Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Als bestuurder, directeur of manager zit je vol verhalen, maar eigenlijk vertel je ze maar zelden. Zeker niet op het werk, daar houd je je liever aan de feiten. Met als gevolg: gortdroge presentaties en speeches. Saaie 'verhalen' waarin goede bedoelingen vaak verzanden in veel te veel uitleg en zinnen vol abstract jargon. Dit boek daagt je uit om weer jouw eigen verhaal te gaan vertellen. Met speels gemak maak je kennis met de fijne kneepjes van corporate storytelling: organisatieverhalen van vlees en bloed die boeien en inspireren. Verhalen waarmee je visie, missie, strategieën, plannen, businesscases en projecten volop tot leven weet te wekken. Verhalen die de bedrijfstrots vergroten, die veranderprocessen versnellen, verhalen die vernieuwing stimuleren of die verkoopresultaten verbeteren. Eigen verhalen die jouw essentie blootleggen. Waarmee je jouw publiek niet alleen in het hoofd, maar ook in hart en handen zult weten te raken.Bron : http://www.bruna.nl
Storytelling --- Corporate communication --- Communicatie --- Leidinggeven --- Communicatiestrategieën --- 658.300 --- AA / International- internationaal --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking. --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking --- Leiderschap --- Communicatiestrategie
Choose an application
Gebruik de kracht van verhalen om je ideeën tot leven te wekken en de wereld te veranderenStel: je hebt een goed idee, maar geen idee hoe je het de wereld in moet brengen. Voor je het weet breng je het om zeep door het te begraven in PowerPoints vol teksten, feiten, cijfers en argumenten, maar zo gortdroog en zielloos dat je er zelf al bijna niet meer in gelooft. Je kunt nog zo?n fantastisch idee hebben, zonder goed verhaal gaat het voor niemand leven.Dit boek helpt je jouw oorspronkelijke idee te herontdekken en het gloedvol tot leven te wekken met de kracht van storytelling: tot de verbeelding sprekende eigen verhalen, voorbeelden, analogieën en metaforen. Verteld op het podium, op video en online. Met de juiste boodschap in de juiste vorm, steeds afgestemd op jouw publiek.Bron : http://www.managementboek.nl
Storytelling --- Corporate communication --- Communicatie --- Presentaties --- Presentatie
Choose an application
De wereld vraagt voortdurend om mensen die verandering in gang zetten.En als ondernemer, bestuurder of manager wil jij daar graag een steentje aan bijdragen. Maar voor je het weet zijn jouw goede bedoelingen verpakt in gortdroge, abstracte plannen en saaie presentaties. En wordt weerstand enkel gepareerd met nog meer feiten, cijfers en uitleg, waardoor steeds meer mensen afhaken.Dat kan anders. Door het roer drastisch om te gooien en jouw eigen verhaal over verandering te gaan vertellen. Dit boek leert je de fijne kneepjes van storytelling, waarmee je echte verhalen van vlees en bloed gaat maken die bol staan van verandering.Boeiende verhalen waarmee je 'het waarom' volop tot leven weet te wekken. Inspirerende verhalen die vernieuwing stimuleren en veranderprocessen versnellen. Eigen verhalen waarmee je jouw publiek niet alleen in het hoofd, maar ook in hart en handen zult weten te raken.Bron : http://www.bol.com
Storytelling --- Verandering --- Innovatie --- Veranderingsmanagement --- Communicatie --- Communicatiestrategie --- Corporate communication
Choose an application
Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede corporate stories zijn verhalen van vlees en bloed. Rond een held met een streven. Met helpers en tegenslag. En bovenal: met een ommekeer, waardoor begin, midden en einde zichtbaar worden. Goede verhalen worden doorverteld. Veelal omdat de lezer of toehoorder de waarachtigheid ervan herkent en een verbinding aangaat met het verhaal. Een corporate story over de organisatie is bovenal het verhaal van de organisatie. Door medewerkers en klanten te betrekken bij het ontwikkelen van de corporate story, komt het verhaal tot leven. Commitment van de leiding staat centraal. Leidinggevenden zijn de Chief Storytellers van de organisatie. Communicatieprofessionals zijn vanuit hun deskundigheid hun secondanten. Dit boek vol voorbeelden uit de Nederlandse praktijk helpt u met het verwoorden, vertellen en verankeren van het verhaal van uw organisatie. Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede corporate stories zijn verhalen van vlees en bloed. Rond een held met een streven. Met helpers en tegenslag. En bovenal: met een ommekeer, waardoor begin, midden en einde zichtbaar worden. Goede verhalen worden doorverteld. Veelal omdat de lezer of toehoorder de waarachtigheid ervan herkent en een verbinding aangaat met het verhaal. Een corporate story over de organisatie is bovenal het verhaal van de organisatie. Door medewerkers en klanten te betrekken bij het ontwikkelen van de corporate story, komt het verhaal tot leven. Commitment van de leiding staat centraal. Leidinggevenden zijn de Chief Storytellers van de organisatie. Communicatieprofessionals zijn vanuit hun deskundigheid hun secondanten. Dit boek vol voorbeelden uit de Nederlandse praktijk helpt u met het verwoorden, vertellen en verankeren van het verhaal van uw organisatie (bron: covertekst).
bedrijfsimago --- organisatiecultuur --- bedrijfscommunicatie --- strategisch beleid --- Planning (firm) --- organisatiepsychologie --- storytelling --- communicatiemanagement --- Mass communications --- Personnel management --- Handbooks, manuals, etc. --- Decision making --- Communication in management --- Case studies --- Planning in het bedrijf --- Massacommunicatie --- Communicatie --- Corporate communication --- Storytelling --- Bedrijfscommunicatie --- Interne communicatie --- 098 Bedrijfskunde --- 65.012.4 --- human resources management --- 65.01 --- bedrijfscultuur --- communicatie, extern --- Communication externe Externe communicatie --- Communication interne Interne communicatie --- Information (gestion) Informatie (management) --- Organisatiecultuur --- management - leidinggeven (zie ook 361.012) --- organisatietheorie - bedrijfscultuur (zie ook 301.03 : 6)
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|