Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (4)

KBR (2)

KU Leuven (2)

Odisee (2)

AP (1)

EhB (1)

Hogeschool Gent (1)

UAntwerpen (1)

UCLouvain (1)

UCLL (1)

More...

Resource type

book (4)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2014 (1)

2006 (1)

2002 (1)

1996 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
#contact : de menselijke factor in customer service
Author:
ISBN: 9789082219104 Year: 2014 Publisher: Amsterdam Bizzbooks

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe organiseer je klantcontact en maak je van je customer service agents high performers ? Producten en diensten worden steeds complexer, de klant wordt steeds wijzer. Wanneer de klant toch een vraag heeft en het antwoord niet snel op het web vindt, wordt de telefoon gepakt. Maar voor het zelfde geld stuurt de klant een tweet de wereld in. Medewerkers die klanten helpen en te woord staan, moeten sneller en slimmer werken. Dit boek gaat over alle HR-aspecten van het organiseren van klantcontact. Klantcontact is mission critical voor het succes van bedrijven en instellingen. Dus ook voor afdelingen van ziekenhuizen die afspraken inplannen. Of voor informatiebalies van gemeentelijke instellingen. Of voor reserveringslijnen van theaterbespreekbureaus. Of voor ICT-helpdesks en hulp- en nooddiensten.In 'Contact' wordt aandacht besteed aan alle onderwerpen die op het snijvlak van klantcontact en human resources liggen: van arbeidscontracten tot kennismanagement, en van KPI's tot personeelsverloop. Het bevat tientallen best practices en cases. Op de website http://www.customercontact.nl die bij dit boek hoort, vind je praktische tips, how to's en checklists, maar ook relevante artikelen, rapporten en YouTube-video's. Ook via de website verkrijgbaar: kennis- en inzichtvragen, per hoofdstuk ingedeeld en handig voor studiedoeleinden.Dit boek is bedoeld voor iedereen die professioneel bij klantcontact betrokken is. Het boek helpt niet alleen agents, supervisors, managers en staffunctionarissen om het contactcenter beter te begrijpen. Het is ook bij uitstek geschikt voor marketeers, ICT'ers, recruiters en HR-professionals. Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Direct marketing inspiratieboek : de handleiding voor de praktijk
Author:
Year: 1996 Publisher: Tielt Schiedam Lannoo Scriptum Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Customer contact centers
Authors: --- --- ---
ISBN: 9055838578 9789055838578 Year: 2002 Volume: *1 Publisher: Mechelen Kluwer


Book
Direct marketing : praktijkboek : tips, cases en adviezen
Author:
ISBN: 9789020965544 9020965549 Year: 2006 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Direct Marketing. Praktijkboek is een boek voor mensen uit de praktijk, geschreven door mensen uit de praktijk. Bekende direct marketing professionals geven tips en adviezen over bijna 200 uiteenlopende thema's, verspreid over verschillende rubrieken: van adressenbestanden over databases, direct mail, direct response reclame, telemarketing, loyalty marketing tot e-mail marketing. Elk hoofdstuk vormt een mooi afgerond geheel dat makkelijk leest. De auteur sleept je mee van vraag naar vraag, van antwoord naar antwoord, afgewisseld met boeiende voorbeelden uit de praktijk. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by