Listing 1 - 10 of 312 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
38 p.
Advertising. Public relations --- Stichting Ideële Reclame --- Netherlands --- Reclame --- Reclamecampagnes --- Reclamecommunicatie --- Sociale communicatie --- Geschiedenis --- 659.2 --- 659.4 --- 659 --- #SBIB:309H253 --- #SBIB:309H2813 --- E941685.jpg --- Reclame ; Nederland --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Information work. Advisory and consultancy services --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Reclame: juridische, ethische, ideologische aspecten --- Reclamecampagne --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum
Choose an application
ne versie beschikbaar op http://www.stimuleringsfondspers.nl/01/MyDocuments/Vormers_en_hervormers.pdf
Journalistiek --- Media --- Journalistieke ethiek --- Overheidsbeleid --- 316.774 --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Choose an application
Media --- Gedrukte media --- Toekomstbeeldvorming --- Trends --- Sectorstudies --- 316.774 --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Toekomstvisie --- Trend --- Sectorstudie
Choose an application
ne versie beschikbaar op http://www.stimuleringsfondspers.nl/01/MyDocuments/Journalistiek_in_diskrediet.pdf
Journalistiek --- Trends --- Sociale communicatie --- Nieuwsgaring --- 316.774 --- 316.774 Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Massamedia--(communicatiesociologie); technologische aspecten zie {659.3} --- Trend --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
De wereld staat op zijn kop. De gevolgen van het coronavirus zijn wereldwijd groot, maar voor de realisatie van evenementen zijn ze gigantisch. Live-ontmoetingen kunnen voorlopig niet plaatsvinden op de manier zoals we die gewend waren. En dat terwijl de behoefte aan kennisdeling, contact, relatiebinding, netwerken en beleving enorm is.Maar ook als we weer ?mogen?, is het nog maar de vraag in welke mate en in welke vormen we impactvolle belevenissen weer ?on site? gaan realiseren. Online en hybride events veroveren nu een plek die nooit meer volledig zal worden ingeleverd.En dat is ?even? schakelen. De Event Disruptie is compleet. Nieuwe vaardigheden, kennis en creativiteit zijn nodig om impactvol te organiseren binnen het ?nieuwe normaal?.Dit boekje geeft je inzicht in de mogelijkheden, aandachtspunten en voor- en nadelen van online en hybride events. Het helpt je de juiste online werkvorm en het juiste platform te kiezen en het programma energiek, dynamisch en interactief op te tuigen.Lenny Klaassen organiseert vanuit haar eventbureau Effectivents al 20 jaar bedrijfsevenementen en is trainer in eventmanagement. Zowel de events als de trainingen zijn sinds het tweede kwartaal van 2020 volledig in de Event Disruptie meegegaan. Haar visie: wie gebaande paden durft te verlaten en creativiteit en innovatie durft te omarmen, zal zien dat online en hybride varianten ook hele mooie kansen brengen. In dit boekje lees je er meer over. https://www.standaardboekhandel.be/p/omgaan-met-event-disruptie-9789462157163
Planning (firm) --- evenementen --- evenementen marketing --- projectmanagement --- Eventmanagement --- Evenementen --- COVID-19 --- management --- event --- energie --- Evenementen ; organisatie --- Evenement --- 659.4 --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR)
Choose an application
333-38639-6
Advertising. Public relations --- #SBIB:309H2800 --- reclame --- 659.1 --- 766:659 --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- 766:659 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Publicity. Information work. Public relations --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Publicity. Information work. Public relations --- Reclame: algemene werken --- Reclame --- Reclamecampagnes --- Reclamebureaus --- Reclamecampagne --- Reclamebureau
Choose an application
Persberichten --- Frans --- Duits --- Engels --- Spaans --- Italiaans --- Nederlands --- Zakelijke communicatie --- Tekstschrijven --- AA / International- internationaal --- 659 --- 650 --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Reclame - Public relations --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Persbericht --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Public relations. --- AA / International- internationaal --- #A9906A --- BE / Belgium - België - Belgique --- #KVHA:Public relations --- 659 --- #KVHA:Persrelaties --- E00021.jpg --- Public relations ; methodiek --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Public relations --- Mediarelaties --- Audiovisuele media --- Brochures --- Persconferenties --- Persberichten --- Interviews --- Klachtenbehandeling --- Crisismanagement --- Evenementen --- Reclame - Public relations --- Mediarelatie --- Brochure --- Persconferentie --- Persbericht --- Interview --- Evenement
Choose an application
Er staat een cameraploeg voor de deur van uw bedrijf. Ze hebben een boze klant bij zich, en u moet meteen voor de camera reageren. Bent u voorbereid? Uw organisatie maakt een crisis door en van u wordt verwacht dat u de rol van woordvoerder op u neemt. Weest u wat u zeggen moet? Wat te doen als de pers zich opdringt? Mogen journalisten eigenlijk alles zomaar vragen, opschrijven en uitzenden? Allemaal lastige situaties en vragen waarop u op een dag mee te maken kunt krijgen. In dit boekje vindt u de antwoorden. Niet op een abstract theoretisch niveau, maar praktisch en direct bruikbaar. Het maken van een persbericht, de voorbereiding voor een interview, het onderhandelen met een journalist over een tekst : alles wordt behandeld in korte, bondige hoofdstukjes.
Communicatie. --- Public relations. --- Public relations --- Journalistiek --- Persberichten --- Mediarelaties --- Media --- #ECO:04.03:sectoren communicatie --- #A0310A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Journalistiek --- #KVHA:Perscontacten --- PR --- bedrijfscommunicatie --- 091 --- AA / International- internationaal --- 384.6 --- 659 --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- public relations --- Pers. --- Pers --- Reclame - Public relations --- Persbericht --- Mediarelatie --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Listing 1 - 10 of 312 | << page >> |
Sort by
|