Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Dit boekje geeft antwoord op de belangrijkste vragen die u uzelf moet stellen én die journalisten u zullen stellen: Is een bepaald onderwerp wel publicabel, wat is eigenlijk nieuws en hoe kunt u dit aantrekkelijk opdienen? Hoe gaat u verder met de tekst, wat voor kop zet u boven het persbericht en wat doet u als het persbericht eenmaal de deur uit is? Al deze stappen zijn voorzien van duidelijke voorbeelden van hoe het moet (en hoe het niet moet).
Persberichten. --- Schriftelijke communicatie. --- Journalism --- persberichten --- #A0307A --- 694 Schrijvende pers --- #KVHA:Journalistiek; Nederlands --- #KVHA:Perscontacten --- 659.3 --- PR --- 091 --- communicatie in organisaties --- pers --- schriftelijke communicatie --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- public relations --- 65.012 --- 384 --- 007.2 --- Persberichten --- Mediarelaties --- Journalistiek --- Tekstsoorten --- Externe communicatie --- Mediarelatie --- Tekstsoort --- Persbericht --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Een intranet maakt bedrijfsprocessen beter beheersbaar en versnelt de informatievoorziening en de communicatie. Daarom sluit het intranet goed aan bij hedendaagse managementontwikkelingen zoals empowermend, business process redesign, werken in teams, flexwerk, toenemende procesautomatisering en kennisverrijking. In theorie klopt het allemaal, maar de praktijk is zoals altijd weerbarstiger. Dit boek belicht in hoofdlijnen de mogelijkheden van een intranet vanuit het oogpunt van interne communicatie. Geen technische handleiding voor intranetgebruik, maar stof tot nadenken voor de communicatiemanager.
intranet --- interne communicatie --- communicatiemanagement --- Personnel management --- Mass communications --- Intranetten --- #ECO:04.09:sectoren IT-technologie ICT internet --- #A9808A --- Culture d'organisation Organisatiecultuur --- Intranet Intranet --- Information interne Interne informatie --- Informatique Informatica --- Courrier électronique Electronic mail --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Internet --- #KVHA:Communicatie --- 621.39* --- 659.3 --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 621.39* Internet --- Internet --- Intranet --- Netwerken --- Communicatiemiddelen --- Interne communicatie --- Informatica --- Elektronische informatievoorziening --- Netwerk (ict) --- Communicatiemiddel --- Digitale informatievoorziening
Choose an application
In begrijpeljke taal wordt op een rij gezet tegen welke juridische problemen men in de praktijk op kan lopen. Wat is plagiaat? Wanneer mag ik iets overnemen uit een andere uitgave? Wat moet er in ieder geval geregeld worden met fotografen, ontwerpers en tekstschrijvers? Kortom al die zaken waarvan je eigenlijk liever zeker weet, om claims te voorkomen.
Auteursrecht --- Auteursrecht. --- Nederland. --- auteursrecht --- Industrial and intellectual property --- communicatie --- Mass communications --- Copyright --- 151 Intellectuele rechten --- Auteursrechten --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Auteursrecht --- 347.78 --- 659.3 --- 396.27 --- recht --- Belgisch recht --- België --- schriftelijke communicatie --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 347.78 Auteursrecht --- auteursrecht, recht op handelsnaam, merkenrecht, octrooirecht --- 007 --- 34 --- 007.2 --- Communicatie --- Auteurswet --- Praktijk --- Mediawetgeving --- Wetgeving --- Monograph
Choose an application
Journalistic ethics --- Journalism --- Netherlands --- History --- 20th century --- Journalistiek --- Journalistieke ethiek --- Perswezen --- Waarden --- Nederland --- beroepsethiek --- eu-nede 092.7 --- journalistiek --- 659.3 --- Professional ethics --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- pers - Nederland --- Moral and ethical aspects --- Raad voor de Journalistiek (Netherlands) --- Federatie van Nederlandse Journalisten. --- Waarde (ethiek) --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Literatuur
Choose an application
Dit boek geeft tips voor het promoten van een bedrijf via internet. De gebiedende wijs waarin de waardevolle suggesties worden gegeven, is een verademing. Een vertrouwenwekkende handleiding zonder poespas en met een voorbeeldige overzichtelijkheid. Als basis komt de opzet van een website aan de orde, zo ook de vindbaarheid ervan en de redactie van aantrekkelijke teksten. Daarnaast e-publicaties, zoekwoorden, sociale media, online adverteren en free publicity. Het boek kan van groot nut zijn voor zelfstandigen zonder personeel én grotere bedrijven die hun diensten via het internet onder de aandacht van potentiële klanten willen brengen. Het is een deel in de reeks 'Taalanker' over de aanpak van herkenbare werksituaties, zoals timemanagement en omgaan met stress.
Reclame --- Internet. --- Computer architecture. Operating systems --- e-commerce --- Dutch language --- sales promotion --- sociale media --- Mass communications --- Internet --- Cybermarketing --- Websites --- Bedrijfscommunicatie --- Branding --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Bedrijfscommunicatie; Nederlands --- #KVHA:Bedrijfspromotie --- #KVHA:Internet --- 091 --- internet --- PR --- Nederlands 843 --- Bedrijfspromotie --- 659.3 --- 803.93 -06 --- promotie --- bedrijfsbeheer --- 695.1 Public relations --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- public relations --- Website --- Onlinemarketing
Choose an application
Acht basisstappen vormen de rode draad voor het opzetten van communicatiebeleid en voor de uitvoering van de dagelijkse communicatieactiviteiten.
Communicatiemiddelen. --- communicatietheorieën --- communicatiemanagement --- Organization theory --- Mass communications --- Bedrijfsleiding --- Management --- Communicatie --- 316.776 --- 659.3 --- #SBIB:031.AANKOOP --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:032.GIFT --- #A9906A --- #KVHA:Communicatie --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 316.776 Communicatieprocessen --- Communicatieprocessen --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Plan de communication Communicatieplan --- Analyse Analyse --- Evaluation Evaluatie --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- Information (gestion) Informatie (management) --- Communicatieplannen --- Praktijk --- Communicatieplan
Choose an application
Presenteren op seminars, congressen voorlichtingsbijeenkomsten is een kunst en kunde. Met een goede voorbereiding en regelmatig oefenen maakt u zich vaardigheden eigen die uw presentatie kracht en overtuiging geven. Zowel een heldere structuur van de voordracht als een expressieve en levendige presentatie waarborgen een succesvolle informatie-overdracht.In deze Communicatie Memo belichten Milou Mulder en Grada Schadee hoe u zich grondig kunt voorbereiden op uw voordracht. Zij geven antwoord op de vragen hoe u de boodschap structureert en deze met succes presenteert, zodat toehoorders met interesse naar u luisteren. Hoe gaat u interactief om met uw toehoorders? Hoe gebruikt u moderne presentatiemiddelen? De auteurs zijn respectievelijk directeur en senior consultant bij Eloquence Text, Speech en Presentations te Oostzaan.
Presentatietechnieken. --- Toespraken. --- presentatietechnieken --- spreken in het openbaar --- Mass communications --- Public relations --- Praktijk --- Checklists --- Presentaties --- Spreken in het openbaar --- Public relationspraktijk --- #A9706A --- Parler Spreken --- Ordinateurs Computers --- Assertivité Assertiviteit --- Audiovisuel Audiovisueel --- Communication orale Mondelinge communicatie --- Mémoire Geheugen --- Communication non verbale Non-verbale communicatie --- #KVHA:Spreekvaardigheid; Nederlands --- 659.3 --- presenteren --- mondelinge communicatie --- 499.4 --- E090186.jpg --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- mondelinge communicatie, discussiëren, gespreks- en interviewtechnieken, spreken in het openbaar, vergadertechnieken --- Checklist --- Presentatie
Choose an application
V, 268 p.
Professional ethics. Deontology --- Journalism --- United States --- Journalistic ethics --- #SBIB:309H1010 --- #SBIB:309H302 --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Media --- 659.3 --- Professional ethics --- New journalism --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Organisatorische aspecten van de media: algemene werken (incl. journalistiek) --- De communicator: opleiding, statuut, deontologie, zelfbeeld, sociale positie,.. --- Moral and ethical aspects --- Journalistiek --- Gedragscodes --- Journalistieke ethiek --- De communicator: opleiding, statuut, deontologie, zelfbeeld, sociale positie,. --- De communicator: opleiding, statuut, deontologie, zelfbeeld, sociale positie, --- Gedragscode --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- United States of America
Choose an application
6 p.
Reclame. --- Sponsoring. --- Applied marketing --- sponsoring --- Advertising. Public relations --- Mass communications --- Sponsoring --- 316.776 --- #SBIB:022.AANKOOP --- #SBIB:309H253 --- #A0006A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Sponsoring --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Teksttypologie; Nederlands --- 658.8 --- 659 --- 659.3 --- public relations --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 316.776 Communicatieprocessen --- Communicatieprocessen --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Sponsoring (alle aspecten) --- Communicatie --- Externe communicatie
Choose an application
1. Eerste zin 2.Aandachtstrekkers 3.Humor 4. Applaus 5.Slotzinnen
Presentatietechnieken. --- Toespraken. --- mondelinge communicatie --- redevoeringen --- spreken in het openbaar --- Mass communications --- Spreekkunst --- Mondelinge communicatie --- #SBIB:309H519 --- #SBIB:309H250 --- #A0103A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Presenteren --- #KVHA:Toespraken --- 659.3 --- humor --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- 159.94 --- 007.1 --- 305.8 --- Communicatie --- Schrijven --- Spreken --- Communicatie in organisaties --- Gesprekstechniek (onderhandelen) --- Communicatie ; algemeen --- (zie ook: Schrijfvaardigheid) --- Presentaties --- Spreken in het openbaar --- Communicatieve vaardigheden --- Presentatie
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|