Listing 1 - 10 of 114 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Engels --- 485.2 --- Onderwijs --- Werkvormen --- Taal en letterkunde; overige talen : Engels --- Taal en letterkunde; overige talen --- (zie ook: teleonderwijs) --- taalgebruik --- Didactics of English --- grammatica --- woordenschat --- conversatie --- Leraren ; professionalisering --- Didactiek ; onderwijs --- Werlwijzer voor leerkrachten
Choose an application
Dutch literature --- taal --- literatuur --- Nederlands --- * 830 --- 803.931 --- Nederlands : taalspelletjes --- taal- en letterkunde Nederlands - algemeen --- Linguistics --- linguïstiek
Choose an application
Een inleiding in de achtergronden van het vreemdetalenonderwijs, met onder meer een praktijkgerichte behandeling van de toetsproblematiek. Daarna volgt de didactiek van de vier taalvaardigheden (lezen, luisteren, schrijven en spreken) en van de deelvaardigheden (uitspraak/spelling, woordenschat en grammatica). Ten slotte komen kennis van land en volk en literatuur aan bod. Bij het boek hoort een website met extra voorbeelden van oefeningen uit leergangen Duits, Engels, Frans en Spaans, opdrachten voor verwerking, toepassing en eigen theorieontwikkeling, en een lijst met aanbevolen titels voor verder lezen en links.
Didactiek. --- Didaktik. --- Eindtermen --- Fremdsprachenunterricht. --- Taalonderwijs. --- Voortgezet onderwijs --- Voortgezet onderwijs. --- Vreemde talen. --- Vreemde-talenonderwijs. --- Vreemdetalenonderwijs --- Secundair onderwijs. --- Nederland. --- Niederlande. --- talenonderwijs --- didactiek --- Didactics of languages --- 485.2 --- vreemdetalenonderwijs --- Duits --- didactiek : vreemde talen (ler) --- vreemdetalenonderwijs (ler) --- 475.3 --- Didactiek --- Taal --- 37.02 --- Lerarenopleiding : CVO --- 093354.jpg --- Vreemdetalenonderwijs ; secundair onderwijs ; didactiek --- didactiek secundair onderwijs - taal en letterkunde overige talen --- 485.2 Taal en letterkunde; overige talen --- Vreemde-talenonderwijs --- Onderwijs, Vreemde taal --- Onderwijs --- Vreemde taal --- 456.2 --- didactiek algemeen - taal en letterkunde overige talen
Choose an application
Engels --- leerboeken --- secundair onderwijs --- enge 485.2 --- schoolboeken --- 485.2 --- Engels ; secundair onderwijs --- Engelse spraakkunst ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Engelse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- didactiek secundair onderwijs - Engelse taal en letterkunde --- Taal en letterkunde; overige talen : Engels --- Taal en letterkunde; overige talen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- #BSCH: vak: Engels --- Technisch secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Grammatica --- Werkwoorden --- Oefening --- Werkwoord --- Didactics of English --- Didactics of secundary education --- SO (secundair onderwijs) --- taalmethodes
Choose an application
From the author of Role Plays for Today and Teamwork, Speaking Games is a new photocopiable resource book of 50 speaking games for teachers of English to use in class with both adult and teenage learners at levels B1-C1. It provides teachers with original, effective and enjoyable activities that focus on developing the learners' ability to use language confidently in real-world situations. It includes a wide variety of activities which get learners speaking on topics of interest while injecting energy, fun and motivation into a class. Each game: is easy to print, use and recycle; is presented in a double-page spread of instructions and resources; includes a 'Rules of the Game' handout, to be used as an authentic reading opportunity Speaking Games is divided into four sections: Board Games - photocopiable boards for games such as Snakes and Ladders or Scrabble; Card Games - photocopiable cards that are cut up and used either as questions or prompts; Secrets and Lies - activities that involve either guessing secret information or guessing whether a speaker is being honest or not; and, Quizzes, Puzzles and Challenges - including well-known quiz show formats, such as Who Wants to Be a Millionaire, problem solving puzzles, brainteasers and activities that challenge learners to use language accurately while speaking fluently.
Didactics of secundary education --- mondelinge communicatie --- Didactic strategies --- Didactics of English --- Engels --- conversatie-oefeningen --- engels (ler) --- Engels ; didactiek. --- 485.2 --- spreekvaardigheid --- Taal en letterkunde; overige talen
Choose an application
Hoe pak ik mijn taallessen het beste aan? Heel wat leraren moderne vreemde talen en NT2 stellen zich dagelijks deze vraag. Lesgeven is dan ook een complexe opdracht met een waaier aan mogelijke benaderingen, als differentiëren, leerlingen motiveren en evalueren. Daarnaast ook feedback geven, werken met rubrics en een portfolio, leerstrategieën gebruiken, afstandsonderwijs ... Wat zet je allemaal in om leerlingen een taal adequaat te leren gebruiken in verschillende communicatieve situaties? En hoe? Deze zoektocht zal elke taalleerkracht herkennen. In dit boek gaat de auteur verder dan theoretische benaderingen en vertelt ze over good practices en haar eigen ervaringen. Ze biedt taalleraren ook inspiratie om in te spelen op de talenten van leerlingen. Hun autonomie, betrokkenheid en competentie te verhogen. In te zetten op differentiatie en variatie, en gebruik te maken van activerende werkvormen. Geregeld komen haar cursisten ook zelf aan het woord met hun kijk op deze communicatieve aanpak.
456.2 --- didactiek --- taalonderwijs --- didactiek algemeen - taal en letterkunde overige talen --- Nt2 --- Talenonderwijs --- Didactic strategies --- Didactics of languages --- NT2 (Nederlands tweede taal) --- talenonderwijs --- tweede taal --- Vreemdetalenonderwijs ; didactiek --- NT2
Choose an application
Dit naslagwerk is handig en nuttig **voor elke leerkracht Frans.** Het bestaat uit **drie delen:** - **34 communicatieve situaties** uit de leefwereld van kinderen tussen 11 en 14 jaar oud - een duidelijk **overzicht** van alle regels uit de **basisgrammatica** - de **vervoeging** van de 60 **meest voorkomende werkwoorden**
Didactics of secundary education --- Frans --- Didactics of French --- SO (secundair onderwijs) --- Franse taalkunde --- fran 485.2 --- grammatica --- 485.2 --- 837.1 --- * 844 --- Communicatie --- fran 485.21 --- Franse spraakkunst ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- KHCA --- didactiek secundair onderwijs - Franse taal en letterkunde --- Taal en letterkunde; overige talen : frans --- Spraakkunst ; algemeen --- Schoolbooks - Didactic material --- Grammatica --- Oefening --- mondelinge communicatie
Choose an application
1
Didactics of English --- jeugdliteratuur --- Children's literature. Juvenile literature --- Engels --- didactische werkvormen --- Didactic strategies --- #SBIB:316.334.1O440 --- #SBIB:37H0 --- Academic collection --- didactiek --- literature --- literatuur --- enge 485.2 --- 485.2 --- Jeugdliteratuur --- Vreemdetalenonderwijs --- Burgess, Melvin --- Dhami, Narinder --- Haddon, Mark --- ICT --- Lesmateriaal --- Literatuur --- Secundair onderwijs --- Vreemde talenonderwijs --- 802 --- Taalonderwijs : Engels --- Taalonderwijs : didactiek --- 802.0-07 --- 802.0-07 Engels: taalonderwijs; taalverwerving --- Engels: taalonderwijs; taalverwerving --- Onderwijsgedrag: algemeen --- Pedagogie --- didactiek secundair onderwijs - Engelse taal en letterkunde --- Taal en letterkunde; overige talen : Engels --- Taal en letterkunde; overige talen --- Engelse literatuur --- #BSCH: vak: Engels --- Young adultliteratuur --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie
Choose an application
Deel 1. Bouwstenen van taalbeleid1. Wat is taalbeleid?2. Doelen voor taal op leerlingniveau3. Werken aan taalontwikkeling in het vakgebied taal4. Taal in de niet-taalvakken5. Evalueren en opvolgen van taalontwikkeling6. Omgaan met meertaligheid7. Ouders en buurt betrekken bij het taalbeleidDeel 2. Processen van taalbeleid8. Een beginsituatieanalyse maken9 Een taalbeleidsplan schrijven10. Een taalbeleidsplan uitvoeren en evalueren11. BesluitVoor wie er meer over wil lezen
Didactics of secundary education --- taalbeleid --- Didactics of languages --- SO (secundair onderwijs) --- Academic collection --- Nederlands --- secundair onderwijs --- taal --- taalontwikkeling --- 485.1 --- didactiek --- 373.5.016:80 --- Meertaligheid --- Taalontwikkeling --- 112095.jpg --- Taalonderwijs ; secundair onderwijs ; Vlaanderen --- 456.1 --- didactiek secundair onderwijs - Nederlandse taal en letterkunde --- taal in het middelbaar onderwijs --- Nederlande taal en letterkunde --- 485.2 --- 831.2 --- linguïstiek --- meertaligheid --- onderwijs --- taalvaardigheid --- taalverwerving --- PHL-Education 13 --- taalcompetenties --- Taalbeleid --- Secundair onderwijs --- Taalgericht vakonderwijs --- #SBIB:37H0 --- #SBIB:316.334.1O364 --- #SBIB:316.334.1O365 --- #SBIB:316.334.1O213 --- Pedagogie --- Onderwijssociologie: curricula van middelbaar onderwijs --- Onderwijssociologie: curricula van technisch onderwijs --- Onderwijsbeleid: regionaal --- didactiek algemeen - Nederlandse taal en letterkunde
Choose an application
Dutch language --- Stilistics --- Mass communications --- Schriftelijke communicatie --- Nederlands --- tijdschriften --- #TS:KOHU --- 05 --- 695 Communicatie --- #KVHA:Tijdschriften; Nederlands --- T --- zakelijke communicatie --- 808 --- 81'3 --- abonnementen --- communicatie --- schriftelijke communicatie --- taal- en letterkunde --- periodieken - tijdschriften --- Periodicals --- Nederlands. --- tijdschriften. --- Tijdschriften. --- Massacommunicatie --- Stilistiek --- Nederlandse taalkunde
Listing 1 - 10 of 114 | << page >> |
Sort by
|