Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Smart Living : lifestyle media and popular expertise
Author:
ISBN: 9780820486772 Year: 2008 Publisher: New York Peter Lang Publishing Inc

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Lifestyle Media and the formation of the self
Author:
ISBN: 9780230242951 Year: 2011 Publisher: Basingstoke Palgrave Macmillan Ltd

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Film en televisie
Author:
Year: 1956 Publisher: Brussel

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Film & tv graphics : an international survey of film and television graphics
Authors: ---
Year: 1967 Publisher: Zürich The Graphics Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Getekend Panorama
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9067712272 Year: 1991 Publisher: Antwerpen Loempia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Television quarterly
ISSN: 00402796 19381565


Periodical
Journal of popular film and television
ISSN: 01956051 Publisher: Place of publication unknown


Periodical
Film en televisie en video
Author:
ISSN: 0015122X Year: 1985 Publisher: Brussel


Book
Het groot communicatiedenkboek
Author:
ISBN: 904300930X 9789043009300 9789043015325 9043015326 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In het vakgebied van de communicatie heeft zich in het laatste decennium een revolutie voorgedaan. Het is daarom de vraag of de houdbaarheidsdatum van de bestaande communicatietheorieën inmiddels niet verstreken is. In 'Het groot communicatiedenkboek' biedt Susanne Piët in een nieuwe kijk op communicatie. &#13;&#13;Zoals de titel aangeeft, is dit niet het zoveelste handboek met hapklare samenvattingen. Het wil de lezer inspireren, prikkelen en aanzetten om tot eigen ideeën over communicatie te komen. Het doel is een referentiekader te bieden waarin theorie en praktijk tegen elkaar afgewogen kunnen worden. &#13;&#13;Susanne Piët put uit haar jarenlange ervaring om communicatie vanuit alle mogelijke invalshoeken te benaderen; als concept, als fenomeen, als instrument. Het resultaat is een boek met een persoonlijke inslag, waarin naast wetenschappelijke theorie plaats is voor praktische checklists en relativerende columns.&#13;&#13;


Book
Het nieuwe tv kijken : een positieve kijk op televisie in Vlaanderen : het model Vlaanderen inc
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401421294 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe kunnen televisieomroepen en -producenten inspelen op de veranderende manier van tv-kijken?Om welk businessmodel vraagt de huidige on-demand-consumptie?Digitalisering breekt door in alle vormen van beeldcultuur. Ook de klassieke tv-wereld ontsnapt hier niet aan. De fragmentatie van de media en het groeiende belang van big data wijzigen het televisiekijken fundamenteel.In dit boek pleiten de auteurs voor een doordachte strategie en een crossmediale benadering: televisieproducties aanbieden op meerdere platformen. Dit met als doel de grenzen tussen de diverse media te laten vervagen en op die manier beter tegemoet te komen aan de wens van de kijker. Want alleen door innovatie, door het omarmen van technologie en door samenwerking kan televisie het massamedium bij uitstek blijven.Bron : http://www.lannoocampus.be

Listing 1 - 10 of 20 << page
of 2
>>
Sort by