Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
communicatiewetenschappen --- communicatiemanagement --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- Communicatie --- Communicatiemanagement --- Adviesbureaus --- Bijscholingen en opleidingen --- Praktijk --- 695 Communicatie --- Adviesbureau --- Professionalisering
Choose an application
Er komt veel kijken bij het werken met een communicatieadviesbureau. Dit boekje helpt u bij het selecteren en beoordelen van een bureau. Het biedt diverse checklisten en tips voor het schrijven van een briefing, het uitschrijven van een bureaucompetitie en het opstellen van een contract. Ook het auteursrecht en de samenwerking met het bureau komt aan bod.
Communicatie --- Communicatie. --- Organisaties. --- communicatiemanagement --- communicatieonderzoek --- advies- en beleidsorganen --- Organization theory --- Mass communications --- #A0408A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Teksttypologie; Nederlands --- #KVHA:Communicatieadviesbureaus --- bedrijfscommunicatie --- communicatie --- auteursrecht --- 366.42 --- 499.4 --- communicatie in organisaties --- 65.012 --- 007 --- Praktijk --- Teamwerk --- Adviesbureaus --- Adviesbureau
Choose an application
We zich wil oriënteren op het geven van communicatieadvies komt doorgaans uit bij literatuur waarin of alleen communicatie of alleen advisering aan bod komt. In dit werkboek brengt Peter 't Lam beide begrippen op evenwichtige en schematische wijze samen. Allereerst wordt het begrip communicatieadvisering in kaart gebracht aan de hand van ervaringen van professionals en richtlijnen van beroepsorganisaties en opleidingen. Daarna komen zowel het werkveld van de communicatie als het begrip advisering in algemene zin aan bod. Dit mondt uit in de presentatie van een praktisch hanteerbaar schema voor communicatieadvies. Vervolgens wordt aan de hand van casussen getoond wat goed advies is op het gebied van interne communicatie, koers en imago van de organisatie en de marketingcommunicatie. Ten slotte komen praktische en zakelijk aspecten van advisering aan bod zoals het adviesgesprek, de adviesrapportage en de implementatie van het advies.
Communicatie in organisaties. --- Communicatieadvies in organisaties. --- Communicatie --- Zakelijke communicatie. --- Organisaties. --- consultants --- zakentaal --- communicatiemanagement --- Organization theory --- Mass communications --- #KVHB:Communicatie --- #KVHB:Organisatiepsychologie --- #KVHB:Marketing --- 65.012.45 --- Ondernemingen : communicatie --- Communicatiebeleid --- Consultants --- Adviesbureaus --- 005.57 --- Consultant --- Adviesbureau
Choose an application
massamedia --- marketing --- commercials --- media --- Marketing --- reclame --- mass media --- reclamebureaus --- Advertising. Public relations --- Publicité --- Périodiques --- Reclame --- Tijdschriften --- Agriculture --- Home economics --- 659 --- 658.8 --- HB-B --- communicatiemedia --- handelswetenschappen en bedrijfskunde --- 050 --- 339.138 --- 659.1 --- Media (Communicatiemedia) --- abonnementen --- bedrijfseconomie --- economie --- 65 --- Reclame-adviesbureau's --- Publicity. Information work. Public relations --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- periodieken - tijdschriften --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Periodicals --- Management --- Technologie --- E-journals --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- commercials [oral or performed works] --- Domestic economy --- Domestic science --- Family and consumer sciences --- Household management --- Household science --- Family life education --- Home --- Consumer education --- Formulas, recipes, etc. --- Households --- Reclame. Public relations --- reclameboodschappen --- tijdschriften communicatie --- advertising agencies
Choose an application
Modellen van C gunt u in ruim zestig modellen een blik achter de schermen van strategische communicatie. Basisbeginselen worden op een vernieuwende manier uitgelegd en in praktijkgerichte modellen gepresenteerd. Zo zijn er modellen voor het opstellen van een communicatieplan, het uitstippelen van een persstrategie en het geven van instructies voor en beoordelen van een reclamecampagne. Maar ook geavanceerde methoden komen aan bod, zoals persstrategieën om slecht nieuws te vermijden of een methode om in zes uur een crisis onder controle te krijgen. Het boek is niet alleen een praktische leidraad voor de communicatieprofessional, maar ook voor de manager die beseft dat communicatie onderdeel van hedendaags ondernemen geworden is. U vindt in Modellen van C onder meer communicatiemodellen voor bedrijfsherstructureringen, keuzemodellen voor internetinvesteringen en modellen om ondernemingscreativiteit te stimuleren. 1. Strategische communicatie. 2. Communicatieplanning. 3. Reclame. 4. Persstrategie. 5. Crisiscommunicatie. 6. Interne communicatie. 7. Communicatievormen. 8. Internet
Communicatiemanagement. --- Externe communicatie --- Strategisch management. --- Ondernemingen. --- Interne communicatie --- ondernemingen. --- communicatietheorieën --- communicatiemanagement --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- Communicatiemanagement --- Strategisch management --- Massacommunicatie --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 08 --- bedrijfseconomie --- organisatieleer --- 316.77 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H253 --- #SBIB:35H502 --- 165.212 communicatie --- BPB0702 --- 695 Communicatie --- communicatie --- ondernemingsbeleid --- 366.42 --- strategisch management --- Communicatie in en door de onderneming --- Communicatie --- Internet --- Media --- Reclame --- 366.4 --- communicatiemodellen --- communicatiewetenschap --- management --- organisatiestructuren --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- communication --- politique de l'entreprise --- bedrijfseconomie, leer van de organisatie, bedrijfsleiding - management --- Strategievorming --- Communicatieplannen --- Persberichten --- Crisiscommunicatie --- Adviesbureaus --- Theorieën --- Communicatietheorieën --- Organisatieleer --- Doelgroepen --- AA / International- internationaal --- 650 --- 659 --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Monograph --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- Communicatieplan --- Persbericht --- Adviesbureau --- Theorie --- Communicatietheorie --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap --- Doelgroep --- Kostenbeheersing
Choose an application
consultants --- Advertising. Public relations --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- 659 --- 65.01 --- Adviesproces --- organisatieadvisering --- organisatieontwikkeling --- organisatiepsychologie --- Vaardigheden talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren --- 65.01 Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Methods and methodology. Theory and practice of organization --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 65.012 --- 65.012.3 --- 65.013 --- Adviesbureaus --- Consultants --- Communicatieve vaardigheden --- Managementvaardigheden --- Management --- Organisatieadvies --- Bedrijfsbeleid --- Organisatieleer --- Consulting --- Conseillers (management) Raadgevers (management) --- Information (gestion) Informatie (management) --- Consultants Consultants --- Feedback Feedback --- Business consultants. --- #SBIB:35H302 --- #SBIB:35H305 --- #SBIB:316.334.2A551 --- Efficiency engineers --- Management advisory services --- Management consultants --- Business analysts --- Interim executives --- Organisatieleer: processen --- Organisatieleer: organisatieverandering --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- Business consultants --- Adviesbureau --- Consultant --- Bedrijfsmanagement
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|