Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
-01-58270-2
Journalistieke interviews. --- journalistieke opleiding --- journalistieke technieken --- Journalism --- interviewtechnieken --- #SBIB:309H1025 --- Entretien (conversation) Onderhoud (gesprek) --- Interviews Interviews --- Journaliste Journalist(e) --- Médias Media --- Presse Pers --- Radio Radio --- Télévision Televisie --- 82-92 --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Periodieke literatuur. Tijdschriften --- Interviews --- Methodologie --- Journalistiek --- Interview --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Organization theory --- Mass communications --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:001.AANKOOP --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Culture d'organisation Organisatiecultuur --- Succès Succes --- Efficacité Efficiëntie --- Information (gestion) Informatie (management) --- Communication interne Interne communicatie --- Médias Media --- Marketing Marketing --- Intranet Intranet --- Communication externe Externe communicatie --- #KVHA:Communicatiemanagement --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Communicatiemanagement --- Organisatieculturen --- Marketingcommunicatie --- Communicatie-audits --- Mediaplanning --- Kijk- en Luisteronderzoek --- Interne communicatie --- Interpersoonlijke communicatie --- Effectiviteit --- Organisatiecultuur --- Communicatie-audit
Choose an application
Public administration --- overheidscommunicatie --- Mass communications --- Overheidscommunicatie --- Overheidsvoorlichting --- Citymarketing --- Public Affairs --- Interne communicatie --- Externe communicatie --- #SBIB:309H253 --- #SBIB:AANKOOP --- #SBIB:35H502 --- #A9707A --- Communication (administration) Communicatie (overheidsdiensten) --- Relations administration-public Betrekkingen tussen overheid en publiek --- Information (administration) Informatie (overheidsdiensten) --- Politique Politiek --- Démocratie Democratie --- Médias Media --- Action administrative Administratieve actie --- 659 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- Lobbying
Choose an application
Mass media --- Massamedia. --- Mediacommunicatie. --- Philosophy. --- communicatiewetenschappen --- massamedia --- mediaonderzoek --- massacommunicatie --- Mass communications --- Communicatie --- Praktijk --- Media --- Nieuws --- Massacommunicatie --- Informatie-overdracht --- Voorlichting --- Overheid --- Reclame --- Onderzoek --- Reclame-onderzoek --- Media-onderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Reclame-praktijk --- Autorité Gezag --- Communication Communicatie --- Communication de masse Massacommunicatie --- Information (communication) Informatie (communicatie) --- Médias Media --- Pays-Bas Nederland --- Publicité Adverteren --- 316.77 --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Philosophy --- Informatieoverdracht --- Mediaonderzoek --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Communicatietheorie
Choose an application
communicatiesociologie --- Age group sociology --- jongerencultuur --- Consumer behavior --- generatieconflict --- marketingcommunicatie --- jeugd --- identiteit --- Mass communications --- Netherlands --- 659.2 --- communicatie --- jongeren --- 21e eeuw --- 305.8 --- 308.4 --- 323 --- Communicatie --- Jeugd --- Jeugd(Jongeren) --- Media(Communicatiemedia) --- 316.77 --- Identiteit --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Information work. Advisory and consultancy services --- Communicatie ; algemeen --- Sociologie van de jeugd --- Sociale problemen van en zorg voor jeugdigen --- Communication Communicatie --- Sociologie Sociologie --- Médias Media --- Kinderen en jeugd --- Samenleving --- Sociologie --- Communicatiesociologie --- Kind --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Jongere
Choose an application
Cijfers zijn nieuws: aantallen doden, de beursindex, het percentage echtscheidingen, de resultaten van een enquête. Het is een belangrijke taak van journalisten om die cijfers overzichtelijk te presenteren en waar nodig te verklaren. Schrijven over cijfers is niet moeilijker of gemakkelijker dan schrijven over rechtszaken, gemeentepolitiek of verre reizen. Maar je moet er wel een keer expliciet bij stil staan. Dit boek gaat over die cijfers in het nieuws: hoe je ze kunt begrijpen en beoordelen en hoe je er vervolgens over kunt schrijven. Het gaat over praktisch rekenwerk, over kritisch naar onderzoek kijken, over enquêtes, tabellen en grafieken. En natuurlijk over de vraag hoe je rekening kunt houden met je publiek bij het maken van nieuws over cijfers. Het laatste hoofdstuk geeft inzicht in de meest voorkomende getallen, waaronder de getallen die worden gebruikt bij lengte en oppervlakte, inhoud en gewicht, beursindexen en aardbevingen. Over de auteurs: Willem Koetsenruijter is docent aan de opleiding Journalistiek en Nieuwe Media van de Universiteit Leiden. Samen met Rinke Berkenbosch runt hij een tekstbureau voor milieu en infrastructuur (zie www.berkenkoets.nl). / Rinke Berkenbosch is tevens docent bij de Universiteit Leiden aan de masteropleiding van het Centrum voor Milieuwetenschappen.
Cijfers. --- Media. --- Statistiek. --- nieuwsberichtgeving --- beoordeling --- datajournalistiek --- Journalism --- journalistieke technieken --- significante cijfers --- #SBIB:309H1025 --- 092.2 --- presentatietechnieken --- statistieken --- presenteren --- journalistiek --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- statistiek (economisch, sociaal, wiskundig) --- Journalistiek --- Statistische gegevens --- Nieuwsgaring --- Schrijven --- Computer Assisted Reporting --- Journaliste Journalist(e) --- Médias Media --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Enquêtes Onderzoek --- Graphique Grafiek --- 316.774 --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Reizen --- Ziekte --- Sport --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Cet ouvrage s'attache à la démocratisation des pratiques et techniques de la communication politique. Il tente d'alerter les citoyens ; de les rendre plus vigilants, plus attentifs à découvrir la face cachée des discours qu'on leur tient ; de les aider à mettre en place des mécanismes de résistance. Mais ce livre s'adresse aussi aux hommes politiques, qui y puiseront des indications sur la meilleure façon de faire passer leurs messages, et des arguments pour discuter, en connaissance de cause, avec leurs conseillers publicitaires. Aux étudiants en communication, journalisme, sciences sociales, il fournira de surcoît quelques clés historiques et sociologiques, et de nombreuses références bibliographiques.
Communication en politique --- Communication in politics --- Communication in politics. --- Communication en politique. --- Communicatie in de politiek. --- Voorlichting in de politiek. --- politieke communicatie --- Political sociology --- Communication politique --- 32.019.5 --- 323.019.5 --- 324.019.5 --- 324.074.134 --- information --- politique --- #SBIB:309H270 --- 320.1 --- 324 --- AA / International- internationaal --- Communication Communicatie --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Médias Media --- Politique Politiek --- Relations publiques Public relations --- #A9110A --- Political communication --- Political science --- 32.019.5 Openbare mening. Publieke opinie --- Openbare mening. Publieke opinie --- informatie --- politiek --- Politieke communicatie: algemene werken --- Politieke wetenschap. Politieke leerstelsels --- Verkiezingen --- Politieke communicatie --- Propaganda --- Communication in politics - France --- COMMUNICATION EN POLITIQUE --- SCIENCE POLITIQUE --- COMMUNICATION --- SCIENCES POLITIQUES --- PROPAGANDE
Choose an application
23 p.
Communicatiemanagement. --- Crisiscommunicatie. --- Crisismanagement. --- crisismanagement --- crisiscommunicatie --- Organization theory --- Mass communications --- Communicatiemanagement --- Crisismanagement --- 658.01 --- #KVHB:Crisiscommunicatie --- 659.3 --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- Organisatieleer --- Massacommunicatie --- Crisiscommunicatie --- Casestudies --- Communicatie --- 659 communicatie --- AA / International- internationaal --- 659 --- 650 --- #gsdbS --- #SBIB:031.AANKOOP --- #SBIB:309H250 --- #ECO:03.13:industrie en onderneming management --- communicatie --- #ECO:04.03:sectoren communicatie --- #A0112A --- 366.42 --- 098 Bedrijfskunde --- Communication de crise Crisiscommunicatie --- Corporate governance Behoorlijk bestuur --- Crise Crisis --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- Management (cas concrets) Concreet management --- Médias Media --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Reclame - Public relations --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- communicatiemanagement --- management --- ondernemingsbeleid --- communication --- politique de l'entreprise --- Casestudy --- 431 --- opleiding management --- formation management
Choose an application
U gaat mee op een boeiende ontdekkingsreis door de Vlaamse media. U beleeft een dag in het leven van een journalist. U bezoekt de redactielokalen van radio- en tv-stations, kranten en persagentschappen. U komt alles te weten over onderzoeksjournalisten, Wetstraatratten en lokale correspondenten. U verneemt waarom de herfst een gevaarlijke periode voor hoofdredacteurs is . In dit boek vindt u honderden tips en vuistregels. Hoe u de aandacht krijgt van de pers. Hoe u het persbericht schrijft dat elke journalist wel wil lezen. Hoe u een interview op radio of televisie voorbereidt. Wat een woordvoerder allemaal moet weten. Waarom uw onderneming, vereniging of club een mediastrategie moet hebben. Hoe u een klacht indient tegen een journalist ...
Journalistiek. --- Media --- Mediatraining. --- Vlaanderen. --- correspondenten --- mediacultuur --- redacties --- media-educatie --- perscontacten --- journalistiek --- persberichten --- persbeleid --- Mass communications --- Media ; Vlaanderen --- Journalistiek --- Mass media --- Press --- Médias --- Presse --- Mediastrategieën --- Externe communicatie --- Perswezen --- Vlaanderen --- Mediarelaties --- 316.774.12 --- 316.772.1 --- 316.774 --- #SBIB:309H1025 --- communicatie 165.212 --- media 654 --- 690 Media, mediarecht --- Médias Media --- Presse Pers --- 659.3 --- media --- mediakunde --- 090.1 --- België --- pers --- 070 --- Media (Communicatiemedia) --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- berichtgeving --- communicatie --- interviews --- journalisten --- massamedia --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- 316.774.12 Massamedia. communicatiepolitieke aspecten--(communicatiesociologie) --- Massamedia. communicatiepolitieke aspecten--(communicatiesociologie) --- 316.772.1 Communicatiewetenschap. Communicatietheorie. Communicatieonderzoek--(communicatiesociologie) --- Communicatiewetenschap. Communicatietheorie. Communicatieonderzoek--(communicatiesociologie) --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Massacommunicatie --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele middelen in België --- krantenbedrijf, de pers --- Mediastrategie --- Mediarelatie --- Emigratie --- 360 --- pers en communicatie --- presse et communication
Choose an application
Communicatie. --- Media. --- Politiek. --- 316.774 --- 070.1 --- 316.774.16 --- #SBIB:034.AANKOOP --- #SBIB:REFCOLL2003 --- #SBIB:309H1012 --- #A0205A --- 690 Media, mediarecht --- 200 Politiek --- Journaliste Journalist(e) --- Communication de masse Massacommunicatie --- Presse Pers --- Politique Politiek --- Médias Media --- #KVHA:Media --- #KVHA:Politiek --- #KVHA:Massamedia --- media --- politiek --- journalistiek --- 090 --- 070.1 Pers: begrip; betekenis; invloed; ethiek; onafhankelijkheid --- Pers: begrip; betekenis; invloed; ethiek; onafhankelijkheid --- 316.774.16 Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Media: communicatiepolitieke aspecten / mediabeleid (nationaal en internationaal) --- massamedia, publiciteitswezen en audiovisuele media --- Massamedia --- Mediabeleid --- Mediawetgeving --- Openbare omroep --- Politieke verslaggeving --- Politiek --- Beïnvloeding --- Media --- Maatschappij --- Film
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|