Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

PXL (2)

UCLL (2)

AP (1)

Hogeschool Gent (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KBR (1)

Thomas More Kempen (1)

VIVES (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2017 (1)

2015 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Succesvol projectmanagement in IT
Authors: ---
ISBN: 9789045560373 Year: 2017 Publisher: Berchem De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Succesvol projectmanagement in IT stoomt studenten toegepaste informatica klaar voor projectmatig teamwerk binnen een IT-context. Deel 1 geeft een grondige inleiding in de fundamenten van het projectmanagement. Wat is een project ? Wat zijn deliverables ? Uit welke activiteitsstromen en fases bestaan projecten ? Deel 2 neemt die fases grondiger onder de loep vanuit het oogpunt van het projectteam en bespreekt daarbij consequent doel, rollen, verantwoordelijkheden, deliverables, afhankelijkheden en aandachtspunten. Deel 3 bekijkt de fases ten slotte vanuit het standpunt van de projectmanager.De auteurs gidsen de lezer langs de belangrijkste methodologieën en tools en schenken bijzondere aandacht aan het concept change management. Van concept tot turnover, van agile tot SCRUM: Succesvol projectmanagement in IT biedt een grondige inleiding in het projectmanagement voor iedereen die IT-projecten opvolgt en managet.Op de bijbehorende website http://www.managementweb.be verschijnen onder andere een interactieve matrix, cases uit de praktijk, een literatuurlijst en een overzicht van nuttige weblinks.Bron : http://www.deboeck.be


Book
Disruptive selling : een nieuwe kijk op CRM, sales, marketing en customer service
Author:
ISBN: 9789401429276 9401429278 Year: 2015 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sales, marketing en customer service vormen een dynamisch en geïntegreerd geheel. En het is de veeleisende klant die de dynamiek van het verkoopproces aanstuurt.De tijd van de klassieke sales force is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. De taken van sales, marketing en customer service moeten hertekend worden.In dit boek leest u hoe uw organisatie zich kan enten op deze veeleisende en perfect geïnformeerde klant. U leert hoe uw commerciële organisatie waarde kan blijven creëren en afleveren door processen aan te passen en de gepaste instrumenten in te zetten.Bron : http://www.lannoo.be

Listing 1 - 2 of 2
Sort by