Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Kunstgeschiedenis --- Moderne kunst --- Constructivisme --- Expressionisme
Choose an application
Portfolio --- Didactische werkvorm --- Constructivisme --- Elektronische leeromgeving
Choose an application
Fysica --- Chemie --- Didactiek --- Constructivisme --- Secundair onderwijs --- Lager onderwijs --- Grafische sector
Choose an application
Dit Handboek vormt de neerslag van jaren ervaring en ontwikkeling van deze onconventionele visie op coaching en therapie. Het beschrijft zowel de theoretische achtergrond als de kenmerken en uitgangspunten van non-duale coaching en therapie. Het tweede deel van dit boek is een praktische beschrijving van de fasen van een non-duaal coachtraject waarin tal van oefeningen, visualisaties en meditaties zijn beschreven.Non-duale coaching en therapie is gebaseerd op het inzicht en de ervaring dat geluk en welbevinden geen resultaat zijn van onze inspanningen. Door conditionering, identificatie en dagelijkse drukte is het contact met de grond van ons bestaan verloren gegaan.Non-duale coaching en therapie stelt zich ten doel om de cliënt dit contact te laten herstellen en de cliënt daarin te verankeren in de hoop een duurzame basis van welbevinden te realiseren.https://www.standaardboekhandel.be/p/handboek-non-duale-coaching-en-therapie-9789491411731#!
Spiritualiteit --- Bewustzijn --- Psychotherapie --- Constructivisme --- Waarneming --- Meditatie --- Coaching --- Oosterse filosofie --- Visualisatie --- Boeddhisme --- Waarheid
Choose an application
Storyline method --- Didactisch principe --- Didactische werkvorm --- Thematisch werken --- Leren --- Lesgeven --- Leerproces --- Leraar --- Onderwijsvernieuwing --- Constructivisme
Choose an application
Storyline method --- Didactisch principe --- Didactische werkvorm --- Thematisch werken --- Leren --- Lesgeven --- Leerproces --- Leraar --- Onderwijsvernieuwing --- Constructivisme
Choose an application
Secundair onderwijs --- Storyline method --- Didactisch principe --- Didactische werkvorm --- Leerproces --- Onderwijsvernieuwing --- Constructivisme --- Thematisch werken
Choose an application
Psychotherapie --- Relaties --- Depressie --- Gezinstherapie --- Schizofrenie --- Constructivisme --- Communicatie --- Hypnose/hypnotherapie (hypnotherapie) --- Relatie --- Kind --- ouder --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie
Choose an application
Iedereen heeft, ongeacht intelligentie of handicap, altijd ruimte om zich (verder) te ontwikkelen. Mediërend leren gaat uit van dit principe. Deze term uit de positieve ontwikkelingspsychologie is de rode draad in dit basisboek en geeft leerkrachten, begeleiders en hulpverleners een fris perspectief op het opvoeden, begeleiden en onderwijzen van kinderen en volwassenen.In Mediërend leren bepleiten de auteurs dat er oog moet zijn voor het samenspel van de kwaliteiten en de gebreken die een individu bezit. Vestig de aandacht niet langer alleen op de stoornis of het 'etiket', maar beschouw de persoon in zijn of haar totaliteit. Begeleid de leerling of cliënt zo dat hij of zij de ruimte, energie en durf heeft om zich te ontwikkelen.Deze vernieuwde uitgave bevat diverse uitbreidingen. Zo wordt de relatie tussen de cognitieve vaardigheden, executieve functies en metacognitie beschreven. Tevens biedt het een update van de tools en handvatten, zoals een tool om (spel-)materialen te analyseren ten behoeve van het denkvermogen.Bron : https://www.boompsychologie.nl/auteur/110-969_Doorn/100-8317_Medierend-leren
Mediërend leren --- Leren --- Ontwikkeling --- Ontwikkelingspsychologie --- Positieve psychologie --- Zorgverbreding --- Constructivisme --- Leerpsychologie --- Bemiddeling --- Leerproblemen --- Gedragsproblemen --- onderwijs --- Leerprobleem --- Gedragsprobleem --- Didactic strategies --- leermethoden --- didactische processen --- onderwijsvernieuwing
Choose an application
-6832-9
Dali, Salvator --- Dali, Salvador --- Schilderkunst --- Tekenkunst --- Spanje --- 20e eeuw --- Surrealisme --- Salvador Dalí --- schilderkunst --- surrealisme --- kunstgeschiedenis --- 75.037 --- #gsdbA --- schilderkunst - constructivisme, dadaïsme, fauvisme, futurisme, kubisme, surrealisme en moderne kunst (overgang expres. naar abstr. kunst)
Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|