Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (27)

KU Leuven (10)

KDG (9)

LUCA School of Arts (9)

UGent (9)

Thomas More Kempen (8)

Thomas More Mechelen (8)

UCLL (8)

EHC (7)

VIVES (7)

More...

Resource type

book (26)

digital (1)


Language

Dutch (20)

English (6)

French (1)


Year
From To Submit

2022 (1)

2020 (1)

2019 (2)

2018 (2)

2017 (2)

More...
Listing 1 - 10 of 27 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Ich hasse die moderne Kunst!
Author:
Year: 1960 Publisher: Frankfurt Ullstein

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Functies van een elektronisch portfolio in een constructivistische leeromgeving : eindrapport
Authors: --- --- ---
ISBN: 9068137506 Year: 2004 Publisher: Amsterdam SCO-Kohnstamm Instituut

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The content of science : a constructivist approach to its teaching and learning
Authors: --- ---
ISBN: 0750702214 Year: 1994 Publisher: London Routledge Falmer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handboek non-duale coaching en therapie : visie, achtergrond en werkvormen voor coaching en therapie vanuit non-duaal perspectief
Author:
ISBN: 9789491411731 949141173X Year: 2018 Publisher: Amsterdam Samsara

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit Handboek vormt de neerslag van jaren ervaring en ontwikkeling van deze onconventionele visie op coaching en therapie. Het beschrijft zowel de theoretische achtergrond als de kenmerken en uitgangspunten van non-duale coaching en therapie. Het tweede deel van dit boek is een praktische beschrijving van de fasen van een non-duaal coachtraject waarin tal van oefeningen, visualisaties en meditaties zijn beschreven.Non-duale coaching en therapie is gebaseerd op het inzicht en de ervaring dat geluk en welbevinden geen resultaat zijn van onze inspanningen. Door conditionering, identificatie en dagelijkse drukte is het contact met de grond van ons bestaan verloren gegaan.Non-duale coaching en therapie stelt zich ten doel om de cliënt dit contact te laten herstellen en de cliënt daarin te verankeren in de hoop een duurzame basis van welbevinden te realiseren.https://www.standaardboekhandel.be/p/handboek-non-duale-coaching-en-therapie-9789491411731#!


Book
Beyond storyline : features, principles and pedagogical profundity
Authors: --- ---
ISBN: 9032922386 Publisher: Enschede SLO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Beyond storyline : the Villa Courses
Authors: --- ---
Publisher: Enschede SLO

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Creating Worlds, Constructing Meaning : the Scottish Storyline Method
Author:
Year: 1997 Publisher: Portsmouth Heinemann

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Münchhausens haren en Wittgensteins ladder : uit de greep van de werkelijkheid
Author:
ISBN: 9036801737 Year: 1989 Publisher: Deventer Van Loghum Slaterus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Mediërend leren
Authors: ---
ISBN: 9789024424665 Year: 2019 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Iedereen heeft, ongeacht intelligentie of handicap, altijd ruimte om zich (verder) te ontwikkelen. Mediërend leren gaat uit van dit principe. Deze term uit de positieve ontwikkelingspsychologie is de rode draad in dit basisboek en geeft leerkrachten, begeleiders en hulpverleners een fris perspectief op het opvoeden, begeleiden en onderwijzen van kinderen en volwassenen.In Mediërend leren bepleiten de auteurs dat er oog moet zijn voor het samenspel van de kwaliteiten en de gebreken die een individu bezit. Vestig de aandacht niet langer alleen op de stoornis of het 'etiket', maar beschouw de persoon in zijn of haar totaliteit. Begeleid de leerling of cliënt zo dat hij of zij de ruimte, energie en durf heeft om zich te ontwikkelen.Deze vernieuwde uitgave bevat diverse uitbreidingen. Zo wordt de relatie tussen de cognitieve vaardigheden, executieve functies en metacognitie beschreven. Tevens biedt het een update van de tools en handvatten, zoals een tool om (spel-)materialen te analyseren ten behoeve van het denkvermogen.Bron : https://www.boompsychologie.nl/auteur/110-969_Doorn/100-8317_Medierend-leren


Book
Salvador Dalí. 1904-1989
Author:
ISBN: 3822868329 Year: 2002 Publisher: Keulen Taschen Verlag

Listing 1 - 10 of 27 << page
of 3
>>
Sort by