Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
liederen --- catechese --- kinderliederen (genre) --- anno 1900-1999 --- Flanders
Choose an application
liederen --- catechese --- kinderliederen (genre) --- anno 1900-1999 --- Flanders
Choose an application
Choose an application
#BSCH: vak: godsdienst --- #gsdb11 --- catechetisch materiaal --- handleiding --- catechese --- beroepsonderwijs --- catechese: handboek beroepsonderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- godsdienst --- Dutch literature
Choose an application
Personality development --- Ethics of family. Ethics of sexuality --- seksualiteit --- 268.741 --- Youth --- -Sex instruction for youth --- #GSDBP --- #GGSB: Seksuele ethiek --- #GGSB: Huwelijksmoraal --- #GGSB: Fundamentele moraal --- #GGSB: Echtscheiding --- Young people --- Young persons --- Youngsters --- Youths --- Age groups --- Life cycle, Human --- Moraal en catechese. Catechese en seksuele opvoeding --- Sexual behavior --- Sex instruction for youth. --- Sexual behavior. --- 268.741 Moraal en catechese. Catechese en seksuele opvoeding --- Sex instruction for youth --- Echtscheiding --- Fundamentele moraal --- Huwelijksmoraal --- Seksuele ethiek
Choose an application
WAAROM MOETEN KINDEREN NOG UIT HET HOOFD LEREN?WORD JE DOOR MEER VAKKENNIS AUTOMATISCH EEN BETERE LERAAR?HOE ZET JE EEN HELE KLAS OPTIMAAL AAN HET DENKEN?Lesgeven kun je niet aan de hand van een checklist. Er is geen lijst van recepten die ervoor zorgt dat leerlingen dag na dag een geijkt stappenplan doorlopen en aan het eind van het schooljaar de juiste leerstof kunnen opdreunen. Niet alles werkt bij iedereen met hetzelfde resultaat of in dezelfde context.Maar dat betekent niet dat er geen hulpmiddelen zijn die impact hebben. In dit boek gaat pedagoog Pedro De Bruyckere vanuit die gedachte op zoek naar methoden die écht werken, en onderzoekt hij in welke omstandigheden ze werken, voor welke doelgroep, en waarom.Klaskit levert een praktisch beeld op van wat leren inhoudt en schept overzicht in de massa aan tegenstrijdige ideeën over onderwijs. Want wie onder meer weet hoe je effectieve feedback geeft, hoe je het best een relatie opbouwt met je leerlingen en wat een sterke schoolvisie kan opleveren, heeft de tools in handen om een topleraar te worden.
Onderwijspraktijk ; Didactiek. --- klassenmanagement --- Didactic strategies --- didactische werkvormen --- reflectie (psychologie) --- Onderwijspraktijk --- Didactiek --- lerarenschap --- lesgeven --- #PBIB:+110.10 --- didactiek --- Lesgeven --- Leren leren --- 454.2 --- Onderwijsstrategie --- leren leren --- onderwijsstrategieën --- Onderwijs : Didactiek : Algemeen --- 371.3 --- Onderwijsstrategieën --- PXL-Central Office 2018 --- onderwijskunde --- leraren --- 268 --- 371.13 <493> --- 371.13 <493> Opleiding van onderwijzend personeel. Lerarenvakopleiding--België --- Opleiding van onderwijzend personeel. Lerarenvakopleiding--België --- 268 Catechese. Enseignement de religion --- 268 Catechese. Godsdienstonderwijs --- Catechese. Enseignement de religion --- Catechese. Godsdienstonderwijs --- Didactics --- lerarenopleiding --- werkvormen en leeractiviteiten --- Primary education --- Secondary education
Choose an application
Acting --- toneeltechniek --- theater --- didactiek --- vertellen --- Vertellen --- Bijbelverhalen : vertellen --- catechese: verhalen --- 222.0 --- verhalen --- kinderverhalen --- religie 222.0 --- godsdienst
Choose an application
Op welke wijze is de werkelijkheid van jongeren en volwassenen vandaag nog een ruimte waarin een gelovig levensperspectief een plaats kan krijgen? Vanuit deze onderliggende vraag wordt in elk van de bijdragen van dit boek aan specialisten de vraag gesteld naar de relevantie en de mogelijkheden van geloofscommunicatie in een 'wereld van verschil'. Daarbij overstijgen de auteurs het pessimisme over de huidige kortsluiting tussen geloof en werkelijkheid. (Bron: covertekst)
Didactics of religion --- geloof --- levensbeschouwing --- 268 --- Academic collection --- #GGSB: Catechese (geloofsopvoeding) --- #GGSB: Kerk & wereld --- C1 --- 245.7 --- geloofscommunicatie --- geloofsleven --- levensbeschouwelijke vorming (ler) --- Christendom en maatschappij --- Geloofsleven --- 030711.jpg --- Godsdienst: didactiek --- Catechese. Godsdienstonderwijs --- Kerken en religie --- Godsdienst --- Communicatie --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Catechese (geloofsopvoeding) --- Kerk & wereld --- #gsdb11
Choose an application
Didactics of secundary education --- Didactics of religion --- godsdienst --- Religious studies --- Dutch poetry --- handleiding --- #BSCH: vak: godsdienst --- #GGSB: Catechese (geloofsopvoeding) --- #gsdb11 --- catechese --- catechetisch materiaal --- secundair onderwijs (x) --- Flemish poetry --- Dutch literature --- Schoolbooks - Didactic material --- Months --- Year --- Astronomical geography --- Seasons --- #GGSB: Literatuur (letterkunde) --- #GGSB: Poezie --- Flemish literature --- Poetry --- poëzie --- Boekgeschiedenis (kennisdomein) --- Literatuur, muziek en beeldende kunst/grafiek (kennisdomein) --- Literatuur (letterkunde) --- Poezie --- Catechese (geloofsopvoeding)
Choose an application
Religious education --- Spirituality --- Moral education --- Children --- Education religieuse --- Spiritualité --- Education morale --- Enfants --- Periodicals. --- Religious life --- Périodiques --- Aspect religieux --- Youth --- 268.911 --- Godsdienstontwikkelingspsychologie en catechese van het kind --- Periodicals --- Arts and Humanities --- Education & Careers --- General and Others --- Society and Culture --- 268.911 Godsdienstontwikkelingspsychologie en catechese van het kind
Listing 1 - 10 of 27 | << page >> |
Sort by
|