Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by

Book
The UX Book : process and guidelines for ensuring a quality user experience
Authors: ---
ISBN: 9780123852410 0123852412 Year: 2012 Publisher: Verenigde Staten Elsevier

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

41-0

Crucibles of leadership : how to learn from experience to become a great leader
Author:
ISBN: 9781591391371 1591391377 Year: 2008 Publisher: Boston (Mass.) Harvard Business Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Prototyping met onlinetools
Author:
ISBN: 9789463560207 Year: 2018 Publisher: Culemborg Van Duuren Informatica

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Prototypes maken is een essentiële fase in het ontwikkelen van apps voor elk platform. Het maakt het verschil tussen een succesvolle, populaire app en een gemiste kans in de app store. Het heeft gevolgen voor het aantal downloads en aankopen van de app. Wat kun je doen om een idee voor een app te proberen, te testen en iteratief te verbeteren? Met onlinetools simuleer je apps op basis van afbeeldingen die aan elkaar gelinkt worden. Afhankelijk van de tool zijn gebruikelijke overgangen en interactiemodellen beschikbaar, waarmee je een goede indruk van het eindproduct geeft. Voldoende om het prototype op potentiële eindgebruikers te testen en waardevolle feedback te verwerven.Tot de behandelde onderwerpen behoren:Wat is een prototype en waarom wil je het?Onlinetools vergeleken met andere manieren van prototypes maken.Hoe zet je een goed prototype op?Wat zijn de overlappende eigenschappen van de onlinetools?Wat zijn de specifieke eigenschappen van Invision, Marvel, Fluid.UI, Proto.io en Flinto?Wat is de beste tool voor jou?Hoe test je met je prototype?Hoe pas je de testresultaten toe?Gooi je een prototype weg als je gaat bouwen?(https://www.vanduurenmedia.nl/EAN/9789463560207/Prototyping_met_onlinetools)


Book
The challenger sale : taking control of the customer conversation
Authors: ---
ISBN: 9781591844358 Year: 2011 Publisher: New York Portfolio

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

What's the secret to sales success ? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships-and you'd be wrong. The best salespeople don't just build relationships with customers. They challenge them. The need to understand what top-performing reps are doing that their average performing colleagues are not drove Matthew Dixon, Brent Adamson, and their colleagues at Corporate Executive Board to investigate the skills, behaviors, knowledge, and attitudes that matter most for high performance. And what they discovered may be the biggest shock to conventional sales wisdom in decades.Based on an exhaustive study of thousands of sales reps across multiple industries and geographies, The Challenger Sale argues that classic relationship building is a losing approach, especially when it comes to selling complex, large-scale business-to-business solutions. The authors' study found that every sales rep in the world falls into one of five distinct profiles, and while all of these types of reps can deliver average sales performance, only one-the Challenger- delivers consistently high performance.Instead of bludgeoning customers with endless facts and features about their company and products, Challengers approach customers with unique insights about how they can save or make money. They tailor their sales message to the customer's specific needs and objectives. Rather than acquiescing to the customer's every demand or objection, they are assertive, pushing back when necessary and taking control of the sale.The things that make Challengers unique are replicable and teachable to the average sales rep. Once you understand how to identify the Challengers in your organization, you can model their approach and embed it throughout your sales force. The authors explain how almost any average-performing rep, once equipped with the right tools, can successfully reframe customers' expectations and deliver a distinctive purchase experience that drives higher levels of customer loyalty and, ultimately, greater growth.Bron : http://www.amazon.com


Book
CEX SELLS : het inspiratieboek voor MerkWaardige Customer EXperiences
Authors: ---
ISBN: 9789089652508 9089652507 Year: 2015 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Customer experience is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden, moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. Veel bedrijven proberen dit, maar slagen er uiteindelijk niet in. Ze weten in theorie hoe ze stap voor stap tot een goede klantbeleving komen, maar missen concrete handvatten om het ook echt in praktijk te brengen.'Customer EXperience Sells' is een inspiratieboek voor bedrijven die onderscheidende klantreizen willen neerzetten. Beate van Dongen Crombags en Deborah Wietzes behandelen de verschillende ingrediënten van een goede klantbeleving. Ze laten zien hoe nationale en internationale voorlopers hun klantbeleving hebben weten te optimaliseren, en wat andere bedrijven daarvan kunnen leren. Een boek dat u geheid op nieuwe ideeën brengt om uw eigen klantbeleving te verbeteren.- Een inspiratieboek vol cases van nationale en internationale voorlopers op het gebied van customer experiences- Bedoeld voor alle spelers binnen een bedrijf die met klantbeleving te maken hebben.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Interaction design : beyond human-computer interaction
Authors: --- ---
ISBN: 9781119020752 9781119066019 9781119088790 Year: 2015 Publisher: United Kingdom John Wiley & Sons, Inc.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hugely popular with students and professionals alike, **Interaction Design** is an ideal resource for learning the interdisciplinary skills needed for interaction design, humancomputer interaction, information design, web design and ubiquitous computing. &#13;&#13;This text offers a cross-disciplinary, practical and process-oriented introduction to the field, showing not just what principles ought to apply to interaction design, but crucially how they can be applied. &#13;&#13;An accompanying website contains extensive additional teaching and learning material including slides for each chapter, comments on chapter activities and a number of in-depth case studies written by researchers and designers.


Book
Move before you're ready : hoe je snel en continu verbetert
Authors: --- ---
ISBN: 9789089653246 Year: 2016 Publisher: [Culemborg] Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waarom komen zoveel goedbedoelde veranderinitiatieven niet van de grond? Organisaties doen er vaak alles aan om de gewenste verbeteringen op gang te brengen. Er worden analyses gemaakt, veranderplannen geschreven en projectgroepen aangesteld ? en toch komen mensen niet in beweging. Waardoor veel initiatieven uiteindelijk een stille dood sterven.Dit boek laat zien hoe je de effectiviteit van veranderingen aanzienlijk vergroot, door continu te verbeteren. Snel aan de slag gaan, in plaats van eerst een gedetailleerd plan uitstippelen. Uitproberen, testen, leren en weer verder verbeteren, met maximaal eigenaarschap bij de medewerkers en actieve betrokkenheid van de klant. Zoals we geleerd hebben van Agile, Scrum en Lean. Zo verklein je de faalkosten en weet je sneller wat wel én niet werkt. Staat jouw team of organisatie voor een verandering? Move before you?re ready!'De basis van succes is verbetering en verandering. Always change a winning team! Move before you?re ready helpt je om dit te managen en scherp te blijven.' - Toon Gerbrands, algemeen directeur PSV.'Soms ontstaat een verandering door grootse gebaren, maar vaker nog door allerlei minibesluiten. Dit boek is een prachtige bron van inspiratie in dit proces van herordening. Move, you?re not a tree.' - Danielle Braun en Jitske Kramer, auteurs van De Corporate Tribe.'Praten over de gewenste cultuur verandert weinig. Je kunt je beter richten op het oprekken van hoe je samen werkt, dan volgt die cultuurverandering vanzelf. Dit boek verschaft inspiratie daartoe.' - Hans Vermaak, auteur van Plezier beleven aan taaie vraagstukken.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Uitblinken met je winkel of showroom : ontketen je identiteit, verwonder klanten en verover je markt
Author:
ISBN: 9789401438018 Year: 2024 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat maakt dat sommige retailers succesvol zijn en andere het moeilijk hebben terwijl de economische realiteit voor beide groepen identiek is? De sleutel tot succes ligt in het definiëren van wat jou uniek, waardevol en onvervangbaar maakt en deze 'unieke smoel' altijd en overal uit te dragen. Dit praktijkgericht boek biedt jou als winkelier of showroomeigenaar concrete handvatten om uit te blinken met je zaak en toekomstbestendig te worden.

Involvement of Children and Teacher Style : insights from an international study on experiential education
Authors: ---
ISBN: 9058673421 Year: 2003 Volume: 35 Publisher: Leuven University Press


Book
In de wolken : met Customer Delight Management naar gelukkigere klanten en medewerkers
Author:
ISBN: 9789401467100 Year: 2020 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Stel dat je huidige klanten voor een heel lange tijd klant blijven. Stel dat zij zo enthousiast zijn dat ze je nieuwe klanten bezorgen, en dat je medewerkers de beste nieuwe medewerkers aanbrengen, waardoor je een tevredenheidsscore van 11 op 10 haalt.Dit boek vertelt hoe je dat klaarspeelt: met Customer Delight Management. Het reikt je de tools aan om je organisatie richting groei te sturen. Je leert waar het fout kan lopen, wat de oplossingen zijn, hoe je je klanten meer dan tevreden maakt en wat deze delighted klanten en medewerkers je organisatie opleveren.Bron : http://www.standaard.be

Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by