Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Fan zijn is fan-tastischEen merk met veel fans is enorm krachtig. Het wil geen klanten maar fans die ambassadeur zijn voor het merk in hun eigen sociale netwerk. Social media zijn de multiplier voor de fanstrategie en daarom zijn fans extreem waardevol in de communicatie. Zij zijn topinfluencers.Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak. Vaak ligt de nadruk sterk op sales, in dit boek staat de psychologie van de fans en de emotie en relatie tussen de fan en het merk centraal. Daarbij gaat het om bedrijven maar evenzeer over steden en non-profitorganisaties. We starten met de belangrijkste fans: de eigen medewerkers. De basisgedachte is dat interne fans externe fans maken en externe fans voor nieuwe fans zorgen.Wil Michels verstaat als geen ander de kunst om complexe zaken eenvoudig uit te leggen. Hij is al jaren een grote fan van de fanstrategie. Wil Michels is auteur van Handboek Communicatie en Communicatiestrategie. Hij nam twee jaar de tijd om zijn favoriete strategie uit te werken: de Fanstrategie. Wil is directeur van zijn communicatiebureau en docent bij Fontys Hogescholen, NCOI, Van der Hilst en de Universiteit van Antwerpen. Voor professionals en teams verzorgt hij inspirerende workshops over communicatiestrategie. Hij staat voor dynamiek, fun en een frisse kijk op het vak.https://www.adfoshop.nl/boek/9789001738174/fanstrategie-wil-michels
Marketingstrategieën --- Mond-tot-mondreclame --- Sociale media --- Influencers --- Medewerkerstevredenheid --- Communicatiestrategieën. --- Influencers. --- Marketingstrategieën. --- Medewerkerstevredenheid. --- Merken. --- Mond-tot-mondreclame. --- Sociale media. --- Applied marketing --- Mass communications --- Computer. Automation --- merkimago --- communicatiestrategie --- merkbeleid --- Marketingstrategie --- Influencer --- Social psychology --- Product strategy
Choose an application
The face of internet celebrity is rapidly diversifying and evolving. Online and mainstream celebrity culture are now weaving together, such that breakout stars from one-hit viral videos are able to turn their transient fame into a full-time career.This book presents a framework for thinking about the different forms of internet celebrity that have emerged over the last decade, taking examples from the Global North and South, to consolidate key ideas about cultures of online fame. It discusses the overall landscape, developments and trends in the internet celebrity economy, and cross-cultural lessons.Bron : http://www.amazon.com
#SBIB:309H043 --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:39A8 --- Populaire cultuur en massacultuur en “performers”. --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten. --- Antropologie: linguïstiek, audiovisuele cultuur, antropologie van media en representatie --- Populaire cultuur en massacultuur en “performers” --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Celebrities in mass media --- Internet personalities --- Fame --- Internet --- Online identities --- Communication and culture --- Celebrities --- Social aspects --- Sociologie van de cultuur --- Sociology of culture --- Influencers --- Sociale media --- Cybermarketing --- Internet personalities. --- Celebrities in mass media. --- Social aspects. --- Mass media --- Internet celebrities --- Influencers (Internet personalities) --- Social media influencers --- Influencer --- Onlinemarketing --- Social Science --- Media studies. --- Media Studies. --- Fame - Social aspects --- Internet - Social aspects
Choose an application
This absorbing anthology uses in-depth interdisciplinary case studies from across the globe to examine the practice and concept of microcelebrity. Expanding on the existing theoretical framing of the online celebrity experience, the editors re-theorize microcelebrity to accommodate developments in global internet governance, the evolution of platform politics, the emergence of hybrid forms of celebrity, and the collapsing networks between old and new media. Chapters analyse experiences across Asia, Europe, Latin America and Australia, and consider microcelebrities at all stages of their careers, from everyday users and beginners to veteran influencers. Arguing for new perspectives and theories of microcelebrity that take into account colonial geographies, cross-media networks between influencers and legacy media, and gendered aggression and political discourses in a social media-saturated age, this volume will be of huge value to students and scholars of microcelebrity, social media, digital labour, creative industries and internet culture.Bron : https://blackwells.co.uk
Online social networks --- Fame --- Social aspects --- Internet --- Influencers --- Instagram --- Sociale media --- Cybermarketing --- Sociologie --- Influencer --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Onlinemarketing --- Online social networks. --- Social aspects. --- Réseaux sociaux (Internet) --- Renommée --- Aspect social. --- Fame - Social aspects --- Réseaux sociaux (Internet) --- Renommée
Choose an application
The world is working exactly as designed. The combustion engine which is destroying our planet's atmosphere and rapidly making it inhospitable is working exactly as we designed it. Guns, which lead to so much death, work exactly as they're designed to work. And every time we "improve" their design, they get better at killing. Facebook's privacy settings, which have outed gay teens to their conservative parents, are working exactly as designed. Their "real names" initiative, which makes it easier for stalkers to re-find their victims, is working exactly as designed. Twitter's toxicity and lack of civil discourse is working exactly as it's designed to work.The world is working exactly as designed. And it's not working very well. Which means we need to do a better job of designing it. Design is a craft with an amazing amount of power. The power to choose. The power to influence. As designers, we need to see ourselves as gatekeepers of what we are bringing into the world, and what we choose not to bring into the world. Design is a craft with responsibility. The responsibility to help create a better world for all. Design is also a craft with a lot of blood on its hands. Every cigarette ad is on us. Every gun is on us. Every ballot that a voter cannot understand is on us. Every time social network's interface allows a stalker to find their victim, that's on us. The monsters we unleash into the world will carry your name. This book will make you see that design is a political act. What we choose to design is a political act. Who we choose to work for is a political act. Who we choose to work with is a political act. And, most importantly, the people we've excluded from these decisions is the biggest (and stupidest) political act we've made as a society.If you're a designer, this book might make you angry. It should make you angry. But it will also give you the tools you need to make better decisions. You will learn how to evaluate the potential benefits and harm of what you're working on. You'll learn how to present your concerns. You'll learn the importance of building and working with diverse teams who can approach problems from multiple points-of-view. You'll learn how to make a case using data and good storytelling. You'll learn to say NO in a way that'll make people listen. But mostly, this book will fill you with the confidence to do the job the way you always wanted to be able to do it. This book will help you understand your responsibilities.
Grafische vormgeving --- Design --- Grafische industrie --- Verantwoord ondernemen --- Influencers --- Beleidsbeïnvloeding --- Industrial design --- Technology --- 745 --- design --- ethiek --- Creation (Literary, artistic, etc.) --- Social aspects --- Political aspects --- Philosophy --- Environmental aspects --- CAD, design en industriële vormgeving --- Grafische sector --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Influencer --- Industrie --- Geschiedenis --- Prognose --- Statistische gegevens --- Atlas --- Museum --- Voorlichting --- Reclame --- Spionage --- Communicatietheorie --- Réseaux sociaux --- Société numérique --- Ecologie appliquée --- Protection de l'environnement
Choose an application
Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.Bron : http://www.lannoocampus.be
Applied marketing --- marketinginstrumenten --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- Mass communications --- Beïnvloeden --- Marketing --- marketing --- 369.1 --- influencer marketing --- e-marketing --- merkenbeleid --- marktanalyse --- marktonderzoek --- Marketing : strategieën --- 658.8 --- Beïnvloeden - Overtuigen --- 659 --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Social media --- Customer relations --- Interactive marketing --- 369.4 --- Business --- Public relations --- Consumer affairs departments --- Customer advisory boards --- Relationship marketing --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Blogs --- Economic aspects --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- PXL-Business 2017 --- communicatieplan --- Beïnvloeding --- Reclamebeïnvloeding --- Marketingstrategieën --- Communicatiestrategieën --- Mond-tot-mondreclame --- Imagomanagement --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie --- Influencers. --- marketing. --- Beïnvloeden --- 696.2 Sociale media --- 695.1 Public relations
Choose an application
Nieuw Rechtse groepen slagen erin jongeren te rekruteren, op te leiden, te mobiliseren en te activeren. Ze verschillen daarin niet veel van terroristische groeperingen. Ze verspreiden een boodschap van ongelijkheid, racisme, negationisme en discriminatie. Ze gebruiken gretig desinformatie over migranten, vluchtelingen en andere kwetsbare groepen. Onveiligheidsgevoelens, angst, gebrekkige openbare informatie en simplistische verklaringen vormen hiervoor een vruchtbare voedingsbodem. Als influencers trachten ze aanhoudend de geesten te vergiftigen met propaganda en antidemocratisch gedachtegoed. Dit boek noemt ze onomwonden bij hun naam: haatzaaiers.Extreemrechts bezet intussen, ook op verdoken wijze, politiek democratische posities. Deze infiltratie gebeurt vooral in partijen die de Vlaamse identiteit onderstrepen. Pijnlijk confronterend komt aan het licht hoe extreemrechts ? vaak verborgen in interne chatrooms ? subversief blijft invreten op de democratie. Een open debat moet hier wijken voor intimidatie, wat aanleiding kan geven tot geweld.De auteur beschrijft het ontstaan en de betekenis van Nieuw Rechts en de wijze waarop dit fenomeen in Vlaanderen gehoor vindt. Hij schetst de opkomst van ?identitaire bewegingen? in het buitenland en het Vlaams-nationalistisch vernis dat er op eigen bodem overheen wordt gelegd. Hij vergelijkt bewegingen als ?Schild en Vrienden? met sekten die gelijkwaardigheid afwijzen en bewust polariseren en provoceren met radicale standpunten, in de hoop de publieke opinie van hun boodschap te overtuigen.https://gompel-svacina.eu/product/haatzaaiers-extreemrechtse-radicalisering/
BPB9999 --- #SBIB:323H520 --- #SBIB:323H523 --- #SBIB:323H310 --- Politieke processen in het Belgisch bestel --- Belgische oppositie en sociale bewegingen --- Belgische politieke partijen: algemeen --- BPB9999. --- Belgische politieke partijen: algemeen. --- Politieke processen in het Belgisch bestel. --- Belgische oppositie en sociale bewegingen. --- BPB2011 --- extreem rechts --- nationalisme --- radicalisering --- België --- Belgium --- Bélgica --- Belgija --- Belgique --- Belgien --- Belgie --- Belgicko --- Beļģija --- Белгија --- Belgio --- Белгия --- Belgia --- il-Belġju --- An Bheilg --- Βέλγιο --- Belgjika --- Belgia Kuningriik --- Beļģijas Karaliste --- Royaume de Belgique --- Belgian kuningaskunta --- Belgické kráľovstvo --- Koninkrijk België --- Belgijos Karalystė --- das Königreich Belgien --- Βασίλειο του Βελγίου --- Kingdom of Belgium --- Кралство Белгија --- Краљевина Белгија --- Belgické království --- Reino de Bélgica --- ir-Renju tal-Belġju --- Regatul Belgiei --- Kongeriget Belgien --- Кралство Белгия --- Mbretëria e Belgjikës --- Belga Királyság --- Królestwo Belgii --- Konungariket Belgien --- Reino da Bélgica --- Kraljevina Belgija --- Regno del Belgio --- radicalización --- radikalisoituminen --- радикализација --- ριζοσπαστικοποίηση --- radikalisering --- radikalizácia --- radikalizzazzjoni --- radicalizare --- radicalizzazione --- радикализация --- radicalisation --- radikaliseerumine --- radikalizācija --- radicalização --- radikalizálódás --- Radikalisierung --- radikalizacija --- radykalizacja postaw --- radikalizace --- radacú --- radicalisatie --- национализъм --- kansallisuusaate --- nazzjonaliżmu --- nationalism --- nacionalizam --- nacionalismus --- nacionālisms --- национализам --- nacionalizëm --- Nationalismus --- nacionalizmus --- naționalism --- nacionalismo --- nacionalizem --- rahvuslus --- nazionalismo --- nacjonalizm --- εθνικισμός --- nacionalizmas --- σωβινισμός --- sciovinismo --- sovinizmus --- шовинизъм --- chovinismo --- chauvinisme --- Chauvinismus --- шовинизам --- şovinism --- szowinizm --- sovinismi --- chauvinismo --- šovinizmas --- šovinismus --- šovinism --- chauvinism --- šovinizam --- estrema destra --- extremhöger --- extremă dreaptă --- крајња десница --- skrajna desnica --- екстремна десница --- äärmuslik parempoolsus --- labējie radikāļi --- extreme right --- Άκρα Δεξιά --- krajní pravice --- kraštutinė dešinė --- skrajna prawica --- krajná pravica --- крайна десница --- lemin estrem --- ekstremna desnica --- szélsőjobb --- yderste højre --- extreme Rechte --- äärioikeisto --- extrême-droite --- extrema-direita --- extrema derecha --- e djathtë ekstreme --- derecha radical --- radikális jobboldal --- крајна десница --- højreekstremisme --- ултрадесничарски --- ultraderecha --- pravicový radikalismus --- extrémní pravice --- pravá úchylka --- pravicový extremismus --- Politics --- Criminology. Victimology --- extreem-rechts --- nieuw rechts --- politiek geweld --- KVHV [Ghent] --- Nieuw-Vlaamse Alliantie --- Extreem-rechts (ideologie) --- Vlaanderen --- Radicalisme --- Extreem-rechts --- Ideologieën --- Discriminatie --- Haat --- Vlaams Belang --- Geweld --- Europa --- Extreemrechts --- Ideologie --- Crisis --- Cultuur --- Emigratie --- náisiúnachas --- an eite dheas antoisceach --- Social problems --- Political parties --- België --- Nieuw Rechtse groepen --- rekruteren, opleiden, mobiliseren en activeren van jongeren --- terroristische groeperingen --- boodschap van ongelijkheid, racisme, negationisme en discriminatie --- desinformatie over migranten, vluchtelingen en andere kwetsbare groepen --- onveiligheidsgevoelens --- angst --- gebrekkige openbare informatie --- simplisme --- influencers --- propaganda --- antidemocratisch gedachtegoed --- haatzaaierij --- extreemrechts --- politiek --- de Vlaamse identiteit --- open debat en intimidatie --- geweld --- ontstaan en betekenis van Nieuw Rechts in Vlaanderen --- identitaire bewegingen --- Vlaams-nationalisme --- Schild en Vrienden --- sekten --- gelijkwaardigheid afwijzen --- bewust polariseren en provoceren --- radicalisme --- publieke opinie
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|