Listing 1 - 10 of 19 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Gedrang rondom het podium : problemen van het publiciteitsveld
Author:
ISBN: 9021428288 Year: 1975 Publisher: Amsterdam : Wetenschappelijke Uitgeverij,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Multi
Massamedia en manipulatie : tegengestelde visies op de funktionering van de massamedia
Author:
ISBN: 9001308139 Year: 2000 Publisher: Groningen Wolters-Noordhoff


Book
Trends van overmorgen : consumentengedrag in de jaren negentig.
Authors: ---
ISBN: 9025403018 Year: 1992 Publisher: Amsterdam Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek kijkt de auteur ver vooruit en adviseert ze marketeers hoe ze hierop kunnen inspelen.


Book
La publicité en Belgique : 1850-1975 : des courtiers aux agences internationales
Author:
ISSN: 03787893 ISBN: 2803102188 9782803102181 Year: 2005 Volume: 36 Publisher: Bruxelles : Académie royale de Belgique,

Economie de l'information : guide stratégique de l'économie des réseaux
Authors: --- ---
ISBN: 2744500631 9782744500633 Year: 1999 Volume: *33 Publisher: Bruxelles : De Boeck Université,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bibliotheek François Vercammen


Book
Kauf mich : Männer in der Werbung
Author:
ISBN: 3345006529 Year: 1999 Publisher: Berlin Verl. fur Bauwesen


Book
Capitalism and communication : global culture and the economics of information
Authors: ---
ISBN: 0803982585 0803982577 9780803982574 9780803982581 Year: 1990 Publisher: London Newbury Park Sage Publications


Book
VTM. De euforie voorbij
Author:
ISBN: 906303427X 9789063034276 Year: 1992 Publisher: Leuven Kritak

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De auteur brengt het chronologische en thematische verhaal van de Vlaamse Televisiemaatschappij van de prehistorie tot nu, van de geboorte tot de vadermoord.

Listing 1 - 10 of 19 << page
of 2
>>
Sort by