Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Mission statement --- Organisatiecultuur --- Management --- Interne communicatie
Choose an application
Ondernemingsplan --- Management --- Bedrijfsmanagement --- Mission statement --- Organisatiestrategie --- Financiering
Choose an application
Mission statement --- Bedrijfsstrategie --- Interne communicatie --- Externe communicatie --- Communicatieplan
Choose an application
Applied marketing --- marketingplan --- Firms and enterprises --- Marketingplanning --- Marketingbeleid --- Marketing --- Non-profitsector --- Mission statements --- Marketingstrategieën --- Marktonderzoek --- Concurrentiestructuuranalyse --- welzijnsmarketing --- management in de welzijnsinstelling --- 361.03 --- Mission statement --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Organisaties spenderen enorm veel tijd en geld aan het creëren van de gewenste cultuur. Ze organiseren grote events, hebben outdoorsessies en geven in elke hoek van de organisatie uiting aan hun kernwaarden. Helaas zijn dit soort initiatieven vaak niet succesvol en zijn de veranderingen minimaal. Organisaties vergeten namelijk de belangrijkste vragen te stellen: Is het überhaupt nodig om aan de cultuur te sleutelen? Wat moet er precies veranderen? En hoe ziet de gewenste cultuur er in de praktijk uit?In dit boek maken de auteurs cultuur praktisch, meetbaar en uitvoerbaar aan de hand van een eenvoudig model: de Cultuurladder. Stap voor stap helpen ze je om erachter te komen wat nodig is om de cultuur binnen jouw organisatie succesvol te transformeren op organisatie-, team- en leiderschapsniveau. Elk hoofdstuk eindigt met een vragenlijst of checklist, om zaken direct concreet te maken.Ben jij klaar voor een concrete en uitvoerbare aanpak? Dan is De Cultuurladder het boek dat jou de sleutel geeft tot een presterende organisatie.Bron: www.acco.be
Sociology of organization --- motivatie --- teamwork --- leidinggeven --- organisatiecultuur --- Organisatiecultuur --- Bedrijfscultuur --- Bedrijfscommunicatie --- Arbeidssociologie --- Mission statement --- Prestatie --- Performance management --- Leiderschap --- Management
Choose an application
De fotokaarten van HB Spellen bestaat uit 88 foto?s die tot de verbeelding spreken. De kleurrijke foto?s op gelamineerd glanspapier maken nieuwsgierig, roepen associaties op en nodigen uit om te vertellen wat je voelt en denkt. Het richten van de aandacht op de beelden maakt het makkelijker om emoties te verwoorden en te delen wat er in je leeft. Oplossingsgericht werken met fotokaarten is speciaal ontwikkeld vanuit het onderwijs voor het onderwijs. Docenten en mentoren gebruiken de associatiekaarten om contact te maken met (onderpresterende) leerlingen en deze weer in beweging te brengen. Deze vernieuwde set bevat nog meer prachtige gekleurde fotokaarten die zowel jongeren als volwassenen aanspreken. De fotokaarten zijn inzetbaar in kennismakingsgesprekken, coachings- en begeleidingstrajecten.https://www.bol.com/be/nl/p/coachkaarten-oplossingsgericht-werken-met-fotokaarten-kerstaanbieding-luxe-versie-voor-euro-37-95-ipv-euro-42-95-geldig-tot-31-12-2022/9200000102551199/
Training --- Coaching --- Brainstorming --- Teambuilding --- Veranderingsmanagement --- Creativiteit --- Associëren --- Mindfulness --- Groepsdynamiek --- Introductie --- Fotokaarten --- Persoonlijkheidsleer --- Verbindende communicatie --- Verbindend werken --- Kennismakingsspel --- Loopbaanbegeleiding --- Mission statement --- Samenwerking --- Oplossingsgericht werken --- Training (vorming)
Choose an application
659.126 --- 658.012 --- 658.88 --- Merken --- Strategisch management --- Bedrijfsimago --- E01086.jpg --- 659.126 Trade marks. Logos. House colours etc. --- Trade marks. Logos. House colours etc. --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Merkwaarde --- Management --- Organisatiecultuur --- Mission statements --- Netwerkvorming --- Economie --- Teamwerk --- Partnershipping --- Internet --- Organisatieleer --- Merkstrategie --- Mission statement --- Netwerk (relationeel) --- Partnership --- Kostenbeheersing
Choose an application
Interne communicatie is een gevleugeld begrip geworden in communicatieland en daarbuiten. Het is een vakgebied dat zich snel ontwikkelt en professionaliseert. Er is dan ook behoefte aan een overzicht van wat er speelt in dit vakgebied. Daarom is in 'Het beste uit het Handboek Interne Communicatie' een selectie gemaakt van eerder verschenen artikelen in het gelijknamige handboek, een standaardwerk voor communicatieprofessionals. Deze informatie is nu dus in boekvorm beschikbaar voor communicatiemensen uit de praktijk, studenten en eenieder die zich beroepsmatig bezig houdt met de communicatie in en om de organisatie. Alle bijdragen zijn geschreven door specialisten op het gebied van interne communicatie. Het gaat in dit boek niet alleen om het uiteenzetten van theoretische achtergronden. Veel artikelen beschrijven ook de visie van deskundigen op de wijze waarop de belangrijkste taken van interne communicatie kunnen worden aangepakt. Ook wordt inzicht geboden in de organisatievraagstukken die daarmee verband houden. In dit boek treft u hoofdstukken aan over de volgende onderwerpen: - De samenhang tussen interne en externe communicatie - Ethische aspecten van de interne communicatie - Cultuur en communicatie - Het corporate mission statement - Communicatiemanagement - Het profiel van de IC-manager - Communicatie rond crisisturnarounds - Organisatie gossip - Personeelsbladen maken in een veranderende omgeving - Intranet
interne communicatie --- Organization theory --- Mass communications --- Interne communicatie ; organisaties --- Interne communicatie --- #A0107A --- 098 Bedrijfskunde --- 695 Communicatie --- #KVHA:Interne communicatie; Nederlands --- 659 --- 658.01 --- communicatie --- management --- internet --- bedrijfscommunicatie --- communicatiemanagement --- 366.42 --- 659.2 --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Information work. Advisory and consultancy services --- Reclame. Public relations --- Organisatieleer --- communication --- Mission statements --- Multinationals --- Crisiscommunicatie --- Personeelsbladen --- E-mail --- Intranet --- Mission statement --- Multinational --- Personeelsblad
Choose an application
De rol van het mission statement wordt zowel overschat als onderschat.Het is geen wondermiddel dat van gedemotiveerde medewerkers opeenstoegewijde enthousiastelingen maakt. Het mission statement - eenomschrijving van de 'opdracht' die een organisatie zichzelf stelt -verwoordt ambities. Deze moeten betekenis hebben voor de praktijk, enhoewel het mission statement een geschreven tekst betreft, behoort heteerder een houvast te zijn in een continue discussie dan een statischdocument. Ron Van Hasselt heeft een groot aantal missies voor bedrijvenontwikkeld. Vanuit zijn praktijkervaring reikt hij een handvat aan dat ukan helpen om tot een goede formulering van de missie van uw organisatiete komen.
#SBIB:022.AANKOOP --- #SBIB:309H253 --- #A0112A --- 098 Bedrijfskunde --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Mission statements --- 65.012.4 --- 659.3 --- bedrijfsstrategie --- communicatie in organisaties --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Externe communicatie: non-profit-sector --- 65 --- 65.012 --- Communicatie --- Ondernemingen --- Communicatiemanagement. --- Organisaties. --- Organisatie. --- strategisch beleid --- bedrijfsplanning --- Organization theory --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- Communicatie ; organisaties --- Mission statements --- Management --- Strategisch management --- Mission statement --- Kostenbeheersing
Choose an application
Hoe verdiep je liefdevolle aandacht voor elkaar? Met de coachingskaarten Mindful Communiceren bevorder je dat mensen oprechte aandacht voor zichzelf én elkaar krijgen zodat er ruimte en veiligheid en groei ontstaat voor iedereen.Achterop de kaarten staan woorden die verrassing en verdieping geven bij beeldcoaching. Vraag eerst een beeld te kiezen, vraag daarop door. Vraag pas later om naar het woord te kijken, dan is het effect het grootst.(https://fotomissie.nl/coachingskaarten/)
#KVHB:Mindfulness --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Management --- #KVHB:Spellen --- Games --- Training --- Coaching --- Brainstorming --- Teambuilding --- Veranderingsmanagement --- Creativiteit --- Associëren --- Mindfulness --- Groepsdynamiek --- Kennismaking --- Fotokaarten --- Persoonlijkheidsleer --- Verbindende communicatie --- Verbindend werken --- Introductie --- Kennismakingsspel --- Loopbaanbegeleiding --- Mission statement --- Samenwerking --- Training (sport) --- Training (vorming)
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|