Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Telefonisch afspraken maken is een belangrijke struikelsteen die verkopers afremt in de verdere uitbouw van hun verkoopsector. Veel verkopers hebben een regelrechte aversie tegen dit onderdeel van het verkopen. Walter Spruyt en Francis Herssens tonen aan wat de achterliggende oorzaken van deze aversie zijn. Maar bovenal brengen zij structuur en methode aan om succesvoller afspraken te maken aan de telefoon. Met eenvoudige technieken kun je opmerkelijke vooruitgang boeken. Daarbij komen verschillende aspecten aan bod: de juiste contactpersoon vinden, een ideaal openingsscript uitwerken, afwimpelgedrag van klanten opvangen, resultaten meten enz. Ze illustreren die techniek met goede en 'slechte' scenario's uit de praktijk, zodat je meteen merkt hoe het niet en wel moet.
Telecommunication technology --- Didactics of Dutch --- mondelinge communicatie --- telefoneren --- Telephone in business --- Handbooks, manuals, etc. --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Telefoneren --- 374.2 --- Nederlands --- zakelijke communicatie --- 658.85 --- gesprekstechnieken --- gesprekstraining --- gratis exemplaar --- marketing --- verkoopgesprek --- verkoopkunde --- verkopen --- 485.8 --- 651.4 --- 658.88 --- 7e leerjaar b.s.o. --- Economie --- Handboek/cursus --- Telefoneren --- Telemarketing (telefonische verkoop) --- handboek --- telefoongesprek --- verkoop --- 658.81 --- managementvaardigheden --- telemarketing --- 499.4 --- Telemarketing --- SLO HHA --- Nederlandse zakelijke communicatie --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Economie - Recht --- (zie ook: beroepseconomie) --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 08 --- merchandising --- 7e leerjaar secundair onderwijs --- Planning --- Verkoop --- Sales management --- Verkooptechnieken --- Marketing --- Klantgericht ondernemen --- Communicatieve vaardigheden --- 7e leerjaar b.s.o --- Salesmanagement --- Verkooptechniek --- Financiewezen
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|