Listing 1 - 10 of 51 << page
of 6
>>
Sort by

Book
De jeugd is tegenwoordig : sociaal - eenzaam - lui - cool - braaf - slim - rebels
Authors: ---
ISBN: 9789020998481 Year: 2011 Publisher: Leuven Culemborg LannooCampus Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sociaal of eenzaam? Rebels of braaf? Ontdek hoe de jeugd echt is De mythes over de nieuwe generatie jongeren ontkracht. Feit. De nieuwe jongeren zijn anders. Maar zijn ze slimmer en sneller? Of zijn ze liever lui dan moe? Zijn ze traditioneler of net weer niet? In een toegankelijke en spitse stijl hangen de auteurs een herkenbaar beeld op van de jongere van nu. Het boek biedt alles wat werknemers, leerkrachten en ouders moeten weten over de nieuwe generatie jongeren. Compleet met tips en aanbevelingen.


Book
Basiscursus SPSS : versie 18-19
Authors: ---
ISBN: 9789023247036 Year: 2011 Publisher: Assen Koninklijke Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Onderwijs vraagt leiderschap
Author:
ISBN: 9789055948871 Year: 2012 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De auteurs beschrijven het leiderschap op een school in acht aspecten. Hiermee willen ze leraren, leidinggevenden en bestuurders helpen om het onderwijs te verbeteren en verbinding tussen de verschillende niveaus creëren.


Book
De interne keuken : de kracht van je merk zit binnenin : vind het verborgen rendement in jouw organisatie
Author:
ISBN: 9789401405812 Year: 2012 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een sterk merk, dat vind je binnenin. De wereld verandert. De concurrentie woedt heviger dan ooit. Elke organisatie stelt zichzelf de vraag: 'Hoe kan ik competitief blijven in deze nieuwe wereld?' Die oplossing zoekt de manager vaak buiten de organisatie. Vreemd, want de oplossing ligt niet daar, maar net in je organisatie. Je hebt de oplossing nu al binnen handbereik. Je moet ze alleen kunnen vinden. Bij je mensen. Maar hoe doe je dat? De organisatie is vervreemd van de mens achter de stakeholder. Hoe kunnen we terug connecteren? De interne keuken legt uit hoe managers hun organisatie van binnenuit kunnen opbouwen tot een krachtig en competitief merk. Bron : http://www.boekenbank.be


Multi
Een klare kijk op statistiek
Authors: ---
ISBN: 9789038216768 Year: 2011 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Statistiek is in. De meeste bedrijven steunen een belangrijk deel van hun besluitvorming op statistisch onderzoek. In vele discussies en zelfs in de reclamewereld wordt regelmatig - terecht of onterecht - gealludeerd op statistisch onderzoek. Dit handboek wil tonen wat statistiek precies is: een methode om tendensen te ontdekken of om verwachtingen te motiveren maar zelden om iets te bewijzen. Het boek richt zich tot studenten hoger onderwijs, enige voorkennis is niet vereist. De behandelde leerstof wordt steeds opgebouwd vanuit concrete situaties waardoor de achterliggende principes snel duidelijk worden. Om de theorie goed onder de knie te krijgen, werden aanvullende voorbeelden en heel wat oefeningen voorzien. (flaptekst)


Book
RET in actie : groepsoefeningen voor trainers en begeleiders
Authors: ---
ISBN: 9789058713001 Year: 2010 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met RET (Rationele Effectiviteittraining of Rationeel-emotieve Therapie) kun je heel gericht je deelnemers een handje helpen met het veranderen van overtuigingen die hen belemmeren. RET geeft je een handzaam, eenvoudig didactisch model met een concreet stappenplan dat veel deelnemers zal aanspreken.


Book
Samen voor ons eigen : sociaal gedrag van de prehistorie tot de facebookgeneratie
Author:
ISBN: 9789085423829 Year: 2012 Publisher: Antwerpen De Bezige Bij Antwerpen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De mens is de slimste diersoort die ooit op aarde heeft geleefd. Maar hoe meer we leren over onszelf, hoe minder we ervan begrijpen. Daarom gaat bioloog en journalist Dirk Draulans op zoek naar de oorzaken en patronen van het menselijk samenleven. Zijn we veroordeeld om door het leven te gaan als botte egoïsten? Of moeten we ons meer bewust zijn van onze drang om toch te zorgen voor elkaar? En hoe komt het dat we elkaars gedrag zo slecht kunnen inschatten? 10.000 jaar geleden waren er 6 miljoen mensen, vandaag zijn het er 7 miljard. 10.000 jaar geleden was de wereld onoverzichtelijk groot, vandaag brengt Facebook ons in realtime in contact met mensen op alle continenten. We hebben ons met succes aangepast aan de groeiende complexiteit van ons sociale leven. De auteur beschrijft hoe dat in zijn werk is gegaan en komt tot verrassende conclusies


Book
Persoonlijk en professioneel ontmoeten : praktijkboek voor relationele en communicatieve vaardigheden
Authors: ---
ISBN: 9789044120714 Year: 2006 Publisher: Antwerpen Garant


Book
Komt alles goed? : hoe wetenschap de wereld redt
Author:
ISBN: 9789022327722 Year: 2012 Publisher: Antwerpen Manteau


Book
Reclame en mediaplanning
Author:
ISBN: 9789044125788 Year: 2010 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek over de werking van reclame richt zich in eerste instantie op gevorderde studenten communicatiemanagement maar biedt tevens een exhaustief kader voor reflectie aan al wie van dichtbij of veraf geboeid is door reclame en haar werking. Reclame wordt gesitueerd binnen het bredere kader van marketingcommunicatie en daarbij herleid tot waar het om gaat: namelijk één van de communicatieinstrumenten die ingezet kunnen worden om een marketingdoelstelling te bereiken. Vervolgens komen de theorie over en de praktijk van reclame aan de orde. Inhoudsopgave : Voorwoord Voorwoord bij eerste druk Woord vooraf Historisch overzicht Reclame beschrijven Reclame: hoe werkt het? Wegwijzer in mediaplanning Communicatie- en mediadoelstellingen Segmentatie en doelgroepbepaling Positioneren Strategie Briefing Propositie: boodschap en belofte Reclameonderzoek Coda Bronnen

Listing 1 - 10 of 51 << page
of 6
>>
Sort by