Listing 1 - 10 of 35 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Study methods --- studieproblemen --- Higher education --- Personality development --- Pupil counseling. Pupil guidance --- studiemotivatie --- studiemethodiek --- studiekeuzes --- studiehouding --- studeren --- faalangst --- schrijven --- scripties --- Studiebegeleiding --- Psychologie --- Diagnose --- Therapie --- Hoger onderwijs --- Preventie --- Studentenbegeleiding --- hoger onderwijs --- studiebegeleiding --- 489.52 --- hoger onderwijs - studiebegeleiding --- Man --- Volwassene --- Diagnostiek
Choose an application
Advertising as Topic. --- 659.12 --- 017.3 <492> --- 766 <492> --- 766:659.126 --- 769.3 --- 769.3 Prentenverzamelingen: gelegenheidsgrafiek; kalenders; diploma's; prentkaarten; ephemera --- Prentenverzamelingen: gelegenheidsgrafiek; kalenders; diploma's; prentkaarten; ephemera --- 659.12 Concept and design in advertising --- Concept and design in advertising --- Advertisement as Topic --- Telemarketing --- 766:659.126 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Trade marks. Logos. House colours etc. --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Trade marks. Logos. House colours etc. --- 766 <492> Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek--Nederland --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek--Nederland --- 017.3 <492> Catalogi van boekverkopingen en veilingen--Nederland --- Catalogi van boekverkopingen en veilingen--Nederland --- Book history --- Netherlands --- Advertising as Topic --- Advertisings --- Reclame --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Trade marks. Logos. House colours etc --- handelscatalogus. --- drukwerken. --- Nederland. --- handelscatalogus --- drukwerken --- Nederland
Choose an application
Sociology of cultural policy --- Philosophy --- Political sociology --- Social history --- -#SBIB:316.7C310 --- Descriptive sociology --- Social conditions --- History --- Sociology --- Cultuurbeleid: algemeen --- Culture. --- -Descriptive sociology --- Cultuurbeleid --- Cultuurfilosofie --- Sociaal-cultureel werk --- Culture --- Cultural sociology --- Sociology of culture --- Civilization --- Popular culture --- Social aspects
Choose an application
Information user --- Jaarverslagen (grafische bedrijven) --- Grafische vormgeving --- Jaarverslag --- Grafische sector
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Clark zit vast in een tijdlus. Elke ochtend is het opnieuw maandag 19 september, en dat is al 309 keer zo. Hij heeft al heel wat variaties bedacht om die dag door te brengen, maar geen enkele liet hem ontsnappen naar dinsdag 20 september. Op dag 310 gebeurt er echter iets ongewoons. Er duikt op school plots een jongen op, Beau, die hij nooit eerder zag. Clark laat zich verleiden om uit school weg te lopen en samen met Beau enkele 'boodschappen' te doen. De verlegen Clark beleeft een fantastische dag en wordt dolverliefd op de ontstuimige Beau. Maar de volgende ochtend is het opnieuw maandag. Wanhopig gaat Clark op zoek naar Beau. Misschien is hij wel de oplossing? Gaandeweg ontdekt hij meer en meer informatie over Beau en zelfs over tijdlussen. Erg belangrijke informatie want plots blijkt zijn tijdlustijd niet oneindig te zijn?Tijdlussen zijn een fascinerend gegeven. En wanneer je er zoals Clark in eentje in belandt, verken je eerst alle mogelijkheden. Je doorloopt ook verschillende fasen: ongeloof, verzet, uitbundig en overdreven gedrag, met uiteindelijk berusting. Toch lijkt Clark niet grondig genoeg gezocht te hebben naar een oplossing, want pas wanneer Beau opgedoken is, begint hij dieper te graven. En deze keer geraakt hij wel aan interessante informatie. Maar ook verontrustende.Als lezer leef je helemaal mee met Clark, die zelf al zijn wedervaren vertelt. Samen met hem ontmoet je Beau en kijk je naar hem uit. Je verlangt mee naar nieuwe informatie en krijgt mee hoop wanneer Clark steeds meer ontdekt. Dat hij elke dag opnieuw dezelfde mensen moet leren kennen, is frustrerend maar de auteur slaagt er helemaal in om je onder te dompelen in Clarks emotievolle leven. De vlotte vertelstijl en de vele cliffhangers op het einde van alweer dezelfde dag houden je aandacht gevangen. Naast het fascinerende verhaal van Clark leer je, door de opdrachten die hij kreeg van zijn therapeut, hoe je eenzaamheid kan overwinnen. Door de manier waarop Clark deze opdrachten probeert toe te passen, zie je dat het echt kan werken. Probeer een nieuwe vriend te maken, help iemand die je hulp nodig heeft, stel jezelf kwetsbaar op zodat anderen dat ook kunnen zijn en doe datgene wat je bang maakt. Door deze opdrachten dag na dag terug aan te pakken, merkt Clark dat hij zich minder eenzaam voelt, dat hij nieuwe doelen gevonden heeft. En dat pik je als lezer toch mee op, het blijft hangen. Net als Clarks verliefdheid, die hem de kracht geeft om elke dag opnieuw dezelfde dingen te doen in de hoop Beau terug te vinden.Dit emotievolle tijdlusavontuur is een intrigerende en pakkende aanrader.https://pluizuit.be/boek/als-ik-je-morgen-weer-zie/
English literature --- Jongere --- Tijd --- Verliefdheid --- Ontsnappen --- Zoektocht --- lgbtq+ --- Jeugdboeken 13-16 jaar
Choose an application
Overzicht van strategieën en tactieken waarvan docenten zich kunnen bedienen bij de vormgeving van probleemgestuurd onderwijs.
Pedagogiek en onderwijskunde --- Handboeken en inleidingen. --- School management --- PGO (probleemgestuurd onderwijs) --- probleemgestuurd leren --- Didactics of higher education --- HO (hoger onderwijs) --- Hoger onderwijs ; didactiek --- Probleemgestuurd onderwijs --- Onderwijsleerprocessen --- probleemgestuurd onderwijs --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Hoger onderwijs --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- didactiek --- hoger onderwijs --- 489 --- 489.4 --- blokboeken --- didactisch proces --- onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- zelfstudie --- 489.4 )* Didactiek hoger onderwijs --- onderwijsgroepen --- tutoren --- 371.39 --- Hoger onderwijs --- Leidinggeven --- Leren --- Onderwijsorganisatie --- Vaardigheden --- onderwijs, holt --- onderwijs, universitair en voortgezet --- onderwijsmethoden --- Probleemgestuurd leren --- 371.3 --- Hoger onderwijs; algemeen --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Didactische werkvormen --- Leerprocessen --- Studiemethoden --- Taakgericht onderwijs --- Onderwijs --- Probleemgericht werken --- Zelfgestuurd onderwijs --- 370.02 --- Didactische werkvorm --- Leerproces --- Studiemethode --- Zelfsturend leren --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Inhoudsopgave : -------------- 1. Taal, gezin (kind) en continuïteit 2. Het kind en de constructie van de continuïteit 3. Bedreigde individualiteit in een grenzeloze wereld 4. Ouderschap in een grenzeloze wereld 5. Discontinuïteit in het leven van kinderen en ouders 6. Dicontinuïteit en diagnose 7. Constructief maatschappelijk werk 8. De reconstructie van gezinsposities 9. Constructief management 10. Organisatie en dialoog in de praktijk Samenvatting: Taal speelt een essentiële rol bij de psychische ontwikkeling van kinderen. Het is het belangrijkste instrument om continuïteit in het leven aan te brengen. Psychische stoornissen zijn mede terug te voeren op een gebrekkig vermogen (met behulp van taal) het leven te organiseren en er continuïteit in aan te brengen. Hulpverlening is niet altijd succesvol. De erkenning van het talige karakter van bijvoorbeeld gezinsproblemen is voorwaarde voor succesvolle hulpverlening. Daarom wordt in dit boek gepleit voor een dialogische hulpverlening die ruimte biedt nieuwe betekenissen te genereren waarin de cliënt weer greep krijgt op zijn leven.
Mentaal gehandicapte kinderen --- Sociale agogiek --- Taalvaardigheid --- Hulpverlening. --- Bijzondere doelgroepen. --- Welzijnswerk en maatschappelijke dienstverlening. --- Gehandicapte kinderen. --- Kinderen --- Opvoeding en onderwijs --- Mondelinge communicatie --- Taal --- Hulpverlening --- Ouders --- gezinsopvoeding --- communicatie in de hulpverlening --- opvoedingsondersteuning --- 37.018 --- 361.2 --- Kind --- Opvoeding --- Therapie --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Onderwijs --- Gesprek --- Kleuter --- Geschiedenis --- Spraaktechnologie
Choose an application
Bijbel --- Encyclopedie --- Godsdienst --- Bijbel algemeen --- Naslagwerk
Listing 1 - 10 of 35 | << page >> |
Sort by
|