Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
41-0
User experience design --- User interface design --- Human-computer interaction --- Interaction design --- User experience --- Gebruikerservaring
Choose an application
Executive ability. --- Leadership. --- Leidinggeven --- Personeelsmanagement --- Professionalisering --- Managementvaardigheden --- Managementleer --- Leiderschap --- leadership --- success --- experience
Choose an application
Prototypes maken is een essentiële fase in het ontwikkelen van apps voor elk platform. Het maakt het verschil tussen een succesvolle, populaire app en een gemiste kans in de app store. Het heeft gevolgen voor het aantal downloads en aankopen van de app. Wat kun je doen om een idee voor een app te proberen, te testen en iteratief te verbeteren? Met onlinetools simuleer je apps op basis van afbeeldingen die aan elkaar gelinkt worden. Afhankelijk van de tool zijn gebruikelijke overgangen en interactiemodellen beschikbaar, waarmee je een goede indruk van het eindproduct geeft. Voldoende om het prototype op potentiële eindgebruikers te testen en waardevolle feedback te verwerven.Tot de behandelde onderwerpen behoren:Wat is een prototype en waarom wil je het?Onlinetools vergeleken met andere manieren van prototypes maken.Hoe zet je een goed prototype op?Wat zijn de overlappende eigenschappen van de onlinetools?Wat zijn de specifieke eigenschappen van Invision, Marvel, Fluid.UI, Proto.io en Flinto?Wat is de beste tool voor jou?Hoe test je met je prototype?Hoe pas je de testresultaten toe?Gooi je een prototype weg als je gaat bouwen?(https://www.vanduurenmedia.nl/EAN/9789463560207/Prototyping_met_onlinetools)
Computer. Automation --- internet --- webdesign --- programmeren (informatica) --- Apps --- User experience --- Prototyping --- App --- Gebruikerservaring
Choose an application
What's the secret to sales success ? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships-and you'd be wrong. The best salespeople don't just build relationships with customers. They challenge them. The need to understand what top-performing reps are doing that their average performing colleagues are not drove Matthew Dixon, Brent Adamson, and their colleagues at Corporate Executive Board to investigate the skills, behaviors, knowledge, and attitudes that matter most for high performance. And what they discovered may be the biggest shock to conventional sales wisdom in decades.Based on an exhaustive study of thousands of sales reps across multiple industries and geographies, The Challenger Sale argues that classic relationship building is a losing approach, especially when it comes to selling complex, large-scale business-to-business solutions. The authors' study found that every sales rep in the world falls into one of five distinct profiles, and while all of these types of reps can deliver average sales performance, only one-the Challenger- delivers consistently high performance.Instead of bludgeoning customers with endless facts and features about their company and products, Challengers approach customers with unique insights about how they can save or make money. They tailor their sales message to the customer's specific needs and objectives. Rather than acquiescing to the customer's every demand or objection, they are assertive, pushing back when necessary and taking control of the sale.The things that make Challengers unique are replicable and teachable to the average sales rep. Once you understand how to identify the Challengers in your organization, you can model their approach and embed it throughout your sales force. The authors explain how almost any average-performing rep, once equipped with the right tools, can successfully reframe customers' expectations and deliver a distinctive purchase experience that drives higher levels of customer loyalty and, ultimately, greater growth.Bron : http://www.amazon.com
Choose an application
Customer experience is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden, moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit, maar slagen er uiteindelijk niet in. Ze weten in theorie hoe ze stap voor stap tot een goede klantbeleving komen, maar missen concrete handvatten om het ook echt in praktijk te brengen.'Customer EXperience Sells' is een inspiratieboek voor bedrijven die onderscheidende klantreizen willen neerzetten. Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes behandelen de verschillende ingrediënten van een goede klantbeleving. Ze laten zien hoe nationale en internationale voorlopers hun klantbeleving hebben weten te optimaliseren, en wat andere bedrijven daarvan kunnen leren. Een boek dat u geheid op nieuwe ideeën brengt om uw eigen klantbeleving te verbeteren.- Een inspiratieboek vol cases van nationale en internationale voorlopers op het gebied van customer experiences- Bedoeld voor alle spelers binnen een bedrijf die met klantbeleving te maken hebben.Bron : http://www.managementboek.nl
658.8 --- klantentevredenheid --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren klantgerichtheid klantentevredenheid klantbeleving customer experience --- marketing, verkoop, distributie --- Customer Relationship Management --- Dienstverlening --- Klantenbinding --- Beleveniseconomie --- Marketing --- Financiewezen
Choose an application
Hugely popular with students and professionals alike, **Interaction Design** is an ideal resource for learning the interdisciplinary skills needed for interaction design, humancomputer interaction, information design, web design and ubiquitous computing. This text offers a cross-disciplinary, practical and process-oriented introduction to the field, showing not just what principles ought to apply to interaction design, but crucially how they can be applied. An accompanying website contains extensive additional teaching and learning material including slides for each chapter, comments on chapter activities and a number of in-depth case studies written by researchers and designers.
Computer architecture. Operating systems --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- design [discipline] --- technology [general associated concept] --- interactive --- computers --- webdesign --- KI (kunstmatige intelligentie) --- robots --- User experience --- Gebruikerservaring --- AI (artificiële intelligentie)
Choose an application
Waarom komen zoveel goedbedoelde veranderinitiatieven niet van de grond? Organisaties doen er vaak alles aan om de gewenste verbeteringen op gang te brengen. Er worden analyses gemaakt, veranderplannen geschreven en projectgroepen aangesteld ? en toch komen mensen niet in beweging. Waardoor veel initiatieven uiteindelijk een stille dood sterven.Dit boek laat zien hoe je de effectiviteit van veranderingen aanzienlijk vergroot, door continu te verbeteren. Snel aan de slag gaan, in plaats van eerst een gedetailleerd plan uitstippelen. Uitproberen, testen, leren en weer verder verbeteren, met maximaal eigenaarschap bij de medewerkers en actieve betrokkenheid van de klant. Zoals we geleerd hebben van Agile, Scrum en Lean. Zo verklein je de faalkosten en weet je sneller wat wel én niet werkt. Staat jouw team of organisatie voor een verandering? Move before you?re ready!'De basis van succes is verbetering en verandering. Always change a winning team! Move before you?re ready helpt je om dit te managen en scherp te blijven.' - Toon Gerbrands, algemeen directeur PSV.'Soms ontstaat een verandering door grootse gebaren, maar vaker nog door allerlei minibesluiten. Dit boek is een prachtige bron van inspiratie in dit proces van herordening. Move, you?re not a tree.' - Danielle Braun en Jitske Kramer, auteurs van De Corporate Tribe.'Praten over de gewenste cultuur verandert weinig. Je kunt je beter richten op het oprekken van hoe je samen werkt, dan volgt die cultuurverandering vanzelf. Dit boek verschaft inspiratie daartoe.' - Hans Vermaak, auteur van Plezier beleven aan taaie vraagstukken.Bron : http://www.managementboek.nl
Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren klantgerichtheid klantentevredenheid klantbeleving customer experience --- 366.4 --- management --- veranderingsmanagement --- bedrijfsleiding, management --- Veranderingsmanagement --- Verandering --- Veranderingsproces --- Eigenaarschap
Choose an application
Wat maakt dat sommige retailers succesvol zijn en andere het moeilijk hebben terwijl de economische realiteit voor beide groepen identiek is? De sleutel tot succes ligt in het definiëren van wat jou uniek, waardevol en onvervangbaar maakt en deze 'unieke smoel' altijd en overal uit te dragen. Dit praktijkgericht boek biedt jou als winkelier of showroomeigenaar concrete handvatten om uit te blinken met je zaak en toekomstbestendig te worden.
Winkelbeheer --- Winkeldisplay --- Retailmanagement --- Interieurinrichting --- Design --- Design thinking --- Merkstrategie --- Customer Experience Management --- Detailhandel --- Vormgeving --- Marketingstrategie --- Salesmanagement --- Housekeeping --- Distribution strategy --- Applied marketing --- winkelinrichting --- winkelpresentatie
Choose an application
onderwijsmethoden --- Educational sciences --- onderwijs --- pedagogiek --- Active learning --- Experiential learning --- 454.22 --- Onderwijskunde --- Academic collection --- #PBIB:2004.1 --- Experience-based learning --- Learning, Experiential --- Experience --- Learning --- Action learning --- Activity learning --- Activity teaching --- Research --- Onderwijsstijlen --- Ervaringsgericht onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Leraren basisonderwijs --- Zorgverbreding --- Onderzoek --- Kwaliteitszorg --- Leraar basisonderwijs --- Basisonderwijs --- Buitengewoon onderwijs --- Hoger onderwijs --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Onderzoek (wetenschap) --- Opvoedkunde --- Kinderpsychologie
Choose an application
Stel dat je huidige klanten voor een heel lange tijd klant blijven. Stel dat zij zo enthousiast zijn dat ze je nieuwe klanten bezorgen, en dat je medewerkers de beste nieuwe medewerkers aanbrengen, waardoor je een tevredenheidsscore van 11 op 10 haalt.Dit boek vertelt hoe je dat klaarspeelt: met Customer Delight Management. Het reikt je de tools aan om je organisatie richting groei te sturen. Je leert waar het fout kan lopen, wat de oplossingen zijn, hoe je je klanten meer dan tevreden maakt en wat deze delighted klanten en medewerkers je organisatie opleveren.Bron : http://www.standaard.be
Klanten --- Klantenbinding --- Klantgericht ondernemen --- Managementmodellen --- Sales management --- change, communicatie, customer experience, innovatie, gedrag, strategie, succes, talenten, verandering, zelfontwikkeling --- 658.89 --- Klantenmanagement --- Klantentevredenheid --- klantenmanagement --- klantentevredenheid --- Industrial management --- Customer relations --- Klant --- Managementmodel --- Salesmanagement
Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|