Listing 1 - 10 of 38 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Compression for Clinicians: A Compass for Hearing Aid Fittings, Third Edition explains many developments that have taken place in the world of hearing aid compression, fitting methods, and real ear measurement. The text aims to make difficult concepts easier to understand and to explain in plain language many topics pertaining to compression. Directional microphones and digital features of noise reduction, feedback reduction, and expansion are also covered. The third edition recognizes two distinct clinical populations of sensorineural hearing loss: mild to moderate, on one hand, and more severe, on the other. These two clinical populations are well served by a corresponding pair of compression types: wide dynamic range compression and output limiting compression. Another double distinction held throughout the text is the two-part task for all hearing aids: providing gain and also increasing the signal-to-noise ratio. Gain is addressed by compression, while listening in noise is addressed by directional microphones and digital noise reduction.The Third Edition:Includes new chapters on common clinical encounters (Chapter 1), real ear measurement (Chapter 5), and adaptive dynamic range optimization (Chapter 10)Distinguishes between "sensory" and "neural" hearing loss and devotes a separate chapter to each of these types of sensorineural hearing lossContains updated coverage of digital hearing aids, directional microphones, and digital noise reductionRetains a strong focus on the historical development of compression from yesterday's analog hearing aids to digital hearing aids of today
Hoortoestellen --- Hearing aids --- Compression (Audiology) --- Fitting of hearing aids --- Selection of hearing aids --- Amplitude compression (Audiology) --- Compression amplification (Audiology) --- Fitting. --- Selection --- Design and construction --- Hoortoestel
Choose an application
Waar mensen samen zijn, duikt de liefde op. En dat is dus ook op de werkvloer. Elk bedrijf heeft zijn eigen Romeo en Julia, zijn eigen liefdesduo, al dan niet heimelijk verliefd op elkaar. Werk en intimiteit onverzoenbaar? Niet voor duizenden mensen voor wie de realiteit anders is. Passie in de kopieerkamer, seks tijdens de overuren, steelse blikken langs de collegas heen: in elke industriezone, in elke wolkenkrabber, in elk kantorenblok zijn ze dagelijkse kost.Dit boek belicht verschillende aspecten van romances op de werkvloer. Beschouwingen en bespiegelingen worden afgewisseld met flarden tekst uit getuigenissen. De auteurs geven tips aan werkgevers en collegas om hier netjes mee om te gaan en desnoods bij de wetgever aan te kloppen. Het boek is zo ook een gids voor wie betrokken raakt in een werkromance: de directeur, de personeelschef, de verliefde, de bedrogene of & de gedumpte.Bron : http://www.academiapress.be
Interpersonal relations --- Mate selection --- Sex in the workplace --- Personeelsmanagement --- Seksualiteit --- Managementvaardigheden --- Wetgeving --- Arbeidssociologie
Choose an application
Het introductieprogramma is slechts een klein onderdeel van het totale HRM-beleid. Een goede introductie van een nieuwe medewerker is echter een investering voor de toekomst. Ongeschreven regels van een organisatie bespreken, rustmomenten inbouwen op de eerste werkdagen en het aan elkaar koppelen (buddyprogramma's) van nieuwkomers zijn enkele tips. In helder, direct taalgebruik en via een overzichtelijke bladspiegel geeft de auteur adviezen die bruikbaar zijn voor HR-specialisten, leidinggevenden en de nieuwkomers zelf. Zo mag je best al om een rondleiding vragen voor je eerste werkdag. Een ander bruikbaar advies is om de sollicitatieprocedures af te stemmen op het introductieprogramma. In tijden van schaarste is adequaat personeel moeilijk te vinden. Na een succesvolle werving wil een organisatie dit verse kapitaal graag behouden. Deze gids staat vol tips, adviezen en best practices. Behalve het boek van Joost Ardts uit 2003 'Introductiebeleid'* zijn er geen recente titels op de markt die specifiek aan nieuwe medewerkers aandacht besteden. Nog steeds worden veel nieuwe medewerkers op de eerste werkdag aan hun lot overgelaten. Een enorme verspilling van productiviteit en een bron van frustratie, demotivatie en verloop! Geef nieuwe medewerkers van hoog tot laag een vliegende start met de strategie'n en praktische tips uit De introductiegids en maak ze snel en effici'nt wegwijs in je organisatie. Inclusief veertien best practices van bedrijven met een bijzonder introductiebeleid! Een onmisbaar handboek voor ondernemers, leidinggevenden, p&o'ers en ieder ander die nieuwe collega's wil inwerken en motiveren.
Choose an application
Mensen zijn hét belangrijkste kapitaal van een gezonde organisatie. Daarom is het cruciaal om het juiste personeel op de juiste plek te krijgen. Goed geselecteerd helpt managers winst te boeken met een compleet nieuwe aanpak van sollicitatieprocedures. De werving wordt gerichter, de procedure effectiever en de gesprekken geven beter inzicht in de geschiktheid van de kandidaat. De vele 'kant-en-klaar' werkvormen maken het selecteren van geschikte kandidaten een stuk eenvoudiger, effectiever en leuker. Met een verfrissende en soms spannende invulling krijgt werving en selectie nieuw elan. Het boek biedt tools en instrumenten om een uitgebreid beeld van de gewenste kandidaat te kunnen schetsen. Daarbij gaat het niet alleen over de feitelijke kennis en vaardigheden, maar ook over het type mens, de gewenste uitstraling, de rol in het team en wat je nodig hebt om in de organisatie goed te functioneren. De werkvormen uit dit boek zorgen ervoor dat de kandidaat in het sollicitatiegesprek een authentiek beeld van zichzelf kan geven. Goed geselecteerd is een praktisch en inspirerend boek dat de lezer in woord en beeld handvatten biedt met direct toepasbare suggesties en vormen. Bron : http://www.academicservice.nl
Sélection du personnel Personeelsselectie --- Recrutement Werving --- Management --- Solliciteren --- Personeelsmanagement --- Personeelsselectie --- Personeelswerving --- Sollicitatie
Choose an application
Modern Hearing Aids: Verification, Outcome Measures, and Follow-Up focuses on the selection and fitting of hearing aids and the outcome procedures and measures that follow. The world-renowned authors provide guidance for selecting prescriptive fitting approaches and detailed protocols for the use of behavioral measures and real-ear speech mapping to both verify the fitting and assess special hearing aid features. Extensive discussion is included regarding the techniques, procedures, and test protocols for probe-microphone measures. The authors have included numerous postfitting tests that can be conducted along with step-by-step protocols for their administration and scoring. Follow-up care and auditory training options also are reviewed.
Hearing aids. --- Hearing aids --- Fitting of hearing aids --- Selection of hearing aids --- Hearing aids, Mechanical --- Audiology --- Prosthesis --- Fitting. --- Selection --- Instruments --- Hoortoestel --- Test --- Screening (geneeskunde) --- Evidence-based practice --- Kwaliteitscontrole --- Audiologie --- Cochleair implantaat --- Test (geneeskunde)
Choose an application
Voor het vinden van een (nieuwe) baan zijn social media onmisbaar. Aaltje Vincent, auteur van de bestsellers Jobmarketing en Solliciteren via LinkedIn, neemt u mee in alle stappen van het wervings- en selectieproces en hoe men daarbinnen met social media werkt. Met 'Werk vinden met Social Media' weet u hoe u slim gebruik kan maken van deze media om de ideale baan te vinden en om gevonden te worden voor uw ideale baan.Bron : http://www.managementboek.nl
Sociale media --- Recrutement Werving --- Sélection du personnel Personeelsselectie --- Réseaux Netwerken --- Solliciteren --- Sociale netwerken ; internet --- Sociale communicatie --- Internet --- Arbeidsmarktcommunicatie --- Personeelswerving --- Sollicitatie
Choose an application
Online rouleren er honderdduizenden vacatures. Hoe bereik jij met jouw ene vacature de ideale kandidaat ? Hoe val je op en spreek je aan ? Met de juiste woorden! Woorden die samen een wervende vacaturetekst vormen.Werven met Woorden is de onmisbare handleiding voor iedereen die regelmatig vacatureteksten schrijft. Handige tips, makkelijk toe te passen principes en inspirerende voorbeelden maken het schrijven van vacatureteksten voortaan eenvoudiger, doeltreffender én leuker. Het boek is een musthave voor onder meer recruiters, intercedenten, hr-medewerkers, arbeidsmarktcommunicatiespecialisten, communicatiemedewerkers en tekstschrijvers.Bron : http://www.bol.com
Recrutement Werving --- Sélection du personnel Personeelsselectie --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Personeelsadvertenties --- Schrijven --- Taalgebruik --- Arbeidsmarktcommunicatie --- Personeelswerving --- Solliciteren --- Vacature --- Sollicitatie
Choose an application
Vind het reclamebureau op maat van uw bedrijf! Enige Nederlandstalige boek over de selectie van een reclamebureau. Voor adverteerders is de selectie van het juiste reclamebureau een strategische keuze. Maar ook voor reclamebureaus is elke pitch een aanzienlijke investering. Het volledige proces om een bureau effectief en efficiënt te selecteren, komt aan bod: van behoeftebepaling tot remuneratie en contract. Met concrete tips en tools om een duurzame relatie op te bouwen tussen adverteerder en bureau. Niet te missen gids voor elke marketing- en communicatieverantwoordelijke. Bron : http://www.boekenbank.be
reclamebureaus --- Advertising. Public relations --- Advertising agencies --- Selection --- 369.4 --- adverteren --- reclame --- 659.1 --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Reclamebureaus --- Reclame --- Reclamestrategieën --- Marketingstrategieën --- Reclamebureau --- Reclamestrategie --- Marketingstrategie
Choose an application
pleeg ook bijhorend boek: siso: 599.712 en awnr.: 2005/670.5 of 2005/671.5
Otorhinolaryngology --- Hoortoestellen --- Audiologie --- Otorinolaryngologie --- Erfelijkheidsleer --- Hair cells --- Hearing aids --- Otoacoustic emissions --- #KVHB:Audiologie --- #KVHB:Gehoorprothesen --- #KVHB:Gehoorstoornissen --- Emissions, Otoacoustic --- Bioacoustics --- Fitting of hearing aids --- Selection of hearing aids --- Cells of Corti --- Cochlear hair cells --- Corti's cells --- Corti's organ --- Mechanoreceptors --- Fitting --- Selection --- Hoortoestel
Choose an application
Menselijk kapitaal is voor bedrijven een belangrijke sleutel tot succes. Maar vaak gebeurt de selectie van nieuwe medewerkers op buikgevoel, op basis van een gesprek over het cv en enkele interviewvragen of op basis van minder geschikte testen. Dat is een gemiste kans, want er is veel onderzoek over aanwerving dat relevant is voor het bedrijfsleven.In Vind de ware... medewerker vertalen de auteurs daarom ettelijke wetenschappelijke bevindingen rond selectie naar een praktische en efficiënte leidraad voor organisaties. Inzichten uit onderzoek vullen ze aan met inspirerende voorbeelden uit het werkveld. Je krijgt een helder overzicht van alle selectietechnieken en hun kenmerken, een aantal valkuilen en heel wat tips voor een goede aanpak van je selectieproces. Ze belichten bovendien het onboardingproces als afsluiter van het selectieproces. Zo kan je op maat van je organisatie aan de slag om een kwalitatieve selectie uit te voeren.Bron : http://www.standaardboekhandel.be
personeelsselectie --- 658.33 --- Personeelsselectie --- 331.108 --- Sélection du personnel Personeelsselectie --- Recrutement Werving --- Selection and appointment --- Solliciteren --- Sollicitatiegesprekken --- Personeelsmanagement --- Werving --- Onthaal --- PXL-Central Office 2020 --- personeelsbeleid : werving en selectie --- Sollicitatie --- Sollicitatiegesprek --- Onthaal (welkom) --- Onboarding --- Personnel management --- aanwerving en selectie --- HRM (human resource management) --- Personeelswerving
Listing 1 - 10 of 38 | << page >> |
Sort by
|