Listing 1 - 10 of 22 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Strategiehelden : de uitvoering bepaalt het succes ! : 250 praktische tips
Author:
ISBN: 9789048609598 9789047004103 Year: 2011 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

tegiehelden is de langverwachte Nederlandse vertaling van de bestseller Strategy Execution Heroes. Verwacht geen complexe theorieën of mooie praatjes. Dit boek komt meteen tot de essentie en verspilt uw tijd niet.Een strategie bepalen is cruciaal voor elke organisatie. Jeroen De Flander schreef het eerste how-to boek voor succesvolle strategie-uitvoering. De Flander biedt u een compleet overzicht van alle aspecten die cruciaal zijn om elke strategie tot een groot succes te maken. Dat doet hij in klare taal, met meer dan 250 praktische tips en suggesties van senior executives (BT, Coca-Cola, eBay enz.). Bij het boek zijn 27 instrumenten en schema?s als download beschikbaar.Bron : http://www.business-economics.be


Book
Toolkit procesregie
Authors: ---
ISBN: 9789089651587 Year: 2013 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Professionele procesregisseurs weten hoe ze een proces op de juiste manier starten en hoe ze tussentijds kunnen interveniëren als er problemen dreigen te ontstaan. Maar dat alleen is niet voldoende. Ze moeten ook in staat zijn om snel tot harde resultaten te komen, om partners in de actieve positie te zetten en om betrokkenen te inspireren, te boeien, in hun energie te houden. Dat vraagt om lef en creativiteit.Deze 'Toolkit' laat zien hoe u bijeenkomsten 'anders dan anders' kunt organiseren, van climate setting tot evaluatie. Aan bod komen verschillende prikkelende technieken die helpen om snel en effectief informatie uit te wisselen en tot maximaal gedragen besluiten te komen, ook als het om grote groepen gaat


Book
Philip Kotler's FAQs over marketing
Author:
ISBN: 9055943770 Year: 2005 Publisher: Schiedam Scriptum Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De essentie van het marketingdenken van Philip Kotler in een handig vraag- en antwoordformat.


Book
De slimme organisatie : de toekomst van werk, leiderschap en innovatie
Author:
ISBN: 9789047005278 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mensen zijn vaak sneller dan organisaties met het adopteren van digitale technologie. Die technologie stelt ze in staat om meer te weten, sneller te reageren, beter samen te werken en meer en betere ideeën, producten en diensten te bedenken.In dit boek laat Menno Lanting zien hoe bedrijven óók slimmer kunnen worden en hun cultuur en organisatie kunnen verbeteren met behulp van de nieuwste technologie. Met veel praktische tips en voorbeelden van onder meer NASA, Google en Philips laat hij zien wat je kunt doen: van virtuele teams en crowdsourcing tot serious games en feedbacksystemen.Wat kunt u zelf morgen al direct aanpakken? Welke langetermijnstrategie is er nodig? Elke leidinggevende, professional of ondernemer moet zich deze vragen stellen. Lanting geeft antwoord en maakt de toekomst helder en bereikbaar. 'De slimme organisatie' is het sluitstuk van Lantings trilogie over digitalisering, leiderschap en organisatie. Eerder verschenen 'Iedereen CEO' en 'Connect!'. 'Connect' werd door Managementboek uitgeroepen tot Managementboek van het Jaar 2011.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
De 9+ organisatie : van marketshare naar mindshare
Authors: ---
ISBN: 9789089650405 Year: 2010 Publisher: Culemborg Van Duuren Media


Book
StreetwiZe : lessen van straatkinderen voor de manager van vandaag
Author:
ISBN: 9789077442135 9077442138 Year: 2014 Publisher: Leuven Den Haag LannooCampus Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Arnoud Raskin werkt met Mobile School al 15 jaar met straatkinderen in sloppenwijken over de hele wereld. Deze ervaring opende zijn ogen voor het enorme potentieel van deze kinderen en liet hem inzien dat de skills die zij iedere dag gebruiken om te overleven een waardevolle inspiratiebron kunnen zijn voor managers die hun onderneming in een concurrentiële omgeving staande moeten houden. Vanuit deze gedachte ontstond 'StreetwiZe': een bruikbaar model dat de inzichten en vaardigheden van de straat transfereert naar de ondernemingen van morgen. Leiders van de toekomst gaan uit van ieders individuele kracht, zij inspireren en ontwikkelen zo het talent van hun mensen.


Book
Reinventing organizations : geïllustreerde versie
Author:
ISBN: 9789082347715 Year: 2018 Publisher: Tielt Uitgeverij Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Méér betekenis en zingeving op het werk. Het kan! Dit is de optimistische boodschap in Reinventing Organizations, de managementbestseller die mensen over heel de wereld aanzet tot actie. Cyaan organiseren is in korte tijd een begrip geworden. Praktijkvoorbeelden van succesvolle cyane organisaties tonen aan dat we organisaties op een heel nieuwe manier kunnen vormgeven. Het boek inspireert duizenden organisaties die méér betekenis en bezieling willen brengen in hun organisatie. Het biedt praktische handvatten voor hedendaagse vormen van organiseren, leiden en mens-zijn. Reinventing Organizations raakt een groot publiek wereldwijd, maar niet iedereen heeft de tijd voor het lezen van een 400 pagina's dik managementboek. Deze geïllustreerde versie bevat de kernideeën van het originele boek en deelt veel van de praktijkverhalen op een levendige manier. De ideale verhouding van tekst en krachtige illustraties zorgt ervoor dat je het boek in één zit uitleest. https://www.lannoo.be/nl/reinventing-organizations-ge%C3%AFllustreerde-versie


Book
KPI : de 75 prestatie-indicatoren die elke manager moet kennen
Author:
ISBN: 9789043028059 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit praktische handboek beschrijft de 75 KPI's die elke manager moet kennen. KPI's - Key Performance Indicators - zijn essentiële tools die aangeven of het goed gaat met een bedrijf of dat het van koers raakt. Door de juiste indicators te gebruiken, worden prestaties en aandachtsgebieden helder.De meeste managers worstelen met het begrijpen en identificeren van belangrijke managementmetriek en verzamelen in plaats daarvan een enorme hoeveelheid van alles dat gemakkelijk te meten is. Dit boek zorgt ervoor dat je niet langer verdrinkt in een oneindige berg data maar aan de slag kunt met de KPI's die belangrijk zijn voor jouw organisatie.Dit Financial Times handboek behandelt 75 KPI's en legt ze op begrijpelijke wijze uit. Wat houdt de KPI in, hoe bereken je deze en gebruik je het effectief? Daarnaast vind je door het boek heen praktijkvoorbeelden, valkuilen, referenties, benchmarks en tips. Je leest over zowel financiële als niet-financiële KPI's; van netto winstmarge en klanttevredenheid tot het berekenen van je marktaandeel en ecologische voetafdruk.Bron : http:///www.pearsoneducation.nl


Book
Kop dicht, mond open : breaking corporate silence
Author:
ISBN: 9789491560460 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In de meeste organisaties wordt veel gecommuniceerd, maar weinig gezegd. Medewerkers en managers houden hun mond over zaken die belangrijk zijn voor het succes van de organisatie. Waarom doen zij dat en hoe groot zijn de gevolgen daarvan ? En vooral: hoe doorbreek je die 'corporate silence' ? Hoe krijg je mensen zover dat ze wel zeggen wat ze denken en zo de organisatie vooruithelpen ? Dit boek geeft antwoord op deze vragen. Het beschrijft helder en praktisch hoe managers en communicatieprofessionals de stilte in hun organisatie te lijf kunnen gaan. Zodat er wél kritische noten kunnen worden gekraakt, op alle niveaus. Dat levert de medewerker en de organisatie uiteindelijk alleen maar winst op.Bron : http://shop.adformatie.nl

Listing 1 - 10 of 22 << page
of 3
>>
Sort by