Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Emoties zijn in het menselijk bestaan belangrijk, dat is vermoedelijk altijd al zo geweest. Nieuw is dat ze massaal bewerkt kunnen worden. Dat is onder meer het gevolg van technologische ontwikkelingen en toenemend vernuft in de massacommunicatie. Welke rol beleving krijgt, is afhankelijk van trends in waarden. Het kunnen beleven van emoties is, juist in onze markteconomie, verheven tot een begeerlijke conditie, met als speerpunt geluk. De hunkering heeft, zo is inmiddels komen vast te staan, marktpotentie. Het kunnen beïnvloeden van emoties biedt dus de sleutel tot succes op velerlei gebied.Bron: https://www.bol.com/nl/p/emotiemanagement/1001004002133358/?country=BE
markteconomie --- Affective and dynamic functions --- emoties --- economische ontwikkelingen --- marktonderzoek --- economisch denken --- emotionele ontwikkeling --- EQ (emotioneel quotiënt) --- Mass communications --- Management --- Rationeel-emotief management --- Emoties --- Emotionele intelligentie --- Sociologie --- Economie --- Vrijetijdsbesteding --- Marketingstrategieën --- Economische sociologie --- 651 Maatschappij. Algemeen --- 098 Bedrijfskunde --- 415.3 --- emotiemanagement --- agressie, emoties, instinct, motoriek en wil --- gevoelens --- Emotie --- Recreatie --- Marketingstrategie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|