Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
television [telecommunication system] --- TV (televisie) --- levensstijl
Choose an application
television [telecommunication system] --- TV (televisie) --- interactieve media --- levensstijl
Choose an application
Film --- Television play --- film [discipline] --- television [telecommunication system] --- videotoepassingen --- TV (televisie) --- film
Choose an application
Telecommunication services --- Graphic arts --- Film --- film [discipline] --- graphic design --- television [telecommunication system] --- TV (televisie) --- film --- grafische vormgeving
Choose an application
Drawing --- television [telecommunication system] --- TV (televisie) --- grafische vormgeving --- gelegenheidsgrafiek --- graphic design --- Uytven, van, Tilde --- Arts graphiques --- Dessins (genres) --- Grafische kunst --- Tekenen --- Uytven, Van, Tilde
Choose an application
Choose an application
television [telecommunication system] --- TV (televisie) --- Film --- Photography --- Motion pictures --- Television broadcasting --- Cinéma --- Télévision --- Periodicals. --- Périodiques --- Téléspectateurs --- Motion pictures. --- Television broadcasting. --- Filmkunst. --- Televisie. --- Populaire cultuur. --- Film. --- Fernsehsendung. --- Arts and Humanities --- Fashion & Entertainment --- Literature --- Performing Arts, Travel and Leisure
Choose an application
film [performing arts] --- television [telecommunication system] --- Television play --- Film --- film --- videotoepassingen --- TV (televisie) --- Films --- Films cinématographiques --- Périodiques --- Radio en televisie --- Radio et télévision --- Tijdschriften --- televisie --- 1956 - 2000 --- televisie-ontvanger --- film [discipline]
Choose an application
In het vakgebied van de communicatie heeft zich in het laatste decennium een revolutie voorgedaan. Het is daarom de vraag of de houdbaarheidsdatum van de bestaande communicatietheorieën inmiddels niet verstreken is. In 'Het groot communicatiedenkboek' biedt Susanne Piët in een nieuwe kijk op communicatie. Zoals de titel aangeeft, is dit niet het zoveelste handboek met hapklare samenvattingen. Het wil de lezer inspireren, prikkelen en aanzetten om tot eigen ideeën over communicatie te komen. Het doel is een referentiekader te bieden waarin theorie en praktijk tegen elkaar afgewogen kunnen worden. Susanne Piët put uit haar jarenlange ervaring om communicatie vanuit alle mogelijke invalshoeken te benaderen; als concept, als fenomeen, als instrument. Het resultaat is een boek met een persoonlijke inslag, waarin naast wetenschappelijke theorie plaats is voor praktische checklists en relativerende columns.
Communicatiemanagement. --- communicatietheorieën --- radio (technologie) --- communication [function] --- television [telecommunication system] --- communicatiewetenschappen --- communicatievaardigheden --- communicatie --- TV (televisie) --- radio receivers --- Mass communications --- communicatietheorie --- 695 Communicatie --- #KVHB:communicatie --- 659 --- 800.5 --- Communicatie in en door de onderneming --- Nederlands, communicatie --- 305.8 --- Communicatie --- Massacommunicatie --- Media --- Interview --- Onderhandelen --- 316.77 --- Communicatie ; algemeen --- Massamedia --- Communicatieve vaardigheden --- Organisatieculturen --- Communicatiestrategieën --- Checklists --- Casestudies --- Theorieën --- Communicatietheorieën --- Organisatiecultuur --- Communicatiestrategie --- Checklist --- Casestudy --- Theorie --- Communicatietheorie --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap --- 05.02 philosophy and theory of communication studies. --- 05.10 information and communication: general. --- Communicatie. --- Radio --- Television. --- Télévision. --- communicatie. --- communication [function]. --- radio receivers. --- television (telecommunication system). --- Receivers and reception. --- Récepteurs et réception.
Choose an application
Hoe kunnen televisieomroepen en -producenten inspelen op de veranderende manier van tv-kijken?Om welk businessmodel vraagt de huidige on-demand-consumptie?Digitalisering breekt door in alle vormen van beeldcultuur. Ook de klassieke tv-wereld ontsnapt hier niet aan. De fragmentatie van de media en het groeiende belang van big data wijzigen het televisiekijken fundamenteel.In dit boek pleiten de auteurs voor een doordachte strategie en een crossmediale benadering: televisieproducties aanbieden op meerdere platformen. Dit met als doel de grenzen tussen de diverse media te laten vervagen en op die manier beter tegemoet te komen aan de wens van de kijker. Want alleen door innovatie, door het omarmen van technologie en door samenwerking kan televisie het massamedium bij uitstek blijven.Bron : http://www.lannoocampus.be
Televisie --- Media --- Vlaanderen. --- television [telecommunication system] --- TV (televisie) --- Mass communications --- Flanders --- Communication --- Mass media --- Television --- Flanders (Belgium) --- 316.77 --- Vrije tijd en tijdverdrijf thuis, gewoonlijk binnenshuis. --- TV-kijken --- Vlaanderen --- cultuurmanagement --- 095.1 --- televisie --- België --- communicatie --- televisie in België --- Vrije tijd en tijdverdrijf thuis, gewoonlijk binnenshuis --- PXL-Media & Tourism 2015 --- massamedia --- Digitale televisie --- Trends --- Trend --- Onderzoek --- Geweld --- Emigratie
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|