Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Bedrijfsbladen vormen een essentieel onderdeel van de bedrijfscommunicatie, en dat geldt zowel voor de interne als de externe communicatie. In dit boek wordt uiteengezet hoe die rol kan worden vormgegeven. In tien stappen wordt gewerkt van het eerste idee tot de uiteindelijke realisatie, waarbij de opdrachtgever, de doelgroep en de bladformule steeds het uitgangspunt blijven. Bovendien wordt uitgelegd hoe een bedrijfsblad inhoudelijk vormgegeven moet worden. Aan bod komen alle praktische randvoorwaarden voor het bedrijfsblad, de meest gebruikte journalistieke genres en kwesties als dilemma's rond openheid. Hiermee is dit boek een leidraad voor iedereen die overweegt met een bedrijfsblad te beginnen of het bestaande blad te verbeteren.
Bedrijfsbladen. --- Bedrijfscommunicatie. --- Bedrijfsjournalistiek. --- Bedrijfsbladen --- Personeelsbladen --- Nederlandse taal. --- bedrijfscommunicatie --- personeelsbladen --- journalistieke technieken --- Personnel management --- Mass communications --- Bedrijfscommunicatie --- Bedrijfsjournalistiek --- Management --- Informatie --- Interne communicatie --- #KVHA:Bedrijfscommunicatie --- #KVHA:Bedrijfsjournalistiek --- 82.083 --- bedrijfsjournalistiek --- bedrijfsbladen --- journalistiek --- 092.9 --- 366.42 --- Media --- communicatie --- 82.083 Teksteditie. Editiewetenschap --- Teksteditie. Editiewetenschap --- pers en journalistiek - overige onderwerpen --- Personeelsblad
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|