Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Social policy and particular groups --- vraag en aanbod --- kinderopvang --- Flanders
Choose an application
Na het lezen van dit boek kan je niet alleen beter open, korte, heldere vragen stellen. Je weet ook hoe je met gerichte vragen je gesprekspartner kan inspireren, ondersteunen en intellectueel prikkelen.Tientallen casussen laten je zien hoe je dat heel concreet doet. Het boek is essentieel voor iedereen die zo gericht mogelijk wil communiceren. Na de laatste pagina is je sociale en professionele leven radicaal anders.https://www.standaardboekhandel.be/p/vraag-raak-9789401487436
gesprekstechnieken --- Communicatie --- Gesprekstechnieken --- 005.57 --- vraag --- 001.819 --- Gesprekstechniek --- Vragen stellen --- Didactics of philosophy --- vragen stellen --- Coaching --- Luisteren
Choose an application
Het handboek Consumentengedrag: toegepaste basisconcepten is een studieboek om met meer inzicht en kennis klantgerichter te ondernemen. Centraal staat de 'consumens', het individu dat producten en diensten aanschaft, verbruikt en gebruikt, en streeft naar meer dan gewoon consumeren. Een inzicht dat groeit en aanleiding geeft tot meer aandacht voor de mens achter de 'consument'.Hoe komt het koopgedrag van mensen tot stand ? Wat zijn de menselijke 'denk- en doe'-mechanismen die resulteren in een bepaald koopgedrag ? Welke sociale invloeden spelen een rol in het dagelijkse leven van het individu ? Zijn er inzichten en concepten die een bedrijf kunnen helpen om een (ethisch en deontologisch) verantwoord klantgericht commercieel beleid te voeren ?De essentiële concepten aangereikt uit diverse menswetenschappen worden toegelicht en geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. Ieder hoofdstuk vangt aan met een handige Leeswijzer - vragen en stellingen die de lezer aanzetten om de aangereikte materie in een ruimere context te situeren. Basisconcepten uit de psychologie, sociologie, sociale psychologie, neurologie & worden praktijkgericht aangebracht. Het zet de lezer aan om dit boeiende vakgebied beter te leren kennen en te exploreren.Dit boek richt zich voornamelijk naar studenten hoger onderwijs, met een stevige interesse in het marketingvakgebied, die explicieter en met meer inzicht en begrip het commerciële beleid van een organisatie willen onderbouwen. Ook voor de bedrijfspraktijk is dit boek een aanrader. Het vakgebied 'consumentengedrag' kent een razendsnelle evolutie. Kennis van de basisconcepten en hoe die steeds verder evolueren en verfijnd worden met actuele inzichten, is voor de bedrijfsmedewerker een onmisbare vakkennis.Bron : http://www.boekenbank.be
Consumer behavior --- consumentengedrag --- Marketing research --- Handbooks, manuals, etc. --- Consumentengedrag --- PXL-Business 2015 --- marketingcommunicatie --- consumentenspychologie --- koopgedrag --- #KVHB:Consumenten --- #KVHB:Marketing --- AA / International- internationaal --- 339.320 --- 366.1 --- 366 --- consumenten --- marketing --- 341.6 --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Psychologie van de consument --- Koopgedrag --- Consumenten --- Consumentisme --- klantgericht ondernemen --- Consumentenpsychologie --- Consument
Choose an application
Consumer behavior --- consumentengedrag --- Social Sciences and Humanities. Consumer Studies --- Consumer Behaviour --- AA / International- internationaal --- 339.320 --- 380.53 --- 658.81 --- 658.89 --- Consumentengedrag --- Marketing --- case studies --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Purchasers as objects of sales effort. Prospective customers, clients --- 658.89 Purchasers as objects of sales effort. Prospective customers, clients --- Consumer Behaviour. --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing
Choose an application
We leven in een wereld die antwoorden belangrijker vindt dan vragen. We zitten liever niet met vragen, want we willen niet twijfelend en wankelmoedig overkomen. We willen antwoorden, want die verschaffen ons zekerheid, ook al is het vaak schijnzekerheid. Antwoorden zetten een punt, sluiten processen af, beëindigen acties en zetten de zaak stil. Vragen, daarentegen, richten de aandacht, mobiliseren energie, zetten aan tot actie en brengen de zaak in beweging. Om processen van zelfsturing te bevorderen is de kunst van het vragen stellen wel de belangrijkste vaardigheid voor een coach. Meestal stellen de medewerkers de vragen en geven de managers de antwoorden. Bij coaching zijn die rollen echter omgedraaid. Het is niet zozeer de coach die daarbij aan het werk is als wel de gecoachte. De coach stelt de vragen en weet vervolgens zijn mond te houden en zijn eigen oplossingsenthousiasme te temperen. Vragen hebben diverse voordelen ten opzichte van instructie.- Ze richten de aandacht en zetten de medewerkers zelf aan het denken.- U krijgt als coach inzicht in de mate waarin de medewerker alle aspecten van een vraagstuk overziet.- U krijgt een beter inzicht in hetgeen de medewerker gaat doen
Business management --- Didactic strategies --- coaching --- teamwork --- Personeelsmanagement --- Vragen stellen --- Vragen --- Coaching --- Leidinggeven --- Management --- Empowerment --- Communicatie --- Interpersoonlijke communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Verbale communicatie --- 65 management --- 65.012.4 leidinggeven --- 098 Bedrijfskunde --- Autonomie Zelfsturing --- Coaching Coaching --- Equipe Team --- coachen --- communicatie --- 005.96 --- leidinggeven --- management --- 366.41 --- Coachen --- Zelfsturing --- Personeelsbeleid --- HRM. Personeelszaken --- Coaching. --- Leidinggeven. --- Personeelsbeleid. --- AA / International- internationaal --- 15 --- 366.42 --- Psychologie --- Vraag --- Leiderschap
Choose an application
consumentengedrag --- Consumer behavior --- Europe --- 658.8 <4> --- 659 <4> --- -Consumption (Economics) --- -Marketing research --- -AA / International- internationaal --- EEC / European Union - EU -Europese Unie - Union Européenne - UE --- EUR / Europe - Europa --- 339.320 --- Market research --- Marketing --- Markets --- Research --- Research, Industrial --- Consumer demand --- Consumer spending --- Consumerism --- Spending, Consumer --- Demand (Economic theory) --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Marketing. Sales. Selling. Distribution--Europa --- Publicity. Information work. Public relations--Europa --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Consumption (Economics) --- Marketing research --- 659 <4> Publicity. Information work. Public relations--Europa --- 658.8 <4> Marketing. Sales. Selling. Distribution--Europa --- AA / International- internationaal --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie
Choose an application
Economics. --- Social Sciences and Humanities. Economics --- Economics (General). --- economie --- Economics --- arbeidsmarkt --- armoede --- bankwezen --- concurrentie, internationaal --- economie, internationaal --- economische groei, theorie --- geldwezen --- macro-economie --- markteconomie --- micro-economie --- monopolie --- speltheorieën --- vraag-aanbodmechanismen --- wisselkoersen --- 339.7 --- Economie --- Academic collection --- 330.00 --- AA / International- internationaal --- Argent Geld --- Economie Economie --- Entreprises Ondernemingen --- 330.11 --- 330.1 --- 33 --- Economic theory --- Political economy --- Social sciences --- Economic man --- 330.11 Algemene economische wetten en verschijnselen --- Algemene economische wetten en verschijnselen --- 330.1 Economische grondbegrippen. Algemene begrippen in de economie --- Economische grondbegrippen. Algemene begrippen in de economie --- 33 Economie. Economische wetenschappen. Staatshuishoudkunde --(algemeen) --- Economie. Economische wetenschappen. Staatshuishoudkunde --(algemeen) --- Overige supranationale organen en overeenkomsten --- (zie ook: beroepseconomie) --- Economische en sociale theorieën: algemeenheden --- Inleidingen --- Handboeken --- 33 Economics. Economic science --- Economics. Economic science --- Arbeidsmarkt --- Armoede --- Bankwezen --- Concurrentie, internationaal --- Economie, internationaal --- Economische groei, theorie --- Geldwezen --- Macro-economie --- Markteconomie --- Micro-economie --- Monopolie --- Speltheorieën --- Vraag-aanbodmechanismen
Choose an application
Economic order --- Economic goods --- Europe --- Consumer behavior --- Consumers --- Consommateurs --- Case studies --- Comportement --- Cas, Etudes de --- 658.8 --- 659 --- -Consumers --- -AA / International- internationaal --- EEC / European Union - EU -Europese Unie - Union Européenne - UE --- EUR / Europe - Europa --- 339.320 --- 339.325.1 --- 339.325.0 --- Customers (Consumers) --- Shoppers --- Persons --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Publicity. Information work. Public relations --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Evolutie van de consumptie. Budget van de huishoudens. --- Levensstandaard en verbruikspeil (algemeenheden). --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- AA / International- internationaal --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Levensstandaard en verbruikspeil (algemeenheden) --- Evolutie van de consumptie. Budget van de huishoudens
Choose an application
keuzes --- sociale en morele ontwikkeling --- Choice (Psychology). --- sociale en morele ontwikkeling. --- Sociale en morele ontwikkeling. --- sociale psychologie --- Social psychology --- Choice (Psychology) --- Decision making --- Decision making. --- Ontwikkelingspsychologie --- Consumentengedrag. --- #PBIB:2005.1 --- 305.6 --- 339.320 --- AA / International- internationaal --- US / United States of America - USA - Verenigde Staten - Etats Unis --- 658.89.013 --- Deciding --- Decision (Psychology) --- Decision analysis --- Decision processes --- Making decisions --- Management --- Management decisions --- Risicotheorie, speltheorie. Risicokapitaal. Beslissingsmodellen --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument --- Problem solving --- Psychology --- Consumentengedrag --- Keuzegedrag
Choose an application
In dit boek wil Fons Van Dyck, schrijver van een wekelijkse column over maatschappelijke trends in 'De Standaard', het gedrag van de hedendaagse consument in kaart te brengen. Na een voorwoord door 'Standaard'-hoofdredacteur Peter Vandermeersch, besteedt de auteur aandacht aan de stuwende kracht die uitgaat van technologie, economie en psychologie. Vervolgens bespreekt hij negen drijfveren die mens, merk en maatschappij aansturen: empowerment, authenticiteit, anti-establishment, verbondenheid, synthese, vrouwelijkheid, beleving, vernuftigheid en zingeving. In het derde deel gaat hij in op de veranderde houding van de consument in de hedendaagse maatschappij. Aan de hand van een aantal praktijkgevallen van bekende merken uit België en Nederland geeft hij recepten om als merk in de 21ste eeuw meer te doen dan louter te overleven. Het vlot geschreven betoog wordt ondersteund door voorbeelden, figuren, zwart-witfoto's en een heldere lay-out. Achteraan volgen eindnoten, een bibliografie en een index. Een interessant werk voor wie een zicht wil krijgen op de veranderende samenleving. - Redactie Vlabin-VBC
Marktonderzoek. --- Merken. --- Merkenmanagement. --- Verkooptechnieken. --- Consumentengedrag. --- Marketing. --- Merken --- Psychologie. --- merkbetrokkenheid --- maatschappijkritiek --- merken --- Marketing --- consumentengedrag --- cultuurfilosofie --- Consumer behavior --- Forecasting --- Brand name products --- 330.567 --- Consumptie 330.567.2 --- Internationaal (100) --- Maatschappelijke ontwikkeling 304 --- Technologische innovatie 60:658.012.1 --- Welvaartstaat 364.013 --- consumenten --- 339.320 --- 380.53 --- AA / International- internationaal --- BE / Belgium - België - Belgique --- 366.1/ --- 658.626 --- maatschappelijke ontwikkelingen --- merkenmanagement --- welvaartstaat --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- merkproducten --- 693 Handelsreclame --- Société Maatschappij --- Prospérité Welvaart --- Perspectives Vooruitzichten --- 366 consumentenaangelegenheden --- 3 sociaal-economische situatie --- .001.5 onderzoek --- merkenbeleid --- marketing --- 369.1 --- 658.89 --- Consumentengedrag --- 658.89.013 --- 338.2 --- Consumenten --- E080076.jpg --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument --- #KVHA:Kennisnetwerken --- #KVHA:Marketing --- 130 --- 148 --- 658.81 --- 658.8 --- consument --- merkenbinding --- merkenpsychologie --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- Filosofische antropologie --- In- en verkoopsorganisatie en -techniek --- Trends --- Psychologie van de consument --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Trend --- Consument --- Consumentenpsychologie --- Merk --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|