Narrow your search

Library

ACV - CSC (2)

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

FOD Finances (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

FOD/SPF PO (1)

UAntwerpen (1)

UCLouvain (1)

UGent (1)

More...

Resource type

book (2)


Language

Dutch (1)

French (1)


Year
From To Submit

2006 (1)

1998 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Les tableaux de bord de la communication : indicateurs de pilotage et evaluation des résultats
Authors: ---
ISBN: 9782100491261 2100491261 Year: 2006 Publisher: Paris Dunod

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Panorama des outils de mesure et de contrôle des actions de communication. L'ouvrage montre comment déterminer les objectifs, mesurer les actions menées ou trier les informations pertinentes. Des savoir-faire permettant d'élaborer, notamment, la communication en interne, en période de crise ou avec la presse.


Book
Invoering van de Euro: een stappenplan voor de communicatie
Author:
ISBN: 902672893X Year: 1998 Publisher: Place of publication unknown Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Op 1 januari 1999 doet de euro zijn intrede in Nederland en tien andere Europese landen. Voorlopig alleen nog giraal. De munten en biljetten volgen drie jaar later. De komst van de euro heeft grote gevolgen voor het bedrijfsleven ; voor werknemers, klanten en afnemers. Het boek helpt u op een gestructureerde manier de communicatie van de euro vorm te geven. Alle stappen en consequenties komen aan bod, inclusief de maatregelen die u nu en straks kunt nemen om de gevolgen zo klein mogelijk te houden. Wat betekent de euro voor de werknemers, voor hen persoonlijk en voor hun werkplek? Ook is er aandacht voor de externe communicatie met klanten en afnemers en de aanpassing van drukwerk en ander materiaal aan de invoering van de euro.

Listing 1 - 2 of 2
Sort by