Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Een praktisch totaalplan om meer uit je geld te halen!Met Let's Talk Money wil budgetcoach Djennah Van Nieuwenhove vrouwen helpen om hun relatie met geld te verbeteren. In klare taal en met de nodige humor belicht ze alle aspecten van je geldzaken: van dagelijks budgetbeheer tot het opstellen van een haalbaar spaarplan, van je persoonlijke relatie met geld tot de confrontatie met je spendeergedrag.In een wereld waar het thema 'geld' nog te veel aan mannen wordt overgelaten, wil Djennah vrouwen empoweren om zelf aan de slag te gaan. De nodige financiële theorie wordt afgewisseld met vragen en opdrachten, zodat je het vanaf nu écht anders kan aanpakken!Bron: www.lannoo.be
Geldbeheer --- vrouwen --- Vrouwenemancipatie --- Financiële hulpverlening --- Private finance --- PFP (Persoonlijke Financiële Planning) --- budgettering --- privéfinanciën --- vermogensbeheer --- Budgetbegeleiding --- Gendergelijkheid --- Geld --- Budgettering --- Geldwezen
Choose an application
pianomuziek --- anno 1920-1929 --- Flanders
Choose an application
Zonder onderwerpscode: muziek --- liederen --- anno 1900-1999 --- Flanders
Choose an application
Voluit Taal is het resultaat van een samenwerking tussen tien auteurs van docenten uit verschillende lerarenopleidingen, tot beleidsmedewerkers en het Centrum voor Taal en Onderwijs (KULeuven). Samen creëerden ze ditunieke handboek taaldidactiek voor de eerste en tweede graad van het secundair onderwijs.Voluit Taal gaat voluit voor ambitieus, inclusief, geïntegreerd en taalkrachtig taalonderwijs Nederlands, dat aanhaakt bij de kansen en uitdagingen van de 21ste eeuw. Een must-read voor elke (toekomstige) leraar en lerarenopleider die vol wil inzetten op taal in de onderbouw van het secundair onderwijs.Deel 1 van het boek vertaalt wetenschappelijke inzichten over hedendaags onderwijs naar zeven didactische principes, die de rode draad van het boek vormen. In deel 2 komen die principes tot leven: in hoofdstukken rond vaardigheden, taalbeschouwing, literatuur, meertalige leerlingen, brede beeldvorming en technologie ontdek je hoe je de didactische principes kunt toepassen in je eigen (taal)onderwijs. Deel 3 helpt je dan weer om met een kritische bril naar je eigen aanpak en leermiddelen te kijken, via een aantal gerichte kijkwijzers. De vele praktijkvoorbeelden zetten je meteen op weg.Overtuigd? Laten we dan samen voluit gaan voor taal!https://www.borgerhoff-lamberigts.be/owl-press/shop/boeken/voluit-taal?variant=33146
Didactic strategies --- Didactics of Dutch --- Didactics of languages --- Didactics of secundary education --- leermiddelen --- lesvoorbereiding --- talenonderwijs --- lager onderwijs --- Nederlands --- Secundair onderwijs --- Didactiek --- Langues --- Étude et enseignement. --- Didactiek. --- Nederlands. --- Onderwijs. --- Secundair Onderwijs. --- Didactiek Nederlandse taal. --- Secundair onderwijs. --- Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; didactiek --- Étude et enseignement
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|