Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Bedrijven en organisaties kunnen niet langer overleven zonder te innoveren. Maar nog steeds mislukt een groot deel van alle nieuwe producten en diensten, omdat ze klanten te weinig toegevoegde waarde bieden. Weet u wel wat uw klanten precies willen ? 'Klant in de driver's seat' is het eerste Nederlandstalige boek over klantgedreven innovatie. Het biedt u een overzichtelijke leidraad voor het opstellen van een succesvolle innovatiestrategie en voor het direct betrekken van klanten bij het innovatieproces. Dit boek laat zien hoe u met behulp van nieuwe concepten als cocreatie, crowdsourcing en communities klantgericht kunt innoveren, en daarmee de slagingskans van uw innovatie aanzienlijk kunt verhogen. Het geeft u een overzicht van alle verschillende vormen van klantgerichte innovatie, en wat daarbij de belangrijkste succes- en faalfactoren zijn. Bovendien bevat het een schat aan inspirerende praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland. Laat uw klant plaatsnemen in de driver's seat, zodat hij zelf het innovatieproces kan sturen! Dat levert niet alleen succesvollere innovaties op, maar ook: meer betrokken, tevreden en loyale klanten, en dus meer omzet en meer winst.Bron : http://www.managementboek.nl
Economic production --- co-creation --- Consumer behavior --- innovatiemanagement --- consumentengedrag --- co-creatie --- Klantgericht ondernemen --- Veranderingsmanagement --- Innovatie --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Crowdsourcing --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Didactische handleiding voor het improviserend opvoeren van psychologiserend en politiserend toneel met niet-ervaren acteurs.
792.1 --- drama --- dramaturgie --- theater --- Dramaturgie --- Theatrical science --- 765.30 --- Creatie en productie - Conceptontwikkeling --- Dramaturgie. --- Theatrical science. --- Dramatherapie
Choose an application
Gemeenten willen meer van-buiten-naar-binnen werken. Ze willen meer samenwerken met buurten en groepen belanghebbenden. En de dienstverlening van gemeenten kan ook beter: meer online, persoonlijker en dichtbij. De wereld van dienstverlening mengt zich door webcare en online media met die van communicatie. En raakt met co-creatie, crowdsourcing en communities de gemeentelijke ambities met participatie.Tegelijkertijd blijft de echte verbetering op klantcontact en interactie uit. Investeringen in de dienstverlening van gemeenten renderen onvoldoende. Collega?s van Communicatie en Dienstverlening lopen vast op afdelingsoverstijgende belangen en organisatiebrede verandervraagstukken. Er is behoefte aan een nieuwe richting.In Van Buiten naar Binnen, klantcontact & interactie in het publieke domein delen Frank de Goede, David Kok en Ewoud de Voogd hun visie op klantcontact en interactie met de gemeente. Zij verkennen wat de inwoner nu eigenlijk wil van de gemeente. Welke ontwikkelingen zijn er rond dienstverlening, communicatie en participatie? Wat zou een visie op weg naar 2025 moeten zijn? Welk groeipad is daarbij te volgen? Welke nieuwe taken en rollen komen daarbij kijken? In de visie op klantcontact & interactie komen de werelden van dienstverlening, communicatie en participatie bij elkaar. De visie is uitgewerkt en doorspekt met concrete tips en trics. Het is tijd voor een afdeling Klantcontact & Interactie!Frank de Goede is directeur van SIMgroep. SIMgroep helpt 250 lokale overheden met de website, e-dienstverlening en oplossingen voor de gemeenteraad. Frank volgt al 15 jaar de digitale ontwikkelingen bij gemeenten. Daarmee verbetert hij continu het frontoffice van de overheid. Met veel kennis van digitale media en vooral vanuit de ervaring van gebruikers buiten en binnen de gemeenten.David Kok onderzoekt sinds 2011 op persoonlijke titel het gebruik van sociale media door gemeenten in Nederland. Hij verzamelt daarbij de beste cases en ervaringen van gemeenten met nieuwe media en de netwerksamenleving. Sinds 2012 werkt hij daarbij nauw samen met HowAboutYou. David is communicatieadviseur voor de gemeenteraad van Almere.Ewoud de Voogd is partner van HowAboutYou, het adviesbureau in online media en klantcontact voor gemeenten. Hij beweegt zich op het snijvlak tussen overheid, inwoners, bedrijven of buurten en nieuwe technologie. Als organisatieadviseur verbeterde Ewoud de dienstverlening, communicatie en participatie van tientallen gemeenten.Bron: https://eburon.nl/product/buiten-naar-binnen/
Consumer behavior --- Mass communications --- Inwoners --- Interactie --- Dienstverlening --- Webcare --- Media --- Co-creatie --- Crowdsourcing --- Participatie --- Lokaal beleid --- Gemeentebeleid --- Communicatiestrategieën --- Klantenmanagement --- Bewoner --- Cocreatie --- Communicatiestrategie --- Leiderschap
Choose an application
Filmscenario's. --- Schrijven --- Scenario's. --- scripts [documents] --- Film --- filmtaal --- Drama --- screenwriting --- Filmscenario's --- Copywriting --- Scenarioschrijven --- theater --- film --- scenario --- filmtheorie --- filmanalyse --- 791.44 --- 765.40 --- Creatie en productie - Schrijven --- Scenario ((film)) --- Film (cinematografie) --- Scenario (film) --- 764.20 --- Theorie van het theater en de film - Creatie - Schrijven
Choose an application
2907-00-1
scenario's --- televisiescripts --- schrijfvaardigheid --- Film --- Audiovisual methods --- creatief schrijven --- film --- scenario --- narratologie --- 791.44 --- 798.63 --- scenarioschrijven --- film, scenario --- script --- storytelling --- verhaalstructuren --- literatuur --- Filmscenario's --- Schrijvers --- 765.40 --- Creatie en productie - Schrijven --- Film (cinematografie) --- Scenario ((film)) --- Schrijver --- Scenario (film) --- 764.20 --- Theorie van het theater en de film - Creatie - Schrijven
Choose an application
In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals.Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media.De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie op zoek is naar een sterk en onderscheidend concept.Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg en richt zich op professionals en studenten op het gebied van communicatie, media en entertainment, vrijetijdsmanagement, design en lifestyle.Het unieke van Conceptdenken is dat het de lezer op een laagdrempelige, inspirerende en activerende manier meeneemt in de wereld van concepten en het bedenken hiervan. Het daagt de lezer uit om zelf aan de slag te gaan met het ontwikkelen van concepten aan de hand van de door de auteurs ontwikkelde methode en de gereedschapskist van technieken die in het boek is opgenomen.* Basisboek conceptontwikkeling met theorie, cases en tools* Geschreven voor studenten communicatie, lifestyle, media entertainment en design* Daagt de lezer uit zelf aan de slag te gaan met conceptontwikkelingBron : http://www.bol.com
7.011 --- 749.011 --- Problem Solving --- Productontwikkeling --- Conceptontwikkeling --- Ontwerpen ; concepten ; 21ste eeuw --- Ontwerpen ; creatie en inspiratie --- Kunst ; ontwerp, compositie --- Meubelkunst en design ; vormgeving, ontwerp, compositie --- Creative marketing --- Creativiteit --- Marketingbeleid --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Trendwatching --- Reclamecommunicatie --- Marketingstrategie --- Musiceren --- Financiewezen
Choose an application
Goede verhalen zijn spannend, boeiend, fascinerend. Maar hoe bereik je dat? Jan Brokken geeft les aan jonge schrijvers. Getuige De wil en de weg doet hij dat op een meeslepende manier. Brokken put uit eigen ervaring, als schrijver en als journalist. Hij interviewde tientallen schrijvers in binnen-en buitenland, onder andere voor de veelgeprezen serie 'Schrijven' in Haagse Post. Brokken springt in zijn nieuwe boek moeiteloos heen en weer van literatuur naar film en toneel, van fictie naar non-fictie, van kinderboeken naar thrillers, van negentiende-eeuwse klassiekers naar hedendaags proza. Hij wijst op de vele hindernissen die jonge schrijvers moeten overwinnen, maar doet dat op stimulerende wijze. Hij maakt van alles een verhaal: van het gebruik van de komma, de monoloog, de dialoog, de eerste zin, de laatste sc en de spannings-boog. Even vaak geeft hij jonge schrijvers praktische adviezen. 'Een verhalenverteller van het zuiverste water. Jan Robbemond, Algemeen Dagblad 'Een van de belangrijkste schrijfboeken van het laatste decennium. Schitterend geschreven, zoals we van Jan Brokken gewend zijn.
Apprentissage de l'écriture --- Art d'écrire (Système graphique) --- Authoring (Authorship) --- Authorship --- Chirography --- Enseignement de l'écriture --- Graphomotricité --- Handwriting --- Leren schrijven --- Oeuvres -- Attribution --- Paternité artistique --- Paternité littéraire --- Penmanship --- Qualité d'auteur --- Schrift -- Aanleren --- Schrijven --- Schrijven -- Studie en onderwijs --- Schrijverskwaliteit en auteurschap --- Writing (Authorship) --- Writing -- Study and teaching --- Écriture -- Acquisition --- Écriture -- Apprentissage --- Écriture -- Étude et enseignement --- Contes folkoriques --- Contes oraux --- Contes populaires --- Contes traditionnels --- Folk-tales --- Volksverhalen --- #KVHA:Letterkunde; Nederlands --- #KVHA:Schrijvershandboek; Nederlands --- Stilistics --- Literature --- Fiction --- Authorship. --- Tales --- 765.40 --- Creatie en productie - Schrijven --- Verhalen --- Literaire techniek --- Communicatie --- Journalistiek --- Taal --- Schrijfstijl --- Schrijfvaardigheden --- Vertellen --- Verhaal --- Therapie --- Reizen --- Ziekte --- Kleuter --- Geschiedenis --- Spraaktechnologie --- Vliegen (werkwoord) --- 764.20 --- Theorie van het theater en de film - Creatie - Schrijven
Choose an application
Volgens de administrateur-generaal van de VDAB geraakt één op vijf langdurig werklozen niet aan werk zonder ondersteunende diensten van andere sectoren dan de VDAB. De situatie voor deze groep is dus niet uitzichtloos, maar ze vergt een integrale aanpak op maat van elk individu. De doelgroep omvat onder meer voortijdige schoolverlaters, ex-gedetineerden, personen met een psychische of psychiatrische problematiek en generatiearmen. In dit rapport wordt een totaalconcept ontworpen dat toelaat om arbeidsintegratie te verwezenlijken voor diegenen die het verst van de arbeidsmarkt verwijderd zijn. Het label W2 vertolkt de synergie tussen werk en welzijn. Een trajectbegeleiding die deze beide - ruim te interpreteren - domeinen bestrijkt, heeft een grotere kans op succes dan de som van afzonderlijke diensten. Uiteraard zijn aan zo'n synergie een aantal randvoorwaarden verbonden. De trajecten zullen langer zijn dan de gangbare praktijk bij de VDAB. De werking focust niet alleen op de cliënt, maar op alle relevante actoren in het systeem (diensten, werkgevers...). De finaliteit wordt verruimd van 'formele tewerkstelling' tot een waaier van alternatieve vormen van 'actief burgerschap'. Tenslotte, de methodiek is inclusief, integraal, krachtgericht, participatief, gestructureerd en gecoördineerd
Werkzoekenden --- Langdurige werkloosheid --- Trajectbegeleiding --- Re-integratie --- Arbeidsmarkt --- Methodiek --- Arbeidsmarkt 331.52 --- Gezondheidszorg 61 --- #SBIB:316.334.2A472 --- #SBIB:316.8H22 --- 331.672.4 --- 331 arbeid --- 331.56 werkloosheid --- 331.5 arbeidsmarkt --- Arbeidssociologie: het beleid ter bestrijding en opslorping van de werkloosheid --- Welzijnsorganisatie: sociale dienstverlening voor specifieke groepen --- werkgelegenheid, bevordering en verbetering - werkgelegenheid, creatie --- Werkzoekende --- Jobcoaching --- Werkhervatting
Choose an application
Waarom een slotzin vaak de zin te veel is. Waarom een overdosis 'ik' je tekst kapotmaakt. Waarom kleur bekennen het pas echt interessant maakt. Waarom regels met de voeten getreden mogen worden (maar er wel een aantal waarheden zijn). Taal, observatie en durf. Dat is de heilige drievuldigheid van het schrijven. Maar hoe ga je om met die drie belangrijke elementen? Schrijven - Kun je dat leren? gaat in op gekende kwesties en struikelblokken, maar ook op minder vanzelfsprekende aspecten van een sterke tekst. Van openhartigheid van de schrijver tot het juiste evenwicht tussen expliciet en impliciet, van de subtiliteit van de vrije indirecte rede tot de kracht van het juiste detail. Op basis van haar decennialange ervaring en aan de hand van teksten van haar studenten schept Kristien Hemmerechts met dit boek een beeld van wat een tekst krachtig maakt. Schrijven is een talent - maar wel een dat je kunt aanscherpen en oefenen.Bron : http://www.bol.com
Stilistics --- Dutch literature --- Literaire techniek --- Schrijven --- #KVHA: Schrijfvaardigheid; Nederlands --- #KVHA: Taalkunde; Nederlands --- Creative writing --- Study and teaching --- PXL-Media & Tourism 2017 --- Nederlands taalgebruik --- schriftelijke vaardigheden --- schriftelijke communicatie --- schrijfkunst --- Creatief schrijven --- Tekstschrijven --- Schriftelijke communicatie --- Geschreven taal --- 767 --- Theorie van het theater en de film - Spreken, vertellen en schrijven --- schrijven --- schrijfvaardigheid --- 764.20 --- Theorie van het theater en de film - Creatie - Schrijven
Choose an application
Compares Peter Brook's rehearsal techniques with those developed by Stanislavsky, Grotowski and Brecht. The result is an invaluable introduction to modern theatre practice.
Dramatherapie --- Theater rehearsals --- Acting --- Theater - Production and direction --- Stanislavsky, Konstantin, - 1863-1938 --- Brecht, Bertolt, - 1898-1956. --- Grotowski, Jerzy, - 1933-1999 --- Brook, Peter, - 1925 --- -Dramatherapie --- 761 --- Theorie van het theater en de film - Spel en dramaturgie --- 764.10 --- Theorie van het theater en de film - Creatie - Maken --- Directing --- Theater --- Stanislavsky, Konstantin S. --- Brecht, Bertolt --- Grotowski, Jerzy --- Brook, Peter
Listing 1 - 10 of 13 | << page >> |
Sort by
|