Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Aan de hand van de volgende vragen laat SWOCC publicatie 77 'Automated 1-2-1 Communication' zien hoe merken strategisch gebruik kunnen maken van de conversational agents:Wat is geautomatiseerde 1-op-1 communicatie?Wat zijn de kansen voor organisaties met betrekking tot geautomatiseerde 1-op-1 communicatie?Wat moet je in overweging nemen bij de implementatie van geautomatiseerde 1-op-1 communicatie?Hoe ervaren consumenten geautomatiseerde 1-op-1 communicatie?Theoretische onderbouwingGeautomatiseerde 1-op-1 communicatie wordt gedefinieerd als het gebruik van technologie om organisaties in staat te stellen 1-op-1 contact te hebben met consumenten zonder tussenkomst van (menselijke) medewerkers. Dit heeft twee unieke kenmerken ten opzichte van bestaande self-service technologie, en one-to-one en one-to-many communicatiestrategieëen: de consument interacteert 1) via gesproken of geschreven taal en 2) met een geautomatiseerde entiteit (chatbot, virtuele assistent). De onderliggende technologie hiervoor varieert in verschillende niveaus van intelligentie.Geautomatiseerde 1-op-1 communicatie biedt voordelen voor de consument: deze prefereert in sommige gevallen een chatbot boven menselijk contact, de houding ten opzichte van deze technologie is echter wisselend, er zijn sterke voor en tegenstanders. Zorgen omtrent privacy belemmeren weliswaar het gebruik van chatbots en agents, terwijl het vertrouwen in het eigen kunnen om met technologie om te gaan dit juist versterkt.Het biedt ook voordelen voor de organisatie in termen van kostenbesparing voor serviceafdelingen, optimalisatie van werkprocessen in de gehele organisatie, en meer uitdagend werk voor servicemedewerkers.Een zorgvuldig implementatieproces voor deze communicatiestrategie, is van belang juist vanwege de impact op consumenten de wisselende ervaringen van consumenten, de impact op de organisatie en de complexiteit van de technologie. De publicatie biedt hiervoor concrete adviezen.Praktische implicatiesVier overwegingen zijn belang voor de implementatie van geautomatiseerde 1-op-1 communicatie:De werkzaamheden: wees je bewust van de grenzen van de huidige technologie. De integratie met andere systemen en de overeenstemming met de algehele klantbelevingsstrategie zijn essentiële factoren die in acht genomen dienen te worden. Zie figuur 2.3.1 in de publicatie.Prestaties meten: meet de technologische prestaties, zoals het percentage vragen dat de agent met succes heeft behandeld.Ethische overwegingen: privacy is cruciaal. Vind een balans tussen privacy van gebruikers en het verzamelen en opslaan van gegevens om zo de prestaties van de conversational agent te verbeteren.De rol van communicatieprofessionals: de implementatie van geautomatiseerde 1-op-1 communicatie heeft een sterke technologische focus, waarin communicatieprofessionals een centrale rol in dienen te nemen.Bron : http://www.swocc.nl
consumentengedrag ; digitale veranderingen. --- merken ; communicatie. --- Mass communications --- communicatie --- Automatisering --- Communicatie --- Chatbots --- Consumentenbeleid --- Cybermarketing --- Chatbot --- Onlinemarketing --- Bot (computerprogramma)
Choose an application
Je hoeft geen computernerd meer te zijn om aan de slag te gaan met artificiële intelligentie (AI) en zo je dagelijks leven verrijken. Dit boek geeft je een handig overzicht van hoe je zelf aan de slag kan gaan met allerlei gebruiksvriendelijke AI-tools.Een YouTube-video van een uur samenvatten in één minuut? Een speech of een andere tekst laten schrijven? Zelf beelden creëren? Geschreven tekst naar je eigen stem omzetten? Financieel advies vragen?In ?Zelf aan de slag met AI? laat Christophe Benoit de lezer kennismaken met de nu al schijnbaar onbegrensde mogelijkheden van kunstmatige intelligentie. Met praktische tips en gemakkelijk te volgen adviezen is dit boek de ultieme gids voor wie aan de slag wil met AI in al zijn facetten en zo zijn dagelijks leven makkelijker wil maken.https://www.standaardboekhandel.be/p/zelf-aan-de-slag-met-ai-9789464983197
Basic Sciences. Mathematics -- Mathematical Models, Simulation Models --- ALLW. --- Artificiële intelligentie --- ChatGPT --- Bot (computerprogramma) --- Copilot (chatbot) --- Chatbots --- Programming --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- toegepaste informatica --- AI (artificiële intelligentie) --- robots
Choose an application
Technologie speelt een steeds grotere rol in ons leven. Wanneer we ons niet goed in ons vel voelen, zoeken we al snel online naar antwoorden en hulp. Ook hulpverleners maken steeds meer gebruik van technologie in therapie. Websites, apps, chatbots, wearables, serious games, virtual en augmented reality lijken veelbelovende tools om ons te helpen omgaan met stress, depressie, paniekaanvallen, trauma, fobieën en eetstoornissen. Maar hoe zijn die behandelingen tot stand gekomen en wat is niet alleen hype, maar ook hulp?(https://www.lannoo.be/nl/epsychologie)
verpleegkunde --- Psychology --- Telecommunication technology --- niet-medicinale therapie --- psychologie --- client centered therapie --- technologie --- geestelijke gezondheidszorg --- psychotherapie --- Computer. Automation --- Technologie --- Geestelijke gezondheidszorg --- Therapie --- Apps --- Chatbots --- Serious gaming --- Virtuele realiteit --- Augmented reality --- Wearables --- Psychologie. --- Geestelijke gezondheidszorg. --- psychotherapieën, overige --- 615.88 --- Technologie in de zorg --- 614.5 --- PXL-Healthcare 2020 --- klinische psychologie --- geestelijke gezondheid --- App --- Chatbot --- Serious game --- Virtual reality --- Wearable --- Maatschappij --- Bot (computerprogramma)
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|