Listing 1 - 10 of 39 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Sex, blogs & rock-'n-roll : een persoonlijk verhaal over wat bloggen van je vraagt en wat het je brengt
Author:
ISBN: 9789060059975 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Thomas Rap

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Halverwege zijn studie communicatiewetenschap raakt Ernst-Jan Pfauth verslaafd aan bloggen. Als hij op 19 oktober 2006 met zijn mobieltje een ruzie tussen Paul Witteman en premier Balkenende vastlegt en dat op zijn vier dagen eerder gestarte blog Spotlight Effect plaatst, wordt hij in één keer landelijk nieuws. NRC Handelsblad spreekt van 'de scherpste making-of van dit tv-seizoen'. Het blijkt de eerste van een reeks mooie ervaringen. Dankzij bloggen dineert Ernst-Jan in Shanghai. Dankzij bloggen leeft hij het luxe leven van een internetondernemer in Silicon Valley. Dankzij bloggen bruncht hij met de vice-president van Google, krijgt hij een baan en brengt hij - helaas -talloze zomeravonden achter een laptop door. Sex, blogs & rock-'n-roll is het persoonlijk getoonzette verhaal over een steeds relevanter maatschappelijk fenomeen. Online netwerken, blogmiljonairs, personal branding, de webcampagne van presidentskandidaat Obama - alles komt voorbij in dit jongensboek dat tevens praktische tips bevat. Bron : http://www.boekenbank.be

Blog : understanding the information reformation that's changing your world
Author:
ISBN: 078528804X 9780785288046 Year: 2005 Publisher: Nashville (Tenn.) Nelson Thomas Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The corporate blogging book : absolutely everything you need to know to get it right
Author:
ISBN: 0749927437 9780749927431 Year: 2006 Publisher: London Piatkus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
@DeStudentcoach : social media onmisbaar voor het succes van de student
Author:
ISBN: 9789000300457 9000300452 Year: 2011 Publisher: Houten Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Social media, zoals Hyves en Facebook, zijn niet alleen leuk voor het maken van vrienden. Je kunt deze juist ook tijdens je studie gebruiken voor opdrachten en stages. Maar er is meer dan Hyves en Facebook. Wat dacht je van LinkedIn en Twitter? Met een paar berichten heb je respondenten voor je onderzoek gevonden, je kunt vragen stellen over een stageplek en wie weet kom je al in contact met je toekomstige werkgever. Met je blog kun je jezelf profileren en met Prezi op een bijzondere manier presenteren. Inge van Erkel en Simone Levie helpen je met @DeStudentcoach al deze social media te ontdekken en toe te passen. Praktisch en vooral heel compleet. Bron : http://www.boekenbank.be

PR 2.0 : new media, new tools, new audiences
Author:
ISBN: 9780321510075 Year: 2008 Publisher: Upper Saddle River (N.J.) Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Praise for PR 2.0 "An 'easy read' filled with practical examples of how marketing professionals can leverage these new tools to enhance PR activities. The 'Interviews with the Experts' sections were especially useful in helping to highlight how companies have benefited from PR2.0." Maura Mahoney, Senior Director, RCN Metro Optical Networks " P.R. 2.0is a must-read for any marketing or PR professional. It is filled with expert advice, real-world examples, and practical guidance to help us better understand the new media tools and social networking concepts available and how we can use them for our specific branding needs. This book is excellent for someone who is trying to understand the new web-based media and social networking concepts, as well those who are experienced in applying the new media tools and are curious about what everyone else is doing and what tools are producing the best ROI. This isn't a book filled with simple tips and tricks--it's an essential guidebook for the marketing/PR Professional to better understand the new media options and how to apply them effectively to achieve results." Jenny Fisher, Director Sales and Marketing Operations, Catalent Pharma Solutions "Wading through the thicket of expanding Internet tools--from MySpace to Facebook, from Twitter to Flickr--is no easy challenge. And once you finally understand these strange new art forms, how the heck do you harness them? Answer: You buy this book. Deirdre Breakenridge knows the Net--how to measure it, monitor it, and use it to maximize public relations performance. Best of all, she explains it in a style that even a Luddite can comprehend." Fraser P. Seitel, author of The Practice of Public Relationsand coauthor of IdeaWise The New Future of Public Relations! In today's Web 2.0 world, traditional methods of communication won't reach your audiences, much less convince them. Here's the good news: Powerful new tools offer you an unprecedented opportunity to start a meaningful two-way conversation with everyone Who matters to you. In PR 2.0, Deirdre Breakenridge helps you master these tools and use them to the fullest possible advantage in all your public relations work. You'll learn the best ways to utilize blogs, social networking, online newswires, RSS technology, podcasts, and the rest of today's Web 2.0 tools. Breakenridge shows how to choose the right strategies for each PR scenario and environment, keep the best Web 1.0 tools, and stop using outmoded tactics that have rapidly become counterproductive. Breakenridge introduces an extraordinary array of new PR best practices, including setting up online newsrooms, using visual and social media in releases, and leveraging new online research and analytics tools. She offers powerful new ways to think about PR, plan for it, and react to the new PR challenges the Web presents. Breakenridge also includes interviews with today's leading PR 2.0 practitioners. PR 1.0 vs. PR 2.0 Identify the needs of companies and clients, and how to integrate them for greatest Effectiveness Reaching today's crucial wired media Powerful new strategies for pitching and media distribution Best uses of traditional PR tactics Better ways to use viral marketing, online newsletters, e-blasts, VNRs, and webcasts PR 2.0: Making the most of the newest tools Interactive online newsrooms, visual media, blogs, RSS, podcasts, and beyond Social media: Your new 24/7 focus panel Powerful new ways to capture emerging customer desires and needs


Book
Make it, blog it, share it ! : handige gids voor creatieve bloggers
Authors: ---
ISBN: 9789058565020 Year: 2015 Publisher: Brussel De Praktische School

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Naai-, kook-, knutsel-, fotografie- en andere zelfmaakblogs zijn niet meer weg te denken uit het internetlandschap. En bloggen over je hobby of passie is helemaal niet zo moeilijk. Iedereen kan het leren en hoe langer je het doet, hoe makkelijker het wordt. Bovendien worden blogs ook steeds serieuzer genomen en zijn ze voor vele lezers een dagelijkse en onuitputtelijke bron van inspiratie. Maar hoe start je zo'n zelfmaakblog ? Welk platform kies je ? En waarom? Hoe maak je jezelf en je bezigheid boeiend voor lezers ? Hoe voeg je foto's en video's toe ? Hoe maak je een aantrekkelijke lay-out ? Wat zijn tags ? Hoe vaak moet je updaten ? Hoe krijg je meer volgers ? Kan je een centje bijverdienen met je blog? Welke apps kunnen je helpen bij het bloggen ? Hoe maak je online vrienden, gelijkgestemden waarmee je ook in real life een koffie kan gaan drinken ? Dit werkboek, met de expertise van de Praktische School van Femma én tips van succesvolle creabloggers, geeft het antwoord. Een handige doe-gids die elke creatieveling zin zal geven om er zelf maar eens werk van te maken.Bron : http://www.bol.com


Book
Scoren met free publicity : opvallen met origineel zakelijk nieuws
Authors: ---
ISBN: 9789461260703 9461260709 Year: 2013 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wilt u dat de hele wereld weet wat uw organisatie te vertellen heeft? Verspil dan geen geld aan kostbare reclame, maar kies voor free publicity. Trek aandacht voor uw nieuws via online en offline media en bereik meer mensen op een geloofwaardige en betaalbare manier.Scoren met free publicity zit boordevol inspirerende voorbeelden en praktische tips. Journalisten en bloggers vertellen welk nieuws zij interessant vinden. En ondernemende organisaties als Brand Expedition, Tony's Chocolonely en de Zwarte Cross doen uit de doeken hoe zij een miljoenenpubliek bereikten.Ontdek welke verhalen journalisten en bloggers interessant vinden. Lees hoe u nieuws maakt en efficiënt verspreidt. Dit boek biedt alle tools die u nodig hebt om direct aan de slag te gaan met succesvol aandacht te genereren voor uw organisatie.Bron : http://www.managementboek.nl

Blogging for business : everything you need to know and why you should care
Authors: ---
ISBN: 1419536451 9781419536458 Year: 2006 Publisher: Chicago (Ill.) Kaplan Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Blogboek : tips en inspiratie voor meer blog- en vlogplezier
Author:
ISBN: 9789460015267 9789460015502 Year: 2017 Publisher: Antwerpen Vrijdag Uitgeverij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Velen voelen zich geroepen om een blog te beginnen, weinigen houden het langer dan enkele maanden vol. of je nu plannen hebt om jouw droomblog uit de grond te stampen of vindt dat jouw bloggoesting een flinke boost kan gebruiken: het Blogboek bundelt alle kennis die longtime blogster Kelly Deriemaeker de afgelopen veertien jaar verzamelde, en laat je achter met een hoop inspiratie, tips en tricks van andere succesvolle bloggers, frisse ideeën en vooral veel goesting om zelf aan de slag te gaan. Waarom bloggen mensen ? Welke blog wil je maken ? Hoe vaak moet je posten ? Hoe meet je je succes ? Hoe krijg je meer bezoekers ? Hoe vind je je focus ? Dit boek biedt antwoord op deze en vele andere blogkwesties.Bron : http://www.bol.com


Book
Meisje van de slijterij : durf te delen en ervaar de kracht van social media voor jezelf en je bedrijf
Author:
ISBN: 9789022997437 902299743X 9789400503083 9400503083 Year: 2010 Publisher: Utrecht Bruna

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bijna elk bedrijf zit tegenwoordig op internet. Soms alleen met een website, soms ook door social media in te zetten. Maar online opereren vereist een andere strategie dan de marketing zoals die tot nu toe werd toegepast. Bij social media gaat het om relaties in plaats van transacties, om te durven delen zonder daar direct iets voor terug te verlangen. Maar als die transacties uiteindelijk toch plaatsvinden, blijken deze veel waardevoller te zijn dan voorheen. Er is namelijk een band met het bedrijf, het product en de mens erachter ontstaan. Door gebruik te maken van haar digitale netwerk zet Petra de Boevere regelmatig nieuwe producten in de markt. Zo ontwikkelde ze onlangs de nu al beruchte Zeeuwierjenever. De positionering, naam en vormgeving ontstonden door hierover te overleggen met haar mede-Twitteraars, die het product vervolgens massaal gingen bestellen. Regelmatig rijden mensen honderden kilometers heen en terug om de slijterij nu eens in het echt te bezoeken. In Meisje van de Slijterij deelt Petra de Boevere wat ze de afgelopen tien jaar op internet heeft gedaan. Wat ze ervan leerde, hoe het haar inspireerde en wat online netwerken haar en haar bedrijf heeft gebracht. Maar ook welke fouten ze maakte en welke hobbels ze moest nemen om te komen waar ze nu is. Ze legt uit hoe de op het eerste oog wirwar aan social media werkt en hoe je die voor jezelf en je bedrijf in kunt zetten.

Listing 1 - 10 of 39 << page
of 4
>>
Sort by