Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Evenementen organiseren blijft soms improviseren, maar door een degelijke projectmatige voorbereiding zijn veel risico's uit te bannen. Elk evenement is uniek en kan maar een keer tot een succes worden gemaakt. Dat is de uitdaging - maar het is ook wat het succes van een evenement zo kwetsbaar maakt. Elke bijeenkomst kent weer nieuwe scenario's en valkuilen, waardoor u in het 'evenementenvak' nooit uitgeleerd raakt. Daarbij komt dat de tijd niet stilstaat: nieuwe ontwikkelingen zorgen ervoor dat evenementen aan steeds hogere eisen moeten voldoen.// Alle programmaonderdelen die bij een personeelsevenement van toepassing kunnen zijn, komen in dit boek uitgebreid aan bod. Het staat vol voorbeelden, tips, trends, suggesties en ideeën, zodat u er in de praktijk vaak op terug zult vallen. De uitgebreide checklists helpen om fouten te voorkomen. Dit boek leert bovendien hoe u een evenement optimaal op doel, doelgroep en bedrijfsstrategie kunt afstemmen. // Al met al vormt ' Zakelijke evenementen' een praktisch handboek en naslagwerk voor zowel de onervaren als de meer ervaren organisator. Het boek helpt u bij de voorbereiding en uitvoering van kleinschalige evenementen, maar is ook nuttig als u bijvoorbeeld een groot congres moet organiseren. Tevens geeft het u houvast als u de organisatie van een evenement om welke reden dan ook moet uitbesteden.
evenementen marketing --- Marketing --- marketingcommunicatie --- Business management --- Congressen ; organisatie --- Evenementen ; organisatie --- #A0406A --- 098 Bedrijfskunde --- evenementenorganisatie --- congressen --- Relations publiques Public relations --- Séminaire Studiedag --- Sponsoring Sponsoring --- 659.5 --- Event management --- 658.81 )* VERKOOP --- bedrijfskunde algemeen --- evenementen --- Congressen --- Evenementen --- organisatie --- organisatie. --- Organisatie.
Choose an application
Inhoudsopgave 1 Fase I: de opstart en de kaderstelling 2 Fase II: aanzet tot de invulling van het programma 3 Fase III: programmakeuze en definitieve invulling 4 Fase IV: de uitvoering 5 Fase V: afwikkeling en evaluatie 6 Algemene aspecten Dit boek gaat over het organiseren van zowel klein- als grootschalige evenementen. Het leidt de organisator stapsgewijs langs de verschillende onderdelen van de vormgeving en realisatie van evenementen. Per fase worden direct toepasbare instructies, checklists en voorbeelden gegeven. Deze tweede editie volgt in hoofdlijnen de vorige. Waar echter van toepassing is nu aanvullende informatie over (grootschaliger) publieksevenementen opgenomen (o.a. over beveiliging en protocollen). Ook is er meer aandacht voor praktijkvoorbeelden door de tekst heen. Verder is er aan deze editie een cd-rom toegevoegd. Deze cd-rom bevat opdrachten en cases, templates voor draaiboeken, contracten en voorwaarden en hulpmiddelen bij de financiële kant van de organisatie.
Congressen --- Evenementen --- Organisatie. --- E080712.jpg --- Congressen ; organisatie --- Evenementen ; organisatie --- Sponsoring Sponsoring --- Séminaire Studiedag --- 658.81 )* VERKOOP --- bedrijfskunde algemeen --- evenementenmanagement --- Relations publiques Public relations --- 659.5 --- Event management --- evenementen --- evenementenorganisatie --- 375.9 --- Contains audio-visual material --- Applied marketing --- Organization theory --- Marketing --- evenementen marketing --- Sociology of leisure
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|