Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Ooit gezwicht voor een zeurend kind dat per se speelgoed van een bepaald merk wilde hebben ? Ooit een boek gekocht alleen om dat het op de bestsellerlijst stond ? Slaapt u met uw iPhone tussen u en uw partner ? Ooit iets geliked op Facebook? Ja, dan ben ook u gebrandwashed! Marketinggoeroe Martin Lindstrom weet waarover hij praat want hij strijdt al twintig jaar aan de frontlinie van de merkenoorlog. Nu beschrijft hij voor het eerst de psychologische trucs en valstrikken die marketeers en adverteerders gebruiken om de waarheid te verhullen, ons te manipuleren en over te halen om te kopen. Op basis van de ervaringen die hij heeft opgedaan bij de grootste en meest winstgevende bedrijven ter wereld en opzienbarend nieuw onderzoek dat speciaal voor dit boek is uitgevoerd, onthult hij de bestbewaarde geheimen van de marketingwereld, waaronder: - De schokkende manieren waarop marketeers zich richten op zeer jonge kinderen - zelfs tot in de baarmoeder. - Hoe producenten van cosmetica expres verslavende componenten aan hun producten toevoegen. - Nieuw fMRI-bewijs voor waar heteroseksuele mannen aan denken als ze een bijna naakte man zien (hint: het antwoord is niet hun vriendin). - Hoe bedrijven digitale data gebruiken om zeer gedetailleerde profielen van ons op te stellen om ons te bestoken met gerichte advertenties en aanbiedingen. - Hoe een revolutionair experiment aantoont wat de grootste verborgen verleider is: onze vrienden en buren.Bron : http://www.managementboek.nl
Brand choice --- Consumer behavior. --- Consumers --- Marketing --- Marketing. --- Neuromarketing. --- Psychological aspects. --- Psychology. --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- direct marketing --- marketingstrategie --- consumentengedrag --- consumentenmarketing --- 658.8 --- branding (marketing) --- merken --- merkenmanagement --- marketing --- marketing, verkoop, distributie --- Reclamepsychologie --- Reclame-effecten --- Subliminale beïnvloeding --- Psychologie van de consument --- Consumenten --- Reclamebeïnvloeding --- Consumentenpsychologie --- Consument
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|