Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Gebruik social media om jezelf te promoten en je product te verkopen!Zakelijke social media zijn de beste, goedkoopste en meest directe manier van de afgelopen honderd jaar om te communiceren met klanten. Door de voordelen van Facebook, LinkedIn, Twitter en YouTube volledig te benutten, kun je je bedrijf promoten en laten groeien, beter dan je concurrenten en beter dan de economie in het algemeen. Het is nu niet het moment om het rustiger aan te doen. Het is nu ook niet het moment om je druk te maken over een paar negatieve commentaren van klanten. Nu is het moment om de kansen te benutten, je concurrenten te verslaan en marktleider te worden. Zakelijke social media zullen je helpen je merkbekendheid te vergroten, je reputatie te vestigen en je bankrekening te laten groeien. Begin daar niet morgen mee, maar begin daar vandaag nog mee!bron : http://www.pearsoneducation.nl
Applied marketing --- bedrijfsimago --- e-commerce --- bedrijfscommunicatie --- merkimago --- zakentaal --- sociale media --- Mass communications --- PXL-Business 2014 --- marketing --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Marketing --- Verkoop --- communicatie --- internet --- verkoopbeleid --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Verkopen doe je met stijl 16 filmpjes helpen je op weg. Een inspiratiebron voor startende en ervaren verkopers. Welk type verkoper schuilt er in u ? Waarin bent u sterk ? Of net minder sterk ? Ontdek welke specifieke kwaliteiten u al hebt en hoe het nog beter kan. Alle aspecten van verkopen komen aan bod: van het eerste contact tot het eerste ondertekende contract. Een antwoord op alle denkbare vragen waarmee verkopers te kampen hebben. Boordevol oefeningen, tips en checklists om uw vaardigheden op punt te stellen. Compleet met filmfragmenten. Getest en goed bevonden: succesvol prospecteren wordt kinderspel. Bron : http://www.boekenbank.be
Verkopen. --- Sales --- Handbooks, manuals, etc. --- 658.82 --- verkoopbevordering --- Distribution strategy --- verkooptechniek --- verkoop --- Verkopers --- Sales management --- Klantenbinding --- Onderhandelen --- Klantgericht onderhandelen --- Relatiemarketing --- Verkoop --- Verkooptechnieken --- Verkopen --- verkoopbeleid --- Verkoper --- Salesmanagement --- Onderhandeling --- Klantgericht ondernemen --- Verkooptechniek
Choose an application
De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen.In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's... die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.Bron : http://www.lannooshop.be
Innovatie. --- Applied marketing --- marketing --- merkentrouw --- merkimago --- merken --- 658.8 --- marketingstrategie --- merkenbeleid --- trendwatching --- verkoopkunde --- marketingstrategieën --- merkbeleid --- psychologie van de consument --- 369.1 --- Marketing : strategieën --- Marketing --- Merken --- Producten : marketing --- Verkoopbeleid --- Verkopen --- marketing, verkoop, distributie --- Trendwatching --- Marketingstrategieën --- Psychologie van de consument --- Merkbeleid --- Marketingstrategie --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen
Choose an application
Evolutie of revolutie ? Technologieën veranderen ons leven drastisch en maken het boeiend, maar soms ook wel lastig. Want bijblijven is vandaag de dag geen evidentie meer. Het gaat verbazend snel vooruit.Met dit boek begeleidt Stefaan Lammertyn jou in de fascinerende en snel veranderende wereld van sociale media. Hij reikt je praktische tips aan en leert je op een efficiënte manier werken met sociale media.Stefaan Lammertyn is zaakvoerder van Pixular, een online communicatiebureau. Voor zijn eigen bedrijf zet hij dagelijks sociale media in, waarmee hij effectief contacten en contracten genereert.Pixular begeleidt verschillende KMO's en institutionelen bij het opzetten en het inzetten van LinkedIn, Twitter, Facebook ...bron : http://www.diekeure.be
Management. --- Sociale media. --- Sociale netwerken --- Web 2.0. --- Internet. --- Applied marketing --- sociale netwerken --- sociale media --- e-business --- Computer architecture. Operating systems --- Toegepaste marketing --- Computerarchitectuur. Operating systems --- BPB1205 --- Guide --- Médias sociaux --- 695 Communicatie --- Communicatie 656:621.39 --- Media 316.774 --- LinkedIn --- Twitter --- facebook --- public relations --- Facebook --- PR --- 380.53 --- 381.0 --- AA / International- internationaal --- 316.772.5 --- marketing --- twitter --- communicatie --- internet --- verkoopbeleid --- Handboek --- Sociale media --- social media --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Binnenlandse handel: algemeenheden. --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Binnenlandse handel: algemeenheden --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Zakelijke communicatie --- Netwerken --- Kleine of Middelgrote Onderneming --- ghid --- наръчник --- vejledning --- vodič --- gwida --- juhend --- handbok --- priročnik --- водич --- příručka --- handboek --- guia de informação --- príručka --- udhërrëfyes --- guía --- οδηγός --- Handbuch --- kézikönyv --- poradnik --- vadovas --- guide --- guida --- metodisks līdzeklis --- opas --- priručnik --- kasutusjuhend --- instruktážní příručka --- rokasgrāmata --- прирачник --- упатство за употреба --- håndbog --- užívateľská príručka --- guide d'information --- informationsfolder --- vade-mecum --- manual de utilizare --- návod --- lietošanas noteikumi --- guida di informazione --- průvodce uživatele --- manual --- manuel d'information --- příručka uživatele --- brugsanvisning --- kasutamisjuhend --- průvodce --- käyttäjän käsikirja --- udhëzues për përdoruesin --- käsiraamat --- Leitfaden --- informační příručka --- guía del usuario --- εγχειρίδιο του χρήστη --- guía de información --- manual de instrucciones --- Gebrauchsanweisung --- Manual do utilizador --- användarhandbok --- vartotojo žinynas --- sprievodca užívateľa --- user's guide --- manual del usuario --- handleiding --- käyttöopas --- handleiding voor de gebruiker --- käyttäjän opas --- útmutató --- instruction manual --- vademecum --- atmintinė --- lietotāja rokasgrāmata --- udhëzues --- vartotojo vadovas --- használati utasítás --- εγχειρίδιο πληροφοριών --- manual de uso --- manuale di informazione --- manual de información --- οδηγός πληροφοριών --- manuale d'uso --- Vademekum --- manuel utilisateur --- Manual de informação --- manual për përdoruesin --- user manual --- instrukcijų knyga --- felhasználói kézikönyv --- vägledning --- Benutzerhandbuch --- uživatelská příručka --- príručka pre používateľov --- guia do utilizador --- ръководство за потребителя --- user guide --- manuale dell'utente --- naudotojo vadovas --- οδηγός χρήσης --- uporabniški priročnik --- ghid al utilizatorului --- brugervejledning --- poradnik użytkownika --- указания за употреба --- εγχειρίδιο --- käsikirja --- manuel --- gebruiksaanwijzing --- gwida għall-utent --- gebruikershandleiding --- manwal --- handbook --- podręcznik --- manuale --- praktinis vadovas --- manuál --- priročnik za uporabo --- Netwerk (ict) --- KMO --- Schrijven --- Tekst --- treoir d'úsáideoirí --- Onlinemarketing --- Netwerk (relationeel)
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|