Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Veel mensen voelen zich onzeker over hoe ze zich in werksituaties moeten gedragen. Hoe ontvangt en bezoekt u een zakenrelatie? Wanneer overhandigt u uw visitekaartje? Wat trekt u aan naar een receptie van een klant? Zakelijke etiquette geeft in een toegankelijke stijl antwoord op dit soort vragen uit de praktijk. Met vele tips over non-verbale communicatie en sociale omgangsvormen op de werkvloer. Een handzaam en informatief naslagwerk om bij onverwachte situaties het geheugen op te frissen.Bron : http://www.bol.com
etiquette --- organisatiecultuur --- Business management --- zakenleven --- communicatie --- personeelsmanagement --- communiceren --- normen en waarden --- zakelijke etiquette --- 395 --- Management --- Omgangsvormen --- Managementvaardigheden --- Gedrag --- Communicatieve vaardigheden --- Etiquette --- Gedragsregels --- Omgangsvorm --- Gedragsregel
Choose an application
hoffelijkheid --- etiquette --- Didactics of social education --- C3 --- bezinningsliteratuur --- levensstijl --- ethiek --- 695.2 Omgangsvormen --- #GGSB: Literatuur (letterkunde) --- Kunst en cultuur --- #gsdb10 --- Literatuur (letterkunde)
Choose an application
Als je regelmatig naar het buitenland belt, is het handig om dit boek als naslaghulp op je bureau te hebben. Het bevat onder meer vertaalde dialogen voor niet-moedertaalsprekers in de talen Engels, Duits, Frans, Spaans en Italiaans. - per taal 125 gangbare telefoonzinnen - telefoonalfabet per land - voorbeeldteksten voor voicemail - interculturele verschillen uitgelegd - feestdagen per land.
Telefoneren. --- mondelinge communicatie --- telefoneren --- internationale communicatie --- Mass communications --- Telefonie --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatie --- Interculturele communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Omgangsvormen --- 643 Taalzorg --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Interculturele communicatie --- Nederlands 843 --- Telefoneren --- Omgangsvorm
Choose an application
etiquette --- e-mail --- brieven schrijven --- netiquette --- schrijfvaardigheid --- Computer architecture. Operating systems --- schrijfstijl --- Mass communications --- Electronic mail systems --- Social aspects --- Business communication --- E-mail --- Internet --- Omgangsvormen --- Managementvaardigheden --- Communicatieve vaardigheden --- Tijdsbesteding --- Omgangsvorm --- Timemanagement
Choose an application
German literature --- vogels (themawoord fictie) --- verjaardag (themawoord fictie) --- raven (themawoord fictie) --- ondeugendheid (themawoord fictie) --- prentenboeken (genre) --- Raven --- Braaf zijn --- Tafelmanieren --- Omgangsvormen --- Verjaardagen --- Prentenboeken --- braaf zijn --- kleuters --- prentenboeken --- verjaardagsfeest --- verjaren --- Raaf --- Omgangsvorm --- Verjaardag
Choose an application
Jacco en Simon zijn vriendjes. Simon komt woensdag graag bij Jacco spelen. Die middag ontdekken Jacco en Simon dat sommige regels en afspraken bij de één thuis anders zijn dan bij de ander. Handen wassen voor het eten, zelf de hagelslag op het brood strooien, speelgoed meteen opruimen, wachten bij oversteken, wat mag en moet wel, wat mag of hoeft niet?
Didactics of social education --- socio-emotionele opvoeding --- regels --- wereldoriëntatie --- prentenboeken --- afspraken --- opvoeding --- JB STAR --- 471.44 ) Sociale en emotionele opvoeding --- dagelijks leven --- Dagelijks leven --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Afspraken maken --- Regels --- 472.9 --- luisteren (themawoord fictie) --- Omgangsvormen --- Omgangsvorm --- Afspraak
Choose an application
Heb je een goed verhaal, maar komt je boodschap niet over? Hoog tijd om aan je stem te werken!Je stem bepaalt hoe graag mensen naar je luisteren. Gelukkig is het geen statisch instrument: je kunt eraan sleutelen om je boodschap te onderstrepen en te verstevigen. Met dit boek doe je dat stapsgewijs op een speelse en vanzelfsprekende manier. Ga aan de slag met alle oefeningen, praktische tips en herkenbare voorbeelden en word een aantrekkelijke spreker.Het gaat er niet alleen om wat je zegt, maar ook hoe je het zegt.Alex Boon specialiseerde zich vanuit zijn achtergrond als logopedist tot een van Nederlands meest ervaren sprekerstrainers. Als stem en spraakdocent vond hij de sleutel voor een succesvol optreden: de stem. Met zijn concrete adviezen en met veel gevoel voor humor kreeg hij talloze professionals aan de praat, van accountants tot bestuurders, van dominees tot IT-specialisten.https://www.standaardboekhandel.be/p/hoe-zal-ik-het-zeggen-9789461265500
Physiology: movement organs, voice and skin --- Mass communications --- stemhygiëne --- mondelinge communicatie --- spreken in het openbaar --- stemgebruik --- 695 Communicatie --- 695.1 Public relations --- 695.2 Omgangsvormen --- Logopedie --- Stem --- Spreekkunst --- #KVHA:Spreekvaardigheid; Nederlands
Choose an application
De dertienjarige Olrac is opgegroeid bij een roversbende op de Doodsberg. Wanneer de machtsbeluste baljuw hem op het spoor komt, besluit de roverhoofdman Olrac te vertellen over zijn afkomst. Na een gruwelijke ontdekking gaat de jongen op zoek naar zijn ouders. De tocht is zwaar en er gebeuren vreemde dingen. Olrac moet vriend en vijand onderscheiden, en leert liefde en haat kennen. Overal ligt het gevaar op de loer. Maar Olrac gaat door, luisterend naar zijn innerlijke stem.
Sociology of culture --- Didactics of social education --- etiquette --- Omgangsvormen --- C3 --- gedragscode --- kinderen --- jeugdboeken --- jeugdliteratuur --- 475.2 --- Nederlands --- schoolboeken --- 499.3 --- Etiquette --- Omgangsvormen (Regels en afspraken) --- VANL --- vanaf 8 jaar --- Jeugdliteratuur ; verhalend --- Jeugdliteratuur --- Jeugdboeken --- Regels --- Etiquette ; kinderen --- Kunst en cultuur --- didactiek basisonderwijs - Nederlands --- Etiquette for children and teenagers --- Fiction --- Historische verhalen --- Middeleeuwen --- DIEL --- historische verhalen --- middeleeuwen --- vanaf 12 jaar --- Middeleeuwen ; verhalen --- Avonturen --- Jeugdboek 10+ --- Middeleeuwen: jeugdboeken --- Omgangsvorm
Choose an application
Efficiënt én effectief. Dát is de manier waarop wij met e-mail zouden willen omgaan. Alleen dan inzetten wanneer e-mail het optimale hulpmiddel is. Maar doen we dat ook? Helderheid én duidelijkheid. Dát is wat iedereen in ieder geval vraagt in de samenwerking met elkaar. En dat lijkt zo eenvoudig. Niets is minder waar. Juist helderheid en duidelijkheid is wat we niet hebben in de huidige werkomgeving. We hebben immers heel veel manieren om met elkaar in contact te treden, nog meer plaatsen waar we onze digitale informatie kunnen vastleggen, om over de informele contacten maar niet te spreken. Deze Werkwijzer helpt je om: elke dag, bij elke activiteit, de best toepasbare hulpmiddelen in te zetten. Hoe en wanneer je Outlook dan slim kunt gebruiken, daar staan we natuurlijk ook bij stil. Zo maken wij jouw werk slimmer, sneller én leuker!
E-mail. --- Organisatieleer. --- Timemanagement. --- Computer architecture. Operating systems --- e-mail --- Office management --- Personnel management --- tijdmanagement --- kantoorcommunicatiesystemen --- Digitale communicatie --- communicatie --- Bedrijfsorganisatie --- management --- 651.7 --- 004.773.3 --- E-mail(elektronische post) --- bedrijfsorganisatie --- e-mailen --- 651.7 Correspondence. Written communications. Reports --- Correspondence. Written communications. Reports --- elektronische post --- E-mail --- Zakelijke communicatie --- Omgangsvormen --- Administratieve organisatie --- Tijdsbesteding --- Omgangsvorm --- Schrijven --- Tekst --- Timemanagement
Choose an application
Hoe slaag jij als leraar erin om het beste uit je leerlingen naar boven te halen? Welke troeven zet je in om je leerlingen in beweging te brengen? Wil je als leraar te weten komen wat jouw unieke kwaliteiten zijn? Hoe ga je om met een veranderend mensbeeld en maatschappelijke invloeden? Hoe blijf je als leraar en als mens overeind in de klas? Dit boek laat leraren reflecteren over deze en andere vragen. Met de concrete tips, suggesties en bruikbare tools kan elke leraar onmiddellijk aan de slag. De eigen kijk op onderwijs biedt vele, brede groeikansen aan leraren. Oplossingsgericht werken is meestal leuk: voor de leerling want hij voelt zich ernstig genomen, voor de leraar want de kans dat je leerlingen meewerken is groot. Deze positieve wisselwerking is motiverend en bovendien werkzaam. Recent onderzoek toont aan dat oplossingsgerichte interventies specifieke zenuwbanen activeren die nodig zijn voor een ‘goed gevoel’. Nieuwe denkwijzen maken nieuwe banen in de hersenen en hoe meer herhaling, hoe sterker het spoor. Oplossingsgericht werken lost dus niet alleen problemen op, het geeft bovendien een extra training en dynamiek om toekomstige problemen aan te pakken. Eenmalige interventies kunnen verandering brengen. Een nieuwe gewoonte vraagt meer.
Teacher education. Teacher's profession --- lerarenberoep --- klassenmanagement --- leraren --- zelfevaluatie --- Didactic strategies --- Leerlingbegeleiding --- 454.22 --- Oplossingsgericht onderwijs --- Relatie leraar-leerling --- omgangsvormen --- Reflecteren (Terugblikken) --- Leraren basisonderwijs --- Reflectie --- Teamwerk --- 454.23 --- didactische principes --- reflecteren --- Klassenmanagement --- 37.064 --- Oplossingsgericht werken --- Klasmanagement --- Leerlingen --- Onderwijsstijlen --- Elementary school teachers --- Classroom management --- School management and organization --- Belgium --- Onderwijsstrategieën --- Lesgeven --- Onderwijsstrategie --- Internationalisering --- Sociology of education --- Primary education --- Secondary education --- 184 Kinderrechten en Onderwijs
Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|