewer praat met u om een afwezige derde - de luisteraar of de kijker - iets duidelijk te maken. Terwijl die derde misschien niet eens met volle aandacht aan zijn radio of televisie gekluisterd zit.Toch moet dat interview de aandacht trekken en houden. En een duidelijke boodschap overbrengen. Daarvoor bestaan er goede tactieken en hulpmiddelen. Die vergemakkelijken niet alleen het gesprek. Maar ze zorgen er ook voor dat het interview zijn doel bereikt. Is een media-interview geschikt om er een ingewikkeld probleem mee te verduidelijken? Hoe kunt u zich het best op een interview voorbereiden? Bestaat luistertaal? En hoe gaat u vlot mee in het spel van vraag en antwoord? Allemaal vragen. Het lijkt wel of het interview al begonnen is.


Book
Marketing voor de mad men van morgen : sterke merken in een wereld van algoritmes
Author:
ISBN: 9789401447218 9401447217 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld waarin marketeers werken, verandert steeds sneller. Een Tesla waarschuwt voor een ongeval dat nog moet gebeuren. Amazon levert pakjes met een drone. En intussen krijgen we te horen dat de consument klaar is voor VR, AR en Chatbots. Het voelt alsof marketeers altijd achterop hinken. En dat is ook zo.Er is een enorme kloof tussen de technoverslingerde consument en de naar adem happende marketeer. Om die kloof te overbruggen, kan die niet meer steunen op de oplossingen van gisteren.Dit boek biedt het nieuwe denkkader, aangepast aan die nieuwe realiteit. Het helpt om de broodnodige innovatie centraal te zetten in marketingplannen. Maar 'Marketing voor de mad men van morgen' kijkt ook achterom, naar de innovaties uit het verleden. Leren uit het verleden is immers nodig om vandaag en morgen beter te begrijpen. Zo krijgt innovatieve marketing van morgen de nodige roots om nog krachtigere resultaten neer te zetten.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Start to draw : visueel communiceren op het werk
Author:
ISBN: 9789401465236 9401465231 Year: 2020 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Tekenen maakt je geheugen sterker, laat je beter begrijpen, spreken en luisteren, en lokt betere communicatie uit. Het is een universele taal die je helpt je boodschap over te brengen en je publiek te engageren, zeker tijdens meetings, presentaties of brainstormsessies. Maar waarom stoppen we als volwassene dan bijna allemaal met tekenen?Start to draw leert je op een heldere manier tekenen en boodschappen overbrengen in je werkomgeving. In korte, duidelijke hoofdstukken ontdek je waarom tekenen werkt, hoe je een impact krijgt op je eigen werk en dat van anderen, en hoe je op een creatievere manier naar je job kunt kijken.https://www.lannoo.be/nl/start-draw-0


Book
Het communicatie DNA : tip & tricks voor de communicators van vandaag en morgen
Author:
ISBN: 9789401475105 Year: 2021 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Werken in corporate communicatie is een topjob, maar het is niet voor iedereen. Het is heel intens. 24/7 en 360°. Je moet een beetje masochist zijn, gepassioneerd en een echte people lover. En hoewel ons werk niet altijd meetbaar of zichtbaar is, kun je moeilijk rond de impact van onze functie op een organisatie. Communicatie is hot. Iedereen communiceert. De interesse in het communicatievak is booming, ook in België. Iedereen is creator en fotograaf tegelijk. We denken te weten wat een communicatieprofessional doet. Maar is dat wel zo? In 'Het Communicatie DNA' neemt Korneel Warlop je bij de hand en legt op een beschrijvende manier stap voor stap uit wat zijn ervaringen zijn na meer dan tien jaar bij leidinggevende wereldbedrijven als AXA, AB InBev en Barry Callebaut Group te hebben gewerkt. Een boek vol tips en tricks aan huidige en toekomstige professionals met een passie voor communicatie.Met bijdragen van o.a. Baptiste van Outryve (Roompot), Debby Wilmsen (Tomorrowland), Laurent Winnock (bpost group), Cybelle-Royce Buyck (AB InBev), Bob Madou (Club Brugge), Christiaan Prins (Barry Callebaut Group), Frank Dereymaeker (De Tijd) en Erik Lenaers (Weber Shandwick)https://www.lannoo.be/nl/het-communicatie-dna

Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by