Listing 1 - 10 of 75 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
42 p.
Information society. --- Social media. --- Mass media --- Social aspects. --- Sociology of culture --- Vrijetijdsbesteding --- Televisie --- Trends --- Cultuursociologie --- Recreatie --- Trend --- Onderzoek --- Geweld --- Information society --- Social media --- Social aspects
Choose an application
Public relations --- Social media --- Online social networks --- Economic aspects --- Sociale communicatie --- Internet --- Trends --- Netwerkvorming --- Beroepen --- Trend --- Netwerk (relationeel) --- Beroep --- Waardering --- Verpleegkunde --- Social media - Economic aspects
Choose an application
Hannes Coudenys is een brand. Hoe slaagt hij erin om enkel en alleen viasocial media rond zijn persoon een sterk merk op te richten en daar dannog geld mee te verdienen ook ? In zijn boek 'Like my like' geeft hij een aantal van zijn geheimen als digital creative prijs.Hoe gebruik je sociale netwerken als Facebook en Twitt er om aan een job tegeraken ? Kan je rijk worden via internet en hoe pak je dat aan ? Hoe kan je als bedrijf online best adverteren ? Kortom: hoe kan je social media op een originele manier aanwenden om er zelf beter van te worden, op allerlei vlakken ? Aan de hand van toffe cases vertelt hij het verhaal van social media guerilla, en hoe je het world wide web kan gebruiken om bepaalde doelen te bereiken, of je dit nu om persoonlijke redenen of vanuit een bedrijf doet. Bron : http://www.bol.com
social media --- sociale netwerken --- massacommunicatie --- sociale media --- Mass communications --- Sociale media --- Cybermarketing --- Storytelling --- Branding --- Onlinemarketing
Choose an application
Het gebruik van sociale media in België neemt elk jaar toe, en nu meer dan ooit komen we via sociale netwerken dichter bij elkaar. Gebruikers snakken naar verbinding, verhalen en merken met een sterke boodschap. Elk jaar stijgt ook het aantal euro?s dat ondernemingen spenderen op sociale media met 19% en in 2020 kwamen er 20.000 nieuwe webshops bij in ons land. Starters, winkels, ondernemingen en organisaties vinden steeds meer de weg naar digitaal.Hoe begin je aan het bouwen van een authentiek merk op sociale media? Hoe weet je welke boodschap op welk netwerk en voor welke doelgroep werkt? En vooral, hoe kan je het onstuimige landschap doorgronden?Met Let's go social werk je dagelijks aan een leuke, korte opdracht ? om op die manier na 25 dagen van #zerotohero te gaan op sociale media. Het belangrijkste is dat je de held wordt van je eigen verhaal en dat je zal durven delen. Samen leggen we de grondlaag voor jouw sociaal merk, verhaal en campagnes. Heb je al socialemedia-activiteiten? Geen probleem ? integendeel! Dat is een prima startpunt om tijdens de opdrachten te reflecteren over je huidige gebruik, met het oog op vernieuwing.Deze challenge wordt ondersteund door een behapbare theoretische context en allerhande tools en contenttips om ddoelbewust en authentiek te blijven shinen op sociale media. Dat alles gecombineerd met een hoge feel good factor en de inspirerende verhalen van ondernemers.Bron: amazon.com
Online marketing. --- Sociale media. --- Online marketing --- Sociale media --- 658.8 --- 369.1 --- Online Marketing --- Mass communications --- sociale netwerken --- sociale media --- E-commerce --- social media --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Social media --- Marketing --- Marketingstrategie --- Ondernemingsraad --- Stappenplan --- Oefening --- Campagne --- Verhaal --- Ondernemen --- Merkstrategie
Choose an application
Twitter is alomtegenwoordig en essentieel in de socialemediastrategie van organisaties en overheden. Stapsgewijs leer je je boodschap verspreiden in 140 tekens bij een groter publiek of specifieke doelgroep. In minder dan 100 paginas worden tips voor starters en specialisten afgewisseld met mogelijke privacy issues. Dankzij deze Kortom-pocket weet je snel hoe je oneliner kan uitgroeien tot een trending topic.Bron : http://www.politeia.be
sociale netwerken --- social media --- communications [discipline] --- internet --- sociale media --- Mass communications --- Twitter --- Twitteren --- Sociale communicatie --- Sociale media --- Overheidscommunicatie --- Overheidsvoorlichting
Choose an application
Tips van vijftig populaire gebruikers van het sociale medium Instagram.
instagram --- social media --- digital photography [digital camera] --- Mass communications --- sociale media --- Instagram --- Sociale media --- Cybermarketing --- Visuele communicatie --- Onlinemarketing
Choose an application
Deel alles wat je ziet met de wereld via Instagram. In dit praktische boek staat beschreven hoe je dit populaire platform privé en zakelijk kunt inzetten en hoe je snel meer likes en comments kunt verzamelen.Kirsten Jassies is als sociale media-expert gespecialiseerd in Instagram. Ze adviseert bedrijven en geeft workshops. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.Bron : http://www.haystack.nl
instagram --- Didactics of technology --- mediawijsheid --- social media --- Internet --- Sociale media ; instagram. --- Instagram --- Sociale media --- Beeldcommunicatie --- Fotografie --- Cybermarketing --- Onlinemarketing
Choose an application
Marketing --- Blogging --- Internet --- Cybermarketing --- Communicatiemiddelen --- Blogs --- 691 Internet --- 693 Handelsreclame --- Web logs --- Weblogs --- Diaries --- Social media --- Web sites --- Citizen journalism --- Economic aspects --- Blog --- Communicatiemiddel --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal.Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan. Het boek is tot stand gekomen met een keur aan nationale en internationaal erkende auteurs en professionals. Inclusief inspirerende cases van onder andere ANWB, IDMK, Rijkswaterstaat, AtMost, Ford, T-Mobile Nederland, Heineken Music Hall, IBM, BLG Wonen en Rabobank Nederland.Bron : http://www.standaardboekhandel.be
Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- Information systems --- websites --- internet --- marketing --- marketingcommunicatie --- reclame --- e-commerce --- marketingstrategie --- Marketing ; social media. --- Sociale media --- Online marketing --- Cybermarketing --- Onlinemarketing
Choose an application
Netflix-CEO Reed Hastings over de Netflixcultuur en zijn sleutel tot succes. Met meer dan 167 miljoen geabonneerden in 190 landen heeft Netflix de manier waarop wij toegang hebben tot films en series voor altijd veranderd. Van een dvd-service transformeerde het bedrijf naar een online streamingsdienst en een van de meest onorthodoxe, creatieve en succesvolle techbedrijven in Silicon Valley. Maar hoe is Netflix in staat constant te blijven innoveren en groeien?Bron : http://www.standaardboekhandel.be
Streaming --- Televisie --- Digitale televisie --- Organisatieleer --- Management --- beleid, change, communicatie, creatief, cultuur, gedrag, strategie, social media, successen, talenten, transforming, verandering --- Organization theory --- bedrijfsorganisatie --- management --- organisatiecultuur --- Onderzoek --- Geweld --- marketing ; merken.
Listing 1 - 10 of 75 | << page >> |
Sort by
|