Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Carrière in communicatie : de wereld van de communicatiespecialist
Authors: ---
ISBN: 9789047300373 Year: 2007 Publisher: Amsterdam Boom onderwijs


Book
Werken met een communicatie-adviesbureau
Author:
ISBN: 9013015301 Year: 2004 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Er komt veel kijken bij het werken met een communicatieadviesbureau. Dit boekje helpt u bij het selecteren en beoordelen van een bureau. Het biedt diverse checklisten en tips voor het schrijven van een briefing, het uitschrijven van een bureaucompetitie en het opstellen van een contract. Ook het auteursrecht en de samenwerking met het bureau komt aan bod.


Book
Werkboek communicatieadvies : fasen, rollen en kernvragen
Author:
ISBN: 9062834981 9789062834983 Year: 2006 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We zich wil oriënteren op het geven van communicatieadvies komt doorgaans uit bij literatuur waarin of alleen communicatie of alleen advisering aan bod komt. In dit werkboek brengt Peter 't Lam beide begrippen op evenwichtige en schematische wijze samen. Allereerst wordt het begrip communicatieadvisering in kaart gebracht aan de hand van ervaringen van professionals en richtlijnen van beroepsorganisaties en opleidingen. Daarna komen zowel het werkveld van de communicatie als het begrip advisering in algemene zin aan bod. Dit mondt uit in de presentatie van een praktisch hanteerbaar schema voor communicatieadvies. Vervolgens wordt aan de hand van casussen getoond wat goed advies is op het gebied van interne communicatie, koers en imago van de organisatie en de marketingcommunicatie. Ten slotte komen praktische en zakelijk aspecten van advisering aan bod zoals het adviesgesprek, de adviesrapportage en de implementatie van het advies.


Periodical
PUB : People Unified around Brands since 1976
Author:
ISSN: 07713819 Year: 1976 Publisher: Brussel Mechelen Bruxelles The New Pub Kluwer PUB


Book
Modellen van C : strategische communicatie in 62 verrassende modellen
Author:
ISBN: 9052615306 9789052615301 Year: 2006 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Modellen van C gunt u in ruim zestig modellen een blik achter de schermen van strategische communicatie. Basisbeginselen worden op een vernieuwende manier uitgelegd en in praktijkgerichte modellen gepresenteerd. Zo zijn er modellen voor het opstellen van een communicatieplan, het uitstippelen van een persstrategie en het geven van instructies voor en beoordelen van een reclamecampagne. Maar ook geavanceerde methoden komen aan bod, zoals persstrategieën om slecht nieuws te vermijden of een methode om in zes uur een crisis onder controle te krijgen. Het boek is niet alleen een praktische leidraad voor de communicatieprofessional, maar ook voor de manager die beseft dat communicatie onderdeel van hedendaags ondernemen geworden is. U vindt in Modellen van C onder meer communicatiemodellen voor bedrijfsherstructureringen, keuzemodellen voor internetinvesteringen en modellen om ondernemingscreativiteit te stimuleren. 1. Strategische communicatie. 2. Communicatieplanning. 3. Reclame. 4. Persstrategie. 5. Crisiscommunicatie. 6. Interne communicatie. 7. Communicatievormen. 8. Internet

Keywords

Communicatiemanagement. --- Externe communicatie --- Strategisch management. --- Ondernemingen. --- Interne communicatie --- ondernemingen. --- communicatietheorieën --- communicatiemanagement --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- Communicatiemanagement --- Strategisch management --- Massacommunicatie --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 08 --- bedrijfseconomie --- organisatieleer --- 316.77 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H253 --- #SBIB:35H502 --- 165.212 communicatie --- BPB0702 --- 695 Communicatie --- communicatie --- ondernemingsbeleid --- 366.42 --- strategisch management --- Communicatie in en door de onderneming --- Communicatie --- Internet --- Media --- Reclame --- 366.4 --- communicatiemodellen --- communicatiewetenschap --- management --- organisatiestructuren --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- communication --- politique de l'entreprise --- bedrijfseconomie, leer van de organisatie, bedrijfsleiding - management --- Strategievorming --- Communicatieplannen --- Persberichten --- Crisiscommunicatie --- Adviesbureaus --- Theorieën --- Communicatietheorieën --- Organisatieleer --- Doelgroepen --- AA / International- internationaal --- 650 --- 659 --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Monograph --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- Communicatieplan --- Persbericht --- Adviesbureau --- Theorie --- Communicatietheorie --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap --- Doelgroep --- Kostenbeheersing


Book
Feilloos adviseren : een praktische gids voor adviesvaardigheden
Authors: ---
ISBN: 9052613389 Year: 2001 Publisher: Schoonhoven Academic Service

Listing 1 - 6 of 6
Sort by