Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Social influencers have become extremely popular. Influencer's success is illustrated by overwhelming numbers of followers, likes, tweets and retweets. As a result, more and more brands are interested in influencer marketing. However, it is often hard to decide whether influencer marketing is a valuable tool and whether it benefits your objectives. This publication provices insights into the key characteristics of influencer marketing and helps you decide wheter influencer marketing fits you business strategy.
marketing. --- Marketing --- marketing --- Beïnvloeden --- Mond-tot-mondreclame --- SWOCC --- #SBIB:309H2800 --- Reclame: algemene werken --- Marketingcommunicatie --- Beïnvloeding --- Psychologie van de consument --- Sociale media --- Consumentenpsychologie --- Beïnvloeden
Choose an application
Beïnvloeding gebeurt om verschillende redenen en op verschillende manieren. In Overreden en verleiden, de psychologie van de beïnvloeding, worden de belangrijkste beïnvloedingsmechanismen, besproken. Daarbij gaan de auteurs in op zowel directe als minder directe beïnvloedingsstrategieën. Beïnvloeding is een breed begrip, en in dit boek belichten de auteurs dan ook verschillende facetten van beïnvloeding. Zo wordt er ingegaan op factoren die bepalen of en wanneer informatie overtuigt en inderdaad leidt tot andere meningen, voorkeuren en gedrag. Ook bespreken de auteurs sociale aspecten van beïnvloeding: informatie komt van anderen en wie dat zijn bepaalt natuurlijk ook hoe we met die informatie omgaan. Diverse beïnvloedingsmechanismen worden geïllustreerd met voorbeelden uit het dagelijks leven in verschillende situaties waarin beïnvloeding relevant is. Hierbij wordt de lezer een inzicht geboden in allerlei niveaus van beïnvloeding. Van reclame en marketing, maar ook in beïnvloeding in de context van gezondheid, en het brede gebied van handhaving waarin actoren als de overheid, de leiding van scholen en verkeersregelaars proberen te bewerkstelligen dat mensen zich aan de regels houden. Ten slotte staan de auteurs ook stil bij de diverse kanalen waarover beïnvloeding kan plaatsvinden, variërend van massamedia, social media of gewoon interpersoonlijke interactie. DoelgroepOverreden en verleiden, de psychologie van de beïnvloeding is geschreven voor bachelor studenten wetenschappelijk onderwijs aan de opleidingen (Sociale) Psychologie, Communicatiewetenschappen, Marketing, Politicologie en opleidingen op het gebied van bestuurs- en beleidswetenschappen en gezondheidvoorlichting en preventie.Daarnaast is het boek geschikt voor hogere jaars hbo-studenten aan de opleidingen, Toegepaste psychologie, MWD, SPH en opleidingen op het gebied van communicatie en marketing.Bron : http://www.pearsoneducation.nl
Consumer behavior --- gedragspsychologie --- straffen en belonen --- attitudetraining --- beïnvloeding --- cognitieve psychologie --- 159.9 --- overtuigen --- communicatie --- Psychologie --- PXL-Business 2016 --- toegepaste psychologie --- gedrag --- reclamepsychologie --- communicatieprocessen --- Communicatieve vaardigheden --- Argumenteren --- Beïnvloeding --- Man --- Volwassene --- Communicatie --- Manipulatie --- Beïnvloeden --- Beïnvloeden
Choose an application
Co-teaching is brandend actueel na de invoering van de Wet op Passend Onderwijs in Nederland en het M-decreet in Vlaanderen 'Meer handen in de klas' is een effectieve strategie om beter om te gaan met de steeds toenemende diversiteit in de klas en een meer inclusieve leeromgeving te creëren.Centraal in dit boek staan 12 unieke portretten van krachtige co-teaching teams. Het zijn goede praktijkvoorbeelden van teams uit het basis-/lager onderwijs en het voortgezet/secundair onderwijs. Zowel ervaringen van beginnende als ervaren co-teachers worden beschreven. We leren wat voor hen goed samenwerken en goed lesgeven is.Dit boek geeft concrete handvatten voor het nadenken over en vormgeven van de eigen co-teaching praktijk. Daarnaast biedt het een kijk in de dagelijkse praktijk van co-teachers en de literatuur. Een praktijk waarin het samen lesgeven inspireert om zowel leerlingen als leraren in hun kracht te zetten.(Bron: https://www.pelckmanspro.be)
School management --- Didactic strategies --- GON (geïntegreerd onderwijs) --- Leraren ; samenwerking --- Geïntegreerd onderwijs ; Vlaanderen --- Geïntegreerd onderwijs ; Nederland --- 454.22 --- #PBIB:+110.10 --- Geïntegreerd onderwijs --- Onderwijs : samenwerking --- 454.23 --- duo-teaching --- co-teaching --- differentiatie --- 454.2 --- Didactische principes --- Differentiatie --- samenwerking --- geïntegreerd onderwijs --- didactiek --- samenwerken --- 454.21 --- Onderwijsstijlen --- Onderwijs : Didactiek : Algemeen --- Onderwijsstrategieën --- didactische principes, differentiatie, leerlingbegeleiding, motivatie, totaliteitsonderwijs, zorgverbreding --- PXL-Education 2019 --- onderwijskunde --- didactische werkvormen --- inclusief onderwijs --- basisonderwijs --- secundair onderwijs --- Didactische werkvormen --- Co-teaching --- Lesgeven --- Inclusief onderwijs --- Passend onderwijs --- Didactische werkvorm --- Internationalisering --- leraarschap --- Geïntegreerd onderwijs ; Vlaanderen --- Geïntegreerd onderwijs ; Nederland
Choose an application
Beschrijving van een onderwijsmethode (basis- en voortgezet onderwijs) waarbij twee samenwerkende professionals gedifferentieerd lesgeven aan een klas van 25 leerlingen, inclusief vier met een speciale onderwijsbehoefte.
onderwijsbeleid --- integratiebeleid --- Didactic strategies --- schoolorganisatie --- diversiteit --- Leraren ; samenwerking --- Lerarenbegeleiding --- Geïntegreerd onderwijs ; Nederland --- Handelingsgericht werken --- Lager onderwijs --- Differentiatie --- Diversiteit --- Geïntegreerd onderwijs --- 474.23 --- Didactische principes --- 454.23 --- (zie ook: Weer Samen Naar School) --- Didactische werkvormen --- Co-teaching --- Samenwerking gewoon - buitengewoon onderwijs --- Passend onderwijs --- Inclusief onderwijs --- Didactische werkvorm --- Geïntegreerd onderwijs ; Nederland
Choose an application
In het aanbod van de Pedagogische begeleidingsdienst van het GO! zien we een duidelijke trend: scholen geven aan dat zij hun onderwijs op een innoverende manier willen organiseren. Co-teaching is daar een prominent aspect van.Co-teaching helpt om een krachtige leeromgeving te creëren, niet alleen voor leerlingen maar ook voor leerkrachten. Verschillen worden als een troef uitgespeeld: leerkrachten kunnen elkaar perfect aanvullen met hun eigen talenten en competenties en fungeren als rolmodel voor verbindend leren in de klas. Met twee voor de klas staan biedt meer kansen om te differentiëren en dat maakt dat leerlingen beter bij de les zijn. Door samen te werken word je sterker! De auteur geeft concrete tips en goede praktijkvoorbeelden om co-teaching op school te implementeren, ongeacht of je het klein of groot aanpakt op klas- en beleidsniveau. Het boek begint bij de redenen om aan co-teaching te doen, analyseert de verschillende modellen van co-teaching, om uiteindelijk te landen bij de succesfactoren en de infrastructuur. Heel handig zijn ook de checklists voor co-teaching achteraan in het boek. Met deze tools bouw je met je team zelf aan een schooleigen visie en organisatie van co-teaching.
Leraren ; samenwerking --- Geïntegreerd onderwijs ; Vlaanderen --- 454.23 --- didactiek --- samenwerken --- geïntegreerd onderwijs --- co-teaching --- Teamwerk --- 454.22 --- Co-teaching --- 454.21 --- didactische principes, differentiatie, leerlingbegeleiding, motivatie, totaliteitsonderwijs, zorgverbreding --- Onderwijsstijlen --- teamwork --- PXL-Education 2019 --- onderwijskunde --- begeleiding --- lerarenbegeleiding --- leeromgevingen --- duo-teaching --- onderwijsstijlen --- teamwerk --- Geïntegreerd onderwijs --- innovatie --- Leeromgeving --- Differentiatie --- 370.02 --- School management --- onderwijsvormen --- SO (secundair onderwijs) --- onderwijsmethoden --- onderwijsvernieuwing --- lager onderwijs --- Geïntegreerd onderwijs ; Vlaanderen
Choose an application
Leraren doen ertoe. Het is dan ook cruciaal dat ze de kans krijgen zich verder te ontwikkelen. In de praktijk blijkt echter dat de geijkte trainingen en begeleidingstrajecten vaak niet toereikend zijn. Leraren geven geregeld aan dat ze het lastig vinden om de tips en adviezen die ze krijgen, daadwerkelijk in de praktijk toe te passen.Co-teaching is een vorm van coaching-on-the-job, waarbij een collega of deskundige als evenwaardige partner met de leraar ín de klas werkt. De leraar wordt tijdens de les gecoacht en kan de adviezen en tips dus direct uitproberen. Dat heeft grote meerwaarde: het vergroot de handelingsvaardigheid en verbetert de attitudes van de leraar. Co-teaching voorziet hem of haar zo van krachtig en doeltreffend gereedschap in de les en biedt daarmee meer mogelijkheden dan bijvoorbeeld alleen ?extra handen in de klas?. In deze herziene, geactualiseerde uitgave van Co-teaching lees je niet alleen over het traject co-teaching, de benodigde competenties van de co-teacher en mogelijke opbrengsten, maar vind je ook nieuwe inzichten, praktijkervaringen en praktische formats voor onder andere evaluatie en observatie.
Leraren ; samenwerking --- Geïntegreerd onderwijs ; Nederland --- Co-teaching --- Lerarenbegeleiding --- 450.4 --- Onderwijskunde --- PXL-Central Office 2019 --- onderwijskunde --- begeleiding --- lerarenbegeleiding --- Teacher education. Teacher's profession --- adaptief onderwijs --- samenwerkend leren --- coaching --- onderwijsbegeleiding --- co-teaching --- leraarschap --- Didactics --- Primary education --- Secondary education --- Geïntegreerd onderwijs ; Nederland
Choose an application
Bundel met 8 essays over het thema van diversiteit van schoolteams in het basisonderwijs en een pleidooi voor het (beter) benutten van de uiteenlopende vaardigheden van leerkrachten.Dit boek is een pleidooi voor het benutten van uiteenlopende leraarvaardigheden in het onderwijs. Meer variatie in functies biedt mogelijkheden om de school een stabiele basis van kwaliteit te geven. Dit komt het leren van leraren én het leren van leerlingen ten goede en versterkt dus de onderwijskwaliteit op een school. Toonaangevende onderwijsexperts geven hun visie op dit onderwerp. Zij benadrukken vanuit hun expertise, ervaringen en kennis de kracht van diversiteit in onderwijsteams.Zij gaan in op de vragen rondom het erkennen van ongelijkheid en de inzet van anders opgeleide leraren in de school. Ze zijn kritisch, schrijven harde statements over het huidige onderwijs en prikkelen de lezers na te denken over hun eigen schoolorganisatie.In het boek zijn aanbevelingen te vinden om de ontwikkeling van leraren te stimuleren en de verschillen tussen leraren te erkennen.Met bijdragen van: Eva Naaijkens (voorwoord), Marc Vermeulen en Marjan Vermeulen, Marco Snoek, Paul Baan en Ruut Veenhoven, Brigit van Rossum en Anje Ros, Myriam Lieskamp, Joseph Kessels.Jos DerksenBundel artikelen over het thema diversiteit van schoolteams op de basisschool. Met het oog op versterking van de kwaliteit van het onderwijs is het gewenst beschikbare expertise van leraren te erkennen én te benutten voor de schoolontwikkeling. Ingrediënten voor die schoolontwikkeling zijn de beschikbare expertise van de collega?s, betrouwbare schoolleiders en een sterk team. Leraren die het onderwijs verlieten geven aan dat zij te weinig ruimte kregen voor ontwikkeling en last hadden van een gebrekkige organisatie. Het is tijd voor een kanteling omdat anders te veel expertise verloren gaat. De auteurs dagen het onderwijs uit gebruik te maken van de aanwezige kwaliteit en vaardigheden van leraren. Deze bundel schetst wat daarvoor nodig is en welke factoren daarbij een rol spelen. In de bijdragen aandacht voor: meer variatie, de positieve bijdrage aan motivatie en werkgeluk, de ontwikkeling van een strategisch personeelsbeleid en gespreid leiderschap. Tot slot zijn er aanbevelingen over de leraar zelf, schoolleiders, besturen en de opleidingen. De bijdragen zijn van toonaangevende onderwijsexperts, die kritisch zijn op het huidige onderwijsbeleid en prikkelen om kritisch te kijken naar de huidige schoolorganisaties. Gericht op leraren, schoolleiders, bestuurders en beleidsmakers.© NBD Biblion
Intercultureel onderwijs --- Geïntegreerd onderwijs ; Vlaanderen --- Hoger onderwijs ; diversiteit --- Diversiteit --- Leraren ; professionalisering --- Beroepsprofielen --- HR --- Onderwijs --- Leerkrachten --- Teacher education. Teacher's profession --- School management --- schoolorganisatie --- diversiteit --- leraren --- schoolteam --- personeelsorganisatie --- Diversiteitsmanagement --- Onderwijsbeleid --- Schoolteams --- Leraar --- Onderwijsvernieuwing --- Gedeeld leiderschap --- Veranderingsmanagement --- Geïntegreerd onderwijs ; Vlaanderen --- 750 Onderwijspersoneel --- Schoolteam
Choose an application
Het is de droom van iedere ondernemer om een succesformule te vinden om snel viraal te gaan met zijn product of dienst. Die succesformule bestaat en wel in de natuur. Het is een Zoonotic: een virus dat zich razendsnel exponentieel verspreidt over de hele wereld.In dit boek bewijst Carole Lamarque met concrete voorbeelden en succesvolle cases, zoals onder andere de Ice Bucket Challenge, hoe een Zoonotic-pandemie een inspiratiebron kan zijn voor jouw succesvolle virale businessstrategie. Ze beschrijft bovendien hoe jij je kunt wapenen tegen een virale aanval in jouw sector.https://www.lannoocampus.be/nl/zoonotic
Marketing --- Communicatie --- Bedrijfsstrategieën --- Ondernemerschap --- Innovatie --- COVID-19 --- Strategie --- innovatie --- 005.4 --- Applied marketing --- Mass communications --- sociale netwerken --- sociale media --- e-commerce --- marketingstrategie --- Business-to-Business marketing --- Strategisch management --- Strategisch marketingmanagement --- Beïnvloeding --- Marketingcommunicatie --- Elektronische handel --- Bedrijfsstrategie --- Financiewezen --- Kostenbeheersing --- Management ; strategie. --- Organisatiekunde ; strategie. --- Business strategie --- Online bedrijfsstrategie --- Innovatie ; ondernemingen --- Beïnvloeden --- Mond-tot-mondreclame --- Influencer marketing --- 305.8 --- business --- communicatie --- Beïnvloeden
Choose an application
Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.Bron : http://www.lannoocampus.be
Applied marketing --- marketinginstrumenten --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- Mass communications --- Beïnvloeden --- Marketing --- marketing --- 369.1 --- influencer marketing --- e-marketing --- merkenbeleid --- marktanalyse --- marktonderzoek --- Marketing : strategieën --- 658.8 --- Beïnvloeden - Overtuigen --- 659 --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Social media --- Customer relations --- Interactive marketing --- 369.4 --- Business --- Public relations --- Consumer affairs departments --- Customer advisory boards --- Relationship marketing --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Blogs --- Economic aspects --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- PXL-Business 2017 --- communicatieplan --- Beïnvloeding --- Reclamebeïnvloeding --- Marketingstrategieën --- Communicatiestrategieën --- Mond-tot-mondreclame --- Imagomanagement --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie --- Influencers. --- marketing. --- Beïnvloeden --- 696.2 Sociale media --- 695.1 Public relations
Choose an application
Nog steeds bestaat er in het hoger onderwijs een schrijnende ondervertegenwoordiging van kansengroependie sociaal-cultureel weinig of geen aansluiting vinden bij het hoger onderwijs. We rekenen hiertoe onder meer allochtone jongeren, maar ook asielzoekers, vluchtelingen en kansarmen. Deze praktijkgids vertrekt vanuit een kansenperspectief. Enerzijds wordt hierbij rekening gehouden met reële achterstanden die de instroom en doorstroom van studenten bemoeilijken. Anderzijds staat het bevorderen van de positieve (door)groeikansen en het zelfvertrouwen van de betrokkenen centraal. Een betere culturele aansluiting veronderstelt immers een wederzijdse bemiddeling waarin ook de instellingen voor hoger onderwijs beter tegemoet komen aan de diversiteit van culturele referentiekaders. De praktijkgids is het resultaat van het project 'Tellen én meetellen: naar een geïntegreerd diversiteitsbeleid in het hoger onderwijs', waarin concrete diversiteitsprojecten in de instellingen van de Associatie KULeuven werden samengebracht, ondersteund en geëvalueerd. Vanuit een systematische evaluatie van de praktijk reiken de auteurs methodieken en werkinstrumenten aan voor het sturen en bijsturen van concrete diversiteitsacties in het hoger onderwijs. Het boek biedt bovendien strategische handvatten om van geïsoleerde acties tot een geïntegreerd diversiteitsbeleid binnen de hogeschool of universiteit te komen. Het werk zet institutionele beleidsmakers, docenten, trajectbegeleiders, diversiteitscoördinatoren en -medewerkers op weg naar een kwalitatief en geïntegreerd diversiteitsbeleid
allochtonen --- diversiteitsbeleid --- interculturaliteit --- Higher education --- HO (hoger onderwijs) --- Intercultureel onderwijs ; hoger onderwijs --- Geïntegreerd onderwijs ; Vlaanderen --- Hoger onderwijs ; diversiteit --- 668.4 Migrantenjongeren --- 732 Onderwijsparticipatie --- #KVHB:Hoger onderwijs --- #KVHB:Intercultureel onderwijs --- #KVHB:Diversiteit --- #KVHB:Cross-culturele psychologie --- Hoger onderwijs 378 --- Onderwijs 37 --- diversiteit --- hoger onderwijs --- organisatie --- 489.32 --- België --- democratisering --- Diversiteit --- Hoger onderwijs --- Migrantenkinderen, onderwijs --- Multiculturele samenleving (interculturele samenleving) --- Participatie --- 450.42 --- hoger onderwijs en maatschappij (ler) --- kansenbeleid --- Gelijke onderwijskansen --- 092649.jpg --- 489.5 --- Geïntegreerd onderwijs(GON) --- Kansarmen --- Migranten --- Vluchtelingen --- intercultureel onderwijs --- onderwijsbeleid --- 454.6 --- hoger onderwijs België - politiek, wetgeving, organisatie, democratisering en studentenverzet --- Studie en studieresultaten (hoger onderwijs) --- Studie en studieresultaten --- Intercultureel onderwijs --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- departement Algemeen 09 --- diversiteitsprojecten --- Onderwijsbeleid --- Cultuur --- Diversiteitsbeleid --- Kansenongelijkheid --- Beleid --- Allochtonen --- Nederland --- Kust --- Inclusie --- Maatwerk --- Toerisme --- Allochtoon --- Analyse --- Evaluatie --- Autochtoon --- participatie --- onderwijs --- Persoon met een migratieachtergrond --- Geïntegreerd onderwijs ; Vlaanderen
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|