Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (7)

KBR (3)

FOD/SPF PO (3)

AP (2)

LUCA School of Arts (2)

UCLL (2)

VIVES (2)

ACV - CSC (1)

Hogeschool Gent (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

More...

Resource type

book (7)


Language

Dutch (4)

English (3)


Year
From To Submit

2016 (1)

2015 (1)

2013 (1)

2010 (1)

2009 (1)

More...
Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
Het wortelprincipe : persoonlijke erkenning als groeimotor
Authors: ---
ISBN: 9789047001805 Year: 2009 Volume: *84 Publisher: Amsterdam Business Contact


Book
Creative club of Belgium : the book 2015 : the best of Belgium's creative work in advertising, design and digital communication
Authors: ---
ISBN: 9789401433501 Year: 2015 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De Belgische reclamewereld is levendiger en creatiever dan ooit. Om dat te vieren, reikt Creative Club of Belgium elk jaar awards uit voor de innovatiefste en opvallendste campagnes van onze reclamebureaus.In een overzicht van twaalf categorieën brengt dit boek een helder en rijk geïllustreerd overzicht van het voorbije jaar.Een eerbetoon aan de kracht van onze internationaal gerenommeerde reclamegoeroes.Bron : http://www.lannoocampus.be


Book
PresentatieZen : de kracht van eenvoud bij het ontwerpen en geven van presentaties
Author:
ISBN: 9789043016643 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Pearson Education Benelux

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek gaat over het zo goed mogelijk geven van presentaties. De auteur is 'associate professor of management' aan de Kansai Gaidai-universiteit in Japan en directeur van een designbureau in Japan. Hij doet de lezers praktische tips aan de hand om bij presentaties, zakelijk zowel als prive, de boodschap effectief te laten overkomen en te laten beklijven bij de doelgroep. Hij gaat in op informatieoverdracht voor een zaal met luisterend publiek maar ook op andere vormen zoals websites. Hij onderbouwt zijn adviezen met onderzoek ten aanzien van design en communicatie. Het boek is geschikt voor iedereen die zelf presentaties geeft, maar ook voor adviseurs die presentaties van anderen voorbereiden of erover adviseren. De smaakvolle vormgeving en de vele illustraties zorgen ervoor dat je het boek met plezier ter hand neemt. Mede door die illustraties heb je er meer aan dan aan menig ander boek over dit onderwerp. Het boek doet talrijke praktische tips aan de hand en betrekt daar de modernste audiovisuele hulpmiddelen bij.


Book
The package design book 4
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9783836544382 3836544385 Year: 2016 Publisher: Germany Taschen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"This book brings together all the prize-winning entries for 2015 and 2016, thus presenting the very best in contemporary packaging design from around the world. It also sets the standard and offers inspiration for all those who are passionate about packaging, be they students, designers, manufacturers, packaging engineers, brand managers or consumers"--Foreword


Book
The package design book 5
Authors: ---
ISBN: 9783836573405 3836573407 Publisher: Germany Taschen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Attract, protect, inform, collect--good packaging is synonymous with multitasking. Creating these ultimate all-rounders calls for a deep understanding of the good, the market, the customer, the environment, the flow of trade--no easy task. Each year, the Pentawards spotlight the ingenious masterminds behind these complex containers and grant their coveted trophies to the cleverest and most innovative designs in the field. This latest edition of The Package Design Book rounds up the winning designs from the 2017-2018 competitions. With introductory essays, product descriptions, and plenty of images, this book features more than 400 winners from over 40 countries across five main categories--beverages, food, body, luxury, and other markets--and no fewer than 55 sub-categories. The result is an authoritative survey of the best of the best, and a rich celebration of packaging for what it is: the premiere league of design.


Book
Typography 31
Author:
ISBN: 9780061726323 006172632X Year: 2010 Volume: 31 Publisher: HarperCollins

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

For the past 50 years, the Type Directors Club has encouraged the worldwide graphic arts community to achieve excellence in typography through its annual competitions. This annual presents the finest work in the field during the past year.


Book
Beloningsbeleid : hoe uw medewerkers extra motiveren ?
Author:
ISBN: 9789046548400 Year: 2013 Volume: 2013-1 Publisher: Mechelen Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In veel organisaties is de loonkost met voorsprong de grootste uitgavenpost in het budget. Loon- en arbeidsvoporwaardenbeleid (beloningsbeleid, reward management, compensation & benefits,...) is dan ook een van de grootste besognes van iedere HR-afdeling. In dit boek wordt de samenhang tussen loonbeleid en HR, gesitueerd binnen de ruimere maatschappelijke context. De band tussen loon en motivatie

Listing 1 - 7 of 7
Sort by