Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Persberichten schrijven in 20 stappen
Author:
ISBN: 9013004482 Year: 2003 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boekje geeft antwoord op de belangrijkste vragen die u uzelf moet stellen én die journalisten u zullen stellen: Is een bepaald onderwerp wel publicabel, wat is eigenlijk nieuws en hoe kunt u dit aantrekkelijk opdienen? Hoe gaat u verder met de tekst, wat voor kop zet u boven het persbericht en wat doet u als het persbericht eenmaal de deur uit is? Al deze stappen zijn voorzien van duidelijke voorbeelden van hoe het moet (en hoe het niet moet).


Book
Dialoog via intranet
Authors: ---
ISBN: 9026728131 Year: 1998 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfsinformatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een intranet maakt bedrijfsprocessen beter beheersbaar en versnelt de informatievoorziening en de communicatie. Daarom sluit het intranet goed aan bij hedendaagse managementontwikkelingen zoals empowermend, business process redesign, werken in teams, flexwerk, toenemende procesautomatisering en kennisverrijking. In theorie klopt het allemaal, maar de praktijk is zoals altijd weerbarstiger. Dit boek belicht in hoofdlijnen de mogelijkheden van een intranet vanuit het oogpunt van interne communicatie. Geen technische handleiding voor intranetgebruik, maar stof tot nadenken voor de communicatiemanager.


Book
Copyright : auteursrechtelijke aspecten in de praktijk
Authors: ---
ISBN: 9013018793 Year: 2004 Volume: 35 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In begrijpeljke taal wordt op een rij gezet tegen welke juridische problemen men in de praktijk op kan lopen. Wat is plagiaat? Wanneer mag ik iets overnemen uit een andere uitgave? Wat moet er in ieder geval geregeld worden met fotografen, ontwerpers en tekstschrijvers? Kortom al die zaken waarvan je eigenlijk liever zeker weet, om claims te voorkomen.


Book
Grenzen in de journalistiek : uitspraken Raad voor de Journalistiek 1987-2003
Author:
ISBN: 9075727461 Year: 2003 Publisher: Z.p. Otto Cramwinckel


Book
Bedrijfspromotie via internet : mogelijkheden en aandachtspunten
Author:
ISSN: 15719928 ISBN: 9789013086904 9789013086973 Year: 2011 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek geeft tips voor het promoten van een bedrijf via internet. De gebiedende wijs waarin de waardevolle suggesties worden gegeven, is een verademing. Een vertrouwenwekkende handleiding zonder poespas en met een voorbeeldige overzichtelijkheid. Als basis komt de opzet van een website aan de orde, zo ook de vindbaarheid ervan en de redactie van aantrekkelijke teksten. Daarnaast e-publicaties, zoekwoorden, sociale media, online adverteren en free publicity. Het boek kan van groot nut zijn voor zelfstandigen zonder personeel én grotere bedrijven die hun diensten via het internet onder de aandacht van potentiële klanten willen brengen. Het is een deel in de reeks 'Taalanker' over de aanpak van herkenbare werksituaties, zoals timemanagement en omgaan met stress.


Book
Het communicatieplan : opzet en uitvoering in 8 stappen
Author:
ISBN: 9026730101 Year: 1999 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfsinformatie


Book
Kort en goed presenteren
Authors: ---
ISBN: 9026725965 Year: 1997 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfsinformatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Presenteren op seminars, congressen voorlichtingsbijeenkomsten is een kunst en kunde. Met een goede voorbereiding en regelmatig oefenen maakt u zich vaardigheden eigen die uw presentatie kracht en overtuiging geven. Zowel een heldere structuur van de voordracht als een expressieve en levendige presentatie waarborgen een succesvolle informatie-overdracht.In deze Communicatie Memo belichten Milou Mulder en Grada Schadee hoe u zich grondig kunt voorbereiden op uw voordracht. Zij geven antwoord op de vragen hoe u de boodschap structureert en deze met succes presenteert, zodat toehoorders met interesse naar u luisteren. Hoe gaat u interactief om met uw toehoorders? Hoe gebruikt u moderne presentatiemiddelen? De auteurs zijn respectievelijk directeur en senior consultant bij Eloquence Text, Speech en Presentations te Oostzaan.

Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by