Listing 1 - 10 of 84 << page
of 9
>>
Sort by

Book
E-commerce & E-business
Authors: ---
ISBN: 9789001593513 9789001593520 Year: 2020 Publisher: Groningen Noordhoff Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

E-commerce en E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties met internettechnologie hun bedrijfsprocessen efficiënter en effectiever kunnen inrichten. De maximalisatie van de klantwaarde staat hierbij centraal. Het boek is compact en volledig: businessmodelinnovatie, internet-technologie, inkoop, CRM en productie, logistiek en managementinformatie, komen alle aan bod. Het boek leert hoe een organisatie de groei naar een volwaardige e-businessorganisatie kan plannen en organiseren. Ieder hoofdstuk eindigt met vragen en een praktijkcase, zodat de student de gestelde leerdoelen haalt. In de nieuwe editie staat e-commerce meer centraal. Alle hoofdstukken zijn geactualiseerd met de nieuwste ontwikkelingen en voorzien van praktijkvoorbeelden.?-Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;?-koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;?-nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.Op www.ebusiness.noordhoff.nl vindt de student toetsvragen en een begrippentrainer. Op het docentendeel zijn powerpoints met figuren en tabellen, collegesheets en uitwerkingen van vragen en antwoorden in het boek te vinden. Tevens kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats.Bron : https://www.standaardboekhandel.be/


Book
Het geheim van Bol.com : over dromen en doen, pionieren en groeien
Author:
ISBN: 9789047010937 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Atlas Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Aan de vooravond van de internetbubbel start bol.com, onder de vleugels van moedergigant Bertelsmann met de onbescheiden ambitie om de grootste online boekhandel ter wereld te worden. Nog geen drie jaar later staat het bedrijf in de uitverkoop. Bol.com Nederlan'd vindt op het nippertje drie investeerders. Het wordt zelfstandig en groeit uit tot het grootste online winkelbedrijf van Nederland en België; bol.com is daarmee een Nederlands succesverhaal. Michel Schaeffer, vanaf de beginjaren deel van het team, geeft een zeldzaam kijkje achter de schermen van het bedrijf in een tijdperk waarin de wereld de stap naar online maakte. Een fascinerend verhaal over het opnieuw uitvinden van winkelen, groot durven denken, de drang naar continue vernieuwing, de kracht van samenwerken, de unieke cultuur en omgaan met teleurstellingen en succes. Hoe is het bol.com gelukt om succesvol te worden en hoe slaagt het erin om succesvol te blijven ?Het geheim van bol.com van Michel Schaeffer leest als een spannend jongensboek dat je zal inspireren je eigen grootse dromen waar te maken.Bron : http://www.bol.com


Book
Bezonomics : leren en winnen van Amazon
Author:
ISBN: 9789462763128 Year: 2020 Publisher: Amsterdam Management Impact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bezonomics is een must-read voor CEO's, managers en ondernemers, en verder voor iedereen die online koopt of foto's in de cloud bewaart. Sinds de oprichting in 1994 heeft Amazon een onvoorstelbare groei doorgemaakt. Na een ontwikkeling van boekenwebshop in Seattle tot grootste online retailer behoort Amazon nu samen met Apple, Facebook en Google tot de vier invloedrijkste techbedrijven (The Big Four) van dit moment. Over de hele wereld ervaren bedrijven de impact van de bedrijfsstrategie van Jeff Bezos en Amazon, de Bezonomics. Kleding, supermarkten, elektronica, media, gezondheidszorg, financiën; in Europa, Azië, Noord- en Zuid- Amerika. Inmiddels moet elke onderneming - groot of klein - weten hoe Amazon opereert om die impact te kunnen opvangen en pareren. Dankzij Europese regelgeving is de invloed van Amazon in Nederland relatief gering, maar de uitdaging voor ondernemers is uiteraard groter dan alleen Amazon: Alibaba, Google, Apple, Facebook, Airbnb, Uber en Netflix staan eveneens te trappelen om de wereld te veranderen. Journalist Brian Dumaine legt in detail uit hoe de oprichters Amazons heerschappij hebben opgebouwd en hoe je hun principes tegen hen kunt gebruiken om met Amazon te concurreren. Bron : https://www.standaardboekhandel.be


Book
How to Measure Digital Marketing : Metrics for Assessing Impact and Designing Success
Author:
ISBN: 9781137340689 1137340681 113734069X 1349464880 Year: 2013 Publisher: New York Palgrave Macmillan Ltd

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Measuring the Success of Digital Marketing explains how to determine the success of a digital marketing campaign by demonstrating what digital marketing metrics are as well as how to measure and use them. Including real life case studies and experts viewpoints that help marketers navigate the digital world.


Book
Retail : de digitale hysterie voorbij: ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
Author:
ISBN: 9789492873002 9492873001 Year: 2018 Publisher: Leuven Lannoo Campus/Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan. Bron : http://www.bol.com


Book
Het einde van online winkelen : de toekomst van retail in een wereld die altijd verbonden is
Author:
ISBN: 9789047010869 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat. Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat. Bron : http://www.bol.com


Book
Loyalty.com: klantrelatiemanagement in het nieuwe tijdperk van internetmarketing
Author:
ISBN: 9014071949 Year: 2000 Publisher: Deventer Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Werk aan de winkel 3.0 : hoe overleef ik als retailer de toekomst ?
Author:
ISBN: 9789490085568 Year: 2016 Publisher: Doetinchem Het Boekenschap

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Te veel winkeliers zijn in de successen van gisteren blijven hangen en missen de boot. Drukken van kosten helpt niets meer; er is een serieus opbrengstenprobleem. Retailers moeten daarom meer leveren dan het product alleen. Klanten zoeken ontspanning, een verrassend aanbod en leuke ontmoetingen. Wie niets bijzonders te bieden heeft, wordt letterlijk voorbijgelopen. Dit boek verschaft eindelijk duidelijkheid over wat er vandaag in de winkelstraten speelt. Merkstrateeg Paul Moers presenteert het Overlevingspanorama: een praktische handleiding die winkeliers helpt om de toekomst te overleven door je klant elke dag te verdienen. Online en offline. Nietsdoen is geen optie. De handen uit de mouwen: Werk aan de winkel 3.0.Werk aan de winkel 3.0 geeft retailers advies en biedt handvatten. Paul Moers beschrijft bovendien uitgebreid de succesfactoren van de Bijenkorf en het straks compleet vernieuwde Hoog Catharijne. Nederlands grootste winkelcentrum en meest succesvolle warenhuisketen investeren in hun toekomst, en blijven door hun vernieuwingskracht aantrekkelijk voor de consument van morgen.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
The art of digital marketing : the definitive guide to creating strategic, targeted and measurable online campaigns
Author:
ISBN: 9781119265702 9781119265719 9781119265726 9781119267102 Year: 2016 Publisher: Hoboken, N.J. Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The premier guide to digital marketing that works, and a solid framework for success The Art of Digital Marketing is the comprehensive guide to cracking the digital marketing 'code,' and reaching, engaging, and serving the empowered consumer. Based on the industry's leading certification from the Digital Marketing Institute (DMI), this book presents an innovative methodology for successful digital marketing: start with the customer and work backwards. A campaign is only effective as it is reflective of the consumer's wants, needs, preferences, and inclinations; the DMI framework provides structured, implementable, iterative direction for getting it right every time. The heart of the framework is a three-step process called the 3i Principles: Initiate, Iterate, and Integrate. This simple idea translates into higher engagement, real customer interaction, and multichannel campaigns that extend even into traditional marketing channels. The evolution of digital marketing isn't really about the brands; it's about consumers exercising more control over their choices. This book demonstrates how using this single realization as a starting point helps you build and implement more effective campaigns. Get inside the customer's head with deep consumer research Constantly improve your campaigns based on feedback and interactions Integrate digital activities across channels, including traditional marketing Build campaigns based on customer choice and control Digital marketing turns traditional marketing models on their heads. Instead of telling the customer what to think, you find out what they already think and go from there. Instead of front-loading resources, you continually adjust your approach based on real interactions with real customers every day. Digital marketing operates within its own paradigm, and The Art of Digital Marketing opens the door for your next campaign.


Book
Meer verdienen met je webshop : een stappenplan voor ambitieuze webwinkeliers
Author:
ISBN: 9789461263582 Year: 2019 Publisher: [Zaltbommel] Uitgeverij Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Online winkels worden steeds populairder. Toch stoppen elk jaar duizenden webwinkeliers omdat ze te weinig verdienen. Wil jij wel slagen? Lees dan in dit boek hoe je je webshop op de kaart zet en voldoende verkoopt. In dit boek krijg je van e-commerce-expert Astrid van Kollenburg het stappenplan waarmee je een winstgevende webwinkel kunt opzetten. Lees hoe andere webwinkeliers hiermee een succes hebben gemaakt van hun webshop en profiteer van alle tips: Hoe je veel meer klanten krijgt, zonder te strooien met kortingenHoe je concurrenten achter je laat, zelfs als zij precies dezelfde producten verkopenWelke slimme omzetverhogers er zijn, waardoor klanten meer geld uitgevenHoe je van klanten fans maakt, zodat zij jouw webwinkel aanbevelen bij hun vriendenHoe je duizenden potentiële klanten bereikt, zonder te adverterenAstrid van Kollenburg is eigenaar van Succes met je Webshop. Astrid leert webwinkeliers hoe zij hun naamsbekendheid, klantenkring en omzet vergroten. Met haar blogs, challenges en online cursussen heeft ze al duizenden webwinkeliers geïnspireerd.Bron : http://www.haystack.nl

Listing 1 - 10 of 84 << page
of 9
>>
Sort by