Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Immersieonderwijs is aan een spectaculaire opgang begonnen in de Franse Gemeenschap. Maar er heerst nog heel wat onzekerheid en er rijzen bezorgde vragen omtrent deze vorm van tweetalig onderwijs, zowel bij ouders als bij scholen. Wat zijn de voor- en nadelen van immersieonderwijs? Lopen immersieleerlingen achterstand op in hun moedertaal? Is immersie geen elitaire vorm van onderwijs? Wat is de rol van de ouders in het leerproces? Daarnaast is er - van de kant van de leerkrachten - een enorme behoefte aan een geëigende didactische aanpak en aan specifiek materiaal dat voor immersieklassen ontwikkeld is.
Immersion linguistique (enseignement des langues) --- Bilinguisme --- Enseignement bilingue --- Néerlandais (langue) --- Chez l'enfant --- 475.3 --- Immersie-onderwijs --- Meertaligheid (Tweetaligheid) --- Taalvaardigheid --- Vreemdetalenonderwijs --- Taalonderwijs; overige talen --- Enseignement bilingue. --- Chez l'enfant. --- Immersie --- Tweetalig onderwijs --- Didactische principes --- Didactische werkvormen --- België --- Didactisch principe --- Didactische werkvorm
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|