Listing 1 - 10 of 215 << page
of 22
>>
Sort by

Book
Marketing management
Author:
ISBN: 0131228013 Year: 2004 Publisher: Upper Saddle River, N.J. Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Direct marketing
Author:
ISBN: 9001394604 Year: 1993 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Principles of marketing
Authors: ---
ISBN: 9780137006694 0137006691 Year: 2010 Publisher: Harlow Prentice-Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Direct marketing
Author:
ISBN: 9001394639 Year: 1998 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Marketing international : nieuws en achtergronden uit buitenlandse vakbladen
ISSN: 15708799 Year: 2002 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Strategic marketing problems: cases and comments
Authors: ---
ISBN: 0130276618 Year: 2001 Publisher: Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall


Book
Marketing : modellen en berekeningen
Authors: ---
ISBN: 9789043015998 9043015997 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek gaat over marketing met het accent op modellen en commerciële berekeningen. Het behandelt deze aan de hand van het planningsproces voor marketing, van interne analyse tot en met evaluatie.De inhoud lijkt vooral bedoeld voor studenten commerciële economie en voor marketing-professionals die structuur in hun beroepspraktijk zoeken. Door de vele voorbeelden van berekeningen kan het boek goed als naslagwerk dienen. Handig is het overzicht van gebruikte modellen en berekeningen. Een combinatie van theorie en praktijk.


Book
Prijzen laten werken : een praktische kijk op prijsbeleid
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789463935531 9789463935524 Year: 2022 Publisher: Gent Owl Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een succesvol prijsbeleid is cruciaal voor elke organisatie die producten of diensten verkoopt. Door de sterke link tussen prijzen en winst zijn beslissingen over prijzen altijd van belang. Of het nu gaat over het berekenen van een prijs, het bepalen van een prijsstrategie, het ontwerpen van een prijspagina of het uitwerken van een promotie...: je wil het maximum uit je prijsbeleid halen. In prijzen laten werken bekijken we prijzen vanuit alle mogelijke invalshoeken om je een goed inzicht te geven in de opportuniteiten die een sterk prijsbeleid biedt. Je leert een prijs bepalen die een bedrijf toelaat om winst te maken en te groeien. Daarnaast leert het boek jou een breed prijsbeleid uit te bouwen dat ervoor zal zorgen dat je de strategie van je bedrijf daadwerkelijk kunt realiseren. Het boek combineert inzichten uit marketing, economie, management en psychologie en stelt je zo in staat om een praktisch en dooltreffend prijsbeleid uit te werken.


Book
Verkoopplan in 50 stappen
Author:
ISBN: 9026721900 Year: 1995 Publisher: Utrecht Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Essential guide to marketing planning
Author:
ISBN: 9780273725763 Year: 2010 Publisher: Harlow Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 215 << page
of 22
>>
Sort by