Narrow your search
Listing 1 - 10 of 38 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Compression for clinicians : a compass for hearing aid fittings
Author:
ISBN: 9781597569873 9781597569880 1597569887 1597569879 Year: 2017 Publisher: San Diego (Cal.) Plural Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Compression for Clinicians: A Compass for Hearing Aid Fittings, Third Edition explains many developments that have taken place in the world of hearing aid compression, fitting methods, and real ear measurement. The text aims to make difficult concepts easier to understand and to explain in plain language many topics pertaining to compression. Directional microphones and digital features of noise reduction, feedback reduction, and expansion are also covered. The third edition recognizes two distinct clinical populations of sensorineural hearing loss: mild to moderate, on one hand, and more severe, on the other. These two clinical populations are well served by a corresponding pair of compression types: wide dynamic range compression and output limiting compression. Another double distinction held throughout the text is the two-part task for all hearing aids: providing gain and also increasing the signal-to-noise ratio. Gain is addressed by compression, while listening in noise is addressed by directional microphones and digital noise reduction.The Third Edition:Includes new chapters on common clinical encounters (Chapter 1), real ear measurement (Chapter 5), and adaptive dynamic range optimization (Chapter 10)Distinguishes between "sensory" and "neural" hearing loss and devotes a separate chapter to each of these types of sensorineural hearing lossContains updated coverage of digital hearing aids, directional microphones, and digital noise reductionRetains a strong focus on the historical development of compression from yesterday's analog hearing aids to digital hearing aids of today


Book
Van in team naar intiem : over werkromances en kantooraffaires
Authors: ---
ISBN: 9789038222455 Year: 2014 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waar mensen samen zijn, duikt de liefde op. En dat is dus ook op de werkvloer. Elk bedrijf heeft zijn eigen Romeo en Julia, zijn eigen liefdesduo, al dan niet heimelijk verliefd op elkaar. Werk en intimiteit onverzoenbaar? Niet voor duizenden mensen voor wie de realiteit anders is. Passie in de kopieerkamer, seks tijdens de overuren, steelse blikken langs de collegas heen: in elke industriezone, in elke wolkenkrabber, in elk kantorenblok zijn ze dagelijkse kost.Dit boek belicht verschillende aspecten van romances op de werkvloer. Beschouwingen en bespiegelingen worden afgewisseld met flarden tekst uit getuigenissen. De auteurs geven tips aan werkgevers en collegas om hier netjes mee om te gaan en desnoods bij de wetgever aan te kloppen. Het boek is zo ook een gids voor wie betrokken raakt in een werkromance: de directeur, de personeelschef, de verliefde, de bedrogene of & de gedumpte.Bron : http://www.academiapress.be


Book
De introductiegids : 49 tips voor het inwerken van nieuwe medewerkers
Author:
ISBN: 9789077881422 Year: 2008 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het introductieprogramma is slechts een klein onderdeel van het totale HRM-beleid. Een goede introductie van een nieuwe medewerker is echter een investering voor de toekomst. Ongeschreven regels van een organisatie bespreken, rustmomenten inbouwen op de eerste werkdagen en het aan elkaar koppelen (buddyprogramma's) van nieuwkomers zijn enkele tips. In helder, direct taalgebruik en via een overzichtelijke bladspiegel geeft de auteur adviezen die bruikbaar zijn voor HR-specialisten, leidinggevenden en de nieuwkomers zelf. Zo mag je best al om een rondleiding vragen voor je eerste werkdag. Een ander bruikbaar advies is om de sollicitatieprocedures af te stemmen op het introductieprogramma. In tijden van schaarste is adequaat personeel moeilijk te vinden. Na een succesvolle werving wil een organisatie dit verse kapitaal graag behouden. Deze gids staat vol tips, adviezen en best practices. Behalve het boek van Joost Ardts uit 2003 'Introductiebeleid'* zijn er geen recente titels op de markt die specifiek aan nieuwe medewerkers aandacht besteden. Nog steeds worden veel nieuwe medewerkers op de eerste werkdag aan hun lot overgelaten. Een enorme verspilling van productiviteit en een bron van frustratie, demotivatie en verloop! Geef nieuwe medewerkers van hoog tot laag een vliegende start met de strategie'n en praktische tips uit De introductiegids en maak ze snel en effici'nt wegwijs in je organisatie. Inclusief veertien best practices van bedrijven met een bijzonder introductiebeleid! Een onmisbaar handboek voor ondernemers, leidinggevenden, p&o'ers en ieder ander die nieuwe collega's wil inwerken en motiveren.


Book
Goed geselecteerd : een nieuwe aanpak van sollicitatieprocedures voor managers
Authors: ---
ISBN: 9789052618401 Year: 2011 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mensen zijn hét belangrijkste kapitaal van een gezonde organisatie. Daarom is het cruciaal om het juiste personeel op de juiste plek te krijgen. Goed geselecteerd helpt managers winst te boeken met een compleet nieuwe aanpak van sollicitatieprocedures. De werving wordt gerichter, de procedure effectiever en de gesprekken geven beter inzicht in de geschiktheid van de kandidaat. De vele 'kant-en-klaar' werkvormen maken het selecteren van geschikte kandidaten een stuk eenvoudiger, effectiever en leuker. Met een verfrissende en soms spannende invulling krijgt werving en selectie nieuw elan. Het boek biedt tools en instrumenten om een uitgebreid beeld van de gewenste kandidaat te kunnen schetsen. Daarbij gaat het niet alleen over de feitelijke kennis en vaardigheden, maar ook over het type mens, de gewenste uitstraling, de rol in het team en wat je nodig hebt om in de organisatie goed te functioneren. De werkvormen uit dit boek zorgen ervoor dat de kandidaat in het sollicitatiegesprek een authentiek beeld van zichzelf kan geven. Goed geselecteerd is een praktisch en inspirerend boek dat de lezer in woord en beeld handvatten biedt met direct toepasbare suggesties en vormen. Bron : http://www.academicservice.nl


Book
Modern hearing aids : verification, outcome measures and follow-up
Authors: --- ---
ISBN: 1597569488 9781597569484 9781597564823 1597564826 Year: 2016 Publisher: San Diego (Cal.) Plural Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Modern Hearing Aids: Verification, Outcome Measures, and Follow-Up focuses on the selection and fitting of hearing aids and the outcome procedures and measures that follow. The world-renowned authors provide guidance for selecting prescriptive fitting approaches and detailed protocols for the use of behavioral measures and real-ear speech mapping to both verify the fitting and assess special hearing aid features. Extensive discussion is included regarding the techniques, procedures, and test protocols for probe-microphone measures. The authors have included numerous postfitting tests that can be conducted along with step-by-step protocols for their administration and scoring. Follow-up care and auditory training options also are reviewed.


Book
Werk vinden met social media : vind je ideale baan via social media
Author:
ISBN: 9789000304004 Year: 2011 Publisher: Houten Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Voor het vinden van een (nieuwe) baan zijn social media onmisbaar. Aaltje Vincent, auteur van de bestsellers Jobmarketing en Solliciteren via LinkedIn, neemt u mee in alle stappen van het wervings- en selectieproces en hoe men daarbinnen met social media werkt. Met 'Werk vinden met Social Media' weet u hoe u slim gebruik kan maken van deze media om de ideale baan te vinden en om gevonden te worden voor uw ideale baan.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Werven met woorden : bereik de ideale kandidaat met een wervende vacaturetekst
Author:
ISBN: 9789082606829 Year: 2018 Publisher: Lelystad Voor Tekst

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Online rouleren er honderdduizenden vacatures. Hoe bereik jij met jouw ene vacature de ideale kandidaat ? Hoe val je op en spreek je aan ? Met de juiste woorden! Woorden die samen een wervende vacaturetekst vormen.Werven met Woorden is de onmisbare handleiding voor iedereen die regelmatig vacatureteksten schrijft. Handige tips, makkelijk toe te passen principes en inspirerende voorbeelden maken het schrijven van vacatureteksten voortaan eenvoudiger, doeltreffender én leuker. Het boek is een musthave voor onder meer recruiters, intercedenten, hr-medewerkers, arbeidsmarktcommunicatiespecialisten, communicatiemedewerkers en tekstschrijvers.Bron : http://www.bol.com


Book
Adverteerder zkt. reclamebureau : daten in de reclamewereld
Authors: ---
ISBN: 9789401402798 Year: 2012 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Vind het reclamebureau op maat van uw bedrijf! Enige Nederlandstalige boek over de selectie van een reclamebureau. Voor adverteerders is de selectie van het juiste reclamebureau een strategische keuze. Maar ook voor reclamebureaus is elke pitch een aanzienlijke investering. Het volledige proces om een bureau effectief en efficiënt te selecteren, komt aan bod: van behoeftebepaling tot remuneratie en contract. Met concrete tips en tools om een duurzame relatie op te bouwen tussen adverteerder en bureau. Niet te missen gids voor elke marketing- en communicatieverantwoordelijke. Bron : http://www.boekenbank.be

Hair cells and hearing aids
Author:
ISBN: 1565934032 Year: 1996 Publisher: San Diego (Cal.) Singular Publishing Group

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

pleeg ook bijhorend boek: siso: 599.712 en awnr.: 2005/670.5 of 2005/671.5


Multi
Vind de ware... medewerker : juist selecteren in theorie en praktijk
Authors: --- ---
ISBN: 9789401458870 Year: 2019 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Menselijk kapitaal is voor bedrijven een belangrijke sleutel tot succes. Maar vaak gebeurt de selectie van nieuwe medewerkers op buikgevoel, op basis van een gesprek over het cv en enkele interviewvragen of op basis van minder geschikte testen. Dat is een gemiste kans, want er is veel onderzoek over aanwerving dat relevant is voor het bedrijfsleven.In Vind de ware... medewerker vertalen de auteurs daarom ettelijke wetenschappelijke bevindingen rond selectie naar een praktische en efficiënte leidraad voor organisaties. Inzichten uit onderzoek vullen ze aan met inspirerende voorbeelden uit het werkveld. Je krijgt een helder overzicht van alle selectietechnieken en hun kenmerken, een aantal valkuilen en heel wat tips voor een goede aanpak van je selectieproces. Ze belichten bovendien het onboardingproces als afsluiter van het selectieproces. Zo kan je op maat van je organisatie aan de slag om een kwalitatieve selectie uit te voeren.Bron : http://www.standaardboekhandel.be

Listing 1 - 10 of 38 << page
of 4
>>
Sort by