Listing 1 - 10 of 53 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
De auteur geeft krachtige stelregels en praktische tips voor iedereen die beter wil onderhandelen en neemt de verschillende stappen van het onderhandelingsproces onder de loep. voorts besteedt hij aandacht aan volgende punten. Welke onderhandelingsstrategieën kun je volgen en welke stijl gebruik je best? Hoe ga je om met cultuurverschillen? Hoe versterk je jouw onderhandelingspositie en bereik je jouw doel?
onderhandelen --- Mass communications --- Negotiation --- Handbooks, manuals, etc. --- Negotiation in business --- Communication --- Onderhandelen --- Zakelijke communicatie --- Management --- Managementvaardigheden --- Sociale vaardigheden --- Gesprekstechnieken --- managementvaardigheden --- besluitvorming --- communicatie, mondeling --- communicatie --- E110006.jpg --- Advertising. Public relations --- communicatiemanagement --- Onderhandeling --- Schrijven --- Tekst --- Gesprekstechniek
Choose an application
Religious architecture --- Christian church history --- anno 1900-1999 --- anno 2000-2009 --- Ekeren --- parishes [religious divisions] --- churches [institutions] --- Sainte-Marieburg (Belgium) --- History
Choose an application
INLEIDING : 1. Vaststelling - 2. Doelstelling en doelgroep - 3. Waarschuwingen in verband met de evaluatieprocedure - 4. Opbouw - 5. Rechtsbronnen en toepassingsgebied - EVALUATIEPROCEDURE : 1. Inleiding - 2. De voorbereiding van de evaluatieperiode de inhoud van evaluatiecriteria - 3. De aanvang van de evaluatieperiode - 4. Feedback - 5. Het afsluiten van de evaluatieperiode - 6. Het beroep - 7. De beslissingen van het hoofd van het personeel - 8. De beslissing van de aanstellende overheid - TUCHTPROCEDURE : 1. Inleiding - 2. De preventieve schorsing - 3. De tuchtprocedure - 4. Het beroep - 5. Invloed van de strafrechtelijke beslissing in verband met de tuchtbeslissing - 6. Doorhaling van de tuchtstraf - 7. Vordering voor de Raad van State - NABESCHOUWING
Law of civil servants --- personnel --- Personnel management --- Government employees --- Legal status, laws, etc. --- Belgium --- PXL-Business 2015 --- ambtenarenrecht --- tuchtrecht --- Belgique
Choose an application
Law of civil servants --- Belgium --- Gestion du personnel public --- Overheidspersoneelsbeleid --- aanwinstenlijst oktober 05 --- 403 Overheidspersoneel --- Statut des fonctionnaires Ambtenarenstatuut --- BPB0602 --- 35.08 <493> --- Ambtenarenrecht. Statuut van het openbaar ambt. Theorie van het openbaar ambt--België --- 35.08 <493> Ambtenarenrecht. Statuut van het openbaar ambt. Theorie van het openbaar ambt--België
Choose an application
Painting --- Mural painting and decoration --- Peinture et décoration murales --- Peinture et décorations murales --- Conservation and restoration. --- Conservation and restoration --- Conservation et restauration --- Muurschilderingen --- C3 --- muurschildering (x) --- restauratie [kunst ; gebouwen] --- schilderkunst --- decoratie (x) --- 20ste eeuw (x) --- KADOC (x) --- Kunst en cultuur
Choose an application
Wie wat woke? geeft duiding en analyse bij hoe we vandaag naar (on)rechtvaardigheid kijken. Waar komt de wokecultuur eigenlijk vandaan? Wat is de waarde van deze beweging? Zuivert zij de geesten of gooit ze al cancelend en klagend het kind met het badwater weg?https://www.standaardboekhandel.be/p/wie-wat-woke-9789464014440
Activisme --- Rechtvaardigheid --- Cultuursociologie --- Maatschappijkritiek --- Postmodernisme --- Sociology of culture --- Diversiteit --- #KVHA:Sociologie --- #KVHA:Cultuurkritiek --- dekolonisatie --- cultuursociologie --- multiculturele samenleving --- interculturele communicatie --- Woke --- Colonisation. Decolonisation --- BPB9999 --- BPB2203 --- sociologie --- maatschappijleer --- Gemeinschaftskunde --- občianska náuka --- samfundslære --- edukazzjoni ċivika --- educação cívica --- educazione civica --- állampolgári nevelés --- instruction civique --- ühiskonnaõpetus --- wychowanie obywatelskie --- civics --- учение за общността --- saoránaíocht --- pilsoniskā audzināšana --- nauk o građanskim pravima --- настава о грађанским правима --- pilietiškumo ugdymas --- αγωγή του πολίτη --- educación cívica --- kansalaistaito --- qytetari --- educație civică --- samhällskunskap --- občanská výchova --- državljanska vzgoja --- основи на граѓанското право --- politická výchova --- kodanikuõpetus --- educación política --- éducation politique --- politické vzdělávání --- politisk undervisning --- educazione stradale --- Bürgerkunde --- κυκλοφοριακή αγωγή --- educazione politica --- educação política e civil --- политичко образование --- trafikundervisning --- verkeersonderwijs --- formazione civica --- færdselslære --- politické vzdelávanie --- instrucción cívica --- éducation routière --- educação rodoviária --- samhällslära --- политичка едукација --- Straßenverkehrskunde --- liikennekasvatus --- istruzione civica --- educación vial --- politiskā izglītība --- formación cívica --- állampolgári ismeretek oktatása --- liikluskasvatus --- οδική αγωγή --- občanská nauka --- sociología --- socjologia --- sosiologia --- sociologi --- κοινωνιολογία --- sotsioloogia --- soċjoloġija --- социологија --- социология --- sociologija --- szociológia --- sociológia --- socioloģija --- socheolaíocht --- sociology --- sociologia --- sociologji --- Soziologie --- gender studies --- Entwicklungssoziologie --- sociobiologie --- sociológia politického života --- racial discrimination --- sex discrimination --- colonization --- Wokisme --- Pragmatics --- Sociale ethiek. --- Sociale ethiek --- Vrijheid van meningsuiting --- Sociale rechtvaardigheid
Choose an application
Sociology of policy --- Public administration --- Organization theory --- lokale besturen --- leidinggeven --- Coaching --- Leiding geven --- Management in de publieke sector
Choose an application
Men zou kunnen denken dat welzijn op het werk een arbeidsrechtelijk onderwerp is dat zowel voor werknemers uit de private sector, als voor ambtenaren geldt en derhalve geen afzonderlijke bespreking vereist. Niets is minder waar. Een ambtenaar heeft in vergelijking met werknemers uit de private sector een andere opdracht, nl. hij staat als statutair of contractueel personeelslid in voor het algemeen belang en niet voor het privaat belang van zijn politieke en ambtelijke meerderen, noch voor zijn eigen belang. Daarom vormen de deontologische regels voor de ambtenaar een noodzakelijk luik van de regelgeving i.v.m. het welzijn op het werk. Ook in verband met de arbeidsduurregeling geldt er een verschil tussen de regeling die geldt in de private sector en deze die geldt in de publieke sector. Ook wat betreft de procedures die gelden op grond van de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk (BS 18 september 1996) en de Welzijnscodex is er een verschil tussen de private sector en de openbare sector. De onwetendheid daarover blijkt o.a. uit het feit dat nog vele lokale besturen werken met een (onwettig) CPBW.
gezondheid op het werk --- ambtenaar --- beroepsdeontologie --- arbeidsduur --- jornada de trabajo --- duração do trabalho --- työaika --- timp de lucru --- радно време --- kohë e të punuarit --- darbo laikas --- durée du travail --- czas pracy --- arbetstid --- arbejdstidens længde --- darba laiks --- munkaidő --- tööaeg --- pracovní doba --- radno vrijeme --- working time --- работно време --- durata del lavoro --- διάρκεια της εργασίας --- ħin tax-xogħol --- delovni čas --- uaireanta oibre --- pracovný čas --- Arbeitszeit --- išdirbtas laikas --- ristrutturazione del tempo di lavoro --- flesssibilità della durata di lavoro --- time worked --- fond pracovní doby --- tempo de trabalho --- arbeidstijd --- продолжено работно време --- jornada laboral --- χρόνος εργασίας --- nostrādātais laiks --- евиденција на работно време --- koha e shpenzuar në punë --- полно работно време --- tehdyt työtunnit --- temps de travail --- odpracovaný čas --- töötatud aeg --- tempo di lavoro --- poklicna etika --- profesionālā ētika --- profesionalna etika --- професионална етика --- etika professjonali --- profesinė etika --- Berufsethos --- etyka zawodowa --- profesní etika --- deontología profesional --- profesijná etika --- kutse-eetika --- yrkesetik --- professionel etik --- etică profesională --- deontologia profissional --- επαγγελματική δεοντολογία --- professional ethics --- deontologia professionale --- etikë profesionale --- déontologie professionnelle --- szakmai etika --- ammattietiikka --- deontologia --- faglig etik --- кодекс на професионална етика --- etički kodeks --- deontoloģija --- etika povolání --- професионален морал --- szakmai erkölcs --- deontology --- étos povolání --- deontológia --- δεοντολογία --- profesionální etika --- деонтологија --- profesionální přístup --- deontoloogia --- pliktetik --- szakmai morál --- kodeks strukovne etike --- etika profese --- deontologisk etik --- deontologija --- deontología --- deontologie --- déontologie --- erhvervsetik --- deontológia/etika povinnosti --- etiske regler --- civildienesta ierēdnis --- fonctionnaire --- funcionário público --- funcionario --- funcționar public --- civil servant --- štátny úradník --- državni službenik --- Beamter --- impjegat taċ-ċivil/tas-servizz pubbliku --- tjänsteman --- státní úředník --- javni uslužbenec --- δημόσιος υπάλληλος --- virkamies --- urzędnik państwowy --- държавен служител --- köztisztviselő --- funzionario --- riigiteenistuja --- јавни службеник --- nëpunës civil --- valstybės tarnautojas --- tjenestemand --- државен службеник --- státseirbhíseach --- vecākā amatpersona --- alto funcionário --- johtava virkamies --- főtisztviselő --- embedsmand --- hoge ambtenaar --- alto funcionario --- vezető beosztású tisztviselő --- senior official --- magas beosztású tisztviselő --- kõrgem ametnik --- högre statstjänsteman --- funzionario pubblico --- haut fonctionnaire --- højere tjenestemand --- valdininkas --- vedúci úradník --- înalt funcționar --- државни службеник --- hoher Beamter --- højere embedsmand --- zyrtar i lartë --- ανώτερος δημόσιος υπάλληλος --- vyresnysis pareigūnas --- valstybės pareigūnas --- vedoucí úředník --- alto funzionario --- заштита здравља на раду --- sanidad laboral --- shëndet profesional --- zdravje pri delu --- arodveselība --- sundhed på arbejdspladsen --- saħħa okkupazzjonali --- higiena pracy --- sláinte cheirde --- zdravie pri práci --- zdraví na pracovišti --- santé au travail --- hälsa på arbetsplatsen --- occupational health --- työterveys --- защита на трудово здраве --- igiena muncii --- zaštita zdravlja na radu --- saúde e higiene no trabalho --- υγεία κατά την εργασία --- töötervishoid --- munkahelyi egészségvédelem --- profesinė sveikata --- заштита на здравјето на работното место --- sanità del lavoro --- Gesundheitsschutz am Arbeitsplatz --- higiene del trabajo --- igienă sanitară --- hygiena práce --- occupational hygiene --- zdravstvena zaštita na radu --- hygiène du travail --- yrkeshygien --- arbeidshygiëne --- darbo higiena --- munkavállalók egészsége --- υγιεινή της εργασίας --- arbejdshygiejne --- arbetshygien --- tepelná pohoda --- radna higijena --- igiene del lavoro --- munkahelyi higiénia --- pracovná hygiena --- salud laboral --- tööhügieen --- světelná pohoda --- higiene laboral --- higjiena në punë --- higiene de los trabajadores --- zvuková pohoda --- darba higiēna --- työhygienia --- vstupní prohlídka --- 660 Welzijn --- 200 Politiek --- Law of civil servants --- Social law. Labour law --- Hygiene. Public health. Protection --- Belgium --- Officials and employees --- Welzijn op het werk --- Santé (fonctionnaires) Gezondheid (ambtenaren) --- am oibre --- eitic ghairmiúil --- sláinte ceirde
Choose an application
Het besluit van de Vlaamse Regering van 20 januari 2023 ‘tot vaststelling van de minimale voorwaarden van de rechtspositieregeling van het personeel van lokale en provinciale besturen’ biedt de krijtlijnen en minimumvoorwaarden waaraan de rechtspositieregeling van lokale en provinciale besturen moet voldoen. De besturen hebben binnen die krijtlijnen een ruime autonomie om een eigen rechtspositieregeling te ontwerpen, en zo de verschillen tussen vast benoemde en contractuele personeelsleden weg te werken. De besturen mogen de arbeidsvoorwaarden van hun contractuele personeelsleden evenwel niet wijzigen zonder hun individuele instemming daarmee. Dit boek biedt een juridisch alternatief, namelijk de rechtspositieregeling opnemen in een arbeidsreglement. De auteur heeft een modelarbeidsreglement opgesteld, met de nodige keuzemogelijkheden. De besturen die hun rechtspositieregeling willen opnemen in een arbeidsreglement ‘all in’ kunnen dit model gebruiken als uitgangspunt. Het werk zorgt dan ook voor een enorme tijdsbesparing bij het opstellen van de plaatselijke rechtspositieregeling. (Bron: Kluwer).
Social law. Labour law --- Public administration --- Flanders
Choose an application
Listing 1 - 10 of 53 | << page >> |
Sort by
|