Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze groep jongeren een gigantische invloed hebben op de maatschappij en de economie van de toekomst. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je voor hen de juiste merkstrategie? Deze gereviseerde tweede editie van 'How cool brands stay hot' is gebaseerd op baanbrekend onderzoek van de afgelopen vijf jaar en vergroot het inzicht in het consumeren, de psychologie en het gedrag van de 'Millennials'. Het boek is een inspiratiebron voor elke marketeer die de connectie wil aangaan met de nieuwe consumentengeneratie en toont aan op welke manier je advertising, marketing en branding voor hen relevant maakt.Talrijke casestudy's gebaseerd op interviews met marketingverantwoordelijken van succesvolle internationale merken als Converse, Heineken, DIESEL, Coca-Cola, MasterCard, eBay en BBC onthullen de belangrijkste attributen van een jongerenmerk. How cool brands stay hot voorziet je van creatieve ideeën om je merk beter te ontwikkelen en positioneren op maat van de jongeren van nu.Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing. --- Merken --- Young consumers --- Generation Y --- Target marketing --- Consumer behavior --- Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Kinderen en jeugd --- Merkstrategie --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Jongere
Choose an application
Generation Y (13-29 year olds) are the most marketing savvy and advertising critical generation ever. Three times the size of the previous Generation X, they have a much bigger impact on society and business. But what drives them and how do you develop the right brand strategies to reach this critical generation? How Cool Brands Stay Hot reveals what drives Generation Y and how you can reach them. Based on important new research, it provides insights into the consumer psychology and behaviour of 'the Millennials'. It will help you to re-connect with the new generation of consumers by understanding their likes and dislikes, and how you can make your advertising, marketing and branding relevant to them. Full of statistics and case studies including Nokia, Nivea, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull, H&M, and Levi's, How Cool Brands Stay Hot provides you with creative ideas on how to position, develop and promote your brands to the new consumer generation. Bron : http://www.bol.com
Advertising. Public relations --- merken --- generatiemarketing --- consumentengedrag --- productstrategie --- Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Kinderen en jeugd --- Consumer behavior. --- Generation Y. --- Product management. --- Target marketing. --- Young adult consumers. --- Young consumers. --- Consumer behavior --- Generation Y --- Product management --- Target marketing --- Young adult consumers --- Young consumers --- 658.8 --- generatie Y --- productmanagement --- 369.1 --- branding --- marketing --- merkenbeleid --- reclame --- Youth as consumers --- Youth market --- Consumers --- Market targeting --- Target markets --- Marketing --- Brand management --- Management, Product --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Echo boomers --- Echo generation --- Generation M --- Generation Why? --- Millennial generation --- Millennials (Generation Y) --- Net generation --- Newmils --- Thatcher's children (Generation Y) --- Generations --- Population --- marketing, verkoop, distributie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Management --- Merkstrategie --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Consumentengedrag --- Generatie Y --- Productmanagement --- Jongere
Choose an application
Wie vraagt u om raad als u op zoek bent naar een lekkere wijn, nieuwe loopschoenen, een nieuwe tv, nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt, koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door familie, vrienden, collega's? Wie zijn die consumenten die een merk maken of kraken? Waarom doen ze dat? Aanraders zijn van alle tijden. Ze geven gevraagd of ongevraagd hun mening en doen dat over alles. Ook over merken. Soms genuanceerd, soms ongezouten. Sinds het internet kregen ze nog een belangrijkere rol dan ze al hadden. In dit boek leest u hoe dat kon gebeuren, waar ze nu staan en waarom ze met de dag belangrijker worden.Aanraders die producten en diensten vanuit hun eigen ervaring loven of kraken dat zijn de échte 'reclamemakers'. Mensenmedia vervangen massamedia, maar vormen allen samen weer een ander massaal medium. Betrouwbaarder. Overtuigender. Eerlijker. Sterker.'Ik ben een aanrader' geeft de visie van een ex-reclameman op de toekomst van marketing en reclame. En die veranderende toekomst is schitterend voor alle consumenten en voor de merken die zodanig excelleren dat ze collectief de hemel in worden geprezen. Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing en internet. --- reclamepsychologie --- Advertising. Public relations --- reclamecampagnes --- direct marketing --- reclameboodschappen --- Marketing --- merkimago --- consumentengedrag --- consumentenmarketing --- sociale media --- Internet marketing --- Target marketing --- #SBIB:309H2812 --- 658.8 --- merken --- reclame --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- marketing, verkoop, distributie --- Merken --- Merkstrategieën --- Mond-tot-mondreclame --- Reclame --- Sociale communicatie --- reclamemakers --- mensenmedia --- Consumentengedrag --- Merk --- Merkstrategie --- Financiewezen
Choose an application
De zorg voor personen met ernstige en langdurige psychische problemen is gekenmerkt door een toenemende vermaatschappelijking. Deze personen worden minder frequent en minder langdurig opgenomen in psychiatrische ziekenhuizen en het streefdoel is hen te ondersteunen in hun sociale rollen als gezinslid, burger, collega, enz. Dit betekent ook dat men probeert om in de samenleving ruimte te cre?ren om kwetsbare mensen een plek te geven in natuurlijke woon-, arbeids-, educatie- en vrijetijdsomgevingen. Dit laatste vereist echter grote transformaties in de zorg en in de samenleving. Het onderzoeksinstituut Lucas bestudeerde deze tendensen in de verschillende deelaspecten van het proces van vermaatschappelijking. Deze publicatie biedt een overzicht daarvan en leidt naar conclusies, aanbevelingen en voorstellen over langdurige zorg in de samenleving. Het boek is bedoeld als basisinstrument voor hulpverleners en zij die ertoe opgeleid worden. Ook beleidsmensen en onderzoekers zullen in deze publicatie nuttig materiaal en verwijzingen vinden. 1. Inleiding. 2. Metamorfoses van de GGZ. 3. De doelgroep van cliënten met ernstige en langdurige psychische problemen. 4. Werkzame ingrediënten van zorg en zorgprogramma's. 5. Visies van betrokkenengroepen op de vermaatschappelijking van de GGZ. 6. De mantelzorgers. 7. Lotgenotencontact. 8. Stigma en discriminatie. 9. Aanbevelingen voor het beleid. 10. Referenties
364.4 --- 616.89 --- Social Work, Psychiatric. --- Community Mental Health Services --- Health Services Needs and Demand --- Mental Disorders --- Mental Health. --- #SBIB:316.334.3M50 --- #SBIB:316.8H11 --- #SBIB:316.8H22 --- Academic collection --- 672 Gezondheidszorg. Behandeling --- geestelijke gezondheid --- #KVHB:Geestelijke gezondheidszorg --- #KVHB:Psychiatrie --- 606.8 --- 614.1 --- geestelijke gezondheidszorg --- gezondheidszorg --- psychiatrie --- psychiatrische problemen --- rehabilitatie --- schizofrenie --- vermaatschappelijking --- 361 ) Geestelijke gezondheidszorg --- sociale integratie --- zorgverlening --- S20110195.jpg --- hulpverleningsproces --- integratie --- psychiatrische patiënten --- thuiszorg --- Mental Hygiene --- Health, Mental --- Hygiene, Mental --- Orthopsychiatry --- Psychiatric Social Service --- Psychiatric Social Work --- Social Service, Psychiatric --- Psychiatric Social Services --- Psychiatric Social Works --- Service, Psychiatric Social --- Services, Psychiatric Social --- Social Services, Psychiatric --- Social Works, Psychiatric --- Work, Psychiatric Social --- Works, Psychiatric Social --- 364.4 Hulpverlening. Bijstand --- Hulpverlening. Bijstand --- Health Services Needs --- Needs --- Needs and Demand, Health Services --- Target Population --- Health Services Need --- Need, Health Services --- Needs, Health Services --- Population, Target --- Populations, Target --- Target Populations --- Health Care Sector --- Assertive Community Treatment --- Health Services, Community Mental --- Services, Community Mental Health --- Services, Mental Health Community --- Mental Health Services, Community --- Community Treatment, Assertive --- Treatment, Assertive Community --- Psychiatry. Pathological psychiatry. Psychopathology. Phrenopathies. Psychoses. Mental abnormality. Morbid mental states. Behavioural and emotional disturbances --- epidemiology --- Organisatie van de gezondheidszorg: algemeen, beleid --- Welzijns- en sociale problemen: gehandicapten (fysiek, mentaal) --- Welzijnsorganisatie: sociale dienstverlening voor specifieke groepen --- Psychiatrische centra --- Geestelijke gezondheidszorg --- 615 --- 361.2 --- 301.17 --- 616.5 --- 362.1 --- Psychische stoornissen. --- Rehabilitatie --- België. --- Psychiatrische patiënten. --- psychopathologie --- Psychiatry --- cliënt-hulpverlener relatie --- mantelzorg --- Geestelijke gezondheidszorg ; België --- Social Work, Psychiatric --- Mental Health --- Psychosociale problemen --- Zorgverlening --- GGZ (geestelijke gezondheidszorg) --- #gsdbP --- Psychosociaal probleem --- Hygiene. Public health. Protection --- Belgium --- Psychisch probleem
Choose an application
Een inspiratiebron voor marketeers met tientallen casestudy's. De perfecte combinatie van wetenschappelijke en commerciële inzichten uit marktonderzoek. Generatie Y (13 - 29 jaar vandaag) is de meest reclamekritische generatie. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je de juiste merkstrategie voor deze generatie? Talrijke casestudy's onthullen de vijf belangrijkste attributen van een cool jongerenmerk: Jack&Jones, Nokia, H&M, G-Star, Coca-Cola... Bron : http://www.boekenbank.be
Marketing. --- Merken. --- Advertising. Public relations --- generatiemarketing --- merken --- Product strategy --- merkimago --- consumentenmarketing --- merkbeleid --- Young consumers --- Generation Y --- Target marketing --- Consumer behavior --- Productstrategie --- Reclame. Public relations --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H2821 --- -053.6 jongeren --- 658.8 branding (marketing) --- 658.8 marketing --- 369.1 --- 658.8 --- branding (marketing) --- jongeren --- marketing --- Jongeren --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing --- Branding --- Merkstrategieën --- Adolescenten --- Doelgroepenreclame --- Reclame --- Merkstrategie --- Adolescent --- Financiewezen
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|