Listing 1 - 10 of 1059 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
This book compiles the current state of knowledge on omnichannel retailing, a new concept in which all sales and interaction channels are considered together, and which aims to deliver a seamless customer experience regardless of the channel. It highlights case studies and examples related to each of the many barriers to an omnichannel approach, demonstrating not just success stories, but also failures. While omnichannel has already been recognized as an emerging retail trend, the articles in this book fill an important gap in research on the topic. Providing readers with essential insights on the omnichannel strategy and its implementation, the book will also stimulate academic discussion on this emerging trend.
Choose an application
In de logistiek en het transport gaat alles in één keer goed. Het is werkelijk ongelofelijk. Alles wordt keurig op tijd geleverd. Alle mensen in de complete supply chain hebben maar één doel voor ogen: de spullen op tijd en in de juiste conditie op de juiste plek bij de eindklant krijgen. Niemand gaat voor eigen gewin. Iedereen werkt planmatig en gebruikt de laatste software. Er is totaal geen verwarring over begrippen of hoeveelheden. De kosten zijn laag, de service fantastisch. Om van de flexibiliteit en duurzaamheid nog maar te zwijgen.Toch heeft de auteur na diepgravend onderzoek voorbeelden kunnen vinden waar het wel fout gaat, of waar het beter kan. Waar het zelfs grappig wordt.Dit boekje ademt liefde voor het logistieke vakgebied en is bedoeld voor mensen die daarin werkzaam zijn, of ervoor leren. Het kan ook nuttig zijn voor familie, vrienden en kennissen die nu eindelijk wel eens willen weten waarom logistiekelingen altijd zo blij thuiskomen.www.managementboek.nl
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Listing 1 - 10 of 1059 | << page >> |
Sort by
|