Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Het survivalboek voor de financiële jungleStevenen we af op een nieuwe bankencrisis? Het is best mogelijk. Kijk maar naar je spaarrekening. Dat je nauwelijks nog iets verdient aan je spaargeld is deel van een veel groter probleem. Terwijl je zou verwachten dat de banken vlot geld scheppen, staat hun klassieke verdienmodel onder druk. De centrale banken van Europa en de Verenigde Staten pompen miljarden in het systeem. Het zijn poging-en om de schuldencrisis op te lossen, maar helaas wordt de schuldenput daardoor alleen maar dieper.Wat is er toch aan de hand? Alain Praet en Pascal Paepen openen de deuren van de bankenwereld en laten ons mee binnen kijken. Heel concreet tonen ze hoe financiële instellingen ook jouw leven beïnvloeden en maken ze duidelijk dat abstracte financiële structuren en begrippen soms al te voelbare gevolgen hebben. Gelukkig hoef je dankzij dit boek niet meer bang te zijn voor de bank, of toch niet voor elke bank, want je zult eindelijk weten hoe banken werken en op welke manier ze hun geld verdienen.Bron : http://www.acco.be
Banken --- Financiën --- Bankwezen --- Kredietinstellingen --- Financiewezen --- banken --- financien --- banques --- finances --- PXL-Business 2020 --- financiewezen --- bankwezen --- Kredieten --- Beurs (financiewezen) --- Economics --- economie --- macro-economie --- micro-economie --- consumenten --- Private finance --- International finance --- financiële markten --- Geld --- 336.7 --- Kredietinstelling --- Krediet
Choose an application
- Dertien topauteurs over crisiscommunicatie in hun sectoren- Waar je ook actief bent: in een bedrijf, een organisatie of vereniging: niemand kan nog buiten de contacten met de pers om. In de contacten met de media wordt je reputatie immers gemaakt of gekraakt.- In de vuurlinie geeft concrete tips en aanwijzingen over hoe je het beste kunt omgaan met de pers.- Ieder hoofdstuk is geschreven door een goedgeplaatste autoriteit binnen zijn of haar domein: zo schrijft Peter Frans Anthonissen over de woordvoerders, Patrick Lefevere over de wielersport, Ann Van elsen over de missverkiezingen, Frank Thevissen over politici, Pascal Paepen over de beursadviseurs, Marina De Moerlooze over de banken, Marc Descheemaecker over de overheidsondernemingen, Michel Vandenbosch over de dierenrechtenactivisten, Chris Van Roey over de reclamewereld, Leo Neels over de farmasector...- Onmisbaar voor wie de eigen organisatie een betere reputatie en een sterker imago wil bezorgen
Communicatie. --- Communicatiemanagement. --- Media --- Ondernemingen en media. --- Pers. --- Vlaanderen. --- Journalism --- perswetenschappen --- General ethics --- perscontacten --- journalistiek --- mediagebruik --- HF 5718 Business communication -- General works --- Communication --- Mass Media --- Public relations --- Mediarelaties --- Woordvoerders --- Externe communicatie --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H252 --- 695.1 Public relations --- AA / International- internationaal --- 321.97 --- 173 --- 658.315 --- 384.6 --- 070.11 --- 007 communicatie --- 654 media --- 366.42 --- communicatiemanagement --- communicatie --- media --- Massamedia (media) --- Pers --- 173 Gezinsethiek. Huwelijk. Vrije liefde --- Gezinsethiek. Huwelijk. Vrije liefde --- 070.11 Journalistieke ethiek--z.o. {316.774.16:070} --- Journalistieke ethiek--z.o. {316.774.16:070} --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Openbare mening. --- Ethiek van de verschillende beroepen. Plichtenleer. Deontologie. --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant. --- Openbare mening --- Ethiek van de verschillende beroepen. Plichtenleer. Deontologie --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant --- Mediarelatie --- Woordvoerder
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|