Listing 1 - 10 of 51 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Sociaal of eenzaam? Rebels of braaf? Ontdek hoe de jeugd echt is De mythes over de nieuwe generatie jongeren ontkracht. Feit. De nieuwe jongeren zijn anders. Maar zijn ze slimmer en sneller? Of zijn ze liever lui dan moe? Zijn ze traditioneler of net weer niet? In een toegankelijke en spitse stijl hangen de auteurs een herkenbaar beeld op van de jongere van nu. Het boek biedt alles wat werknemers, leerkrachten en ouders moeten weten over de nieuwe generatie jongeren. Compleet met tips en aanbevelingen.
PHL-Central Office 12 --- jongerencultuur --- Jeugdculturen --- Jeugdsociologie --- Generatiekloof --- Jeugd --- Jeugdcultuur --- Jongere
Choose an application
PHL-Central Office 12 --- informatica --- SPSS --- statistisch onderzoek --- Informatica --- Statistische gegevens --- Rekenbladen --- Software --- Handboeken --- Rekenblad --- Sport --- Verpleegkunde
Choose an application
De auteurs beschrijven het leiderschap op een school in acht aspecten. Hiermee willen ze leraren, leidinggevenden en bestuurders helpen om het onderwijs te verbeteren en verbinding tussen de verschillende niveaus creëren.
PHL-Central Office 12 --- management, onderwijs --- Schoolmanagement --- Schoolleiders --- Leidinggeven --- Onderwijskunde --- Leidinggeven ; onderwijs --- Schooldirectie --- Leiderschap --- Schoolleider --- Sociology of education
Choose an application
Een sterk merk, dat vind je binnenin. De wereld verandert. De concurrentie woedt heviger dan ooit. Elke organisatie stelt zichzelf de vraag: 'Hoe kan ik competitief blijven in deze nieuwe wereld?' Die oplossing zoekt de manager vaak buiten de organisatie. Vreemd, want de oplossing ligt niet daar, maar net in je organisatie. Je hebt de oplossing nu al binnen handbereik. Je moet ze alleen kunnen vinden. Bij je mensen. Maar hoe doe je dat? De organisatie is vervreemd van de mens achter de stakeholder. Hoe kunnen we terug connecteren? De interne keuken legt uit hoe managers hun organisatie van binnenuit kunnen opbouwen tot een krachtig en competitief merk. Bron : http://www.boekenbank.be
Personeelsmanagement. --- Interne communicatie. --- Advertising. Public relations --- Industrial organization --- Management --- PHL-Central Office 12 --- interne communicatie --- Merkbeleid --- Organisaties --- Intern ondernemerschap --- Personeelsmanagement --- Branding --- Organisatiemanagement --- Interne marketing --- Organisatie --- Ondernemerschap
Choose an application
Statistiek is in. De meeste bedrijven steunen een belangrijk deel van hun besluitvorming op statistisch onderzoek. In vele discussies en zelfs in de reclamewereld wordt regelmatig - terecht of onterecht - gealludeerd op statistisch onderzoek. Dit handboek wil tonen wat statistiek precies is: een methode om tendensen te ontdekken of om verwachtingen te motiveren maar zelden om iets te bewijzen. Het boek richt zich tot studenten hoger onderwijs, enige voorkennis is niet vereist. De behandelde leerstof wordt steeds opgebouwd vanuit concrete situaties waardoor de achterliggende principes snel duidelijk worden. Om de theorie goed onder de knie te krijgen, werden aanvullende voorbeelden en heel wat oefeningen voorzien. (flaptekst)
Statistiek --- PHL-Central Office 12 --- statistiek --- onderzoeksvaardigheden --- 311 --- Statistieken --- Onderzoek --- 311.1 --- Statistiek (theorie) --- Mathematical statistics --- 519.2 --- 519.2 Probability. Mathematical statistics --- Probability. Mathematical statistics
Choose an application
Met RET (Rationele Effectiviteittraining of Rationeel-emotieve Therapie) kun je heel gericht je deelnemers een handje helpen met het veranderen van overtuigingen die hen belemmeren. RET geeft je een handzaam, eenvoudig didactisch model met een concreet stappenplan dat veel deelnemers zal aanspreken.
Choose an application
De mens is de slimste diersoort die ooit op aarde heeft geleefd. Maar hoe meer we leren over onszelf, hoe minder we ervan begrijpen. Daarom gaat bioloog en journalist Dirk Draulans op zoek naar de oorzaken en patronen van het menselijk samenleven. Zijn we veroordeeld om door het leven te gaan als botte egoïsten? Of moeten we ons meer bewust zijn van onze drang om toch te zorgen voor elkaar? En hoe komt het dat we elkaars gedrag zo slecht kunnen inschatten? 10.000 jaar geleden waren er 6 miljoen mensen, vandaag zijn het er 7 miljard. 10.000 jaar geleden was de wereld onoverzichtelijk groot, vandaag brengt Facebook ons in realtime in contact met mensen op alle continenten. We hebben ons met succes aangepast aan de groeiende complexiteit van ons sociale leven. De auteur beschrijft hoe dat in zijn werk is gegaan en komt tot verrassende conclusies
Social change --- Animal ethology and ecology. Sociobiology --- Social psychology --- PHL-Central Office 12 --- sociobiologie --- evolutiepsychologie --- maatschappij --- Sociale psychologie --- Samenleving --- Relaties --- Sociale netwerken --- Gedrag --- Relatie --- Sociaal netwerk --- #gsdbP
Choose an application
PHL-Central Office 12 --- communicatievaardigheden --- communicatie --- gezondheidszorg --- Communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Relaties --- Zakelijke communicatie --- 433.4 ) Relationele opvoeding --- lichaamstaal --- luisteren --- observeren --- sociale vaardigheden --- zelfstudie --- Relatie --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Technological forecasting --- Science --- Humor --- Technological innovations --- Forecasting --- PHL-Central Office 12 --- natuurwetenschappen --- filosofie --- Wetenschappen --- Toekomst --- Technologie --- Toekomstvisies --- Erfelijkheidsleer --- Biotechnologie --- Wetenschap --- Toekomstvisie --- Maatschappij --- Bewegingsonderwijs --- Geschiedenis --- Voorlichting
Choose an application
Dit boek over de werking van reclame richt zich in eerste instantie op gevorderde studenten communicatiemanagement maar biedt tevens een exhaustief kader voor reflectie aan al wie van dichtbij of veraf geboeid is door reclame en haar werking. Reclame wordt gesitueerd binnen het bredere kader van marketingcommunicatie en daarbij herleid tot waar het om gaat: namelijk één van de communicatieinstrumenten die ingezet kunnen worden om een marketingdoelstelling te bereiken. Vervolgens komen de theorie over en de praktijk van reclame aan de orde. Inhoudsopgave : Voorwoord Voorwoord bij eerste druk Woord vooraf Historisch overzicht Reclame beschrijven Reclame: hoe werkt het? Wegwijzer in mediaplanning Communicatie- en mediadoelstellingen Segmentatie en doelgroepbepaling Positioneren Strategie Briefing Propositie: boodschap en belofte Reclameonderzoek Coda Bronnen
Reclame en media. --- Applied marketing --- mediaplanning --- Advertising. Public relations --- reclame --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Reclame --- 369.4 --- 658.8 --- communicatiemedia --- marketing --- marketing, verkoop, distributie --- PHL-Central Office 12 --- marketingcommunicatie --- Reclame --- Mediaplanning --- Positionering --- Mediastrategieën --- Reclame-onderzoek --- Branding --- Mediastrategie
Listing 1 - 10 of 51 | << page >> |
Sort by
|