Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
In Marketingstrategie staat de vertaling van de theorie naar de praktijk van marketingstrategische keuzes centraal. De auteurs leiden de lezers door de benodigde analyses gericht op het vaststellen van externe én interne mogelijkheden voor waardecreatie. Er worden instrumenten aangereikt voor het effectief kiezen van een goede waardepropositie en er worden manieren besproken om die beslissing te concretiseren. Ook het implementatie-aspect, het mobiliseren van de organisatie en het bouwen van een goede monitor om de organisatie scherp te houden, komt aan de orde. De vertaling van de theorie naar de praktijk van marketing-strategische keuzes staat centraal. De auteurs leiden de lezer door de benodigde analyses gericht op het vaststellen van externe en interne mogelijkheden van waardecreatie. Zij reiken instrumenten aan voor het effectief kiezen van een goede waardepropositie en ze bespreken manieren om die beslissing te contretiseren. Ook het implemantatie-aspect - het mobiliseren van de organisatie - en het bouwen van een goede monitor om de organisatie scherp te houden, komen aan de orde.
Applied marketing --- customer loyalty --- klantentevredenheid --- marketingstrategie --- Strategisch management --- Strategische marketing --- klantgerichtheid --- verkoop --- E090559.jpg --- Marketing
Choose an application
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Misschien komt dat wel omdat ze heel andere behoeften hebben dan u denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant ? Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten, over zichzelf? Als u dat weet, kunt u daarop inspelen en de klant geven wat hij werkelijk nodig heeft. Jan van Setten fluistert u in hoe u de klant voor u kunt winnen, zodat zowel hij als uzelf plezier heeft in het zakendoen. Met veel flair en humor en aan de hand van praktische voorbeelden wordt u aan het denken (en aan het werk!) gezet. Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok, en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijkt u met frisse blik tegen uw klanten en uzelf aan. Bron : http://www.boekenbank.be
consumentenmarketing --- klantentevredenheid --- Consumer behavior --- consumentengedrag --- Customer relations --- Management --- Klantenbinding --- Klantgericht ondernemen --- Klantentevredenheid --- Consumentengedrag --- Consumentisme --- Retail --- Klantgerichtheid
Choose an application
Choose an application
marketing --- marketingcommunicatie --- managementvaardigheden --- klantenmanagement --- klantgerichtheid --- PXL-Business 2020 --- Consumer behavior --- Marketing --- verkooptechniek --- klantentevredenheid --- marketingstrategie
Choose an application
Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt. Succesvolle organisaties scannen voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn.Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten. Bron : http://www.bol.com
Veranderingsmanagement --- Klantgericht ondernemen --- Innovatie --- Marktgericht ondernemen --- Consumenten ; innovatie. --- innovatie --- marketing --- Strategie --- Klantgerichtheid --- 650.012 --- Marketing --- bedrijfsinnovatie --- klantentevredenheid --- CRM (Customer Relationship Management) --- PXL-Business 2020 --- organisatiekunde --- strategisch plan --- innovatiemanagement --- klantgerichtheid --- marketingstrategie --- 005.4 --- Marketingstrategie --- Innovatie ; ondernemingen --- Klantvriendelijkheid
Choose an application
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening altijd centraal staat.Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen.De begrijpelijke vorm waarin het boek geschreven is, de mooie, overzichtelijke lay-out en de variatie aan onderwerpen die behandeld worden, zorgen ervoor dat dit een zeer interessant studieboek blijft voor studenten.Nieuw in deze editieDeze vierde editie is grondig herzien. Zo is er onder meer een hoofdstuk over Lean toegevoegd. Daarnaast wordt een aantal nieuwe theorieën en inzichten - zoals de customer journey en personas - geïntroduceerd die de dienstverlener helpen een groeiend inzicht in de wensen en behoeften van zijn klant te ontwikkelen, om zo de dienst nóg beter af te stemmen.Ten slotte zal er bij deze nieuwe editie gebruik worden gemaakt van de digitale leeromgeving Pearson MyLab, waarop meer les- en studiemateriaal staat voor docenten en studenten. Meer informatie over Pearson MyLab is verderop op deze pagina te lezen.Bron : http://www.pearsoneducation.nl
Management --- Dienstverlening --- Organisatieleer --- Dienstensector --- hospitality management --- Business management --- facility management --- dienstverlening --- management --- Klantgerichtheid --- Dienstverlenende bedrijven : management --- 658 --- 005.9
Choose an application
Verkopen in 2020 verschilt fundamenteel van traditionele commercialiteit op drie vlakken: het verkoopmedium, de kwaliteit van de klanteninteractie en de economische tijdsgeest.Klanten willen vandaag geservicet worden op een manier die 'hyperconvenient' en 'hyperpersonalised' is. Via instant communicatiemiddelen willen ze interactief begeleid worden in een aankoopproces dat van A tot Z als uniek, efficiënt en waardevol wordt ervaren. Customer experience is king!Hoe kun je in een minimum van tijd tot een maximum aan klanttevredenheid, gepersonaliseerde service en verkoopresultaat komen, dat is de kern van dit boek.Bron : http://www.standaard.be
Choose an application
communicatie, extern --- productmanagement --- productontwikkeling --- public relations --- merken --- marketing nieuwe producten --- klantgerichtheid --- concurrentie --- ondernemingen --- commerciële organisatie --- Organization theory --- verkooporganisatie --- Bedrijfseconomie --- Marketing --- Produktontwikkeling --- Creativiteit
Choose an application
De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan. Bron : http://www.bol.com
verkooptechniek --- Consumer behavior --- retailmarketing --- consumentengedrag --- e-commerce --- Consumentengedrag --- Distribution strategy --- PXL-Research 2018 --- retail --- klantgerichtheid --- 658.8 --- marketing --- Klantenmanagement --- Detailhandel --- Elektronische handel --- Retailmarketing --- E-commerce --- Marketing ; detailhandel --- Klantenbinding
Choose an application
Hoe werk je klantgerichter en klantvriendelijker ? Hoe maak je blije en loyale klanten ? Ken je klant en hanteer duidelijke bedrijfswaarden. In dit boek geeft expert Geert Dehouck honderden adviezen over hoe je de klant centraal stelt en zo gemakkelijk meer succes boekt.Op basis van een uniek gedragstijlenmodel schat je elke klant juist in. Met een bedrijfscharter profileer je specifieke kernwaarden. En met deze kapstok coach je alle medewerkers in klantbewust en excellent gedrag, om klantentevredenheid nog meer te bevorderen. Zo wordt dit boek de sleutel tot loyale klantenbinding, met aandacht voor klant en organisatie.Bron : http://www.managementboek.nl
Customer relations --- Toegepaste marketing --- marketing --- klantentevredenheid --- CRM (Customer Relationship Management) --- PXL-Business 2018 --- verkoopkunde --- klantgerichtheid --- klantenbinding --- bedrijfsstrategiëen --- Applied marketing --- Klantenbinding --- Klantgericht ondernemen --- Klantenmanagement --- Klantentevredenheid --- Relatiemarketing --- Klantenservice --- Klantvriendelijkheid
Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|