Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Verschillende auteurs constateren dat er een fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen. Dit boek is geschreven in het licht van dit besef. In Imagineering wordt de stelling geponeerd dat het Amerikaanse antwoord op de nieuwe vragen die deze economsiche situatie oproept, niet zonder meer te kopiëren is naar Europa. Dit boek presenteert het Europese antwoord: authentieke belevingsconcepten in plaats van thematiseren en toevoegen van theater. Het kunnen creëren van belevingswerelden (memorable experiences) die tot de verbeelding blijven spreken, is een onmisbare management'kunst' geworden, de kunst van het raken van het hart. Emotie en fantasie worden cruciale managementvaardigheden. In dit boek worden de instrumenten aangereikt. Imagineering is geschreven voor studenten en leidinggevenden binnen en buiten de leisure-industrie.
Leisure industry. --- Marketing --- Philosophy. --- Economie. --- Marketing. --- Applied marketing --- marketing --- Sociology --- Psychology --- Economics --- Economie --- Leisure industry --- Beleveniseconomie --- Communicatie in en door de onderneming --- Vrije tijd en toerisme (cultuur) --- 369 --- beleveniseconomie --- consumentengedrag --- emoties --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- Commercial leisure services --- Leisure services --- Service industries --- Philosophy --- in- en verkooporganisatie en -techniek --- gevoelens --- 330.02 --- 330.02 Theoretische economie. Economische theorie. Economische analyse--?.02 --- Theoretische economie. Economische theorie. Economische analyse--?.02 --- Vrijetijdsbesteding --- Consumptiegedrag --- Psychologie van de consument --- Consumentengedrag --- Trends --- Recreatie --- Consumentenpsychologie --- Trend --- Financiewezen
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|