Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (1)

EHC (1)

KBR (1)

PXL (1)

UCLL (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2011 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Marketing voor vrije beroepen : in drie stappen naar een gezonde cliënten- of patiëntenbasis
Author:
ISBN: 9789054879619 Year: 2011 Publisher: Brussel Minerva

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bill Gates zou ooit gezegd hebben: 'Men overschat wat er kan veranderen op één jaar, maar men onderschat wat er verandert op tien jaar tijd.' Marketing sluipt langzaam maar zeker alle gelederen van de vrije beroepen binnen. Bij advocaten en accountants is het al lang geen taboe meer, maar ook de medische vrije beroepen zetten nu hun eerste, schroomvolle marketingpasjes.Vrije beroepen vervullen een cruciale rol in onze maatschappij en zijn pijlers van enkele fundamentele verworvenheden en troeven van onze samenleving zoals rechtszekerheid, gezondheidszorg etc. Die rol moeten we bewaken en versterken.Anderzijds is 'onafhankelijkheid' een van de basisvoorwaarden voor een gezonde vrijberoepssector. Onafhankelijkheid impliceert dat vrijberoepsbeoefenaars beschikken over een gezonde, gediversifieerde cliënten-of patiëntenbasis. Goede marketing zorgt ervoor dat de individuele vrijberoepsbeoefenaar zijn beroep in onafhankelijkheid en met de vereiste motivatie, arbeidsvreugde en gedrevenheid kan uitoefenen. Goede marketing zorgt er ook voor dat het vrije beroep zijn positieve invloed op de maatschappij kan versterken.Dit boek geeft in drie stappen, en met een heleboel tips and tricks, aan hoe de vrijberoepsbeoefenaar op een gezonde manier aan marketing kan doen en zijn cliënten- of patiëntenbestand verder kan uitbouwen.Bron : http://www.uitgeverijminerva.be

Listing 1 - 1 of 1
Sort by