Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
In dit cahier leveren verschillende auteurs vanuit hun eigen invalshoek een bijdrage over de computer en zijn invoering in het onderwijs.
Choose an application
Environmental protection. Environmental technology --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- duurzame energie --- duurzaamheid --- chemie --- transport --- logistiek --- recyclage --- milieubescherming
Choose an application
Deze handige gids met tips zet de verschillende mogelijkheden op het vlak van ICT in de kijker die in het onderwijs voor leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften belangrijk kunnen zijn. De brochure hoopt daarmee de integratie van de nieuwe ICT-ontwikkelingsdoelen te ondersteunen. De brochure bevat ook een CD-Rom met software, lespakketten en aanvullende informatiebronnen.
Computer assisted instruction --- Orthopedagogics --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- orthopedagogiek --- inclusief onderwijs --- buitengewoon onderwijs --- toegankelijkheid --- zorgverbreding --- educatieve software
Choose an application
Social stratification --- Social policy --- kansarmoede --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- sociale problemen --- sociale ongelijkheid --- Flanders
Choose an application
Het Nieuwe Werken vormt vaak een antwoord op de uitdagingen waarmee steeds meer organisaties geconfronteerd worden: de steeds mondigere klant, of ook de mix van verschillende leeftijden en verwachtingen op de werkvloer. Maar niet alle medewerkers zijn even enthousiast, en als gevolg raken nieuwe en oude methodes verstrikt met elkaar
organisatiecultuur --- Personnel management --- talentmanagement --- interne communicatie --- HRM (human resource management) --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- Organisaties; communicatie --- Arbeidstevredenheid --- Nieuwe werken --- Organisaties; communicatie. --- Arbeidstevredenheid. --- Nieuwe werken. --- Le nouveau monde du travail Het nieuwe werken --- Organisation du travail Arbeidsorganisatie
Choose an application
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan 'verslaafd' geraakt! Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. In Hooked legt Nir Eyal de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. En dat zonder enige vorm van dure reclamecampagne. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen. " Een praktische gids voor productontwikkelaars, (online)marketeers, webdesigners, ontwerpers en start-ups, inclusief stappenplan om van je product een gewoonte te maken. " Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die het Hook-model goed begrepen hebben en zo hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren. Bron : http://www.vanduurenmanagement.nl
consumentenmarketing --- CRM (Customer Relationship Management) --- klantentevredenheid --- Consumer behavior --- consumentengedrag --- Product strategy --- Verkooptechnieken --- Productmanagement --- business, communicatie, klant, klantgericht, overtuigen, succes --- PXL-Central Office 2017 --- produktontwikkeling --- sociale media --- psychologie --- webdesign --- marketingstrategie --- Productontwikkeling --- Productinnovatie --- Sociale media --- Apps --- Verslaving --- Psychologie --- Psychologie van de consument --- Communicatietechnieken --- Verkoop --- App --- Consumentenpsychologie --- Gokken --- Internet --- Man --- Volwassene
Choose an application
Een radio- of televisie-interview is geen eenvoudige gespreksvorm.. Een interviewer praat met u om een afwezige derde - de luisteraar of de kijker - iets duidelijk te maken. Terwijl die derde misschien niet eens met volle aandacht aan zijn radio of televisie gekluisterd zit.Toch moet dat interview de aandacht trekken en houden. En een duidelijke boodschap overbrengen. Daarvoor bestaan er goede tactieken en hulpmiddelen. Die vergemakkelijken niet alleen het gesprek. Maar ze zorgen er ook voor dat het interview zijn doel bereikt. Is een media-interview geschikt om er een ingewikkeld probleem mee te verduidelijken? Hoe kunt u zich het best op een interview voorbereiden? Bestaat luistertaal? En hoe gaat u vlot mee in het spel van vraag en antwoord? Allemaal vragen. Het lijkt wel of het interview al begonnen is.
interviewtechnieken --- persvoorlichting --- Science --- Mass communications --- 001.92 --- #KVHA:Radiointerview --- #KVHA:Teksttypologie; Nederlands --- #KVHA:Televisieinterview --- 005 --- 305.8 --- 499.4 --- TV --- communicatie --- interview --- radio --- wetenschappen --- wetenschapscommunicatie --- 001.92 Verbreiding van feitelijke kennis. Popularisering van de wetenschap --- Verbreiding van feitelijke kennis. Popularisering van de wetenschap --- Wetenschap en ethiek; algemeen --- Communicatie --- Mondelinge communicatie --- Wetenschap --- Massacommunicatie --- Communicatietechnieken --- Communicatieve vaardigheden --- Interviews --- Televisie --- Radio --- Communicatietechniek --- Interview --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
De wereld waarin marketeers werken, verandert steeds sneller. Een Tesla waarschuwt voor een ongeval dat nog moet gebeuren. Amazon levert pakjes met een drone. En intussen krijgen we te horen dat de consument klaar is voor VR, AR en Chatbots. Het voelt alsof marketeers altijd achterop hinken. En dat is ook zo.Er is een enorme kloof tussen de technoverslingerde consument en de naar adem happende marketeer. Om die kloof te overbruggen, kan die niet meer steunen op de oplossingen van gisteren.Dit boek biedt het nieuwe denkkader, aangepast aan die nieuwe realiteit. Het helpt om de broodnodige innovatie centraal te zetten in marketingplannen. Maar 'Marketing voor de mad men van morgen' kijkt ook achterom, naar de innovaties uit het verleden. Leren uit het verleden is immers nodig om vandaag en morgen beter te begrijpen. Zo krijgt innovatieve marketing van morgen de nodige roots om nog krachtigere resultaten neer te zetten.Bron : http://www.managementboek.nl
Reclame ; campagnes. --- algorithms --- Information systems --- Marketing --- Advertising. Public relations --- Mass communications --- Marketingcommunicatie --- Direct marketing --- Reclame --- 369.1 --- reclame --- marketing --- communicatie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- digitale, advies, business, communicatie, klantgericht, processen, projecten, samenwerken, talenten, vaardigheden --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- reclamecommunicatie --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8 --- Merkbeleid --- Innovatie --- Algoritmen --- Database marketing --- Trendwatching --- Marketingstrategieën --- Algoritme --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Communicatietechnieken --- Marketing information systems --- merken
Choose an application
Tekenen maakt je geheugen sterker, laat je beter begrijpen, spreken en luisteren, en lokt betere communicatie uit. Het is een universele taal die je helpt je boodschap over te brengen en je publiek te engageren, zeker tijdens meetings, presentaties of brainstormsessies. Maar waarom stoppen we als volwassene dan bijna allemaal met tekenen?Start to draw leert je op een heldere manier tekenen en boodschappen overbrengen in je werkomgeving. In korte, duidelijke hoofdstukken ontdek je waarom tekenen werkt, hoe je een impact krijgt op je eigen werk en dat van anderen, en hoe je op een creatievere manier naar je job kunt kijken.https://www.lannoo.be/nl/start-draw-0
Tekenen --- Visuele communicatie --- Creativiteit --- Storytelling --- Visueel communiceren. --- Interne communicatie ; ondernemingen --- Internal communication ; business --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Communication interne Interne communicatie --- Graphics industry --- Mass communications --- illustratieve vormgeving --- visuele communicatie --- beeldtaal --- PXL-Research 2020 --- communicatievaardigheden --- communicatietechnieken --- tekenen --- Organisatie --- Interne communicatie --- Musiceren --- Management --- 316.7 --- visueel denken --- 005.57
Choose an application
'Werken in corporate communicatie is een topjob, maar het is niet voor iedereen. Het is heel intens. 24/7 en 360°. Je moet een beetje masochist zijn, gepassioneerd en een echte people lover. En hoewel ons werk niet altijd meetbaar of zichtbaar is, kun je moeilijk rond de impact van onze functie op een organisatie. Communicatie is hot. Iedereen communiceert. De interesse in het communicatievak is booming, ook in België. Iedereen is creator en fotograaf tegelijk. We denken te weten wat een communicatieprofessional doet. Maar is dat wel zo? In 'Het Communicatie DNA' neemt Korneel Warlop je bij de hand en legt op een beschrijvende manier stap voor stap uit wat zijn ervaringen zijn na meer dan tien jaar bij leidinggevende wereldbedrijven als AXA, AB InBev en Barry Callebaut Group te hebben gewerkt. Een boek vol tips en tricks aan huidige en toekomstige professionals met een passie voor communicatie.Met bijdragen van o.a. Baptiste van Outryve (Roompot), Debby Wilmsen (Tomorrowland), Laurent Winnock (bpost group), Cybelle-Royce Buyck (AB InBev), Bob Madou (Club Brugge), Christiaan Prins (Barry Callebaut Group), Frank Dereymaeker (De Tijd) en Erik Lenaers (Weber Shandwick)https://www.lannoo.be/nl/het-communicatie-dna
Communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Marketing --- Communicatiestrategieën --- Communicatietechnieken --- Communicatie. --- Corporate communicatie. --- 005.57 --- Applied marketing --- Mass communications --- huisstijl --- interne communicatie --- mediaplanning --- imago --- marketingcommunicatie --- Communicatietheorieën --- Communicatiemanagement --- Public relations --- Communicatiestrategie --- Communicatietechniek --- Communicatietheorie --- Financiewezen --- Strategisch management --- Bedrijfsimago --- Bedrijven --- Communication in management --- 316.77 --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|