Listing 1 - 10 of 26 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Les aspects juridiques des réseaux sociaux
Author:
ISBN: 9789049609184 9789049607715 904960918X 9049607713 Year: 2013 Volume: *2 Publisher: Brugge Vanden Broele

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. Préface - 2. Introduction - 3. Le circuit économique humain et les fonctions micro et macroéconomique RH - 4. Pourquoi faut-il gérer l'humain ? - 5. Pourquoi parle-t-on de « ressources humaines » ? - 6. Le paradoxe de l'homo oeconomicus - 7. Eléments de microéconomie des ressources humaines - 8. Eléments de macroéconomie des ressources humaines - 9. Conclusions -10. Bibliographie


Book
Apocalypse cognitive
Author:
ISBN: 9782130733041 2130733042 Year: 2021 Publisher: Paris : Presses universitaires de France,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

La situation est inédite. Jamais, dans l'histoire de l'humanité, nous n'avons disposé d'autant d'informations et jamais nous n'avons eu autant de temps libre pour y puiser loisir et connaissance du monde. Nos prédécesseurs en avaient rêvé : la science et la technologie libéreraient l'humanité. Mais ce rêve risque désormais de tourner au cauchemar. Le déferlement d'informations a entraîné une concurrence généralisée de toutes les idées, une dérégulation du « marché cognitif » qui a une fâcheuse conséquence : capter, souvent pour le pire, le précieux trésor de notre attention. Nos esprits subissent l'envoûtement des écrans et s'abandonnent aux mille visages de la déraison. Victime d'un pillage en règle, notre esprit est au coeur d'un enjeu dont dépend notre avenir. Ce contexte inquiétant dévoile certaines des aspirations profondes de l'humanité. L'heure de la confrontation avec notre propre nature aurait-elle sonné ? De la façon dont nous réagirons dépendront les possibilités d'échapper à ce qu'il faut bien appeler une menace civilisationnelle. C'est le récit de cet enjeu historique que propose le nouveau livre événement de Gérald Bronner


Book
Sociale media anno 2015 : actuele juridische aspecten.
Authors: --- ---
ISBN: 9789400006706 9400006705 Year: 2015 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ook anno 2015 blijven sociale media alomtegenwoordig, zowel in onze persoonlijke levenssfeer, op het werk als in onze hoedanigheid van consument. Door de laagdrempelige toegang zijn sociale media uitgegroeid tot communicatieplatformen die alsmaar dieper ingebed zijn in de samenleving, de bedrijfscultuur en het dagelijkse leven van heel veel individuen. Hoewel deze sociale media vele voordelen en opportuniteiten bieden, blijven ook misbruiken niet uit. Steeds meer en nieuwe juridische vragen duiken op, zowel vanuit gebruikers-, aanbieders- als overheidsperspectief.In dit tweede boek analyseren de auteurs, academici en advocaten de impact en het gebruik van de sociale media in een aantal rechtsdomeinen, zoals mensenrechten, gegevensbeschermingsrecht, mededingingsrecht, contractenrecht, consumentenrecht, intellectuele rechten, erfrecht, internationaal privaatrecht en bewijs- en strafprocesrecht.Het boek bevat de volgende bijdragen:- Marketing, intellectuele rechten en sociale media – Tom Heremans en Lisbeth Depypere- Socialenetwerksites als advertentienetwerk: uitdagingen en mogelijkheden voor het verkrijgen van geïnformeerde toestemming – Nathalie Bertels- Reclamewijsheid 2.0. Hoe kinderen en jongeren omgaan met marketing op sociale media – Michel Walrave, Joris Van Ouytsel, Brahim Zarouali, Koen Ponnet en Karolien Poels- Sociale media en het recht op afbeelding – Linde Dierickx- “Ik ga akkoord”. Maar waarmee? Socialenetwerksites en hun algemene voorwaarden – Ellen Wauters, Eva Lievens en Peggy Valcke- De aansprakelijkheid voor onrechtmatige reviews over hotels op Facebook en op booking- en reviewsites – Sofie De Pourcq- Sociale media en mededinging. Is het Europese concurrentietoezicht opgewassen tegen Facebook en consorten? – Inge Graef- Bewijs en sociale media in burgerlijke geschillen – Kurt Willems en Pieter-Jan Valgaeren- Statusupdate: Belgische opsporing. voelt zich #verward bij het speuren in sociale media – Charlotte Conings- Sociale media en internationaal privaatrecht – Cedric Vanleenhove- De erfrechtelijke nalatenschap 2.0: digitaal en sociaal – Elisabeth Adriaens


Book
Frames, formats en selfies : wat moordenaars, hoofddoeken en bewakingscamera's vertellen over onze identiteit
Author:
ISBN: 9789462671461 Year: 2018 Publisher: Berchem EPO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het internet heeft een gigantische nieuwe ruimte geschapen waarin we constant spelen met normen, regeltjes en dingen die 'normaal' zijn. Maar we geven nog steeds gestalte aan onszelf aan de hand van oude formats. We leven op het snijpunt van de 'echte' en de 'virtuele' wereld. Frames, format en selfies is een prikkelend essay over schoonheidsidealen die viraal gaan in grote delen van de wereld, over de manier waarop we onszelf presenteren op sociale media en over big data. Maar ook over de vraag waarom de online en offline handelingen van een massamoordenaar op een abstract niveau nauwelijks verschillen van opzoeken op YouTube hoe we best een kip op de barbecue braden. Kortom, wat doén we eigenlijk online?Bron: https://www.epo.be/nl/sociaal-politiek/3635-frames-formats-en-selfies-9789462671461.html

Keywords

Internet --- Maatschappij --- Identiteit --- Ethiek --- Normen --- Samenleving --- Informatiemaatschappij --- Privacy --- Profilering --- Sociale media --- Big Data --- Lichaamscultuur --- Selfie --- GDPR (General Data Protection Regulation) --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité --- BPB1811 --- informatiemaatschappij --- 696.2 Sociale media --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- sociale media --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- Mediasociologie --- Sociology of culture --- Computer architecture. Operating systems --- sociale netwerken --- cultuursociologie --- PXL-Central Office 2019 --- internetcommunicatie --- essays --- ICT en maatschappij. --- Norm (standaard) --- GDPR --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Idirlíon --- Médias sociaux --- Sociologie des média --- Identité


Book
Sociale media : actuele juridische aspecten
Authors: --- ---
ISBN: 9789400003705 9400003706 Year: 2013 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sociale media zijn alomtegenwoordig. Zowel in onze persoonlijke levenssfeer als op het werk, in familiale context of in onze hoedanigheid van consument zijn ze niet meer weg te denken. Door de democratische toegang tot sociale media, waarvoor men enkel een e-mailadres en een beperkte computerkennis nodig heeft, zijn sociale media uitgegroeid tot de grootste hype van het begin van deze eeuw. Hoewel de sociale media vele voordelen bieden, bleven inbreuken en misbruiken niet uit. De snelheid en dominantie waarmee sociale media hoe langer hoe meer ons internetgebruik sturen, roepen een brede waaier van juridische vragen op.Ouders stellen zich vragen over het socialemediagebruik van hun kinderen, consumenten over hun vrijheid en privacy, overheden over de gevaren van het circuleren van zoveel persoonsgegevens. Bedrijven onderzoeken de invloed van sociale media op hun klantenrelaties, op hun naam en reputatie. Ondernemers worstelen evenzeer met de bescherming van hun intellectuele eigendomen en zijn bovendien genoodzaakt positie in te nemen ten opzichte van het gebruik van sociale media door en voor hun werknemers. Regulatoren van hun kant zien nieuwe platformen ontstaan voor (kans)spelen, marketeers en headhunters daarentegen specialiseren zich in het gebruik ervan om zo direct mogelijk gebruikers te kunnen aanspreken.Dit boek laat onderzoekers en praktijkjuristen aan het woord, die vanuit het bestaande wettelijke kader en actuele rechtspraak dieper op deze vragen ingaan. Rekening houdend met de snelle ontwikkelingen, worden instrumenten aangereikt om risico's in kaart te brengen, misbruiken te voorkomen en inbreuken tegen te gaan.Bron : http://www.intersentia.be

Keywords

Human rights --- Industrial and intellectual property --- Mass communications --- Computer. Automation --- kansspelen --- identiteitscontrole --- sociale media --- auteursrecht --- wetgeving --- intellectueel eigendomsrecht --- aansprakelijkheid (recht) --- privacy --- Sociale media --- Rechtspraak --- Recht --- Privacybescherming --- Aansprakelijkheid --- Wetgeving --- Auteurswet --- PXL-Business 2014 --- wettelijk kader --- Médias --- Réseaux sociaux (Internet) --- Ebooks --- Social media --- Belgium --- Juridical aspects --- Confidential communications --- Privacy, Right of --- Online social networks --- Secret professionnel --- Droit à la vie privée --- Médias sociaux --- Réseautage personnel (Informatique) --- Law and legislation --- Droit --- BPB1307 --- 193 Kinderrechten en Media --- Médias sociaux --- recht --- Moyen de communication de masse --- Internet --- 347.83 --- Интернет --- internet --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- media masowe --- sredstva javnoga priopćavanja --- media tal-massa --- масмедия --- meios de comunicação de massas --- средства за јавно информирање --- massamedia --- mezzo di comunicazione di massa --- mediji --- масовни медији --- plašsaziņas līdzekļi --- masmédiá --- Massenmedium --- mass media --- tömegmédia --- medio de comunicación de masas --- massmedier --- hromadné sdělovací prostředky --- μέσο μαζικής επικοινωνίας --- masmedia --- žiniasklaida --- joukkoviestintävälineet --- massekommunikationsmiddel --- mass-media --- massiteabevahendid --- massikommunikatsioonivahendid --- sredstva javnoga informiranja --- joukkoviestimet --- masinės komunikacijos priemonės --- Massenkommunikationsmittel --- massimeediumid --- mjete të komunikimit masiv --- μίντια --- μέσο μαζικής ενημέρωσης --- мас-медиум --- tömegmédiumok --- massemedier --- medier --- média --- means of mass communication --- meios de comunicação social --- meedia --- masovokomunikačné prostriedky --- tömegtájékoztatási eszközök --- visuomenės informavimo priemonės --- Medien --- masovni mediji --- mijloace de comunicare în masă --- massacommunicatiemiddel --- médias --- veřejné sdělovací prostředky --- media --- masu informācijas līdzekļi --- масовни медиуми --- massmedia --- masmédia --- mediarecht --- E-books --- Auteursrecht --- Idirlíon --- mórmheáin --- Belgique


Book
Tartaria, modder en verzonnen tijd : pseudogeschiedenis op maat van de sociale media
Authors: ---
ISBN: 9789461174055 Year: 2022 Publisher: Brussel ASP

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Tot het einde van de negentiende eeuw heerste het hoogtechnologische wereldrijk Tartaria over de aarde. De oude beschaving verdween uiteindelijk onder een modderstroom. Tenminste, volgens talloze gelovers van deze recente internetmythe, voor wie de vernietiging van Tartaria 150 tot 200 jaar geleden een complot is. Het verhaal van Tartaria bereikte eind 2018 in het zog van de platte-aardetheorieën het beoogde publiek van gewillige verspreiders en gelovers van alternatieve geschiedenistheorieën. De ingrediënten, de soms verrassend oude inspiratiebronnen én de sociale media zorgen ervoor dat het verhaal van Tartaria snel een roetsjbaan van alternatieve feiten is die steeds wilder, onoverzichtelijker én onzinniger wordt. Blijft de vraag hoe te reageren. Op het eerste gezicht zijn de verspreiders en gelovers even onschuldig en naïef als de tweedehandse verhaaltjes over nog maar eens een verloren wereldrijk. Op het tweede gezicht blijkt dat er via het pseudohistorische Tartaria, naast een algehele achterdocht tegenover elke vorm van expertise, andere, zeer corrosieve en destructieve ideeën verspreid worden.

Keywords

Tegenfeitelijke geschiedenis --- Scepticisme --- Pseudowetenschappen --- Wereldbeeld --- BPB9999 --- Philosophy and psychology of culture --- Sociology of culture --- sociale media --- BPB2304 --- médias sociaux --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- skeptici --- internetmythe --- pseudogeschiedenis --- Tartaria --- alternatieve geschiedenis --- mythische locaties --- Atlantis --- cymatiek --- cymatische energie --- complottheorieën --- samenzweringstheorieën --- samenzweringen --- complotisme --- pseudowetenschappen --- alternatieve geschiedschrijving


Book
Haal meer uit social media.
Author:
ISBN: 9789460580550 Year: 2010 Volume: *27 Publisher: Antwerpen : Luster,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Iedereen heeft vandaag de mond vol van sociale media zoals Facebook, Netlog, Twitter, Youtube, Wikipedia of LinkedIn. Maar wat zijn nu juist sociale media? Waar komen ze vandaan en waarom zijn ze zo belangrijk? Jo Caudron staat stil bij de digitalisering van de media en hij bespreekt sociale media als blogs, Twitter, Facebook enzovoort. Hierbij worden ook cijfers gegeven die duidelijk laten zien welke evolutie deze media de afgelopen jaren hebben doorgemaakt. Vervolgens gaat de auteur concreet in op de vraag hoe je als consument en als bedrijf sociale media kunt gebruiken om het leven gemakkelijker, prettiger en/of winstgevender te maken.

Keywords

Applied marketing --- sociale media --- Computer architecture. Operating systems --- Médias sociaux --- Social media --- Sociale media --- BPB1011 --- Internet --- Média privé --- Numérisation --- 316.772.5 --- internet --- Privé-media --- Digitalisering --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Sociale netwerken --- Sociale media. --- internet. --- Internet. --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H1713 --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Toegepaste marketing --- Computerarchitectuur. Operating systems --- digitalização --- digitiú --- digitalisointi --- дигитализација --- digitalisering --- skaitmeninimas --- digitaliziranje --- ciparošana --- digitalizácia --- digitalizace dokumentů --- digitalizacja --- diġitalizzazzjoni --- дигитализация --- numerizzazione --- digitalizare --- digitisation --- ψηφιοποίηση --- digjitalizim --- Digitalisierung --- digitalización --- digitalizálás --- digiteerimine --- digitalizacija --- skaitmeninis keitimas --- digitalisation --- numerizzazzjoni --- digitalizzazione --- transformace dat --- digitalizace dat --- private media --- privatmedier --- companie media privată --- meios de comunicação privados --- media private --- privates Massenmedium --- частна медия --- приватни медиуми --- privat medie --- privé-media --- приватни медији --- privatni mediji --- privāti saziņas līdzekļi --- yksityiset joukkoviestimet --- medio de comunicación privado --- media privata --- magánmédia --- ιδιωτικό μέσο μαζικής επικοινωνίας --- zasebni mediji --- mass media privati --- privačios žiniasklaidos priemonės --- súkromné médiá --- erameedia --- media prywatne --- soukromé médium --- televisão privada --- post de radio privat --- privātā televīzija --- ιδιωτική ραδιοφωνία --- privé-omroep --- yksityinen televisio --- ελεύθερος ραδιοφωνικός σταθμός --- privé-televisie --- private television --- radio privada --- soukromá televizní stanice --- privater Hörfunk --- radio privata --- télévision privée --- eratelevisioon --- televisione privata --- privater Rundfunk --- eraraadio --- приватен весник --- ιδιωτικός ραδιοσταθμός --- magántelevízió --- soukromá rozhlasová stanice --- privatni radio --- soukromá televize --- magánmédiumok --- privati televizija --- yksityinen radio --- rádio privada --- приватно радио --- privātais radio --- privates Fernsehen --- súkromná televízia --- súkromný rozhlas --- privat radio --- privatus radijas --- ιδιωτικό μέσο μαζικής ενημέρωσης --- radio private --- magánrádió --- приватно радиодифузно друштво --- soukromé rádio --- ιδιωτική τηλεόραση --- приватна телевизија --- privat televison --- privatna televizija --- televisión privada --- televiziune privată --- radio privée --- private radio --- televizion privat --- Интернет --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- meáin phríobháideacha --- Idirlíon --- Numérisation --- Média privé


Book
iLobby.eu : survival guide to EU lobbying, including the use of social media.
Author:
ISBN: 9789059724396 9059724399 Year: 2010 Publisher: Delft Eburon

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Applied marketing --- lobbyen --- Europees recht --- sociale netwerken --- European law --- sociale media --- Lobbying --- Pressure groups --- Internet --- Social media --- Groupes de pression --- Médias sociaux --- Political aspects --- Aspect politique --- European Union. --- European Union --- BPB1011 --- Groupe d'intérêt --- Union européenne --- Belangengroep --- Europese unie --- Médias sociaux --- interesna skupina --- група со интерес --- grupo de interesses --- záujmová skupina --- grupo de interés --- gruppo d'interesse --- interesų grupė --- grupa interesu --- érdekcsoport --- intressegrupp --- zájmová skupina --- interessegruppe --- etujärjestö --- grup de interese --- belangengroep --- Interessengruppe --- huvirühm --- grup interesi --- grupp interessat --- интересна група --- група по интереси --- interešu grupa --- ομάδα συμφερόντων --- interest group --- група за притисок --- nyomásgyakorló csoport --- pressionsgruppe --- lobizmas --- surverühm --- pressure group --- pressiegroep --- grupo de presión --- lobbitevékenység --- lobi --- ietekmētājgrupa --- lob --- lobijs --- lobbying --- grup de presiune --- лобирање --- lobbi --- lobbiszervezet --- nátlaková skupina --- påtryckningsgrupp --- painostusryhmä --- lobby --- лоби --- Lobby --- spaudimo grupė --- grup presioni --- lobitöö --- eturyhmä --- gruppo di pressione --- ομάδα επιρροής --- grupo de pressão --- interesna grupa --- skupina za pritisak --- groupe de pression --- ομάδα πίεσης --- korridorpolitik --- groupe d'intérêt --- Europese Unie --- Europska unija --- União Europeia --- Ευρωπαϊκή Ένωση --- Európska únia --- Európai Unió --- Europäische Union --- Europos Sąjunga --- Evropská unie --- Европска унија --- Unjoni Ewropea --- Европейски съюз --- Europeiska unionen --- Euroopan unioni --- Eiropas Savienība --- Unión Europea --- Evropska unija --- Unia Europejska --- Unione europea --- Uniunea Europeană --- Den Europæiske Union --- Европска Унија --- Euroopa Liit --- an tAontas Eorpach --- Bashkimi Europian --- Sąjungos institucija --- Sąjungos teisė --- právo Únie --- νόμος της Ένωσης --- Savienības tiesības --- wet van de Unie --- legge dell'Unione --- Europæisk Union --- unionslagstiftning --- atto dell'Unione --- AE --- loi de l'Union --- EU --- e drejta e Bashkimit --- ЕУ --- lege a Uniunii Europene --- Union law --- grúpa sainleasa --- Lobbying - European Union countries --- Internet - Political aspects - European Union countries --- Groupe d'intérêt --- Union européenne


Book
Succesvol met sociale media : efficiënt zakendoen met Facebook, Twitter, LinkedIn...
Author:
ISBN: 9789048612253 Year: 2011 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Evolutie of revolutie ? Technologieën veranderen ons leven drastisch en maken het boeiend, maar soms ook wel lastig. Want bijblijven is vandaag de dag geen evidentie meer. Het gaat verbazend snel vooruit.Met dit boek begeleidt Stefaan Lammertyn jou in de fascinerende en snel veranderende wereld van sociale media. Hij reikt je praktische tips aan en leert je op een efficiënte manier werken met sociale media.Stefaan Lammertyn is zaakvoerder van Pixular, een online communicatiebureau. Voor zijn eigen bedrijf zet hij dagelijks sociale media in, waarmee hij effectief contacten en contracten genereert.Pixular begeleidt verschillende KMO's en institutionelen bij het opzetten en het inzetten van LinkedIn, Twitter, Facebook ...bron : http://www.diekeure.be

Keywords

Management. --- Sociale media. --- Sociale netwerken --- Web 2.0. --- Internet. --- Applied marketing --- sociale netwerken --- sociale media --- e-business --- Computer architecture. Operating systems --- Toegepaste marketing --- Computerarchitectuur. Operating systems --- BPB1205 --- Guide --- Médias sociaux --- 695 Communicatie --- Communicatie 656:621.39 --- Media 316.774 --- LinkedIn --- Twitter --- facebook --- public relations --- Facebook --- PR --- 380.53 --- 381.0 --- AA / International- internationaal --- 316.772.5 --- marketing --- twitter --- communicatie --- internet --- verkoopbeleid --- Handboek --- Sociale media --- social media --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Binnenlandse handel: algemeenheden. --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Binnenlandse handel: algemeenheden --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Zakelijke communicatie --- Netwerken --- Kleine of Middelgrote Onderneming --- ghid --- наръчник --- vejledning --- vodič --- gwida --- juhend --- handbok --- priročnik --- водич --- příručka --- handboek --- guia de informação --- príručka --- udhërrëfyes --- guía --- οδηγός --- Handbuch --- kézikönyv --- poradnik --- vadovas --- guide --- guida --- metodisks līdzeklis --- opas --- priručnik --- kasutusjuhend --- instruktážní příručka --- rokasgrāmata --- прирачник --- упатство за употреба --- håndbog --- užívateľská príručka --- guide d'information --- informationsfolder --- vade-mecum --- manual de utilizare --- návod --- lietošanas noteikumi --- guida di informazione --- průvodce uživatele --- manual --- manuel d'information --- příručka uživatele --- brugsanvisning --- kasutamisjuhend --- průvodce --- käyttäjän käsikirja --- udhëzues për përdoruesin --- käsiraamat --- Leitfaden --- informační příručka --- guía del usuario --- εγχειρίδιο του χρήστη --- guía de información --- manual de instrucciones --- Gebrauchsanweisung --- Manual do utilizador --- användarhandbok --- vartotojo žinynas --- sprievodca užívateľa --- user's guide --- manual del usuario --- handleiding --- käyttöopas --- handleiding voor de gebruiker --- käyttäjän opas --- útmutató --- instruction manual --- vademecum --- atmintinė --- lietotāja rokasgrāmata --- udhëzues --- vartotojo vadovas --- használati utasítás --- εγχειρίδιο πληροφοριών --- manual de uso --- manuale di informazione --- manual de información --- οδηγός πληροφοριών --- manuale d'uso --- Vademekum --- manuel utilisateur --- Manual de informação --- manual për përdoruesin --- user manual --- instrukcijų knyga --- felhasználói kézikönyv --- vägledning --- Benutzerhandbuch --- uživatelská příručka --- príručka pre používateľov --- guia do utilizador --- ръководство за потребителя --- user guide --- manuale dell'utente --- naudotojo vadovas --- οδηγός χρήσης --- uporabniški priročnik --- ghid al utilizatorului --- brugervejledning --- poradnik użytkownika --- указания за употреба --- εγχειρίδιο --- käsikirja --- manuel --- gebruiksaanwijzing --- gwida għall-utent --- gebruikershandleiding --- manwal --- handbook --- podręcznik --- manuale --- praktinis vadovas --- manuál --- priročnik za uporabo --- Netwerk (ict) --- KMO --- Schrijven --- Tekst --- treoir d'úsáideoirí --- Onlinemarketing --- Netwerk (relationeel)


Book
Alles wat in dit boek staat is waar* en andere denkfouten
Authors: --- ---
ISBN: 9789463104777 Year: 2019 Publisher: Antwerpen Polis

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Elke dag worden we overstelpt met meningen, argumenten, standpunten. Velen onder ons doen zelf mee aan de opiniestrijd: in het café, aan de ontbijttafel of op sociale media. Wij proberen anderen te overtuigen, en anderen ons. Maar wat zijn de valkuilen van ons denken? Welke retorische trucjes gebruiken slimme overtuigers om indruk te maken? Welke argumenten klinken redelijk, maar zijn bij nader inzien kletspraat? Al sinds Aristoteles speuren filosofen naar denkfouten en drogredenen. Alleen zijn die oude lijstjes niet aangepast aan onze moderne tijd. Ze zijn aan herziening toe.In Alles wat in dit boek staat is waar (en andere denkfouten) leggen Maarten Boudry en Jeroen Hopster denkfouten bloot waaraan we ons allemaal weleens bezondigen. Dat levert verfrissende analyses en prikkelende inzichten op. En ook een reeks nieuwe concepten: van de wij-bak tot neusdrukken, van wafelijzermoraal tot het applausargument. Wie deze fijne selectie van denkfouten tot zich neemt, is een stuk beter gewapend in de moderne opinieoorlog.Bron : http://www.bol.com

Keywords

Philosophy of science --- Filosofie --- Redeneren --- Kritisch denken --- Wetenschapsfilosofie --- Argumenteren --- BPB9999 --- opinie --- debat --- BPB2010 --- Stellungnahme --- vélemény --- stanovisko --- udtalelse --- parecer --- opinia --- opinion --- lausunto --- arvamus --- advies --- mišljenje --- мнение --- yttrande --- opinjoni --- avis --- dictamen --- tuairim --- parere --- мишљење --- мислење --- nuomonė --- mnenje --- γνώμη --- atzinums --- richiesta di parere --- negativno mišljenje --- pagrįsta nuomonė --- opinie motivată --- dictamen favorable --- mit Gründen versehene Stellungnahme --- verzoek om advies --- parecer fundamentado --- puoltava lausunto --- met redenen omkleed advies --- arvamuse küsimine --- request for an opinion --- pëlqim --- souhlasné stanovisko --- indokolással ellátott vélemény --- consimțământ --- dictamen motivado --- motiverat yttrande --- αίτηση γνωμοδοτήσεως --- solicitare de opinie --- demande d'avis --- gleich lautende Stellungnahme --- lausuntopyyntö --- hozzájárulás --- piekrišana --- parere motivato --- kërkesë për opinion --- súhlasné stanovisko --- petición de opinión --- oprávnené stanovisko --- avis motivé --- parere conforme --- žiadosť o stanovisko --- solicitud de dictamen --- nuomonės paklausimas --- samtycke --- pritarimas --- zahtjev za mišljenjem --- opinion i arsyetuar --- põhjendatud arvamus --- perusteltu lausunto --- begrundet udtalelse --- parere circostanziato --- pamatots atzinums --- assent --- véleményadás iránti megkeresés --- pooldav seisukoht --- befürwortende Stellungnahme --- išvada --- Einholung einer Stellungnahme --- барање мислење --- žádost o stanovisko --- pozitivno mišljenje --- samstemmende udtalelse --- petición de dictamen --- oprávněné stanovisko --- αιτιολογημένη γνώμη --- pedido de parecer --- образложено мислење --- atzinuma lūgums --- obrazloženo mišljenje --- anmodning om udtalelse --- avis conforme --- σύμφωνη γνώμη --- reasoned opinion --- позитивно мислење --- begäran om yttrande --- nesouhlasné stanovisko --- sociale media --- médias sociaux --- sociální média --- обществени медии --- друштвени медиуми --- soziale Medien --- medios sociales --- družbeni mediji --- sociālie mediji --- media sociais --- sosiaalisen median väline --- media społecznościowe --- na meáin shóisialta --- sociala medier --- sociale medier --- social media --- közösségi média --- μέσα κοινωνικής δικτύωσης --- društveni mediji --- sotsiaalmeedia --- sociálne médiá --- media soċjali --- media sociali --- mijloace de comunicare sociale --- socialinė žiniasklaida --- mjetet e komunikimit social --- друштвени медији --- social network --- дружбени медиуми --- média social --- platformă (de comunicare) socială --- réseaux sociaux --- midja soċjali --- mezzi ta' komunikazzjoni soċjali --- sociālie plašsaziņas līdzekļi --- suhtlusmeedia --- ühismeedia --- sociální médium --- socialiniai tinklai --- rede social --- media sociale --- μέσο κοινωνικής δικτύωσης --- réseau social --- platforma społecznościowa --- Social Media --- družbeni medij --- medium soċjali --- socialt netværk --- sociálne médium --- redes sociales --- друштвена мрежа --- mezzi tax-xandir soċjali --- közösségi médium --- социјални медиуми --- social medium --- обществена медия --- социална мрежа --- sosiaalinen media --- медиуми за општење --- redes sociais --- debatteren --- argumenteren --- Oudheid --- China --- Romeinse Rijk --- Hellenisme --- Griekenland --- Hellas --- Film --- Literatuur --- Muziek --- Schilderkunst --- Tekenkunst --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Vrouw --- redeneren --- Bee Collection --- Denken

Listing 1 - 10 of 26 << page
of 3
>>
Sort by