Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Het vertellen van verhalen is populair onder zowel merk als mens: het is een krachtige manier van communiceren. Storytelling is een sociaal fenomeen, en daarom zien we in de communicatiepraktijk verhalen vaak verschijnen op sociale media. Hoe vertel je op sociale media een verhaal dat mensen willen horen en doorvertellen? Een verhaal waarmee een merk erin slaagt om consumenten te boeien, betrekken en binden? Kortom, een succesvol verhaal dat engagement oproept? In deze publicatie gaan we op zoek naar het antwoord op de overkoepelende vraag: Welke factoren dragen bij aan het succes van verhalen die merken delen op sociale media?
Merkcommunicatie. --- Sociale media. --- #SBIB:309H2821 --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Marketingcommunicatie --- Marketing --- storytelling --- communicatie --- marketingcommunicatie --- Branding --- Marktonderzoek --- Merkbeleid --- Merkstrategie
Choose an application
Hoe komt het dat je sommige advertenties niet eens opmerkt, terwijl andere wel in het oog springen ? Anders gezegd: wat maakt dat een tijdschriftlezer wel of juist niet naar een advertentie kijkt ?
Eye-tracking. --- advertenties --- tijdschriftartikelen schrijven --- Advertising. Public relations --- Mass communications --- Tracking --- Reclame --- Reclame-onderzoek --- Tijdschriften --- Consumptiegedrag --- #SBIB:309H2821 --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Tijdschrift
Choose an application
Product strategy --- merken --- #SBIB:014.AANKOOP --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H2821 --- E090192.jpg --- Merken --- Reclame --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- #A0308HONI
Choose an application
Deel I geeft een overzicht van de mogelijkheden die de verschillende mediumtypen bieden bij reclame- en voorlichtingscampagnes. Deel II gaat in op mediaplanning: de selectie van de media voor campagne en doelgroep. Er wordt aandacht besteed aan media- en segmentatiestrategieën en aan relevante begrippen en instrumenten. Deel III behandelt het Nederlandse mediaonderzoek naar het bereik en de effecten van de verschillende mediumtypen in campagnes.
mediaplanning --- reclame --- Advertising. Public relations --- strategisch beleid --- #SBIB:309H2811 --- #SBIB:309H2821 --- #SBIB:044.AANKOOP --- Media --- Reclame --- E090602.jpg --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek
Choose an application
Het boek begint aan de basis: de bouw en werking van de hersenen.Willen we immers iets begrijpen van de associaties die mensen bij merkenhebben, dan is kennis van het algemeen biologisch raamwerk een noodzaak.En dat betekent kennis van het bewustzijn, het geheugen, het leren, hetvergeten en de herinnering.Het tweede deel richt zich specifiek op informatie die met betrekking toteen merk in het geheugen van mensen wordt opgeslagen. Deze informatie isuitgesplitst in 7 componenten, die in evenzovele hoofdstukken aan bodkomen.Deel 3 geeft ten slotte een uitgebreid overzicht van detechniek toegepast om merkrepresentaties te onderzoeken.
Geheugen. --- Merken --- Merken. --- Psychologie. --- merkartikelen --- Product strategy --- merkimago --- merken --- Merkbeleid --- Psychologie van de consument --- Consumentengedrag --- Merkwaarde --- Merkstrategieën --- #SBIB:014.AANKOOP --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H2821 --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Neuropsychologie --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Consumentenpsychologie --- Merkstrategie
Choose an application
Cognitive psychology --- neurowetenschappen --- reclamepsychologie --- Advertising. Public relations --- geheugen (mensen) --- reclame --- herinneringen --- Reclame --- Reclame-effecten --- Geheugen --- Reclamepsychologie --- Psychologie --- Beïnvloeding --- Reclamebeïnvloeding --- #SBIB:033.AANKOOP --- #SBIB:309H2821 --- 658.81.5 --- 659.1 --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Reclame. Advertising. Merchandising --- Geheugen (psychologie) --- Man --- Volwassene
Choose an application
Reclame. --- marketingcommunicatie --- reclamepsychologie --- Advertising. Public relations --- Reclame. Public relations --- Reclame --- Praktijk --- Consumentengedrag --- Positionering --- Emoties --- Sociale communicatie --- Reclame-praktijk --- 659.12 --- 658.81 --- #SBIB:309H2820 --- E931332.jpg --- Marketingcommunicatie --- 658.81 Sales organization --- Sales organization --- 659.12 Concept and design in advertising --- Concept and design in advertising --- De reclameboodschap: algemene werken --- Emotie
Choose an application
Advertising --- Symbolism in advertising. --- Imagery (Psychology) --- Popular culture. --- Social aspects. --- -Symbolism in advertising --- Culture, Popular --- Mass culture --- Pop culture --- Popular arts --- Communication --- Intellectual life --- Mass society --- Recreation --- Imagery, Mental --- Images, Mental --- Mental imagery --- Mental images --- Imagination --- Visualization --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Social aspects --- -Symbolism in advertising. --- Imagery (Psychology). --- Popular culture --- Symbolism in advertising --- Culture --- Society and advertising --- #SBIB:309H2820 --- #SBIB:309H2821 --- 659 --- 659.12 --- 659.1 --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- 659.12 Concept and design in advertising --- Concept and design in advertising --- De reclameboodschap: algemene werken --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Reclame. Public relations --- reclame --- ideologie --- symbolen --- Advertising. Public relations --- Advertising - Social aspects. --- Promotion d'événements spéciaux --- Publicité --- Symbolisme --- Imagerie (psychologie) --- Culture populaire --- Sociologie --- Dans la publicité
Choose an application
Een inspiratiebron voor marketeers met tientallen casestudy's. De perfecte combinatie van wetenschappelijke en commerciële inzichten uit marktonderzoek. Generatie Y (13 - 29 jaar vandaag) is de meest reclamekritische generatie. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je de juiste merkstrategie voor deze generatie? Talrijke casestudy's onthullen de vijf belangrijkste attributen van een cool jongerenmerk: Jack&Jones, Nokia, H&M, G-Star, Coca-Cola... Bron : http://www.boekenbank.be
Marketing. --- Merken. --- Advertising. Public relations --- generatiemarketing --- merken --- Product strategy --- merkimago --- consumentenmarketing --- merkbeleid --- Young consumers --- Generation Y --- Target marketing --- Consumer behavior --- Productstrategie --- Reclame. Public relations --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H2821 --- -053.6 jongeren --- 658.8 branding (marketing) --- 658.8 marketing --- 369.1 --- 658.8 --- branding (marketing) --- jongeren --- marketing --- Jongeren --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- Marketing --- Branding --- Merkstrategieën --- Adolescenten --- Doelgroepenreclame --- Reclame --- Merkstrategie --- Adolescent --- Financiewezen
Choose an application
Dynamic young Wharton professor Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does some online content go viral?Bron: www.bol.com
Marketing --- New products --- Consumer behavior --- Popularity --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H2820 --- 316.648 --- Economic aspects --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- De reclameboodschap: algemene werken --- Persuaderen. Overtuigen. Veranderen van attitude --- Consumer behaviour. --- Marketing. --- 316.648 Persuaderen. Overtuigen. Veranderen van attitude --- Sociometry --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- New product development --- NPD (Marketing) --- Product development --- Products, New --- Commercial products --- Industrial design --- Public relations --- Merkbeleid --- Branding --- Positionering --- Merkstrategieën --- Reclame --- Ondernemen --- Merkstrategie --- Financiewezen --- Social psychology --- Advertising. Public relations --- trends --- merken --- marketingcommunicatie --- consumentengedrag --- consumentenmarketing
Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|