Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Marketingstrategie : de theorie in praktijk gebracht: hoe effectief kiezen voor superieure klantwaarde.
Authors: ---
ISBN: 9020730754 Year: 2005 Publisher: Groningen Groningen Stenfert Kroese Wolters-Noordhof

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In Marketingstrategie staat de vertaling van de theorie naar de praktijk van marketingstrategische keuzes centraal. De auteurs leiden de lezers door de benodigde analyses gericht op het vaststellen van externe én interne mogelijkheden voor waardecreatie. Er worden instrumenten aangereikt voor het effectief kiezen van een goede waardepropositie en er worden manieren besproken om die beslissing te concretiseren. Ook het implementatie-aspect, het mobiliseren van de organisatie en het bouwen van een goede monitor om de organisatie scherp te houden, komt aan de orde. De vertaling van de theorie naar de praktijk van marketing-strategische keuzes staat centraal. De auteurs leiden de lezer door de benodigde analyses gericht op het vaststellen van externe en interne mogelijkheden van waardecreatie. Zij reiken instrumenten aan voor het effectief kiezen van een goede waardepropositie en ze bespreken manieren om die beslissing te contretiseren. Ook het implemantatie-aspect - het mobiliseren van de organisatie - en het bouwen van een goede monitor om de organisatie scherp te houden, komen aan de orde.


Book
De klantenfluisteraar
Author:
ISBN: 9789047004004 Year: 2011 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. Misschien komt dat wel omdat ze heel andere behoeften hebben dan u denkt - en dan ze zelf denken! Wat zijn de échte wensen en verwachtingen van een klant ? Hoe denkt hij over u, over uw concurrenten, over zichzelf? Als u dat weet, kunt u daarop inspelen en de klant geven wat hij werkelijk nodig heeft. Jan van Setten fluistert u in hoe u de klant voor u kunt winnen, zodat zowel hij als uzelf plezier heeft in het zakendoen. Met veel flair en humor en aan de hand van praktische voorbeelden wordt u aan het denken (en aan het werk!) gezet. Van Setten haalt heel wat opvattingen over klanten overhoop. Hij schopt tegen heilige huisjes, gooit knuppels in het hoenderhok, en geeft verwarrend eenvoudige antwoorden op prangende vragen. Na lezing van dit boek kijkt u met frisse blik tegen uw klanten en uzelf aan. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Nieuwe klanten winnen : rendement uit prospecteren!: vijf zelfstudie-sessies van twintig minuten voor succesvol prospecteren
ISBN: 9076050082 Year: 2000 Publisher: Velp TFC TrainingsMedia


Book
Wacht niet op de wind, ga roeien! De klant als reddingsboei
Author:
ISBN: 9789089655417 Year: 2020 Publisher: [Culemborg] Vanduuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Customer innovation : waarom de klant centraal staat in bedrijfsinnovatie
Authors: ---
ISBN: 9789401458795 Year: 2019 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Voor succesvolle organisaties van de toekomst zijn klantgerichtheid en innovatie geen tegenpolen. Om hun strategie te bepalen starten ze vanuit de markt. Succesvolle organisaties scannen voortdurend hun omgeving, alert voor signalen van de klant. Bovendien zien ze innovatie als de enige manier om te overleven op de lange termijn.Customer innovation is het referentiewerk naar een marktgedreven organisatie. Voor managers, ondernemers en iedereen die wil groeien vanuit de noden van klanten. Bron : http://www.bol.com


Book
Operationeel management in de dienstverlening
Author:
ISBN: 9789043034975 9043034975 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening altijd centraal staat.Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen.De begrijpelijke vorm waarin het boek geschreven is, de mooie, overzichtelijke lay-out en de variatie aan onderwerpen die behandeld worden, zorgen ervoor dat dit een zeer interessant studieboek blijft voor studenten.Nieuw in deze editieDeze vierde editie is grondig herzien. Zo is er onder meer een hoofdstuk over Lean toegevoegd. Daarnaast wordt een aantal nieuwe theorieën en inzichten - zoals de customer journey en personas - geïntroduceerd die de dienstverlener helpen een groeiend inzicht in de wensen en behoeften van zijn klant te ontwikkelen, om zo de dienst nóg beter af te stemmen.Ten slotte zal er bij deze nieuwe editie gebruik worden gemaakt van de digitale leeromgeving Pearson MyLab, waarop meer les- en studiemateriaal staat voor docenten en studenten. Meer informatie over Pearson MyLab is verderop op deze pagina te lezen.Bron : http://www.pearsoneducation.nl


Book
RIO : Mensen raken = klanten maken : hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie
Authors: --- ---
ISBN: 9789401466868 Year: 2020 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Verkopen in 2020 verschilt fundamenteel van traditionele commercialiteit op drie vlakken: het verkoopmedium, de kwaliteit van de klanteninteractie en de economische tijdsgeest.Klanten willen vandaag geservicet worden op een manier die 'hyperconvenient' en 'hyperpersonalised' is. Via instant communicatiemiddelen willen ze interactief begeleid worden in een aankoopproces dat van A tot Z als uniek, efficiënt en waardevol wordt ervaren. Customer experience is king!Hoe kun je in een minimum van tijd tot een maximum aan klanttevredenheid, gepersonaliseerde service en verkoopresultaat komen, dat is de kern van dit boek.Bron : http://www.standaard.be


Book
Concepting : het managen van concept-merken in het communicatiegeoriënteerde tijdperk.
Author:
ISBN: 9055012947 Year: 2000 Publisher: 's-Gravenhage BZZTôH


Book
Retail : de digitale hysterie voorbij : ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
Author:
ISBN: 9789492873002 9492873001 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan. Bron : http://www.bol.com


Book
De klant centraal : de klantenscan, uw sleutel tot succes
Author:
ISBN: 9789401444552 9401444552 Year: 2017 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe werk je klantgerichter en klantvriendelijker ? Hoe maak je blije en loyale klanten ? Ken je klant en hanteer duidelijke bedrijfswaarden. In dit boek geeft expert Geert Dehouck honderden adviezen over hoe je de klant centraal stelt en zo gemakkelijk meer succes boekt.Op basis van een uniek gedragstijlenmodel schat je elke klant juist in. Met een bedrijfscharter profileer je specifieke kernwaarden. En met deze kapstok coach je alle medewerkers in klantbewust en excellent gedrag, om klantentevredenheid nog meer te bevorderen. Zo wordt dit boek de sleutel tot loyale klantenbinding, met aandacht voor klant en organisatie.Bron : http://www.managementboek.nl

Listing 1 - 10 of 29 << page
of 3
>>
Sort by