Listing 1 - 10 of 24 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Succes met storytelling op sociale media
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789076802350 Year: 2021 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het vertellen van verhalen is populair onder zowel merk als mens: het is een krachtige manier van communiceren. Storytelling is een sociaal fenomeen, en daarom zien we in de communicatiepraktijk verhalen vaak verschijnen op sociale media. Hoe vertel je op sociale media een verhaal dat mensen willen horen en doorvertellen? Een verhaal waarmee een merk erin slaagt om consumenten te boeien, betrekken en binden? Kortom, een succesvol verhaal dat engagement oproept? In deze publicatie gaan we op zoek naar het antwoord op de overkoepelende vraag: Welke factoren dragen bij aan het succes van verhalen die merken delen op sociale media?


Book
Eye-catching : welke factoren van een tijdschriftadvertentie en zijn directe context springen in het oog ?
Author:
ISBN: 9789076802572 Year: 2011 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe komt het dat je sommige advertenties niet eens opmerkt, terwijl andere wel in het oog springen ? Anders gezegd: wat maakt dat een tijdschriftlezer wel of juist niet naar een advertentie kijkt ?


Book
De magie van het merk : hoe merken het onderscheid maken
Authors: --- --- ---
ISBN: 9014061447 Year: 1999 Publisher: Alphen aan den Rijn : Samsom,


Book
Media en reclame.
Authors: ---
ISBN: 9020732528 Year: 2003 Publisher: Groningen Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deel I geeft een overzicht van de mogelijkheden die de verschillende mediumtypen bieden bij reclame- en voorlichtingscampagnes. Deel II gaat in op mediaplanning: de selectie van de media voor campagne en doelgroep. Er wordt aandacht besteed aan media- en segmentatiestrategieën en aan relevante begrippen en instrumenten. Deel III behandelt het Nederlandse mediaonderzoek naar het bereik en de effecten van de verschillende mediumtypen in campagnes.


Book
De mentale wereld van merken
Authors: ---
ISBN: 9014061935 Year: 1999 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het boek begint aan de basis: de bouw en werking van de hersenen.Willen we immers iets begrijpen van de associaties die mensen bij merkenhebben, dan is kennis van het algemeen biologisch raamwerk een noodzaak.En dat betekent kennis van het bewustzijn, het geheugen, het leren, hetvergeten en de herinnering.Het tweede deel richt zich specifiek op informatie die met betrekking toteen merk in het geheugen van mensen wordt opgeslagen. Deze informatie isuitgesplitst in 7 componenten, die in evenzovele hoofdstukken aan bodkomen.Deel 3 geeft ten slotte een uitgebreid overzicht van detechniek toegepast om merkrepresentaties te onderzoeken.


Book
Reclame en ons brein
Authors: ---
ISBN: 9014071965 Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij


Book
Reclamewerking.
Authors: ---
ISBN: 9020721771 902072178X Year: 1992 Publisher: Antwerpen Stenfert Kroese


Book
Promotional Culture : Advertising, Ideology and Symbolic Expression
Author:
ISBN: 0803983905 0803983913 9780803983908 9780803983915 Year: 1991 Publisher: London ; Newbury Park, CA : Sage Publications,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Advertising --- Symbolism in advertising. --- Imagery (Psychology) --- Popular culture. --- Social aspects. --- -Symbolism in advertising --- Culture, Popular --- Mass culture --- Pop culture --- Popular arts --- Communication --- Intellectual life --- Mass society --- Recreation --- Imagery, Mental --- Images, Mental --- Mental imagery --- Mental images --- Imagination --- Visualization --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Social aspects --- -Symbolism in advertising. --- Imagery (Psychology). --- Popular culture --- Symbolism in advertising --- Culture --- Society and advertising --- #SBIB:309H2820 --- #SBIB:309H2821 --- 659 --- 659.12 --- 659.1 --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- 659.12 Concept and design in advertising --- Concept and design in advertising --- De reclameboodschap: algemene werken --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Reclame. Public relations --- reclame --- ideologie --- symbolen --- Advertising. Public relations --- Advertising - Social aspects. --- Promotion d'événements spéciaux --- Publicité --- Symbolisme --- Imagerie (psychologie) --- Culture populaire --- Sociologie --- Dans la publicité


Book
Maak je merk cool : branding naar de nieuwe generatie
Authors: ---
ISBN: 9789077442920 Year: 2011 Publisher: Leuven Den Haag LannooCampus Sdu

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een inspiratiebron voor marketeers met tientallen casestudy's. De perfecte combinatie van wetenschappelijke en commerciële inzichten uit marktonderzoek. Generatie Y (13 - 29 jaar vandaag) is de meest reclamekritische generatie. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je de juiste merkstrategie voor deze generatie? Talrijke casestudy's onthullen de vijf belangrijkste attributen van een cool jongerenmerk: Jack&Jones, Nokia, H&M, G-Star, Coca-Cola... Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Contagious : why things catch on
Author:
ISBN: 9781451686579 9781451686586 1451686587 9781451686593 Year: 2016 Publisher: Simon & Schuster

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dynamic young Wharton professor Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does some online content go viral?Bron: www.bol.com

Listing 1 - 10 of 24 << page
of 3
>>
Sort by