Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Featuring the latest D&AD award-winning work in the fields of: Ambient, Art Direction, Book Design, Branding, Broadcast Innovations, Digital Installations, Direct, Environmental Design, Graphic Design, Illustration, Magazine & Newspaper Design, Mobile Marketing, Music Videos, Online Advertising, Packaging Design, Photography, Poster Advertising, Press Advertising, Product Design, Radio, TV & Cinema Advertising, TV & Cinema Crafts, Viral, Websites, Writing for Advertising, and Writing for Design.
Adverteren. --- Reclame. --- reclamefotografie --- Advertising. Public relations --- reclamecampagnes --- advertenties --- vormgeving --- online advertising --- grafische vormgeving --- Reclame --- Vormgeving --- China
Choose an application
Build an effective and practical digital marketing strategy with this bestselling guide, covering everything from automation and analytics to integrating AI.Digital Marketing Strategy is a global bestseller, and a one-stop guide to structuring and building a more strategic approach to digital marketing. Now fully updated, this third edition covers the integration of AI in marketing, e-commerce, marketing automation, affiliate marketing and how to use digital analytical tools, plus new strategies for the latest cookie changes and privacy protection.Digital Marketing Strategy will show you how to effectively select, align and manage digital channels and operations, to streamline a successful digital marketing strategy for measurable, optimized results. Recommended by the Chartered Institute of Marketing (CIM), it is supported by real-world case studies from the likes of Coca-Cola, Spotify, Airbnb, Adidas and Hostelworld as well as checklists, key terms and insights from leading industry practitioners to help you develop your own digital marketing strategy. This book is an invaluable guide for both digital marketing students and entry-level to mid-management marketing professionals.Accompanying online resources consist of practical implementation guides spanning SEO, paid-search, email, lead-generation, as well as presentation slides and activity sheets.amazon.nl
Electronic commerce --- Internet marketing --- Strategic planning --- Marketing --- online advertising --- strategisch beleid --- marketingstrategie
Choose an application
Online met je zaak wil op een heldere en beknopte manier een leidraad geven in het uitbouwen van een efficiënte online strategie.De lezer kan dit boek van voor naar achter lezen of kan er de hoofdstukken uitkiezen die op dit moment relevant zijn. Elk hoofdstuk is opgevat als een op zichzelf staand onderdeel.Het groeiend gebruik van social media, en de enorme impact daarvan op de manier waarop mensen met bedrijven, merken en organisaties communiceren, vormt een uitdaging voor elke ondernemer.Om deze klanten te bereiken en de bedrijfsleider toe te laten een waardevolle relatie met hen op te bouwen, is een duurzame online strategie nodig. De klant van morgen is permanent verbonden via het mobiele internet. Offline en online zijn begrippen die ze niet langer zullen gebruiken, een fenomeen dat men nu al bij de generatie Y ziet.Een professionele online aanwezigheid uitbouwen met een focus op klantgerichte marketing is nodig als het bedrijf mee wil evolueren met de maatschappij.Online met je zaak wil op een heldere en beknopte manier een leidraad geven in het uitbouwen van een efficiënte online strategie. De lezer kan dit boek van voor naar achter lezen of kan er de hoofdstukken uitkiezen die op dit moment relevant zijn. Elk hoofdstuk is opgevat als een op zichzelf staand onderdeel.Bron : http://www.uitgeverijminerva.be
websites --- Computer architecture. Operating systems --- e-commerce --- online werken --- online advertising --- Planning (firm) --- ondernemen --- sociale media --- Internet --- Elektronische handel --- Cybermarketing --- Marketingstrategieën --- Interactieve marketing --- Marketingstrategie --- Onlinemarketing
Choose an application
Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen. En diezelfde verhalen doen honderdduizenden wekelijks uitbarsten in gezang en gebed. Dat zou elk merk zich toch wensen. Content voor de eeuwigheid. De 'Contentbijbel' leert je hoe.Bron : http://www.managementboek.nl
Consumer behavior --- Market research --- Advertising. Public relations --- merken --- sociale media --- online advertising --- Storytelling --- Marketing --- Merkstrategieën --- Merken --- Merkbeleid --- Branding --- E-books --- Strategie --- Content. --- Verhalen. --- Merkstrategie --- Merk --- Financiewezen
Choose an application
Eindelijk is deze usability-bijbel in het Nederlands beschikbaar! Duizenden zo niet tienduizenden webbouwers, -schrijvers en -marketeers over de hele wereld kennen het boek en zijn er laaiend enthousiast over. Zo enthousiast dat ze er in hun dagelijks werk continu rekening mee houden. 'Don't make me think' is immers het criterium om een website te beoordelen: zodra een gebruiker ook maar een seconde moet nadenken als hij op een site zit, heb je als webbouwer iets fout gedaan! Het risico dat die potentiële klant je site verlaat, is dan namelijk levensgroot . En dat risico wil geen enkele webbouwer lopen! 'Don't make me think' is dus een absolute musthave voor iedereen die professioneel met websites bezig is!Bron : http://www.boekenbank.be
Programming --- websites --- usability (informatica) --- Computer architecture. Operating systems --- online advertising --- Site Web Website --- Internet Internet --- Informatica --- Internet --- Websites --- Gebruik --- Gebruikersonderzoeken --- Zoekmachineoptimalisatie --- Gebruiksvriendelijkheid --- SEO --- Website --- Gebruikersonderzoek
Choose an application
Houd op met het online uitstrooien van je content op media die niet van jezelf zijn. Leid je publiek liever naar je eigen contentplatform. Dat is de plek om uit te groeien tot een autoriteit binnen je niche, branche of industrie. Dat is het epicentrum van je contentmarketing waar al je verhalen online samenkomen. De plek waar jij je publiek aan je bindt en monetariseert. Een betrouwbare bron met een redactionele opbouw, formats en rubrieken, rond een domein of thema's, waarmee jij je bedrijf of organisatie een herkenbaar smoel geeft. Maar hoe bouw je zo'n onderscheidend platform ? Hoe vertaal jij je merk-DNA naar goede verhalen ? Hoe zorg je voor abonnees en hoe kun je die te gelde maken ? Je leert het in De power van een contentplatform. Met als bonus 56 insteken voor belachelijk goede verhalen, de absolute basis onder een sterk platform. Bron : http://www.bol.com
Consumer behavior --- Market research --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- merken --- sociale media --- marketingcommunicatie --- online advertising --- marketingstrategie --- Contentmarketing --- Sociale media --- Internet --- Onlinemarketing --- Storytelling --- Informatiemanagement --- platforms --- Marketing : communicatiestrategieën --- 658.8
Choose an application
Dit is een naslagwerk met meer dan 150 succesvolle mediacampagnes. Eén van de besproken projecten is "Migrantas". Deze campagne gebruikt pictogrammen/ideogrammen - die te zien waren in het straatbeeld van Berlijn - om allerlei aspecten van de ervaringen van migranten uit te beelden.
Advertising. Public relations --- reclamecampagnes --- advertenties --- online advertising --- merkimago --- Mass communications --- Vormgeving --- Reclame --- 369.4 --- 754.9 --- huisstijl --- marketing --- merken --- typografie --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- grafische vormgeving , overige genres en motieven --- China
Choose an application
e-commerce --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- Computer architecture. Operating systems --- online advertising --- 658.8 --- internet --- marketingmix --- social advertising --- sociale netwerken --- zoekmachinemarketing --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Cybermarketing --- Trends --- Internet --- Blogging --- Marketingstrategie --- Trend --- Blog --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Online marketeer, docent, auteur, internetondernemer, columnist, spreker en marketeer Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de 'Integratie van internet binnen de marketing-en-communicatiemix van grote organisaties in Nederland'. Deze scriptie resulteerde in een groot aantal eigen marketingmodellen en een uitgesproken visie over hoe online marketing met succes in te zetten.De gedreven internetondernemer (zie onder andere Educator.nl, AtMost.nl en AtMost.TV) werkt of werkte voor organisaties zoals DELTA, EY, Heineken Music Hall, Allure, De Hypotheekshop, Heijmans, Trendhopper, Bouwfonds, Dynamis, Hästens, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, JAAP.nl, Adformatie, de Roterogroep en Delta Lloyd. Petersen - bekend als @onlinemarketeer op Twitter - deelt als fanatiek blogger en vlogger zijn inzichten op blogs zoals Marketingtribune.nl, Adformatie.nl, Dutchcowboys.nl en Socialmedia.nl. Het praktische 'Handboek Online Conversie' (HOC) is een management- en studieboek. Niet alleen theorie maar ook harde quick wins op gebied van online optimalisatie.Het boek staat vol quick wins, cijfers, modellen, wetenschappelijke onderzoeken, feiten, do's en don'ts, cases en interviews met optimalisatie-experts. De praktische marketingmodellen worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. Het HOC leunt zwaar op de praktijk. Het praktisch leer-, maar ook doe-boek maakt een einde aan het inzetten van zomaar wat online uitingen. In het HOC staat het optimaliseren van het bereik (Reach), de betrokkenheid van de doelgroep (Engagement), activatie (Activate) en het omzetten naar resultaat centraal (Nurture).De digitale aanvullingen - zoals cases, presentaties en video's - op de ondersteunende site www.handboekonlineconversie.nl en ook @conversieboek benadrukken de toon van het boek: meer resultaat met online! Bron : http://www.managementboek.nl
Applied marketing --- websites --- Computer architecture. Operating systems --- online advertising --- marketingcommunicatie --- consumentengedrag --- Online marketing --- Consumentengedrag --- 658.8:004.738.5 --- 366.4 --- management --- optimalisatie --- marketing --- internetmarketing --- bedrijfsleiding, management --- Cybermarketing --- Internet --- Marketingmix --- Marketingmanagement --- Onlinemarketing
Choose an application
De tijd dat bedrijven effectief konden communiceren vanuit hun eigen context is definitief voorbij. Met loze beloften, wervelende dienstbeschrijvingen en zogenaamde unique sellingpoints kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden gestild. Wie in een vroeg stadium van de klantreis een goede relatie wil opbouwen, zal de context van de klant centraal moeten stellen. Transparantie, kennisdeling en authenticiteit zijn daarbij voorwaarden geworden.Dit boek helpt business-to-businessbedrijven om een antwoord te vinden op de vraag hoe zij contentmarketing op strategische wijze kunnen inzetten. Daarbij dienen de zeven fundamenten van contentmarketing als leidraad:- Fundament 1: Strategie- Fundament 2: Concept- Fundament 3: Content- Fundament 4: Communicatie- Fundament 5: Conversie- Fundament 6: Organisatie- Fundament 7: Techniek'B2B contentmarketing' is een boek vol waardevolle handvatten voor iedereen die betrokken is bij de marketing, de communicatie, het klantcontact en de verkoop binnen business-to-businessorganisaties!Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- Contentmarketing. --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- online advertising --- Market research --- merken --- sociale media --- Applied marketing --- marketingcommunicatie --- marketingstrategie --- Business-to-Business marketing --- Relatiemarketing --- Accountmanagement --- Cybermarketing --- Sociale media --- Internet --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|