Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
In Vlaanderen bestaan er drie onderwijsnetten en verschillende onderwijsmethodes. Caroline Top bespreekt de karakteristieken van de verschillende methodes en de recente evoluties, en biedt op die manier een praktisch overzicht bij het kiezen van een lagere of secundaire school.
BPB1002 --- Enseignement --- Onderwijs --- onderwijsmethoden --- Educational systems. Teaching systems --- εκπαίδευση --- Unterrichtswesen --- teaching --- mokymas --- poučevanje --- pedagogie --- vyučovanie --- undervisning --- mācīšana --- ensino --- utbildningsväsen --- enseñanza --- tanítás --- настава --- onderwijs --- õpetamine --- opetus --- преподаване --- tagħlim --- insegnamento --- mësimdhënie --- školství --- nastava --- szkolnictwo --- предавање --- обучување --- výučba --- výuka --- obuka --- predare --- skoleuddannelse --- pagesë shkollimi --- поучување --- часови --- vyučování --- schoolopleiding --- podučavanje --- подучување --- skolväsen --- διδασκαλία --- poučavanje --- tuition --- Schulwesen --- teagasc
Choose an application
Education --- Educação --- Pedagogia --- Ensino --- Education. --- formação profissional --- periódico. --- pesquisa --- Brazil --- Arts and Humanities --- Education & Careers --- education --- social sciences --- humanities --- Children --- Education of children --- Education, Primitive --- Human resource development --- Instruction --- Pedagogy --- Schooling --- Students --- Youth --- Civilization --- Learning and scholarship --- Mental discipline --- Schools --- Teaching --- Training --- Educational sciences
Choose an application
801.1 --- Frans, handboek --- Franse taal ; taalkunde --- Franse taal ; taalgebruik ; handel --- E080634.jpg --- Didactics of secundary education --- taalgebruik --- Frans --- Didactics of French --- handel --- Franse taal --- handelstaal --- geluidscassetten. --- leermiddelen. --- Contains audio-visual material --- Handelstaal --- Geluidscassetten. --- Leermiddelen. --- French language --- French language. --- Français (langue) --- Communication --- Communication écrite. --- Communication orale. --- Formation professionnelle. --- Business French. --- Rédaction. --- Aspect psychologique. --- Langage commercial et des affaires. --- Étude et enseignement --- Allophones. --- Communication dans les organisations. --- LÍNGUA FRANCESA (ESTUDO E ENSINO). --- Langage commercial.
Choose an application
Teaching --- Sociology of education --- School management --- onderwijsvernieuwing --- BPB1112 --- Enseignement --- 720 Onderwijs --- #SBIB:316.334.1O225 --- #SBIB:316.334.1O340 --- Onderwijs en maatschappij --- Onderwijssociologie --- 371 --- Onderwijs ; Nederland --- Onderwijs --- Organisatie van het onderwijs: doelmatigheid, effectiviteit, efficiëntie --- Onderwijs en sociale verandering, onderwijs en samenleving --- Onderwijskunde --- Onderwijsvernieuwing --- Onderwijsbeleid --- Beleid --- Provincie West-Vlaanderen --- εκπαίδευση --- Unterrichtswesen --- teaching --- mokymas --- poučevanje --- pedagogie --- vyučovanie --- undervisning --- mācīšana --- ensino --- utbildningsväsen --- enseñanza --- tanítás --- настава --- onderwijs --- õpetamine --- opetus --- преподаване --- tagħlim --- insegnamento --- mësimdhënie --- školství --- nastava --- szkolnictwo --- предавање --- обучување --- výučba --- výuka --- obuka --- predare --- skoleuddannelse --- pagesë shkollimi --- поучување --- часови --- vyučování --- schoolopleiding --- podučavanje --- подучување --- skolväsen --- διδασκαλία --- poučavanje --- tuition --- Schulwesen --- 370 --- Nederland --- Kust --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Analyse --- Evaluatie --- teagasc
Choose an application
Activerend (afstands)onderwijs en zelfgestuurd leren: een ?match made in heaven?? Zeker! Deze combinatie stimuleert tot duurzaam en diepgaand leren én laat jouw leerlingen het eigen leerproces in handen nemen. Maar wat zijn belangrijke didactische aandachtspunten? En hoe werk je dit concreet uit? Aan de hand van het MACS-reflectiekader zoomen we in op de vier hoofddimensies: Motiveren, Activeren, Coachen en Structureren. Elk van deze dimensies zet je doelgericht in om krachtige leeromgevingen te creëren en op haalbare wijze competenties tot zelfgestuurd leren te stimuleren. Verder vind je inspiratie voor tal van didactische werkvormen die aanzetten tot diepgaand leren. Naast een algemene uitwerking, concrete praktijkvoorbeelden en varianten lees je meer over de mogelijkheden in een brede onderwijscontext. Je kan de didactische werkvormen en digitale tools gebruiken om op een activerende manier leerinhouden aan te brengen en te verwerken in de klas, tijdens flexuren en bij online onderwijs. Nog beter: jouw aanpak in de klas kan je deels doortrekken naar afstandsonderwijs, en omgekeerd. Deze breed inzetbare 'hybride' aanpak biedt heel wat mogelijkheden voor diverse vakken, inhouden en onderwijsniveaus. Bovendien vergroot je het zelfsturend vermogen van leerlingen. https://gompel-svacina.eu/product/lesgeven-is-de-macs/
l --- Lesgeven --- Activerende werkvormen --- Motivatie --- Activering --- Coaching --- Structuur --- Zelfsturend leren --- Afstandsonderwijs --- Leerproces --- Leeromgeving --- Didactiek --- Leerinhoud --- Curriculum --- Klassenmanagement --- Feedback --- Evaluatie --- Activerende didactiek en samenwerkend leren --- Hybride onderwijs --- Hybride lesgeven --- Online onderwijs --- Online lesgeven --- Zelfgestuurd leren --- Zelfsturing --- Krachtige leeromgevingen --- Blended learning --- Educational psychology --- Didactic strategies --- Secondary education --- didactische processen --- motiverend onderwijs --- 720 Onderwijs --- Afstandsondenderwijs. --- E-learning. --- Hoger Onderwijs - didactiek. --- Didactic strategies. --- Educational psychology. --- didactische processen. --- motiverend onderwijs. --- E-learning --- Hoger onderwijs ; didactiek --- computerondersteund onderwijs --- nieuwe technologie --- new technology --- ny teknik --- új technológia --- нова технология --- nowe technologie --- jauna tehnoloģija --- nuova tecnologia --- nova tecnologia --- nová technológia --- nueva tecnología --- teknologji e re --- nouvelle technologie --- nová technologie --- uus tehnoloogia --- uusi teknologia --- tehnologie avansată --- neue Technologie --- teknoloġija ġdida --- нова технологија --- nuatheicneolaíocht --- νέες τεχνολογίες --- nova tehnologija --- ny teknologi --- naujoji technologija --- moderná technológia --- alta tecnologia --- Spitzentechnologie --- neuartige Technologie --- tecnología avanzada --- technique de pointe --- fejlett technológia --- advanced technology --- Hightech --- advanced technique --- kõrgtehnoloogia --- avanceret teknik --- alta tecnología --- progresivní technologie --- high-tech --- korszerű technika --- forkantteknologi --- teknikë e përparuar --- arenenud tehnoloogia --- spetsteknik --- špičková technika --- högt utvecklad teknik --- hoch entwickelte Technik --- arenenud tehnika --- high technology --- technologie avancée --- tecnologia de ponta --- висока технологија --- tecnologia di punta --- tecnica d'avanguardia --- avancerad teknik --- tecnologia nova --- geavanceerde technologie --- tecnología punta --- csúcstechnológia --- napredna tehnologija --- hoogontwikkelde technologie --- tecnica di punta --- speerpunttechnologie --- kehittynyt teknologia --- högteknologi --- teknologji e lartë --- τεχνολογία αιχμής --- pažangioji technika --- напредна технологија --- attīstīta tehnoloģija --- korkea teknologia --- højteknologi --- προηγμένη τεχνολογία --- technologie nouvelle --- augstās tehnoloģijas --- модерна технологија --- tehnică avansată --- haute technologie --- spitstechnologie --- tecnologia avanzata --- high tech --- aukštoji technologija --- attīstīta metode --- înaltă trhnologie --- spjutspetsteknik --- špičková technologie --- visoka tehnologija --- korszerű technológia --- moderná technika --- pažangioji technologija --- kehittynyt tekniikka --- fortgeschrittene Technologie --- tecnologia avançada --- hightech --- υψηλή τεχνολογία --- insegnamento automatizzato --- аутоматизована настава --- számítógépes oktatás --- programirani pouk --- programirano učenje --- programmed learning --- automatiseret undervisning --- programmētās mācības --- programová výučba --- програмирано учење --- tagħlim ipprogrammat --- datorstödd undervisning --- programmõpe --- kompiuterizuotasis mokymasis --- nauczanie wspomagane komputerem --- automatisierter Unterricht --- ensino informatizado --- învățământ automatizat --- foghlaim chláraithe --- enseignement automatisé --- tietokoneavusteinen opetus --- programované vyučování --- enseñanza automatizada --- компютърно обучение --- mësim me program kompjuterik --- αυτοματοποιημένη διδασκαλία --- programuotasis mokymas --- computerised teaching --- počítačem řízená výuka --- onderwijs door middel van een computer --- datorizētas mācības --- insegnamento con l'ausilio del calcolatore --- insegnamento programmato --- învățământ computerizat --- rechnerunterstützter Unterricht --- počítačem podporovaná výuka --- διδασκαλία μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή --- tietokoneavusteinen opiskelu --- computer-assisted learning --- învățământ asistat de calculator --- enseñanza por ordenador --- enseignement programmé --- výuka s počítačem --- insegnamento assistito da calcolatore --- računalno potpomognuta nastava --- ensino por computador --- elektronikus tanulás --- výučba podporovaná počítačom --- geprogrammeerd onderwijs --- výuka pomocí počítače --- datorstyrd undervisning --- mësimdhënie e kompjuterizuar --- számítógépes tanulás --- enseñanza asistida por ordenador --- computer-aided learning --- enseignement par ordinateur --- počítačová výučba --- výučba s pomocou počítača --- mësimdhënie me kompjuter --- компјутеризирана настава --- undervisning via datamaskine --- enseñanza programada --- ensino assistido por computador --- programy pro výuku --- nxënie me mbështetjen e kompjuterit --- geprogrammeerd leren --- kompiuterizuotasis mokymas --- διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή --- programmeret undervisning --- insegnamento mediante calcolatore --- nxënie me ndihmën e kompjuterit --- arvutipõhine õpe --- ensino programado --- προγραμματισμένη διδασκαλία --- arvuti abil õppimine --- tietokoneavusteinen oppiminen --- computerunterstützter Unterricht --- programmerad undervisning --- datamatstøttet undervisning --- enseignement assisté par ordinateur --- компјутерски потпомогната настава --- vyučovanie prostredníctvom počítača --- arvuti poolt vahendatud õpe --- програмирана настава --- kompiuterinis mokymas --- programmierter Unterricht --- tietokoneiden opetuskäyttö --- teaching by computer
Choose an application
Linguística aplicada. --- Discurso. --- Linguagem. --- Línguas --- Applied linguistics. --- Language and languages --- Applied linguistics --- Linguistique appliquée --- estudo e ensino. --- Study and teaching (Higher) --- Periodicals. --- Périodiques --- Brazil. --- Arts and Humanities --- Language & Linguistics --- applied linguistics --- linguistics --- language learning --- Foreign languages --- Languages --- al-Barāzīl --- Barāzīl --- Brasil --- Brasile --- Brasilië --- Brasilien --- Brazili --- Brazili Federativlă Respubliki --- Brazilia --- Brazilië --- Brazilii︠a︡ --- Brazilii︠a︡ Federativ Respublikaḣy --- Braziliya --- Braziliya Federativ Respublikası --- Brazilská federativní republika --- Brazylia --- Brésil --- Federale Republiek van Brasilië --- Federative Republic of Brazil --- Federativna republika Brazil --- Federativna republika Brazilii︠a︡ --- Federat︠s︡iėm Respublikė Brazil --- Fedėratyŭnai︠a︡ Rėspublika Brazilii︠a︡ --- Gweriniaeth Ffederal Brasil --- Pa-hsi --- Pa-se --- Pa-se Liân-pang Kiōng-hô-kok --- Pederatibong Republika sa Brasil --- Pindorama --- República Federal del Brasil --- Republica Federale di u Brasile --- Republica Federativa del Brazil --- República Federativa do Brasil --- Rèpublica fèdèrativa du Brèsil --- Republik Kevreel Brazil --- République fédérative du Brésil --- Tantasqa Republika Wrasil --- Tetã Pindorama --- Wrasil --- Linguistics --- Anthropology --- Communication --- Ethnology --- Information theory --- Meaning (Psychology) --- Philology --- Brasili --- Brazilii͡ --- Brazilii͡a Federativ Respublikaḣy --- Federale Republiek van Brasili --- Federativna republika Brazilii͡ --- Federat͡siėm Respublikė Brazil --- Fedėratyŭnai͡a Rėspublika Brazilii͡ --- Brasilia --- Burajiru
Choose an application
In dit scherpzinnige en geestige boek ontmaskert Theodore Dalrymple de verhulde sentimentaliteit die het publieke leven verstikt. We doen net of we onze kinderen goed opvoeden, zorgen voor de minder bedeelden, de kansarmen helpen en geweldige dingen presteren, maar intussen doen we precies het omgekeerde " alleen maar omdat we een goed gevoel over onszelf willen hebben. Dalrymple neemt de lezer mee op een onderhoudende, maar bijwijlen ook schokkende reis langs allerhande maatschappelijke, politieke, populaire en literaire themas, die uiteenlopen van driftbuien bij kinderen, agressie, onderwijshervorming en eerwraak tot seksueel misbruik, Che Guevara, Eric Segal, Romeo en Julia, de verdwijning van Madeleine, publieke uitingen van emoties en de rol van het lijden, en hij laat zien wat de perverse gevolgen zijn wanneer we de rede opofferen aan de cultus van het gevoel. Steunend op zijn jarenlange ervaring als arts en psychiater, toont Dalrymple aan dat we alleen maar op verandering kunnen hopen als we op de juiste manier gaan denken.
Cultuurkritiek. --- Maatschappijkritiek. --- kritisch denken --- cultuurkritiek --- maatschappijkritiek --- Philosophy and psychology of culture --- samenlevingsproblemen --- cultuursociologie --- Onderwijs en maatschappij --- Enseignement --- BPB1112 --- Critique de la société --- 651 Maatschappij. Algemeen --- Enfant --- Emoties (gevoelens, haat) --- Maatschappijkritiek --- 316.324 --- Samenleving --- Onderwijs --- Emoties --- Armoede --- 304 --- 008 --- Kind --- Cultuurkritiek --- Kinderen --- Agressie --- Eergerelateerd geweld --- Seksueel misbruik --- dítě --- barn --- leanbh --- criança --- tfal --- gyermek --- dijete --- дете --- dziecko --- dieťa --- niño --- kind --- παιδί --- child --- bērns --- lapsi --- laps --- vaikas --- otrok --- copil --- fanciullo --- person në moshë të mitur --- niñez --- detstvo --- children --- djeca --- νηπιακή ηλικία --- minori --- lapsepõlv --- bambino --- vaikai --- gyerek --- barndom --- děti --- προσχολική ηλικία --- infancia --- lapsuus --- νήπιο --- fëmijë --- детство --- dětství --- gyermekkor --- Kindheit --- bērnība --- fëmijëri --- vaikystė --- деца --- enfance --- bērni --- infância --- παιδική ηλικία --- páiste --- childhood --- dječja dob --- infanzia --- kinderjaren --- εκπαίδευση --- Unterrichtswesen --- teaching --- mokymas --- poučevanje --- pedagogie --- vyučovanie --- undervisning --- mācīšana --- ensino --- utbildningsväsen --- enseñanza --- tanítás --- настава --- onderwijs --- õpetamine --- opetus --- преподаване --- tagħlim --- insegnamento --- mësimdhënie --- školství --- nastava --- szkolnictwo --- предавање --- обучување --- výučba --- výuka --- obuka --- predare --- skoleuddannelse --- pagesë shkollimi --- поучување --- часови --- vyučování --- schoolopleiding --- podučavanje --- подучување --- skolväsen --- διδασκαλία --- poučavanje --- tuition --- Schulwesen --- Eerwraak --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- teagasc --- enfant --- enseignement --- Politieke filosofie --- Culturele antropologie --- 21e eeuw
Choose an application
Er is een duidelijke relatie tussen opvoeding en de manier waarop het er in de wereld aan toe gaat. Als kinderen van jongs af aan meekrijgen dat het normaal is om er bij het minste of geringste op los te slaan, dan zullen ze als volwassenen zeker niet erg gediend zijn van het poldermodel. En wie opgroeit in een samenleving of buurt waarin het recht van de sterkste heerst, loopt een flinke kans om van zijn ouders te leren dat praten weinig helpt. Beroemde filosofen en pedagogen, zoals Kant, Montessori, Dewey en Freire legden een direct verband tussen de sociale en politieke misstanden uit hun tijd en de manier waarop kinderen werden grootgebracht. Aan die analyse ontleenden ze de ambitie om met behulp van pedagogische hervormingen de wereld te willen verbeteren. Om allerlei redenen is het tegenwoordig niet meer hip om opvoeding en ?de toestand in de wereld? met elkaar in verband te zien. Opvoeding is nu een individueel project, een soort gedragstherapie. Maar is een kind eigenlijk wel goed opgevoed als hij niet crimineel is geworden? Of als zij niet ten prooi is gevallen aan een loverboy of breezersex? De stelling van dit boek is dat het in opvoeding, onderwijs en jeugdbeleid om veel meer zou moeten gaan dan gedrag. Bijvoorbeeld om het leren begrijpen en internaliseren van democratisch burgerschap, humaniteit en vrijheid. Wat betekent het om te leven in een democratische samenleving waarin je recht hebt op een eigen identiteit, maar waarin je dan ook anderen datzelfde recht moet gunnen? Hoe bied je weerstand tegen het verleidelijke wij-zij denken, dat enerzijds een veilig gevoel van verbondenheid geeft, maar anderzijds het risico van dehumaniseren en uitsluiten van de ander met zich meebrengt? Dit boek heeft niet de pretentie om wereldproblemen op te lossen. Maar het heeft wel een hele duidelijke ambitie: iedereen die zich met opvoeding, onderwijs en jeugdbeleid bezighoudt weer flink wat ambitieuzer maken als het om sociale, maatschappelijke en globale doelen van opvoeding gaat. De manier waarop kinderen worden grootgebracht maakt immers groot verschil. Niet alleen voor hun eigen leven hier en nu, en tijdens de rest van hun bestaan. Maar ook voor de manier waarop mensen dagelijks met elkaar samenleven in allerlei sociale verbanden, voor de mate waarin ze bereid zijn actief te participeren in de politieke gemeenschap, en uiteindelijk ook voor hun betrokkenheid bij het leven en de problemen van mensen elders in de wereld
Orthopedagogiek --- geestelijke gezondheidszorg. --- jeugdbeleid --- maatschappelijke vorming --- Educational sciences --- sociale democratie --- opvoeding --- pedagogische denkgroepen --- kindermishandeling --- Netherlands --- Opvoeding --- BPB1106 --- Politique de la jeunesse --- Enseignement --- 700 Pedagogie --- 432 --- Burgerschap --- 182 Kinderrechteneducatie en jeugdinformatie --- Democratie --- Samenleving --- Opvoeding:algemeen --- Opvoeding en ideologieën --- pedagogie --- Jeugdbeleid --- Onderwijs --- Theorethische opvoedkunde --- Theoretische opvoedkunde --- 37 --- Opvoeding en onderwijs --- Maatschappij --- Opvoeden tot burgerzin --- Pedagogiek --- Waarden --- Kindersterfte --- Kindermishandeling --- εκπαίδευση --- Unterrichtswesen --- teaching --- mokymas --- poučevanje --- vyučovanie --- undervisning --- mācīšana --- ensino --- utbildningsväsen --- enseñanza --- tanítás --- настава --- onderwijs --- õpetamine --- opetus --- преподаване --- tagħlim --- insegnamento --- mësimdhënie --- školství --- nastava --- szkolnictwo --- предавање --- обучување --- výučba --- výuka --- obuka --- predare --- skoleuddannelse --- pagesë shkollimi --- поучување --- часови --- vyučování --- schoolopleiding --- podučavanje --- подучување --- skolväsen --- διδασκαλία --- poučavanje --- tuition --- Schulwesen --- политика према младима --- politika prema mladeži --- noorsoopoliitika --- política de la juventud --- ifjúságpolitika --- jaunatnes politika --- politici pentru tineri --- jaunimo politika --- polityka młodzieżowa --- politika për të rinjtë --- младинска политика --- política da juventude --- политика за младежите --- ungdomspolitik --- politika taż-żgħażagħ --- mladinska politika --- politika mládeže --- youth policy --- nuorisopolitiikka --- politica della gioventù --- πολιτική για τη νεότητα --- Jugendpolitik --- jaunimo reikalų politika --- politika pro mladé --- politika prema mladima --- Media --- Statistische gegevens --- Sport --- Waarde (ethiek) --- Beleidsplan --- teagasc --- beartas don ógra --- Primary education --- Secondary education --- politique de la jeunesse --- enseignement --- Geestelijke gezondheidszorg.
Choose an application
De toenemende rol van artificiële intelligentie en de steeds oprukkende automatisering en robotisering brengen mee dat veel jobs nu, en de volgende decennia nog veel meer, op de tocht staan. De arbeidsmarkt anno 2050 zal totaal anders zijn dan die van nu. Welke skills zullen de werknemer van de toekomst nog werk verschaff en, en welke niet meer? Sommigen voorspellen zelfs een toekomst zònder jobs, met 100% vrije tijd. Een een basisinkomen voor iedereen. Wie beter dan VDAB-baas Fons Leroy kan voorspellen wat de toekomst van de arbeid brengen zal? In een bevlogen, visionair relaas voorspelt hij dat werk ons leven en de hele samenleving zal blijven voeden. Maar ook dat dat werk helemaal anders zal moeten worden ingevuld, en dat het onderwijs daarop zal moeten inspelen.Bron: https://www.bookspot.be/boeken/no_jobs-fons_leroy-9789089315045?gclid=EAIaIQobChMIsdTfrsL-3wIVA9iyCh3tZwhLEAAYASAAEgIJR_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Artificiële intelligentie --- Robots --- Arbeidsmarkt --- Competenties --- Werknemers --- Automatisering --- Technologie --- Onderwijs --- Aansluiting onderwijs - arbeidsmarkt --- arbeidsmarkt --- 450 Werkgelegenheid en arbeid --- #SBIB:316.334.2A300 --- Emploi Tewerkstelling --- Travail Arbeid --- Futurologie Futurologie --- 331.6 --- Arbeidssociologie: arbeidsmarkt en werkloosheid: algemeen --- Sociology of work --- Labour market --- arbeidssociologie --- artificiële intelligentie --- robotica --- onderwijs --- belgië --- Belgium --- Bélgica --- Belgija --- Belgique --- Belgien --- Belgie --- Belgicko --- Beļģija --- Белгија --- Belgio --- Белгия --- Belgia --- il-Belġju --- An Bheilg --- Βέλγιο --- Belgjika --- Belgia Kuningriik --- Beļģijas Karaliste --- Royaume de Belgique --- Belgian kuningaskunta --- Belgické kráľovstvo --- Koninkrijk België --- Belgijos Karalystė --- das Königreich Belgien --- Βασίλειο του Βελγίου --- Kingdom of Belgium --- Кралство Белгија --- Краљевина Белгија --- Belgické království --- Reino de Bélgica --- ir-Renju tal-Belġju --- Regatul Belgiei --- Kongeriget Belgien --- Кралство Белгия --- Mbretëria e Belgjikës --- Belga Királyság --- Królestwo Belgii --- Konungariket Belgien --- Reino da Bélgica --- Kraljevina Belgija --- Regno del Belgio --- εκπαίδευση --- Unterrichtswesen --- teaching --- mokymas --- poučevanje --- pedagogie --- vyučovanie --- enseignement --- undervisning --- mācīšana --- ensino --- utbildningsväsen --- enseñanza --- tanítás --- настава --- õpetamine --- opetus --- преподаване --- tagħlim --- insegnamento --- mësimdhënie --- školství --- nastava --- szkolnictwo --- предавање --- обучување --- výučba --- výuka --- obuka --- predare --- skoleuddannelse --- pagesë shkollimi --- поучување --- часови --- vyučování --- schoolopleiding --- podučavanje --- подучување --- skolväsen --- διδασκαλία --- poučavanje --- tuition --- Schulwesen --- Arbeidsmarkt 331.526 --- Onderwijs 37 --- Robots en arbeidsmarkt --- Automatisering en arbeid --- Arbeid --- Arbeid, invloed technologie --- Toekomstvisies --- Arbeid. --- Automatisering. --- Robots en arbeidsmarkt. --- Robot --- Competentie --- Werknemer --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Maatschappij --- Inspraak --- teagasc --- artificiële intelligentie
Choose an application
Tieners --- Jongeren --- 443 --- Adolescent behavior --- Adolescenten--Gedrag --- Adolescents--Comportement --- Ouders en teenagers --- Parent and teenagers --- Parents et teenagers --- Jeune --- Jongere --- puberteit --- jeugd --- Educational sciences --- opvoeding --- Adolescent. --- Enseignement --- BPB1011 --- Adolescents --- Adolescents, Female --- Adolescents, Male --- Teenagers --- Teens --- Adolescence --- Youth --- Adolescent, Female --- Adolescent, Male --- Female Adolescent --- Female Adolescents --- Male Adolescent --- Male Adolescents --- Teen --- Teenager --- Youths --- Minors --- Onderwijs --- Ontwikkelingspsychologie --- Pubertijd en adolescentie. --- Child rearing --- Moral and ethical aspects --- Adolescent --- εκπαίδευση --- Unterrichtswesen --- teaching --- mokymas --- poučevanje --- pedagogie --- vyučovanie --- undervisning --- mācīšana --- ensino --- utbildningsväsen --- enseñanza --- tanítás --- настава --- onderwijs --- õpetamine --- opetus --- преподаване --- tagħlim --- insegnamento --- mësimdhënie --- školství --- nastava --- szkolnictwo --- предавање --- обучување --- výučba --- výuka --- obuka --- predare --- skoleuddannelse --- pagesë shkollimi --- поучување --- часови --- vyučování --- schoolopleiding --- podučavanje --- подучување --- skolväsen --- διδασκαλία --- poučavanje --- tuition --- Schulwesen --- fiatal személy --- nuori --- młodzież --- tânăr --- млад човек --- person në moshë të re --- jaunietis --- noor inimene --- junger Mensch --- mladý člověk --- young person --- mlad človek --- unge --- млада особа --- giovane --- jongere --- jovem --- jaunuolis --- mladý človek --- mlada osoba --- νέος --- младеж --- persuna żagħżugħa --- ungdom --- joven --- mládí --- nastolatki --- fiatal felnőtt --- младежи --- adoleshencë --- minderjarige --- Jugendlicher --- adolescent --- tinédzser --- nuoriso --- adolescenza --- юноша --- mladý muž --- jovens --- dospívání --- юношество --- żgħażagħ --- nuoret --- tineri --- adolescentie --- fiatal --- kiskorú --- mazgadīgie --- tinejđer --- young people --- Jugendalter --- youth --- niepełnoletni --- jauniete --- jeunes gens --- Minderjähriger --- mladež --- омладина --- noor --- νεαροί --- тинејџер --- adolescente --- nooruk --- nepilnametis --- të rinj --- pusaudža vecums --- adolescencija --- minore --- mladostna doba --- adolescence --- adolexxenza --- mladost --- mladostnik --- jaunimas --- jinoch --- fiatalkorú --- малолетник --- mladoletnik --- serdülő --- εφηβεία --- nastolatek --- minderårig --- paauglystė --- młodzi ludzie --- tineret --- tonåring --- ungt menneske --- mladá žena --- maloletá osoba --- непълнолетно лице --- teismeline --- mladík --- noorsugu --- mindreårig --- teenager --- ala-ikäinen --- púber --- mladi ljudje --- mažametis --- adolescencia --- mládež --- έφηβος --- ανήλικος --- адолесцент --- adolescență --- menor de idade --- mladí lidé --- νεότητα --- ifjúság --- mineur d'âge --- dospívající dívka --- teini-ikä --- nuoruus --- minuri --- kamasz --- pusaudzis --- gioventù --- mladí ľudia --- adolescência --- mladina --- unge mennesker --- minoren --- adolexxenti --- junior --- Jugend --- tiener --- juventude --- νεολαία --- menor de edad --- minor --- giovani --- żgħożija --- alaealine --- mladistvý --- nezletilý/nezletilá --- juventud --- jaunatne --- minorenne --- jóvenes --- adoleshent --- giovinezza --- Heranwachsender --- jeunesse --- paauglys --- żagħżugħ/a --- teini --- teagasc --- duine óg --- Opvoeding --- Jeugd
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|